Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
|
Бөлім: 2-бөлім. Жаһандану мәселелері |
Мектебі: «Қызылсеңгір» ЖОМ КММ Педагогтің аты-жөні: Ж. Илесбаева |
|
Күні: 12.10.2022 ж Сыныбы: 9 Ә |
Пәні: Қазақ тілі Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жаһанданудың мәдени үрдістерге әсері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айтады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым- қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
|
Мақсаты: Оқушылар бір- біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір- біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5 минут
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
1- тапсырма. Жаһандануға ұмтылған біздің ел нені тапты, нені жоғалтып жатыр? Пікір алмасады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға |
Қалыптаст ырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік пен қатысқан оқушыға «Жарайсың! » деген мадақтау сөзімен ынталандыр у. |
|
|
Оқушылар |
|
мүмкіндік береді. |
|
|
|
сұрақтарға жауап |
Саралау: Бұл |
||||
|
беріп, өзара |
жерде саралаудың |
||||
|
ұжымдық |
«Диалог және |
||||
|
талқылау |
қолдау көрсету» |
||||
|
жасағаннан кейін |
тәсілі көрінеді. |
||||
|
мұғалім |
Дұрыс мағынада |
||||
|
оқушыларға |
жауап беруге |
||||
|
сабақтың |
бағыттау |
||||
|
тақырыбы, |
мақсатында |
||||
|
мақсатымен |
кейбір |
||||
|
таныстырады. |
оқушыларға ашық |
||||
|
|
сұрақтар, ал |
||||
|
|
кейбір көмек |
||||
|
|
қажет ететін |
||||
|
|
оқушыларға |
||||
|
|
жетелеуші |
||||
|
|
сұрақтар |
||||
|
|
қойылады. |
||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
№1-тапсырма: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіреді, берілген жаттығуларды орындатды. |
2-тапсырма. Үнтаспадан 5- аудиомәтінді тыңдайды. А) Мәтінде қандай мәселе көтерілген? Негізгі ойды анықтайды. Ә) Мәтін кейіпкерлерінің есімдерін, оқиға өтіп жатқан жер атауларын көрсетеді. |
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Мәтінмен жұмыс. |
|
||
|
|
№2-тапсырма: |
4-тапсырма. Сөз мәтін |
Дескриптор: |
9-сынып |
|
|
Оқулықта берілген |
зерделейік! Түсіндірме |
Жалпы – 4 балл. |
оқулығы, |
||
|
тапсырмаларды |
сөздіктің көмегімен берілген |
- Сөздердің |
жұмыс |
||
|
орындатады, |
сөздердің мағынасын |
мағынасын |
дәптері |
||
|
бақылайды, мысал, |
анықтайды. |
анықтайды. |
|
||
|
үлгі көрсетеді. |
|
|
|
||
|
|
№3-тапсырма: |
5-тапсырма. Лексейдің |
Дескриптор: |
9-сынып |
|
|
Оқулықта берілген |
өкініші мен мұқырлық |
Жалпы - 3 балл. |
оқулығы, |
||
|
тапсырмаларды |
қазақтардың Лексейдің |
-Тапсырманы |
жұмыс |
||
|
орындатады, |
осынысына көшіп келу |
орындап |
дәптері |
||
|
бақылайды, мысал, |
себебін айтқан ойды еске |
шығады. |
|
||
|
үлгі көрсетеді. |
түсіріп жазады. Мәтін |
|
|
||
|
|
мазмұнына сыни тұрғыдан |
|
|
||
|
|
баға беріп, оған ат қояды. |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1- 10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жаһанданудың мәдени үрдістерге әсері
Жаһанданудың мәдени үрдістерге әсері
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
|
Бөлім: 2-бөлім. Жаһандану мәселелері |
Мектебі: «Қызылсеңгір» ЖОМ КММ Педагогтің аты-жөні: Ж. Илесбаева |
|
Күні: 12.10.2022 ж Сыныбы: 9 Ә |
Пәні: Қазақ тілі Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жаһанданудың мәдени үрдістерге әсері |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
9.1.5.1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту; |
|
Сабақтың мақсаты: |
Білім алушылар мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айтады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым- қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
|
Мақсаты: Оқушылар бір- біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Тиімділігі: Оқушылар бір- біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында беріледі. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
Жаңа сабаққа кіріспе 5 минут
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. |
1- тапсырма. Жаһандануға ұмтылған біздің ел нені тапты, нені жоғалтып жатыр? Пікір алмасады. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға |
Қалыптаст ырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділік пен қатысқан оқушыға «Жарайсың! » деген мадақтау сөзімен ынталандыр у. |
|
|
Оқушылар |
|
мүмкіндік береді. |
|
|
|
сұрақтарға жауап |
Саралау: Бұл |
||||
|
беріп, өзара |
жерде саралаудың |
||||
|
ұжымдық |
«Диалог және |
||||
|
талқылау |
қолдау көрсету» |
||||
|
жасағаннан кейін |
тәсілі көрінеді. |
||||
|
мұғалім |
Дұрыс мағынада |
||||
|
оқушыларға |
жауап беруге |
||||
|
сабақтың |
бағыттау |
||||
|
тақырыбы, |
мақсатында |
||||
|
мақсатымен |
кейбір |
||||
|
таныстырады. |
оқушыларға ашық |
||||
|
|
сұрақтар, ал |
||||
|
|
кейбір көмек |
||||
|
|
қажет ететін |
||||
|
|
оқушыларға |
||||
|
|
жетелеуші |
||||
|
|
сұрақтар |
||||
|
|
қойылады. |
||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 26 мин. |
№1-тапсырма: Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіреді, берілген жаттығуларды орындатды. |
2-тапсырма. Үнтаспадан 5- аудиомәтінді тыңдайды. А) Мәтінде қандай мәселе көтерілген? Негізгі ойды анықтайды. Ә) Мәтін кейіпкерлерінің есімдерін, оқиға өтіп жатқан жер атауларын көрсетеді. |
9-сынып оқулығы, жұмыс дәптері |
||
|
|
|
|
|
||
|
|
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Мәтінмен жұмыс. |
|
||
|
|
№2-тапсырма: |
4-тапсырма. Сөз мәтін |
Дескриптор: |
9-сынып |
|
|
Оқулықта берілген |
зерделейік! Түсіндірме |
Жалпы – 4 балл. |
оқулығы, |
||
|
тапсырмаларды |
сөздіктің көмегімен берілген |
- Сөздердің |
жұмыс |
||
|
орындатады, |
сөздердің мағынасын |
мағынасын |
дәптері |
||
|
бақылайды, мысал, |
анықтайды. |
анықтайды. |
|
||
|
үлгі көрсетеді. |
|
|
|
||
|
|
№3-тапсырма: |
5-тапсырма. Лексейдің |
Дескриптор: |
9-сынып |
|
|
Оқулықта берілген |
өкініші мен мұқырлық |
Жалпы - 3 балл. |
оқулығы, |
||
|
тапсырмаларды |
қазақтардың Лексейдің |
-Тапсырманы |
жұмыс |
||
|
орындатады, |
осынысына көшіп келу |
орындап |
дәптері |
||
|
бақылайды, мысал, |
себебін айтқан ойды еске |
шығады. |
|
||
|
үлгі көрсетеді. |
түсіріп жазады. Мәтін |
|
|
||
|
|
мазмұнына сыни тұрғыдан |
|
|
||
|
|
баға беріп, оған ат қояды. |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1- 10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
|
|
шағым қалдыра аласыз



















