Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жаһандық құзыреттілік жылдық жоспар 2024-2025 оқу жылы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жылдық күнтізбелік жоспар
2024-2025 оқу жылы
Курстың аты «Жаһандық құзыреттіліктер»
Курстың мақсаты: бәсекеге қабілетті, мінез-құлық мәдениетінің стандартына сәйкес келетін және жаһандық құзыреттерге ие тұлғаны қалыптастыру.
Курстың міндеттері:
1) білім алушылардың азаматтық ұстанымын және өз елінің мүддесіне қызмет етуге дайындығын қалыптастыру;
2) білім алушылардың жеке қасиеттерін дамыту: адалдық, әдептілік, ізгі ниет, өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілік;
3) білім алушыларда медиа сауаттылық және қаржылық сауаттылық дағдыларын қалыптастыру;
4) салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастыру;
5) экологиялық мәдениетті дамыту;
6) қоғам өміріндегі діннің рөлі туралы түсінік қалыптастыру.
Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
Білім алушыда:
1) азаматтық ұстаным;
2) әлеуметтік жауапкершілік;
3) мінез-құлық мәдениеті;
4) басқаларға көмекке дайын және құрметпен қарайтын;
5) салауатты өмір салты және қауіпсіз мінез-құлық дағдылары;
6) сыни, креативті және шығармашылық ойлау дағдылары;
7) алған білімдерін өмірде қолдану дағдылары;
8) зерттеу, жобалау, волонтерлік жұмыс дағдылары.
Бекітемін: Келісемін: Ә/б отырысында қаралды:
Директор Оқу ісінің меңгерушісі Хаттама № ____________
А.С.Уразова __________ Л.Д.Есетова _________ Ә/б жетекшісі:
«__» __________ 2023 ж «__» __________ 2023 ж «__» ______________ 2023 ж
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Пән мұғалімі: Есетова Лаззат Дуйсенкызы
Пәннің аты: «Жаһандық құзыреттіліктер»
Класы: 5-9, 10-11 -сыныптар
Сағат саны: 5-8 сыныптарда апталық -0,5 сағат, жылдық -17 сағат (әр сыныпта)
9,10,11-сыныптарда аптасына – 1 сағат.
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсының ұзақ мерзімді жоспары
5-сынып
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Мерзімі |
Күтілетін нәтиже (соңғы өнім) |
|
І Бөлім Этика және әдеп |
||||
1 |
Барлығы сәлемдесуден басталады |
1 |
|
|
Ситуациялық есептерді шешу Бейнероликтерді дайындау |
2 |
Мен достарымның ортасындамын Мен өз әрекеттерім үшін жауаптымын |
1 |
|
|
|
Ата-аналарға ризашылық білдіруді үйренеміз |
1 |
|
|
||
3 |
Дастархан басындағы әдеп. Дастархан жаю |
||||
1 |
|
|
|||
4 |
Қоғамдық көлікте, театрда, кинотеатрда, мұражайда өзінді қалай ұстау керек |
||||
|
ІІ Бөлім Азаматтық және патриотизм |
||||
1 |
Отбасындағы өзара сыйластық |
1 |
|
|
Әлеуметтік жоба "Өзімді құрметтеу - басқаларды құрметтеу" психикалық картасы Ситуациялық есептерді шешу |
2 |
Өз Отанымды мақтан тұтамын! Түрлі көзқарас - біртұтас ұлт |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ІІІ Бөлім Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық |
||||
1 |
Әлеуметтік желі дегеніміз не ? Әлеуметтік желідегі менің аккаунтым |
1 |
|
|
Жоба Зерттеу жұмысы Аккаунт жасау Постерлер жасау Конкурстар Диаграммаларды, инфографиканы құру |
2 |
Алғашқы ақша және олардың функциялары қалай пайда болды? Адам еңбегі қалай бағаланады |
1 |
|
|
|
3 |
Отбасының кірістері мен шығыстары неден тұрады |
1 |
|
|
|
4 |
Қалта ақшасын қалай басқаруға болады |
1 |
|
|
|
|
ІҮ Бөлім Өмір сүру қауіпсіздігі |
||||
1 |
Үй, аула, мектептегі қауіпсіздік |
1 |
|
|
Жоба "Үйде жалғыз: қауіпсіз болу"рөлдік ойындары, "Қалай көмек сұрауға болады" Ситуациялық есептерді шешу |
2 |
