Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
«Жаһандық құзыреттер» курсы ҚТЖ 5-11 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Түсінік хат
Жаңартылған оқу бағдарламасының негізінде «Жаһандық құзыреттер» курсы бойынша 5 сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспары «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығы, Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы (2022 жылғы 12 тамыздағы №365 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген), Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы 2022 жылғы 21 қарашадағы №467 бұйрығы)), «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» 2022 жылғы 21 маусымдағы №291 бұйрығы, «Білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығы (ҚР БҒМ 2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін), Орта білім беру ұйымдарында 2022-2023 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» ҚР БҒМ 2022 жылғы 12 тамыздағы №363 бұйрығы, «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың 2022-2023 оқу жылындағы ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты басшылыққа алынды.
«Жаһандық құзыреттер» курсы білім алушылардың құндылық бағдарларын, коммуникативтік дағдыларын, әдеп нормалары мен мінез–құлық ұстанымдарын қалыптастыруға ықпал етеді.
Курстың мақсаты: бәсекеге қабілетті, мінез-құлық мәдениетінің стандартына сәйкес келетін және жаһандық құзыреттерге ие тұлғаны қалыптастыру.
Курстың міндеттері:
1)білім алушылардың азаматтық ұстанымын және өз елінің мүддесіне қызмет етуге дайындығын қалыптастыру;
2)білім алушылардың жеке қасиеттерін дамыту: адалдық, әдептілік, ізгі ниет, өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілік;
3)білім алушыларда медиа сауаттылық және қаржылық сауаттылық дағдыларын қалыптастыру;
4)салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастыру;
5)экологиялық мәдениетті дамыту;
6)қоғам өміріндегі діннің рөлі туралы түсінік қалыптастыру.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Жаһандық құзыреттер крусы 5-сыныбы
Аптасына: 0,5 сағат, барлығы: 18 сағат
№ |
Юнит |
Сабақтардың тақырыбы |
Күтілетін нәтижелер (соңғы өнім) |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
Этика және әдеп |
Барлығы сәлемдесуден басталады. Мен достарымның ортасындамын |
Ситуациялық есептерді шешу. Бейнероликтерді дайындау |
1 |
|
|
2 |
Мен өз әрекеттерім үшін жауаптымын. Ата-аналарға ризашылық білдіруді үйренеміз |
1 |
|
|
||
3 |
Дастархан басындағы әдеп. Дастархан жаю. Қоғамдық көлікте, театрда, кинотеатрда, мұражайда өзінді қалай ұстау керек |
1 |
|
|
||
4 |
Азаматтық және патриотизм |
Отбасындағы өзара сыйластық |
Әлеуметтік жоба «Өзімді құрметтеу -басқаларды құрметтеу» психикалық картасы Ситуациялық есептерді шешу |
1 |
|
|
5 |
Мен өз Отанымды мақтан тұтамын! Өз Отанымды мақтан тұтамын! |
1 |
|
|
||
6 |
Түрлі көзқарас-біртұтас ұлт |
1 |
|
|
||
7 |
Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық |
Әлеуметтік желі дегеніміз не Әлеуметтік желідегі менің аккаунтым |
Жоба. Зерттеу жұмысы. Аккаунт жасау. Постерлер жасау. Конкурстар. Диаграммаларды, инфографиканы құру. Ситуациялық есептерді шешу |
1 |
|
|
8 |
Алғашқы ақша және олардың функцияларықалай пайда болды? |
1 |
|
|
||
9 |
Адам еңбегі қалай бағаланады |
1 |
|
|
||
10 |
Отбасының кірістері мен шығыстары неден тұрады |
1 |
|
|
||
11 |
Қалта ақшасын қалай басқаруға болады |
1 |
|
|
||
12 |
Өмір сүру қауіпсіздігі |
Үй, аула, мектептегі қауіпсіздік |
Жоба «Үйде жалғыз: қауіпсіз болу»рөлдік ойындары, «Қалай көмек сұрауға болады» Ситуациялық есептерді шешу |
1 |
|
|
13 |
Отпен ойнама. Менің қауіпсіздігім менің қолымда! |
1 |
|
|
||
14 |
Менің денсаулығым маған байланысты |
1 |
|
|
||
15 |
Жолаушының көлікте өзін ұстау тәртібі |
1 |
|
|
||
16 |
Экологиялық мәдениет |
Жер – біздің ортақ үйіміз Менің айналамдағы әлем |
Жоба Акцияның экологиялық тәсілі Ақпараттық буклеттерді әзірлеу «Табиғат – жаратушының бізге берген сыйы» тақырыбындағы суреттер байқауы |
1 |
|
|
17 |
Біз таза аулада тұрамыз |
1 |
|
|
||
18 |
Табиғаттағы іс-әрекет ережелері. Қауіпсіз демалыс
|
1 |
|
|
Түсінік хат
Жаңартылған оқу бағдарламасының негізінде «Жаһандық құзыреттер» курсы бойынша 6 сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспары «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығы, Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы (2022 жылғы 12 тамыздағы №365 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген), Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы 2022 жылғы 21 қарашадағы №467 бұйрығы)), «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» 2022 жылғы 21 маусымдағы №291 бұйрығы, «Білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығы (ҚР БҒМ 2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін), Орта білім беру ұйымдарында 2022-2023 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» ҚР БҒМ 2022 жылғы 12 тамыздағы №363 бұйрығы, «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың 2022-2023 оқу жылындағы ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты басшылыққа алынды.
