Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"ЖаҺандық құзыреттілік" курсы бойынша ( Зайырлылық және дінтану негіздері )
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Негізгі орта білім беру деңгейінің 9 сыныптарына арналған
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсының оқу бағдарламасы
1. Жалпы ережелер
-
Оқу бағдарламасы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).
-
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсы білім алушылардың әлемдегі өз орнын анықтау үшін қажетті құндылық бағдарларын, коммуникативтік дағдыларын, әдеплық нормалары мен мінез-құлық ұстанымдарын қалыптастыруға ықпал етеді.
-
Курстың мақсаты: жаһандық азаматтық құзыреттерге ие бәсекеге қабілетті тұлғаны қалыптастыру.
Курстың міндеттері:
1) білім алушыларды қазіргі заманның жаһандық сын-тегеуріндерімен таныстыру;
2) тұлғаның тұрақты даму мәдениетін қалыптастыру;
3) білім алушыларда жергілікті, өңірлік, ұлттық, жаһандық оқиғалар, олардың себептері мен салдарлары туралы талдамалық бағалау түсінігін дамыту;
4) эмпатия жағдайында басқа адамдардың қажеттіліктері мен құқықтарына тәрбиелеу;
5) мазмұнды және шығармашылық оқыту дағдыларын қалыптастыру.
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсы бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
9 - сыныпта-аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат.
2. Оқу курсының базалық мазмұны
6. Курс бағдарламасы білім алушылардың жас ерекшеліктері мен қызығушылықтарын ескере отырып әзірленген алты бөлімнен тұрады.
«Парасаттылық және әдеп» юниті білім алушылардың бойында әдептілік, тілектестік, адалдық, толеранттылық, өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілік, ұжымда жұмыс істей білу және мінез-құлық мәдениетінің жоғары стандарттарын білдіретін жеке қасиеттерін дамытуға ықпал етеді.
«Азаматтылық және патриотизм» юниті қазақстандық қоғамның бірдей кодын және мемлекеттілікті құрметтеуді, азаматтық ұстаным мен жауапкершілікті қалыптастыруды, адамдардың қоғамдағы өзара қарым-қатынасын, отбасындағы өзара көмекті, халықаралық сананы қалыптастыруды насихаттайды.
«Медиа және қаржылық сауаттылық» юнитінде медиакеңістік және қаржылық сауаттылықтың негізгі ұғымдарымен және заңдылықтарымен танысады. Қоғамда белсенді өмір сүріп, әлеуметтену үшін қажетті дағды түрлерін қарастырып, ақпаратты талдау, бағалауды дамытады. Білім алушылар ақпаратпен жұмыс істеуге, материалдарды бағалауға, талдауға, жалған мәлімет пен насихатты ажырата білуге үйренеді. Қаржылық сауаттылық туралы білімдері кеңейіп, сауаттылық неден басталатыны, еңбегі арқылы жетістікке жеткен адамдар туралы ақпарат жинақтап, отбасылық бюджетті қалай үнемдеуге болатыны туралы өмірмен байланысты білімдерін дамытады. Білім алушылар қаржылық сауаттылықты жеке қаржылық әл-ауқатқа жету құралы ретінде пайдалану арқылы әлемдік экономикалық кеңістікке кірігеді.
«Өмір қауіпсіздігі» юниті адам өмірі мен денсаулық қауіпсіздігін қамтамасыз етуге, даралықты, жеке өмірге қол сұқпау және құпиялық құқығын сақтауға, қорқыту мен зорлық-зомбылықтан қорғану, адам өмірін сақтап қалу жолдарымен танысуға бағытталған.
«Экологиялық мәдениет» юнитінде білім алушылар экологияның негізгі заңдылықтарымен танысады. Өз денсаулығына, айналасындағы адамдарға және табиғатқа жағымды көзқараста болып, ұқыппен қарауды үйренеді. Табиғатты пайдаланудың моральдық-құқықтық принциптерін сақтайды. Қоршаған ортаны қорғау іс-шараларын белсенді жүргізетін, биосферадағы байланыстарды бұзушыларға қарсы, сондай-ақ экологиялық санасы дамыған әлеуметтік-бағдарлы тұлғаны қалыптастырады.
«Зайырлылық және дінтану» юниті (9-сынып) білім алушылардың құқықтық және діни сауаттылығын қалыптастыруға, зайырлылық қағидатын құндылық ретінде түсінуге, діннің қоғам өміріндегі орнын, әлемдік діндердің, жалған діни және деструктивті діни ағымдардың тарихы мен қазіргі жағдайын зерделеуге бағытталған.
3. Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
Білім алушыда:
-
кең ауқымды дағдылар;
-
әлеуметтік жауапкершілік;
-
сыни, креативті және шығармашылық ойлау;
-
өз білімі мен іс-әрекеті үшін жауапкершілік, басқаларға жанашырлық пен құрмет көрсету;
-
салауатты өмір сүру дағдысы мен айналасындағы адамдардың әл-ауқатына ықпал ету;
-
өмір бойы білім алу қажеттілігі;
-
экстремистік, террористік діни топтар мен ағымдардың идеологиялары мен тәжірибесінің ықпалына қарсы иммунитет қалыптасады.