Отпен ойнама! Менің қауіпсіздігім - менің қолымда |
1 |
|
|
|
|
|
||||
3 |
Менің денсаулы ғым – менің қолымда |
1 |
|
|
|
4 |
Жолаушының көлікте өзін ұстау тәртібі |
1 |
|
|
|
|
Ү Бөлім Экологиялық мәдениет |
||||
1 |
Жер-біздің ортақ үйіміз Менің айналамдағы әлем |
1 |
|
|
Жоба Акцияның экологиялық тәсілі Ақпараттық буклеттерді әзірлеу "Табиғат – жаратушының бізге берген сыйы" тақырыбындағы суреттер байқауы |
2 |
Біз таза аулада тұрамыз |
1 |
|
|
|
3 |
Табиғаттағы іс-әрекет ережелері |
1 |
|
|
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсының ұзақ мерзімді жоспары
6-сынып
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Мерзімі |
Күтілетін нәтижелер (соңғы өнім) |
|
І-Бөлім Этика және әдеп |
||||
1 |
Мен және менің құрдастарымм |
1 |
|
|
Жоба Буклеттер дайындау Жағдаяттық есептер |
2 |
Шешім қабылдаймыз. Уақытты бағалауды үйренеміз |
1 |
|
|
|
3 |
Біз эмоциямызды басқара аламыз. Буллинг деген не? |
1 |
|
|
|
|
ІІ-Бөлім Азаматтық и патриотизм |
||||
4 |
Мен үшін Отан деген не? |
1 |
|
|
Жоба "Менің кейіпкерім" сұхбаты Бейнероликтер дайындау |
5 |
Туған жерге деген махаббат Туған халқы мен Отанға деген адалдық |
1 |
|
|
|
|
|
||||
|
ІІІ Бөлім.Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық |
||||
6 |
Интернетте қарым-қатынас жасау ережесі Менің цифрлық ізім |
1 |
|
|
Зерттеу жұмысы Ситуациялық есептерді шешу Рөлдік ойындар Схемаларды құру Нұсқаулықтарды әзірлеу Рөлдік ойындар |
7 |
Еңбекақы төлеу неге байланысты? |
1 |
|
|
|
8 |
Отбасының міндетті және міндетті емес шығындары |
1 |
|
|
|
9 |
Ірі сатып алуларды қалай жасауға болады? |
1 |
|
|
|
10 |
Отбасы бюджеті дегеніміз не? |
1 |
|
|
|
|
ІҮ Бөлім Өмір сүру қауіпсіздігі |
||||
11 |
Менің үйге қайтар жолым |
1 |
|
|
Жоба Граффити/суреттер/сторибордтар жасау Жағдаяттық есептерді шешу Рөлдік ойындар |
12 |
Құтқару қызметі. Абайлаңыз, күдікті заттар! |
1 |
|
|
|
13 |
Денсаулық пен сұлулық құпиялары немесе гигиена не үшін қажет? |
1 |
|
|
|
14 |
Үй-жайлардағы қауіпсіз жүріс-тұрыс қағидалары |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ү Бөлім Экологиялық мәдениет |
||||
15 |
Туған өлкенің сұлулығы Адам – табиғаттың бір бөлігі |
1 |
|
|
Туристік маршрутты жасау "Менің арманымның бағыты" жобасы Саяхатшылар клубын құру Комикс сайысы, аниме. Экологиялық рейд және рельеф картасын жасау. "Адам және табиғат" тақырыбына дөңгелек үстел өткізу Табиғи материалдан қолөнер бұйымдарын жасау |
16 |
Экологиялық саяхат |
1 |
|
|
|
17 |
Адам табиғатқа неліктен жауапсыз қарайды? Жануарларға мейірімді қарау |
1 |
|
|
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсының ұзақ мерзімді жоспары
7-сынып
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Мерзімі |
Күтілетін нәтижелер (соңғы өнім) |
|
|
І Бөлім .Этика және әдеп |
|||||
1 |
Сыпайы сөйлейміз Рухни сапа-адам өміріндегі басты қасиет |
1 |
|
|
Бейнеролик дайындау Жоба Жағдаяттық есептерді шешу |
|
2 |
Кемшіліктермен жұмыс істеу-кемелдікке апаратын жол Басқаларға қуаныш үшін жақсылық жасау |
1 |
|
|
||
3 |
Зорлық-зомбылықты болдырмау және өзіңізді қалай қорғауға болады |
1 |
|
|
||
|
ІІ Бөлім. Азаматтық және патриотизм |
|||||
4 |
Менің мектебімнің жетістіктері |
1 |
|
|
Жоба Зерттеу жұмысы "Еліміздің мақтанышы" бейнеролигін дайындау |
|
5 |
Өзге тілдің бәрін сүй, өз тіліңді құрметте! |
1 |
|
|
||
6 |
Өз елін танымал еткен тұлғалар.Тарих беттерінен |
1 |
|
|
||
|
ІІІ Бөлім .Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық |
|||||
7 |
Медиакеңістікте және көпшілік алдында сөз сөйлеу |
1 |
|
|
Зерттеу жұмысы Жағдаяттық есептерді шешу Рөлдік ойындар Схемаларды құру Рөлдік ойындар Конкурс |
|
8 |
Телефон алаяқтары: не істеу керек? |
1 |
|
|
||
9 |
Подкаст. Байланыстың заманауи әдістері |
1 |
|
|
||
10 |
Жеке табысты қалай тиімді басқаруға болады Отбасы бюджетін қалай жоспарлауға және үнемдеуге болады Отбасының қаржылық мақсаттары. |
1 |
|
|
||
11 |
Ақша жинақтары қалай құрылады? Банк кредиттері Отбасының қаржылық қауіпсіздік тірегі |
1 |
|
|
||
|
ІҮ Бөлім. Өмір сүру қауіпсіздігі |
|||||
12 |
Табиғаттағы, қауіпсіздік Табиғи апаттар кезіндегі іс-қимыл ережелері |
1 |
|
|
Зерттеу жұмысы Жағдаяттық есептерді шешу Бейнеролик түсіру Табиғаттағы қауіпсіздік жөніндегі нұсқаулықты әзірлеу |
|
13 |
Техниканы қауіпсіз пайдалану. Қауіп туралы дабылды қалай беруге болады? |
1 |
|
|
||
14 |
Мен не жеймін? Азық-түлік қауіпсіздігі. |
1 |
|
|
||
|
Ү Бөлім Экологиялық мәдениет |
|||||
15 |
Менің өлкемнің, елімнің экологиясы |
1 |
|
|
"Табиғатпен бірлікте қалай өмір сүру керек" тақырыбындағы шығарма "Біздің экология" фотокөрмесі "Табиғатты қорғайық!" тақырыбына презентация Экологиялық акциялар |
|
16 |
Табиғатпен бірлікте қалай өмір сүруге болады? Экологиялық тәуекелдер |
1 |
|
|
||
17 |
Табиғатты қалай қорғауға болады? "Көміртегі ізі": қауіп-қатерлерді қалай азайтуға болады? |
1 |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсының ұзақ мерзімді жоспары
8-сынып
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Күтілетін нәтижелер (соңғы өнім) |
|
І Бөлім Этика және әдеп |
|
||||
1 |
Ұрпақтар арасындағы қарым-қатынас этикасы мен отбасылық құндылықтар |
1 |
|
Бейнеролик дайындау Рөлдік ойын Жағдаяттық есептерді шешу Ардагерлермен кездесу |
|
2 |
Адалдық пен әділеттілік – өмір ұстанымдары Академиялық адалдық |
1 |
|
|
|
3 |
Саяхат этикасы: біз өз елімізді таныстырамыз |
1 |
|
|
|
ІІ Бөлім Азаматтық патриотизм |
|
||||
4 |
Біз-біртұтас халықпыз! |
1 |
|
Әлеуметтік жоба "Жақыныңа жанашыр бол" қайырымдылық челленджі Бейнеролик дайындау |
|
5 |
Отаныма арналады |
1 |
|
|
|
6 |
Елім – менің жүрегімде! |
1 |
|
|
|
ІІІ Бөлім Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық |
|
||||
7 |
Бейнехостинг не үшін қолданылады? Жалған танымалдық |
1 |
|
Зерттеу жұмысы Жағдаяттық есептерді шешу Рөлдік ойындар Схемаларды құру Конкурс |
|
8 |
Отбасы кірістері мен отбасылық шығындар.Отбасы қорын жинақтау түрлері |
1 |
|
|
|
9 |
Отбасы бюджетін жүргізу ережесі. Жоспарсыз сатып алу |
1 |
|
|
|
10 |
Тұрғын үй несиесі. Ипотека |
1 |
|
|
|
ІҮ Бөлім Өмір сүру қауіпсіздігі |
|
||||
11 |
Ережелер мен заңдарды бұзғаны үшін жауапкершілік |
1 |
|
Зерттеу жұмысы Жағдаяттық есептерді шешу Стартаптар |
|
12 |
Жауапты іс-әрекет және инфекцияның алдын-алу |
1 |
|
|
|
13 |
Жеке басқа қолсұқпаушылық құқығы |
1 |
|
|
|
14 |
Зорлық-зомбылыққа жол жоқ! |
1 |
|
|
|
15 |
Алғашқы көмек көрсету ережелері |
1 |
|
|
|
Ү Бөлім Экологиялық мәдениет |
|
||||
16 |
Табиғатқа деген сүйіспеншілік |
1 |
|
Стартаптар Дөңгелек үстел (Олжас Сүлейменовтың "Бөлтіріктер" поэмасын талқылау) Зерттеу жұмысы Аргументтік эссе "Табиғатты қорғау біздің қолымызда!" экологиялық акциясы |
|
17 |
Болашақта жер қандай болуы керек? Табиғи апаттар Қоршаған ортаға зиян келтіргені үшін жауапкершілік |
|
|||
1 |
|
|
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсының ұзақ мерзімді жоспары
9-сынып
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
мерзімі |
Күтілетін нәтижелер (соңғы өнім) |
||
|
І Бөлім Этика және әдеп |
||||||
1 |
Еңбек мәдениеті |
1 |
|
|
Әлеуметтік жобалар Брифингтер Жобаларды қорғау Бейне дайындау Инфографика |
||
2 |
Ел игілігіне еңбек ет |
1 |
|
|
|||
3 |
Қарым-қатынас мәдениеті және этикет |
1 |
|
|
|||
4-5 |
Сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік |
1 |
|
|
|||
6 |
Өзіңнен есеп алу: жасағандарым пайдалы болды ма? |
1 |
|
|
|||
|
ІІ Бөлім Азаматтық және патриотизм |
||||||
7 |
Өзгені өзіңдей сыйла |
1 |
|
|
Жоба Жағдаяттық есептерді шешу Флешмоб Акциялар |
||
8 |
Әлеуметтік жауапкершілік |
1 |
|
|
|||
9 |
Ертеңгі жастар қандай болмақ? |
1 |
|
|
|||
10 |
Ынтымағы жарасқан ел |
1 |
|
|
|||
|
ІІІ Бөлім Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық |
||||||
11 |
Әлеуметтік желідегі блогерлер |
1 |
|
|
TEDx өткізу Жоба Рөлдік ойындар Стартаптар |
||
12 |
Кибербуллинг |
1 |
|
|
|||
13 |
Белсенді және пассивті кірістер Отбасылық бюджеттің түрлері |
1 |
|
|
|||
14 |
Отбасы бюджетін жоспарлау. Жинақтарды қалай сақтауға болады |
1 |
|
|
|||
15 |
Қаржы пирамидасы |
1 |
|
|
|||
16 |
Қаржылық байлық |
1 |
|
|
|||
|
ІҮ Бөлім Өмір сүру қауіпсіздігі |
||||||
17-18 |
Қандай да бір қауіп туындаған жағдайда нені білу маңызды? |
1 |
|
|
Зерттеу жұмысы Ситуациялық есептерді шешу Рөлдік ойындар Схемаларды құру Конкурстар Бейнероликтер дайындау Пікірталас алаңы |
||
19 |
Төтенше жағдайларда өзіме және басқаларға қалай көмектесе аламын? |
1 |
|
|
|||
20 |
Өмір мен денсаулыққа қауіпті жағдайлардан қалай шығуға болады? |
1 |
|
|
|||
21 |
Жаман әдеттердің алдын алу |
1 |
|
|
|||
|
Ү Бөлім Экологиялық мәдениет |
||||||
22 |
Табиғат ресурстарын қалай пайдаланамыз? |
1 |
|
|
Экологиялық акциялар "Біз табиғи ресурстарды қалай пайдаланамыз" тақырыбындағы брифинг "Болашақ жер" Эссе Жобаларды қорғау Макулатура жинау және қайталама шикізатты бөлек жинау "Табиғат дәлсіздіктерге шыдамайды және қателіктерді кешірмейді" тақырыбындағы бейнеролик |
||
23 |
Экологиялық тұрақтылық |
1 |
|
|
|||
24 |
Апаттар мен табиғи апаттардың қоршаған ортаға әсері |
1 |
|
|
|||
25 |
Таза экологияға құқылымыз |
1 |
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
|
Зайырлылық және дінтану негіздері |
||||||
26 |
Зайырлы мемлекет және дін |
1 |
|
|
Жоба Жағдаяттық есептерді шешу Тесттер |
||
27 |
Діннің пайда болуы және маңыздылығы, әлеуметтік мақсаты мен жіктелуі Діннің құрылымы мен қызметтері |
1 |
|
|
|||
|
|
||||||
28 |
Діннің шығу тегі мен тарихи формалары |
1 |
|
|
|||
29 |
Ежелгі сенім жүйесі, ұлттық және дәстүрлі діндер |
1 |
|
|
|||
30 |
Буддизм. Дін ілімі негіздері. |
1 |
|
|
|||
31 |
Христиан діні. Дін ілімі негіздері. |
1 |
|
|
|||
32 |
Ислам. Дін ілімі негіздері. Ислам мәдениеті |
1 |
|
|
|||
33 |
Қазақстан жеріндегі ислам Қазақстан аумағындағы діни ұйымдардың қызметі |
1 |
|
|
|||
34 |
Теріс пиғылдағы діни ағымдар туралы түсінік. Терроризм. Қазақстан – унитарлық және зайырлы мемлекет. Қазақстанның дінаралық келісім мен татулық аясындағы саясаты |
1 |
|
|
|||
|
|
|
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсының ұзақ мерзімді жоспары
10-сынып
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
|
Оқу мақсаттары. Білім алушылар: |
1-бөлім. Жаһандық құзыреттіліктер |
||||
1 |
Жаһандық құзыреттіліктер дегеніміз не |
1 |
|
