Сабақтың
басы
8 мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Психологиялық ахуал
туғызу
«Бүгінгі күнге сәттілік»
тілейді
Өткен сабақты еске
түсіру
-
Жаман әдеттердің алдын алу
«Flippity» платформасы арқылы: «Менен сұрақ, сізден
жауап»
Жаңа сабаққа табиғат туралы
сұрай отырып, бүгінгі сабақтың
тақырыбын
суреттер арқылы сабақтың
тақырыбын ашып аламыз.
(Бұл өз кезегінде оқушыларға
сабаққа деген қызығушылығын оятып, өз ойларын білдіруіне мүмкіндік
береді).
«Иллюстрация
»тәсілі
Суреттерге қатысты қойылатын
сұрақтар:
|
Оқушылар бір бірлеріне
сәттілік тілейді
Өткен сабақты үйден жасаған
слайдтарымен талдап кетеді
суреттерге қарай отырып,
оларды атайды
|
оқулық
слайд№1
слайд№2
|
Ортасы
Жаңа
сабақ
15
8
7
|
Жаңа сабақтың тақырыбын
таныстыру. Мақсатын оқушыларға
болжату.
«Flippity»платформасы арқылы
оқушыларды топтарға отырғызу
Бейнекөрсетілімді
көру және талдау. Тақырыпқа байланысты
бейнекөрсетілім .
-
Табиғат ресурстары
дегеніміз не?
-
Табиғат ресурстарының
қандай түрлері бар?(түрлерін жай ғана атап шығады. Мысалы, су,
мұнай, газ, көмір, темір, т.б.)
Т.Ж.1-тапсырма.
«Менталды
карта»
1.Табиғи ресурстарды және
олардың түрлерін жазады
2.Табиғи ресурстарды қалай
падалану ережелерін талдау
Талқылау
сұрақтары.
Дағды: Тыңдай білу, бір бірімен байланысқа
түсу,
Мақсатқа оралу: Табиғи ресурстардың түрлерімен
анықтайды
Табиғи ресурстарды
тиімді пайдалану ережелерін талдайды
Дескриптор:
ЖұЖ. 2-
тапсырмасы: «WordWoll» платформасында
сәйкестендіру кестесін орындайды. Табиғи ресурстарды түрлеріне
қарай салыстыру
түрлері
|
|
табиғи
ресурс
|
Сарқылатын
|
|
көмір, алтын, топырақ,
орман
|
сарқылмайтын
|
|
ғарыш, су,
ауа,жел
|
қайта қалпына
келтірілетін
|
|
өсімдіктер, жанарлар,
биологиялық ресурстар
|
Дескриптор:
-
Сарқылатын табиғи ресурстарды
сәйкестендіреді
-
Сарқылмайтын табиғи
ресурстарды сәйкестендіреді
-
Қайта қалпына келетін табиғи
ресурстарды сәйкестендіреді
Талқылау
сұрақтары.
Дағды:
Тыңдай білу,
бір бірімен байланысқа түсу,
Мақсатқа оралу: Табиғи ресурстардың түрлерімен
анықтайды
Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану ережелерін
талдайды
Ж.Ж.3-тапсырма . «Спинер» платформасы
арқылы. Табиғи ресурстар аттары жазылып
тұрады.
-
атауы
- табиғи ресурстың қай түріне
жатады?
- оны қалай
пайдаланамыз?
Дескриптор:
-
Табиғи ресурстың атын
атайды
-
Табиғи ресурстың қай түріне
жататынын талдайды
-
Оны қалай пайдаланатынын
талдайды
Дағды: Тыңдай білу, бір бірімен байланысқа
түсу,
Мақсатқа оралу: Табиғи ресурстардың түрлерімен
анықтайды
Табиғи
ресурстарды тиімді пайдалану ережелерін талдайды
|
Оқушылар ойларын
айтады
Бейнероликті көріп болған соң,
сұрақтарға жауап береді талдайды
Оқушылар топтаса отырып,
табиғи ресурстар және олардың түрлері мен оларды пайдалану
ережелерін менталды картада талдайды
оқушылар жанындағы оқушымен
бірлесе отырып
сәйкестендіру кестесін
орындайды
Оқушыларға кезекпен табиғи
ресурстар аттары түседі, оның атын атап және ол қай түріне
жататынын және қалай пайдалану керектігін атап
шығады
|
итерактивті тақта
слайд№3
слайд№4
слайд№5
слайд№6
|
сабақтың
соңы»
7
|
Кері байланыс: «Менің
миым» Ақ параққа адамның миының
суреті салынады,оқушылар сол миға өздерінің басында қалған ,жаңадан
таныс болған ақпаратты белгілеп
шығады.(Бұл кері байланыс түрі
оқушылардың өз – өзіне есеп беруіне, ойларын тұжырымдауына және
қызықты қорытындылар шығаруына
көмектеседі.)
Рефлексия
маған қызықты
болды......
менің
түсінгенім.........
|
оқушылар пікір аламсады, бір бірінің жауаптарын
толтықтырады.
Кері байланыс
жасау
|
слайд№7
|