Білім алушы
-
тәжірибеде алған білімдерін;
-
өзінің және басқаның жаңа идеяларын;
-
сыни тұрғыдан бағалауды және ақпаратпен сенімді жұмыс істеуді;
-
зерттеушілік, жобамен жұмыс жасау және волонтерлік жұмыс дағдыларын;
-
тұрақты даму мүддесіндегі ашық, мейірімді қоғам құруға бағытталған білім мен дағдыларды қолданады.
Білім алушылар
-
өзінің оқуын және жеке дамуын қолдау үшін күшті және әлсіз жақтарын;
-
өзінің және басқалардың жақсы өмір сүруі үшін өмірдің түрлі аспектілерін;
-
басқалармен ынтымақтастық қарым-қатынасын;
-
мемлекеттік, саяси және діни бірлестіктер мен мәдениетаралық қатынастардың мәнін талдай алады.
Білім алушылар
-
өз мінез-құлқы мен мәдениетін, жеке тарихын, сондай-ақ құндылықтар мен әртүрлі көзқарастарды;
-
әр түрлі жағдайларда жауапты шешімдер қабылдауды сыни бағалайды.
Осы оқу бағдарламасы негізгі орта білім беру деңгейінің 9-сыныптарына арналған «Жаһандық құзыреттіліктер» оқу пәні бойынша қосымшада берілген Үлгілік оқу бағдарламасының ұзақ мерзімді жоспарына сәйкес іске асырылады. Ұзақ мерзімді жоспарда барлық сынып бойынша әр тарауда қамтылуы тиіс оқу мақсаттарының көлемі белгіленген.
Негізгі орта білім беру деңгейінің 9-сыныптарына арналған «Жаһандық құзыреттіліктер» курсының оқу бағдарламасын жүзеге асыру бойынша ұзақ мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспарда тақырыптар, тақырыптарды игеруге жұмсалған сағаттар саны және күтілетін нәтижелер түрінде оқу мақсаттары крсетілген.
Мұғалім тақырыптарды жоспарлау кезінде сағат санына сәйкес оқу тақырыптары мен мақсаттарын өзгерте алады, сынып ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерді және оқушылардың дайындық деңгейін ескере отырып өзгерістер енгізе алады.
«Жаһандық құзыреттіліктер» курсының тақырыбы
№ |
Тақырыбы |
Күтілетін нәтижелер (соңғы өнім) |
С\с |
Күні |
Ескерту |
Парасаттылық және әдеп 5 сағ |
|||||
1 |
Отбасы және неке. Бақыт не әкеледі және бақытқа не кедергі? |
Әлеуметтік жобалар |
1 |
|
|
2 |
Корпоративтік жұмыс мәдениеті |
Брифингтер |
1 |
|
|
3 |
«Әділ деп соны айтыңыз, турасын қисық бұрмаса» (Шортанбай Қанайұлы) |
Жобаларды қорғау |
1 |
|
|
4 |
Саяхат әдебі: біз өз еліміздің өкіліміз |
Бейне дайындау |
1 |
|
|
5 |
Қарым-қатынас мәдениеті: гендерлік рөлдер |
Инфографика |
1 |
|
|
Азаматтық және патриотизм 3 сағ |
|||||
6 |
Өзгені өзіңдей сыйла |
Жоба |
1 |
|
|
7 |
Әлеуметтік рөлдер мен мәртебелер |
Жағдаяттық есептерді шешу |
1 |
|
|
8 |
Ертеңгі жастар қандай болмақ? Ынтымағы жарасқан ел |
Флешмоб Акциялар |
1 |
|
|
Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық 5 сағ |
|||||
9 |
Әлеуметтік желілердегі блогерлер Кибербуллинг |
TEDx өткізу Жоба |
1 |
|
|
10 |
Белсенді және пассивті кірістер |
Рөлдік ойындар |
1 |
|
|
11 |
Отбасылық бюджеттің түрлері Отбасы бюджетін жоспарлау |
|
1 |
|
|
12 |
Жинақтарды қалай сақтауға болады |
|
1 |
|
|
13 |
Қаржы пирамидасы Қаржылық әлеует |
Стартаптар |
1 |
|
|
Тіршілік қауіпсіздігі 5 сағат |
|||||
14 |
Қандай да бір қауіп туындаған жағдайда нені білу маңызды? |
Зерттеу жұмысы |
1 |
|
|
15 |
Төтенше жағдайларда өзіме және басқаларға қалай көмектесе аламын? |
Ситуациялық есептерді шешу |
1 |
|
|
16 |
Өмір мен денсаулыққа қауіпті жағдайлардан қалай шығуға болады? |
Рөлдік ойындар |
1 |
|
|
17 |
Қауіпсіздік мәселесін кіммен талқылауға болады? |
Схемаларды құру |
1 |
|
|
18 |
Отбасын жоспарлау АИТВ және ЖИТС туралы не білеміз? |
Конкурс Бейнеролик |
1 |
|
|
Экологиялық мәдениет 5 сағат |
|||||
19 |
Табиғи ресурстарды қалай пайдаланамыз? |
Экологиялық акциялар |
1 |
|
|
20 |
Экологиялық тұрақтылық
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |