|
Бөлім: |
2-бөлім: Жаһандану мәселелері . Стилистика |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Конырова Г.А. |
|||||
|
Күні: |
10.10. 2024 ж. |
|||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жаһандану – күрделі үдеріс |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтай алады; стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: өз ойын нақты мысалдармен дәлелдей алады. Кейбір оқушылар орындай алады: негізгі ой мен мәселеге сыни тұрғыдан баға бере алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдас тыру Өзін-өзі тексеру 5 минут Өткен білімді еске түсіру 6 минут Жаңа білім 10 минут 6 минут 7 минут Бекіту 6 минут Кері байланыс 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру 2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ой шақыру Суреттерден жаһанданудың қандай сипаттарын байқауға болады?
9-тапсырма Ғалымның жаһандану туралы пікірін тыңда. Тірек сөздерді жазып алып, сол бойынша түсінгеніңді айт. 10-тапсырма Тыңдалым мәтіні бойынша айтылуы мен жазылуында ерекшелігі бар сөздерді анықтап, кесте түрінде жаз. Олардың қандай принципке бағынатынын айт. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
Өтініш беру себебі, жаһандану мүмкіндіктері, терезесі тең, керегесі кең, батыс мәдениеті, мәссаған, ғылыми техниканың дамуы, бәсекеге қабілеттілік, мемлекеттің болашағы, жер бедері, шаңырағы биік, заңмен реттелетін.
Кері байланыс «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақтар қойып, білімдерін толықтырады.
Ойтаразы Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім? |
Психологиялық ахуал -Салем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды)
Қойылған сұрақтарға жауап береді.
Ғалымның жаһандану туралы пікірін тыңдайды. Тірек сөздерді жазып алып, сол бойынша түсінгенін айтады. Берілген сөздердің ішінен публицистикалық стильге тән тілдік бірліктерді анықтайды.
«Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақтар қож керек. Кері байланыс береді. Бүгінгі сабақта не үйренгендерін, топта қалай жұмыс жасағандарын, қандай білім алғандарын таразылайды. |
Оқушылардың психолигиялық ахуалы қалыптасады. Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін! Дескриптор Білім алушы
-публицисти калық стильге сай тілдік бірліктерді іріктейді; -идеяны дамытып жазады; -тілдік бірліктерді стиліне сай қолданады -мәтіндегі ойға өз көзқарасын білдіреді; -сыни тұрғыдан баға береді ҚБ Көңіл күй смайлигі арқылы |
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма лар жинағы 9-сынып Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаһандану – күрделі үдеріс
Жаһандану – күрделі үдеріс
|
Бөлім: |
2-бөлім: Жаһандану мәселелері . Стилистика |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Конырова Г.А. |
|||||
|
Күні: |
10.10. 2024 ж. |
|||||
|
Сынып: 9 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жаһандану – күрделі үдеріс |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
9.1.4.1 мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтау; 9.4.3.1 стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана білу |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар орындай алады: мәтіннің мақсаты арқылы негізгі ойды анықтай алады; стильдік ерекшеліктерге сай тілдік бірліктердің дұрыс қолдана алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: өз ойын нақты мысалдармен дәлелдей алады. Кейбір оқушылар орындай алады: негізгі ой мен мәселеге сыни тұрғыдан баға бере алады. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі// уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Ұйымдас тыру Өзін-өзі тексеру 5 минут Өткен білімді еске түсіру 6 минут Жаңа білім 10 минут 6 минут 7 минут Бекіту 6 минут Кері байланыс 5 минут |
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру 2.Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру; Ой шақыру Суреттерден жаһанданудың қандай сипаттарын байқауға болады?
9-тапсырма Ғалымның жаһандану туралы пікірін тыңда. Тірек сөздерді жазып алып, сол бойынша түсінгеніңді айт. 10-тапсырма Тыңдалым мәтіні бойынша айтылуы мен жазылуында ерекшелігі бар сөздерді анықтап, кесте түрінде жаз. Олардың қандай принципке бағынатынын айт. Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары
Өтініш беру себебі, жаһандану мүмкіндіктері, терезесі тең, керегесі кең, батыс мәдениеті, мәссаған, ғылыми техниканың дамуы, бәсекеге қабілеттілік, мемлекеттің болашағы, жер бедері, шаңырағы биік, заңмен реттелетін.
Кері байланыс «Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақтар қойып, білімдерін толықтырады.
Ойтаразы Бас бармақ - басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды? Балаң үйрек- бірлесу. Мен топта / жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Ортан терек – ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым? Шылдыр шүмек- шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен? Кішкене бөбек – көңіл күй ахуалы. Мен өзімді сабақта қалай сезіндім? |
Психологиялық ахуал -Салем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды) -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды)
Қойылған сұрақтарға жауап береді.
Ғалымның жаһандану туралы пікірін тыңдайды. Тірек сөздерді жазып алып, сол бойынша түсінгенін айтады. Берілген сөздердің ішінен публицистикалық стильге тән тілдік бірліктерді анықтайды.
«Сұрақ ілмегі» әдісі арқылы бір-біріне сұрақтар қож керек. Кері байланыс береді. Бүгінгі сабақта не үйренгендерін, топта қалай жұмыс жасағандарын, қандай білім алғандарын таразылайды. |
Оқушылардың психолигиялық ахуалы қалыптасады. Талқылау кезінде оқушылардың айтылған пікірлері мен көзқарастары ауызша мадақтау арқылы бағаланып, сабақтың келесі кезеңінде белсенді қатысуына ынталандырады Жарайсың! Керемет
шешім! Мұндай ойлы пікірлерді ешқашан естімеппін! Дескриптор Білім алушы
-публицисти калық стильге сай тілдік бірліктерді іріктейді; -идеяны дамытып жазады; -тілдік бірліктерді стиліне сай қолданады -мәтіндегі ойға өз көзқарасын білдіреді; -сыни тұрғыдан баға береді ҚБ Көңіл күй смайлигі арқылы |
Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма лар жинағы 9-сынып Оқулық 9-сынып «Атамұра» баспасы 2019жыл |
||
шағым қалдыра аласыз