- жаһандық мәселені зерттеу үшін зерттеу тақырыптары мен мақсаттарын анықтау; - жаһандық мәселелер бойынша көзқарастарды анықтау, сипаттау және сыни салыстыру; - дәлелге немесе проблемаға қатысты ақпарат пен дәлелдемелерді таңдау; - баламалы көзқарастарды қарастыру және талқылау. |
2 |
Жаһандық құзыреттіліктердің маңыздылығы |
1 |
|
|
3 |
Жаһандық құзыреттіліктерді дамыту жолдары |
1 |
|
|
4 |
Жобалау жұмысы. Дайындық және жоспарлау |
1 |
|
|
2-бөлім. Жергілікті, жаһандық және мәдени маңызы мәселелерді зерттеу |
||||
5 |
Жаһандық проблемалардың түрлері |
1 |
|
- дәлелге немесе проблемаға қатысты ақпарат пен дәлелдемелерді таңдау; - дереккөздердің күшті және әлсіз жақтарын бағалау; - жаһандық мәселе бойынша өз көзқарасыңызды және оның қалай дамығанын сипаттау; - дәлелдерді, себептер мен мәлімдемелерді растау үшін дәлелдемелерді зерттеу және талдау. |
6 |
Әлеуметтік мәселелер |
1 |
|
|
7 |
Әлеуметтік теңсіздік жаһандық проблема ретінде |
1 |
|
|
8 |
Әлеуметтік теңсіздік. Себептері |
1 |
|
|
9 |
Әлеуметтік теңсіздікті жеңу жолдары |
|
||
10 |
Қақтығыстар. Ұғымы. Түрлері |
1 |
|
|
11 |
Жанжалдарды шешу жолдары |
|
||
12 |
Экологиялық мәселелер |
1 |
|
|
13 |
Климаттың өзгеруі |
1 |
|
|
14 |
Ауаның ластануы |
1 |
|
|
15 |
Судың ластануы |
1 |
|
|
16 |
Жердің ластануы |
1 |
|
|
17 |
Жобалау жұмысы. Зерттеу |
2 |
|
|
3-бөлім. Әртүрлі дүниетанымдар мен көзқарастарды түсіну және құрметтеу |
||||
18 |
Дүниетанымды түсіну |
1 |
|
- жаһандық мәселелер бойынша көзқарастарды анықтау, сипаттау және сыни салыстыру; - бастапқы және қайталама дереккөздерден дәлелдемелерді жинау, жазу және талдау; - өз көзқарасын негіздеу үшін себептер мен дәлелдер келтіру; - дәлелге немесе проблемаға қатысты ақпарат пен дәлелдемелерді таңдау; - дереккөздерге сілтеме жасау және библиографиялық тізімді дұрыс құру. |
19 |
Басқа адамның көзқарасын қабылдау мүмкіндігі |
1 |
|
|
20 |
Өзге де мәдениеттерді білдіретін адамдарға құрмет көрсету |
1 |
|
|
21 |
Төзімділік: бір-бірімізді түсінуге үйрену |
1 |
|
|
22 |
Жобалау жұмысы. Зерттеу |
2 |
|
|
4-бөлім. Мәдениеттер арасындағы ашық және тиімді өзара іс-қимылға қатысу |
||||
23 |
Мәдени сәйкестікті қалыптастыру |
1 |
|
- дәлелдердің, мәлімдемелердің, себептер мен дәлелдемелердің негізгі элементтерін анықтау және бағалау; - бастапқы және қайталама дәлелдемелердің әртүрлі түрлерінің күшті және әлсіз жақтарын анықтау және бағалау; - дереккөздерге сілтеме жасау және библиографиялық тізімді дұрыс құру; - құрылымды сақтай отырып, ақпарат пен дәлелдемелер ұсыну; - одан әрі зерттеу саласын анықтау (жетілдіруді ұсыну) |
24 |
Өзін, мәдениетін және басқа мәдениеттерді тану және қабылдау |
1 |
|
|
25 |
Әр түрлі мәдениеттердің құндылықтар жүйесі |
1 |
|
|
26 |
Мәдениетаралық коммуникация |
1 |
|
|
27 |
Мәдениетаралық коммуникациядағы стереотиптер |
1 |
|
|
28 |
Жобалау жұмысы. Қорытынды |
2 |
|
|
5-бөлім. Ұжымдық игілікке жәрдемдесу және тұрақты даму |
||||
29 |
Ұжымдық әл-ауқат пен Тұрақты дамудың маңыздылығы |
1 |
|
- аргументтің немесе тұжырымның салдарын/ әсерін анықтау және бағалау; - өз көзқарасын негіздеу үшін себептер мен дәлелдер келтіру; - презентацияның әртүрлі формаларын қолдана отырып, жаһандық көзқарастарды ұсыну; - құрылымды сақтай отырып, ақпарат пен дәлелдемелер ұсыну |
30 |
Жергілікті, ұлттық және жаһандық бастамаларға белсенді қатысу |
1 |
|
|
31 |
Жаһандық азаматтық |
1 |
|
|
32 |
Жобалау жұмысы |
2 |
|
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсының ұзақ мерзімді жоспары
11-сынып
Бөлім |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Уақыты |
Білім алушының білім нәтижесі |
Юнит 1. Кәсіпкерлік және бизнес негіздері |
||||
1.1 Кәсіпкерлік негіздері |
1.1.1 Кәсіпкерлікке кіріспе |
1 |
|
Жоспарлы экономиканы нарықтық.экономикаға трансформациялаудың жалпы траекториясын түсінеді Нарықтық экономика негіздерін біледі. Экономика саласындағы оқиғалар мен құбылыстарды талдай және сыни бағалай алады. Тақырып аясында зерттелген терминдер мен ұғымдарды қолдана алады. |
1.1.2 Нарықтың жұмыс істеу тетіктері |
1 |
|
Нарықтың жұмыс істеуінің негізгі тетіктерін түсінеді. Нарықтық қатынастардың заңдары мен ережелерін біледі. Алған білімдерін түсіндіре алады. Алған білімдерін тәжірибеде қолданады. |
|
1.1.3 Нарықтық тепе-теңдік |
1 |
|
Нарықтық тепе-теңдікке қол жеткізу шарттарын түсінеді. Нарықтық тепе-теңдік шарттары туралы біледі. Олар нарықтық тепе-теңдік жағдайларына қатысты өз ұстанымдарын білдіре алады. Тапсырмадағы сұрақтарға жауап беру барысында пәндік терминологияны қолданады. |
|
1.1.4 Табысты кәсіпкердің дағдылары |
1 |
|
Табысты кәсіпкерлік қызмет үшін қандай дағдылар қажет екенін түсінеді. Табысты кәсіпкердің дағдыларын қалай қалыптастыру керектігін біледі. Табысты кәсіпкердің дағдыларын талдай алады. Алған білімдерін сабақ тапсырмаларының сұрақтарына жауап беру барысында қолданады. |
|
1.1.5 Бизнестегі заманауи технологиялар |
1 |
|
Табысты бизнес жүргізу үшін заманауи технологиялардың маңыздылығын түсінеді. Заманауи бизнес-технологиялардың мүмкіндіктерін біледі. Олар бизнестегі заманауи технологиялар туралы ақпаратты іздей алады. Өз бизнес-идеяларын жүзеге асыру үшін заманауи технологиялар туралы білім негіздерін қолданады |
|
1.2 Қазіргі жағдайдағы кәсіпкерлік |
1.2.1 Бизнес неден басталады? |
1 |
|
Бизнес-жобаны құру алгоритмін түсінеді. Негізгі бизнес-процестер туралы біледі. Болашақ бизнес-процестерді модельдеуді біледі. Жеке бизнес-идеяларды іске асыру үшін бизнес-процестер туралы білімді қолданады. |
1.2.2 Стартап-мәдениет |
1 |
|
"Стартап-мәдениет" құбылысының мәнін түсінеді. Стартап-мәдениеттің пайда болу тарихын біледі. Өз стартап-идеяларын іске асыруда ақылға қонымды тәуекел қағидатын іске асыра алады. Стартап-жобаларды талқылауда тиісті терминологияны қолданады. |
|
1.2.3 3 Бизнес-періштелер мен инвесторлар. Ұқсастықтар мен айырмашылықтар |
1 |
|
"Бизнес-періштелер" құбылысының мәнін түсінеді. Олар бизнес-періштелерінің классикалық инвесторлардан негізгі айырмашылықтарын біледі. Олар бизнес-періште және классикалық инвестор ұғымдарын салыстыру кезінде өз ұстанымдарын дәлелдей алады. Тапсырмаларды орындау барысында алған білімдерін қолдана алады. |
|
1.2.4 Бизнес-инкубаторлар |
1 |
|
Жаңа бастаған кәсіпкерлер үшін бизнес-инкубаторлардың артықшылықтарын түсінеді. Қазақстан мен әлемдегі бизнес-инкубаторлардың негізгі тізімін біледі. Инкубатор мен бизнес-инкубатор арасында ұқсастықтар жасай алады. Өмірдің түрлі салаларында бизнес-инкубаторлардың жұмыс істеу принциптерін қолданады |
|
1.2.5 Қазіргі жағдайда бәсекелестікті дамыту |
1 |
|
Бизнестегі және жалпы өмірдегі бәсекелестіктің пайдасын түсінеді. Табысты бәсекелестік күрес тәсілдерін біледі. Жеке өсу үшін бәсекелестік ортаны қолдана алады. Алынған білімді жеке бәсекеге қабілеттілікті арттыру үшін қолданады |
|
1.3 Маркетинг |
1.3.1 Маркетингке кіріспе |
1 |
|
"Маркетинг" ұғымының мәнін түсінеді. Маркетингтің негізгі заңдарын біледі. Өз бизнес-идеялары мен жобаларын іске асыру үшін маркетингтік әрекеттерді қолдана алады. Маркетингтік стратегияларды қолданады. |
1.3.2 Диджитал- маркетинг |
1 |
|
Маркетингті классикалықтан сандыққа ауыстыру процесінің заңдылығын түсінеді. Сандық маркетингтің негізгі құралдарын біледі. "Диджитал-маркетинг" ұғымының мәнін түсіндіре алады. Агрессивті сандық маркетингтен қорғау әдістерін қолданады. |
|
1.3.3 Маркетин-гтік соғыстар |
1 |
|
Маркетингтік соғыстардың мәні мен себептерін түсінеді. Маркетингтік соғыстардың негізгі стратегияларын біледі. Өз бизнес-жобаларын іске асыруда маркетингтік стратегия туралы білімді қолдана алады. Алынған білімді маркетингтік соғыстардың салдарынан қорғану үшін қолданады. |
|
1.3.4 SWOT талдау-маркетингтік жоспарлау құралы |
1 |
|
"SWOT-талдау" құралының мәнін түсінеді. SWOT талдауы қалай жасалатынын біледі. SWOT талдау деректерін талдай алады және олардың негізінде қорытынды жасай алады. Жеке бизнес-жобаларды іске асыруда SWOT-талдауды қолдана алады. |
|
1.3.5 Бренд қосымша құндылық ретінде |
1 |
|
Брендтің бизнестегі маңыздылығын түсінеді. Өнімнің немесе қызметтің бағасын қалыптастырудағы брендтің рөлін біледі. Брендтің белгілерін тізімдей алады. Жеке шығындарды басқарудағы брендтің рөлі туралы білімді қолданады. |
|
1.4 Қаржылық жоспарлау және модельдеу |
1.4.1 Қаржы моделі және оны құру әдістері |
1 |
|
Жеке бизнесті құру үшін қаржылық модельдің маңыздылығын түсінеді. Қаржы моделін құру алгоритмдерін біледі. Қаржы моделінің негізгі көрсеткіштерін талдай алады. Қаржы моделін құру дағдыларын қолданады. |
1.4.2 Бюджеттеу |
1 |
|
"Бюджеттеу"терминінің мағынасын түсінеді. Бюджет ережелерін біледі. "Бюджеттеу" ұғымын түсіндіре алады. Өмірлік жағдайларда бюджеттеу дағдыларын қолданады. |
|
1.4.3 Баға саясаты |
1 |
|
Баға саясатын қалыптастыру принциптерін түсінеді. Бизнес үшін баға саясатының экономикалық әсерін біледі. Баға саясатын қалыптастыруға әсер ететін факторларды тізімдей алады. Тауарлар мен қызметтердің құнын түсіндіру үшін баға саясаты туралы білімді қолданады. |
|
1.4.4 Шығындарды басқару |
1 |
|
Шығындарды басқарудың негізгі принциптерін түсінеді. Бизнестегі шығындарды сауатты басқарудың рөлін біледі. Шығындарды басқару Ережелері туралы сөйлесе алады. Өмірлік жағдайларда шығындарды басқару туралы білімді қолданады. |
|
1.4.5 Таза пайда және дивидендтер |
1 |
|
Пайда мен таза пайда арасындағы айырмашылықты түсінеді.Таза пайданы есептеу алгоритмін біледі. Пайда мен таза пайда арасындағы айырмашылықты талдай алады. Дивидендтерді бөлу кезінде таза пайданы есептеу туралы білімді қолданады. |
|
Юнит 2. Қаржы сауаттылығы |
||||
2.1 Жеке кірістерді басқару |
2.1.1 Жеке табыс түрлері |
1 |
|
Жеке кіріс түрлері бойынша бөлу принципін түсінеді. Жеке табыстың қандай түрлері бар екенін біледі. Тақырыпты талқылау барысында пәндік терминологияны қолдана алады. Алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. |
2.1.2 Жеке табысты арттыру стратегиясы |
1 |
|
Жеке табысты арттыру философиясын түсінеді. Жеке табысты арттыру жолдарын біледі. Жеке табысты арттыру стратегиясын жасай алады. Алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. |
|
2.1.3 Отбасы бюджетіндегі белсенді табыстың рөлі |
1 |
|
"Белсенді табыс" ұғымының мәнін түсінеді. Белсенді табыс алу тәсілдерін біледі. Белсенді кірісті құрайтын ақшаны тиімді басқара алады. Алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. |
|
2.1.4 Пассивті кірісті қалай құруға болады |
1 |
|
Отбасы бюджетіндегі пассивті табыстың мәнін түсінеді. Пассивті кіріс көздерін құру алгоритмін біледі. Белсенді және пассивті кіріс арасындағы айырмашылықтарды түсіндіре алады. Алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. |
|
2.2 Жеке шығындарды басқару |
2.2.1 Жеке қаражатты тиімді пайдалану |
1 |
|
Қаржылық байлыққа қол жеткізу үшін жеке қарадатты тиімді пайдалану дағдыларының мәнін түсінеді. Жеке қаражатты тиімді пайдаланудың негізгі ережелерін біледі. Қалтадағы ақшаны тиімді пайдалана алады. Алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. |
2.2.2 Ірі сатып алулар |
1 |
|
Қандай сатып алулар үлкен деп санайтынын түсінеді. Ірі сатып алулар үшін қор жинау алгоритмдерін біледі. Ірі сатып алуды жоспарлай алады. Алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. |
|
2.2.3 Эмоционалды сатып алу |
1 |
|
"Ірі сатып алулар" терминінің мағынасын түсінеді. Эмоционалды сатып алудан қорғау әдістерін біледі. Ақшаны ұтымды пайдалана алады. Алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. |
|
2.2.4 Банк кредиттері |
1 |
|
Банктік несие деген не екенін түсінеді. Банктік қарыз беру шарттарын біледі. Олар пайыздық мөлшерлемені ескере отырып, ай сайынғы төлемдер сомасын есептей алады. Алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. |
|
2.3 Отбасы бюджеті |
2.3.1 Отбасылық бюджеттің түрлері |
1 |
|
Отбасылық бюджеттің қандай түрлері бар екенін түсінеді. Отбасы бюджетінің әр түрінің құрылымын біледі. Отбасының белгілі бір бюджет түрін таңдау себептерін талдай алады. Алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. |
2.3.2 Отбасылық бюджетті жоспарлау |
|
Отбасылық бюджетті жоспарлаудың маңыздылығын түсінеді.Отбасылық бюджетті жоспарлау әдістерін біледі. Отбасылық бюджетті жоспарлай алады. Алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. |
||
2.3.3 Отбасылық бюджетті жүргізу ережелері |
1 |
|
Отбасылық бюджетті жүргізу ережелерін қолданудың негізділігін түсінеді. Отбасылық бюджетті жүргізудің қандай ережелері бар екенін біледі. Отбасылық бюджетті жүргізе алады. Алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. |
|
2.3.4 Отбасылық бюджетті үнемдеу |
|
Отбасылық бюджетті үнемдеудің маңыздылығын түсінеді. Отбасылық бюджетті үнемдеудің негізгі қағидаларын біледі. Өздерінің қаржылық шешімдері үшін жауап бере алады. Алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. |
||
2.4 Жинақ және жинақтау |
2.4.1 Қаржылық қауіпсіздік жастығы |
1 |
|
Қаржылық қауіпсіздік жастығын құрудың маңыздылығын түсінеді. Қаржылық қауіпсіздік жастығын құру әдістерін біледі. Қаржылық қауіпсіздік жастығын құра алады. Алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. |
2.4.2 Жинақтарды құру тәсілдері |
1 |
|
Ақша жинақтарының маңыздылығын түсінеді. Өмірлік жағдайларда алған білімдерін құру әдістерін біледі. Ақша жинақтарын тиімді басқара алады. Алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. |
|
2.4.3 Жинақ түрлері |
1 |
|
Жинақтардың түрлері бір-бірінен қалай ерекшеленетінін түсінеді. Жинақтардың қандай түрлері бар екенін біледі. Жинақтардың әртүрлі түрлері үшін қаржылық тәуекелдерді анықтай алады. Алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. |
|
2.4.4 Отбасының қаржылық байлығы |
1 |
|
Отбасының қаржылық байлығы деген сөз тіркесінің мағынасын түсінеді. Қаржылық байлыққа қалай қол жеткізуге болатынын біледі. Қаржылық байлыққа қол жеткізу жолдары туралы ойлана алады. Алған білімдерін өмірлік жағдайларда қолданады. |