«Жаһандық құзыреттер» курсы білім алушылардың құндылық бағдарларын, коммуникативтік дағдыларын, әдеп нормалары мен мінез–құлық ұстанымдарын қалыптастыруға ықпал етеді.
Курстың мақсаты: бәсекеге қабілетті, мінез-құлық мәдениетінің стандартына сәйкес келетін және жаһандық құзыреттерге ие тұлғаны қалыптастыру.
Курстың міндеттері:
1)білім алушылардың азаматтық ұстанымын және өз елінің мүддесіне қызмет етуге дайындығын қалыптастыру;
2)білім алушылардың жеке қасиеттерін дамыту: адалдық, әдептілік, ізгі ниет, өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілік;
3)білім алушыларда медиа сауаттылық және қаржылық сауаттылық дағдыларын қалыптастыру;
4)салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастыру;
5)экологиялық мәдениетті дамыту;
6)қоғам өміріндегі діннің рөлі туралы түсінік қалыптастыру.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Жаһандық құзыреттер курсы 6-сыныбы
Екі аптада бір рет, оқу жылында 18 сағат
№ |
Юнит |
Сабақтың тақырыбы |
Күтілетін тәтиже |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
Этика және әдеп |
Мен және менің құрдастарым Шешім қабылдаймыз |
Жоба Буклеттер дайындау Жағдаяттық есептер |
1 |
|
|
2 |
Уақытты бағалауды үйренеміз Біз эмоциямызды басқара аламыз |
1 |
|
|
||
3 |
Буллинг деген не? |
1 |
|
|
||
4 |
Азаматтық және патриотизм |
Мен үшін Отан деген не? |
Жоба «Менің кейіпкерім» сұхбаты Бейнероликтер дайындау |
1 |
|
|
5 |
Туған жерге деген махаббат |
1 |
|
|
||
6 |
Туған халқы мен Отанға деген адалдық |
1 |
|
|
||
7 |
Медиасауаттылықжәне қаржылық сауаттылық |
Интернетте қарым-қатынас жасау ережесі |
Зерттеу жұмысы Ситуациялық есептерді шешу Рөлдік ойындар Схемаларды құру Нұсқаулықтарды әзірлеу Рөлдік ойындар |
1 |
|
|
8 |
Менің цифрлық ізім |
1 |
|
|
||
9 |
Еңбекақы төлеу неге байланысты? |
1 |
|
|
||
10 |
Отбасының міндетті және міндетті емес шығындары |
1 |
|
|
||
11 |
Ірі сатып алуларды қалай жасауға болады? Отбасы бюджеті дегеніміз не? |
1 |
|
|
||
12 |
Өмір сүру қауіпсіздігі |
Менің үйге қайтар жолым |
Жоба Граффити/суреттер/сторибордтар жасау Жағдаяттық есептерді шешу Рөлдік ойындар |
1 |
|
|
13 |
Құтқару қызметі Абайлаңыз, күдікті заттар! |
1 |
|
|
||
14 |
Денсаулық пен сұлулық құпиялары немесе гигиена не үшін қажет? |
1 |
|
|
||
15 |
Үй-жайлардағы қауіпсіз жүріс-тұрыс қағидалары |
1 |
|
|
||
16 |
Экологиялық мәдениет |
Туған өлкенің сұлулығы. Адам – табиғаттың бір бөлігі |
Туристік маршрутты жасау «Менің арманымның бағыты» жобасы Саяхатшылар клубын құру Комикс сайысы, аниме. Экологиялық рейд және рельеф картасын жасау. «Адам және табиғат» тақырыбына дөңгелек үстел өткізу Табиғи материалдан қолөнер бұйымдарын жасау |
1 |
|
|
17 |
Экологиялық саяхат |
1 |
|
|
||
18 |
Адам табиғатқа неліктен жауапсыз қарайды? Жануарларға мейірімді қарау |
1 |
|
|
Түсінік хат
Жаңартылған оқу бағдарламасының негізінде «Жаһандық құзыреттер» курсы бойынша 7 сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспары «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығы, Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы (2022 жылғы 12 тамыздағы №365 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген), Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы 2022 жылғы 21 қарашадағы №467 бұйрығы)), «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» 2022 жылғы 21 маусымдағы №291 бұйрығы, «Білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығы (ҚР БҒМ 2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін), Орта білім беру ұйымдарында 2022-2023 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» ҚР БҒМ 2022 жылғы 12 тамыздағы №363 бұйрығы, «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың 2022-2023 оқу жылындағы ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты басшылыққа алынды.
«Жаһандық құзыреттер» курсы білім алушылардың құндылық бағдарларын, коммуникативтік дағдыларын, әдеп нормалары мен мінез–құлық ұстанымдарын қалыптастыруға ықпал етеді.
Курстың мақсаты: бәсекеге қабілетті, мінез-құлық мәдениетінің стандартына сәйкес келетін және жаһандық құзыреттерге ие тұлғаны қалыптастыру.
Курстың міндеттері:
1)білім алушылардың азаматтық ұстанымын және өз елінің мүддесіне қызмет етуге дайындығын қалыптастыру;
2)білім алушылардың жеке қасиеттерін дамыту: адалдық, әдептілік, ізгі ниет, өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілік;
3)білім алушыларда медиа сауаттылық және қаржылық сауаттылық дағдыларын қалыптастыру;
4)салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастыру;
5)экологиялық мәдениетті дамыту;
6)қоғам өміріндегі діннің рөлі туралы түсінік қалыптастыру.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Жаһандық құзыреттер курсы 7-сыныбы
Екі аптада бір рет, оқу жылында 18 сағат
№ |
Юнит |
Сабақ тақырыбы |
Күтілетін нәтиже |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
Этика және әдеп |
Сыпайы сөйлейміз. Рухни сапа-адам өміріндегі басты қасиет |
Бейнеролик дайындау Жоба Жағдаяттық есептерді шешу
|
1 |
|
|
2 |
Кемшіліктермен жұмыс істеу-кемелдікке апаратын жол. Басқаларға қуаныш сыйлау үшін жақсылық жасау. |
1 |
|
|
||
3 |
Зорлық-зомбылықты болдырмау және өзіңізді қалай қорғауға болады |
1 |
|
|
||
4 |
Азаматтық және патриотизм |
Менің мектебімнің жетістіктері |
Жоба Зерттеу жұмысы «Еліміздің мақтанышы» бейнеролигін дайындау |
1 |
|
|
5 |
Өзге тілдің бәрін сүй, өз тіліңді құрметте! Өз елін танымал еткен тұлғалар |
1 |
|
|
||
6 |
Тарих беттерінен |
1 |
|
|
||
7 |
Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық |
Медиакеңістікте және көпшілік алдында сөз сөйлеу |
Зерттеу жұмысы Жағдаяттық есептерді шешу Рөлдік ойындар Схемаларды құру Рөлдік ойындар Конкурс |
1 |
|
|
8 |
Телефон алаяқтары: не істеу керек? |
1 |
|
|
||
9 |
Подкаст. Байланыстың заманауи әдістері. Жеке табысты қалай тиімді басқаруға болады |
1 |
|
|
||
10 |
Отбасы бюджетін қалай жоспарлауға және үнемдеуге болады Отбасының қаржылық мақсаттары. Ақша жинақтары қалай құрылады? |
1 |
|
|
||
11 |
Банк кредиттері Отбасының қаржылық қауіпсіздік тірегі |
1 |
|
|
||
12 |
Өмір сүру қауіпсіздігі |
Табиғаттағы қауіпсіздік |
Зерттеу жұмысы Жағдаяттық есептерді шешу Бейнеролик түсіру Табиғаттағы қауіпсіздік жөніндегі нұсқаулықты әзірлеу |
1 |
|
|
13 |
Табиғи апаттар кезіндегі іс-қимыл ережелері |
1 |
|
|
||
14 |
Техниканы қауіпсіз пайдалану |
1 |
|
|
||
15 |
Мен не жеймін? Азық-түлік қауіпсіздігі. Қауіп туралы дабылды қалай беруге болады? |
1 |
|
|
||
16 |
Экологиялық мәдениет |
Менің өлкемнің, елімнің экологиясы |
«Табиғатпен бірлікте қалай өмір сүру керек» тақырыбындағы шығарма «Біздің экология» фотокөрмесі «Табиғатты қорғайық!» тақырыбына презентация Экологиялық акциялар |
1 |
|
|
17 |
Табиғатпен бірлікте қалай өмір сүруге болады? Экологиялық тәуекелдер |
1 |
|
|
||
18 |
Табиғатты қалай қорғауға болады? «Көміртегі ізі»: қауіп-қатерлерді қалай азайтуға болады? |
1 |
|
|
Түсінік хат
Жаңартылған оқу бағдарламасының негізінде «Жаһандық құзыреттер» курсы бойынша 8 сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспары «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығы, Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы (2022 жылғы 12 тамыздағы №365 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген), Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы 2022 жылғы 21 қарашадағы №467 бұйрығы)), «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» 2022 жылғы 21 маусымдағы №291 бұйрығы, «Білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығы (ҚР БҒМ 2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін), Орта білім беру ұйымдарында 2022-2023 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» ҚР БҒМ 2022 жылғы 12 тамыздағы №363 бұйрығы, «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың 2022-2023 оқу жылындағы ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты басшылыққа алынды.
«Жаһандық құзыреттер» курсы білім алушылардың құндылық бағдарларын, коммуникативтік дағдыларын, әдеп нормалары мен мінез–құлық ұстанымдарын қалыптастыруға ықпал етеді.
Курстың мақсаты: бәсекеге қабілетті, мінез-құлық мәдениетінің стандартына сәйкес келетін және жаһандық құзыреттерге ие тұлғаны қалыптастыру.
Курстың міндеттері:
1)білім алушылардың азаматтық ұстанымын және өз елінің мүддесіне қызмет етуге дайындығын қалыптастыру;
2)білім алушылардың жеке қасиеттерін дамыту: адалдық, әдептілік, ізгі ниет, өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілік;
3)білім алушыларда медиа сауаттылық және қаржылық сауаттылық дағдыларын қалыптастыру;
4)салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастыру;
5)экологиялық мәдениетті дамыту;
6)қоғам өміріндегі діннің рөлі туралы түсінік қалыптастыру.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Жаһандық құзыреттер курсы 8-сыныбы
Екі аптада бір рет, оқу жылында 18 сағат
№ |
Юнит |
Сабақтардың тақырыбы |
Күтілетін нәтижелер |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1 |
Этика және әдеп |
Қазақ халқының дәстүрі ретінде ұрпақтар арасындағы қарым-қатынас этикасы |
Бейнеролик дайындау Рөлдік ойын Жағдаяттық есептерді шешу Ардагерлермен кездесу |
1 |
|
|
2 |
Отбасылық құндылықтар: әкем, анам және мен - тату отбасымыз Адалдық пен әділеттілік – өмірдің ұстанымдары |
1 |
|
|
||
3 |
Академиялық адалдық Саяхат этикасы: біз өз елімізді таныстырамыз |
1 |
|
|
||
4 |
Азаматтық және патриотизм |
Біз-біртұтас халықпыз! |
Әлеуметтік жоба «Жақыныңа жанашыр бол» қайырымдылық челленджі Бейнеролик дайындау |
1 |
|
|
5 |
Отаныма арналады |
1 |
|
|
||
6 |
Елім – менің жүрегімде! |
1 |
|
|
||
7 |
Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық |
Бейне хостинг не үшін қолданылады? Жалған танымалдық |
Зерттеу жұмысы Жағдаяттық есептерді шешу Рөлдік ойындар Схемаларды құру Конкурс |
1 |
|
|
8 |
Отбасы кірістері. Жинақтау және олардың түрлері |
1 |
|
|
||
9 |
Отбасылық шығындар. Тұрғын үй несиесі. Ипотека |
1 |
|
|
||
10 |
Жоспарсыз сатып алу. Отбасы бюджетін жүргізу ережесі |
1 |
|
|
||
11 |
Өмір сүру қауіпсіздігі |
Ережелер мен заңдарды бұзғаны үшін жауапкершілік |
Зерттеу жұмысы Жағдаяттық есептерді шешу Стартаптар |
1 |
|
|
12 |
Жауапты іс-әрекет және инфекцияның алдын-алу |
1 |
|
|
||
13 |
Жеке басына қол сұқпаушылық құқығы |
1 |
|
|
||
14 |
Зорлық-зомбылыққа жол жоқ! |
1 |
|
|
||
15 |
Алғашқы көмек көрсету ережелері |
1 |
|
|
||
16 |
Экологиялық мәдениет |
Табиғатқа деген сүйіспеншілік |
Стартаптар Дөңгелек үстел (Олжас Сүлейменовтың «Бөлтіріктер» поэмасын талқылау) Зерттеу жұмысы Аргументтік эссе «Табиғатты қорғау біздің қолымызда!» экологиялық акциясы |
1 |
|
|
17 |
Болашақта жер қандай болуы керек? |
1 |
|
|
||
18 |
Қоршаған ортаға зиян келтіргені үшін жауапкершілік |
1 |
|
|
Түсінік хат
Жаңартылған оқу бағдарламасының негізінде «Жаһандық құзыреттер» курсы бойынша 9 сыныпқа арналған тақырыптық-күнтізбелік жоспары «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы №348 бұйрығы, Қазақстан Республикасындағы бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспарларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы (2022 жылғы 12 тамыздағы №365 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілген), Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығымен бекітілген Негізгі орта білім берудің жалпы білім беретін пәндерінің үлгілік оқу бағдарламалары (Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 16 қыркүйектегі №399 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы 2022 жылғы 21 қарашадағы №467 бұйрығы)), «Орта білім беру ұйымдарына арналған оқулықтардың, мектепке дейінгі ұйымдарға, орта білім беру ұйымдарына арналған оқу-әдістемелік кешендердің, оның ішінде электрондық нысандағы тізбесін бекіту туралы» 2022 жылғы 21 маусымдағы №291 бұйрығы, «Білім беру ұйымдарының педагогтері жүргізу үшін міндетті құжаттардың тізбесін және олардың нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2020 жылғы 6 сәуірдегі №130 бұйрығы (ҚР БҒМ 2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығымен өзгерістер мен толықтырулар енгізілсін), Орта білім беру ұйымдарында 2022-2023 оқу жылының басталуын, ұзақтығын және каникул кезеңдерін айқындау туралы» ҚР БҒМ 2022 жылғы 12 тамыздағы №363 бұйрығы, «Қазақстан Республикасының орта білім беру ұйымдарында оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың 2022-2023 оқу жылындағы ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хаты басшылыққа алынды.
«Жаһандық құзыреттер» курсы білім алушылардың құндылық бағдарларын, коммуникативтік дағдыларын, әдеп нормалары мен мінез–құлық ұстанымдарын қалыптастыруға ықпал етеді.
Курстың мақсаты: бәсекеге қабілетті, мінез-құлық мәдениетінің стандартына сәйкес келетін және жаһандық құзыреттерге ие тұлғаны қалыптастыру.
Курстың міндеттері:
1)білім алушылардың азаматтық ұстанымын және өз елінің мүддесіне қызмет етуге дайындығын қалыптастыру;
2)білім алушылардың жеке қасиеттерін дамыту: адалдық, әдептілік, ізгі ниет, өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілік;
3)білім алушыларда медиа сауаттылық және қаржылық сауаттылық дағдыларын қалыптастыру;
4)салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастыру;
5)экологиялық мәдениетті дамыту;
6)қоғам өміріндегі діннің рөлі туралы түсінік қалыптастыру.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
Жаһандық құзыреттер курсы 9-сыныбы
Аптасына: 1 сағат, барлығы: 36 сағат
№ |
Юнит |
Сабақтардың тақырыбы |
Күтілетін нәтижелер (соңғы өнім) |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
1-2 |
Этика және әдеп |
Еңбек мәдениеті |
Әлеуметтік жобалар Брифингтер Жобаларды қорғау Бейне дайындау Инфографика |
2 |
|
|
3 |
Ел игілігіне еңбек ет |
1 |
|
|
||
4 |
Қарым-қатынас мәдениеті және әдеп |
1 |
|
|
||
5 |
Сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік |
1 |
|
|
||
6 |
Өзіңнен есеп алу: жасағандарым пайдалы болды ма? |
1 |
|
|
||
7 |
Азаматтық және патриотизм |
Өзгені өзіңдей сыйла |
Жоба. Жағдаяттық есептерді шешу Флешмоб. Акциялар |
1 |
|
|
8 |
Әлеуметтік жауапкершілік |
1 |
|
|
||
9 |
Ертеңгі жастар қандай болмақ? |
1 |
|
|
||
10 |
Ынтымағы жарасқан ел |
1 |
|
|
||
11 |
Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық |
Әлеуметтік желілердегі блогерлер. Кибербуллинг |
TEDx өткізу Жоба Рөлдік ойындар Стартаптар |
1 |
|
|
12 |
Белсенді және пассивті кірістер |
1 |
|
|
||
13 |
Отбасылық бюджеттің түрлері Отбасы бюджетін жоспарлау |
1 |
|
|
||
14 |
Жинақтарды қалай сақтауға болады |
1 |
|
|
||
15 |
Қаржы пирамидасы |
1 |
|
|
||
16 |
Қаржылық байлық |
1 |
|
|
||
17-18 |
Өмір сүру қауіпсіздігі |
Қандай да бір қауіп туындаған жағдайда нені білу маңызды? |
Зерттеу жұмысы Ситуациялық есептерді шешу Рөлдік ойындар Схемаларды құру Конкурс Бейнероликтер дайындау Пікірталас алаңы |
2 |
|
|
19 |
Төтенше жағдайларда өзіме және басқаларға қалай көмектесе аламын? |
1 |
|
|
||
20 |
Өмір мен денсаулыққа қауіпті жағдайлардан қалай шығуға болады? |
1 |
|
|
||
21 |
Жаман әдеттердің алдын алу |
1 |
|
|
||
22 |
Экологиялық мәдениет |
Табиғи ресурстарды қалай пайдаланамыз? |
Экологиялық акциялар «Біз табиғи ресурстарды қалай пайдаланамыз» тақырыбындағы брифинг «Болашақ жер» Эссе Жобаларды қорғау Макулатура жинау және қайталама шикізатты бөлек жинау «Табиғат дәлсіздіктерге шыдамайды және қателіктерді кешірмейді» тақырыбындағы бейнеролик |
1 |
|
|
23 |
Экологиялық тұрақтылық |
1 |
|
|
||
24 |
Апаттар мен табиғи апаттардың қоршаған ортаға әсері |
1 |
|
|
||
25 |
Таза экологияға құқылымыз Табиғи ресурстарды қалай пайдаланамыз? |
1 |
|
|
||
26 |
Зайырлылық және дінтану негіздері |
Зайырлы мемлекет және дін |
Жоба Жағдаяттық есептерді шешу Тесттер |
1 |
|
|
27 |
Діннің шығу тегі мен маңызы, оның әлеуметтік мақсаты мен жіктелуі |
1 |
|
|
||
28 |
Діннің құрылымы мен қызметі |
1 |
|
|
||
29 |
Діннің шығу тегі мен тарихи формалары |
1 |
|
|
||
30 |
Ежелгі наным жүйесі, ұлттық және дәстүрлі діндер |
1 |
|
|
||
31 |
Буддизмнің діни ілімінің негіздері |
1 |
|
|
||
32 |
Христиандықтың діни сенімінің негіздері |
1 |
|
|
||
33 |
Ислам дінінің негіздері. Қазақстан жеріндегі ислам |
1 |
|
|
||
34 |
Ислам мәдениеті. Қазақстан аумағындағы діни ұйымдардың қызметі |
1 |
|
|
||
35 |
Жалған діни ұйымдар мен ағымдар туралы түсінік |
1 |
|
|
||
36 |
Қазақстан - унитарлық және зайырлы мемлекет. Қазақстанның бейбітшілік және дінаралық келісім саласындағы саясаты |
1 |
|
|