Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жаһандық құзыреттілік пәні бойынша КТП
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: Келісемін: Ә/б отырысында қаралды:
Директор Оқу ісінің меңгерушісі Хаттама № ____________
Г.Б.Қасымжанова __________ Г.Б.Замзина _________ Ә/б жетекшісі:
«__» __________ 2023 ж «__» __________ 2023 ж «__» ______________ 2023 ж
Тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Пән мұғалімі: Кулжанова Гульфайруз Бахбергеновна
Пәннің аты: «Жаһандық құзыреттіліктер»
Класы: 5-9, 10-11 -сыныптар
Сағат саны: 5-8 сыныптарда апталық -0,5 сағат, жылдық -17 сағат (әр сыныпта)
9,10,11-сыныптарда аптасына – 1 сағат, жылдық-34 сағат
Түсінік хат!
1-тарау. Жалпы ережелер
-
«Жаһандық құзыреттер» курсының оқу бағдарламасы «Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрінің 2022 жылғы 3 тамыздағы № 348 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарына сәйкес әзірленген (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 29031 болып тіркелген).
-
«Жаһандық құзыреттер» курсы білім алушылардың құндылық бағдарларын, коммуникативтік дағдыларын, әдеп нормалары мен мінез-құлық ұстанымдарын қалыптастыруға ықпал етеді.
-
Курстың мақсаты: бәсекеге қабілетті, мінез-құлық мәдениетінің стандартына сәйкес келетін және жаһандық құзыреттерге ие тұлғаны қалыптастыру.
-
Курстың міндеттері:
-
1) білім алушылардың азаматтық ұстанымын және өз елінің мүддесіне қызмет етуге дайындығын қалыптастыру;
-
білім алушылардың жеке қасиеттерін дамыту: адалдық, әдептілік, ізгі ниет, өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілік;
-
білім алушыларда медиа сауаттылық және қаржылық сауаттылық дағдыларын қалыптастыру;
-
салауатты өмір салты мәдениетін қалыптастыру;
-
экологиялық мәдениетті дамыту;
-
қоғам өміріндегі діннің рөлі туралы түсінік қалыптастыру.
-
«Жаһандық құзыреттер» курсы бойынша оқу жүктемесінің көлемі:
5-сыныпта-аптасына 0,5 сағат, оқу жылында 17 сағат;
6-сыныпта-аптасына 0,5 сағат, оқу жылында 17 сағат;
7-сыныпта-аптасына 0,5 сағат, оқу жылында 17 сағат;
8-сыныпта-аптасына 0,5 сағат, оқу жылында 17 сағат;
9-сыныпта-аптасына 1 сағат, оқу жылында 34 сағат.
2-тарау. Оқу курсының базалық мазмұны
-
Курс бағдарламасы білім алушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып әзірленген алты бөлімнен (юниттер) тұрады.
«Этика және әдеп» бөлімі (юнит) білім алушылардың бойында адалдық, тәртіптілік, өз іс-әрекеттері үшін жауапкершілік, әдептілік, ізгі ниет, және ұжымда жұмыс істей алу сияқты жеке қасиеттерін дамытуға, мінез-құлық мәдениетінің стандартын қалыптастыруға ықпал етеді.
«Азаматтық және патриотизм» бөлімі (юнит) өзін ел азаматы ретінде сезінуге, өзінің Отанға қатыстылығын сезінуге және оның мүдделеріне қызмет етуге, азаматтық ұстанымын көрсетуге дайын болуға мүмкіндік беретін жеке қасиеттерді қалыптастыруға бағытталған.
«Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық» бөлімі (юнит) медиа кеңістіктің құралдарын талдауға, бағалауға және пайдалануға мүмкіндік беретін дағдыларды, сондай-ақ қаржыны басқару және өзінің қаржылық әл-ауқатын қамтамасыз ету дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
«Өмір сүру қауіпсіздігі» юнтиті қауіпсіз мінез-құлық, салауатты өмір салтын ұстану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
«Экологиялық мәдениет» бөлімі (юнит) өз денсаулығына, табиғатқа ұқыпты қарайтын, қоршаған ортаға теріс әсердің салдарын түсінетін және белсенді табиғатты қорғау қызметін жүргізетін тұлғаны қалыптастыруға бағытталған.
«Зайырлылық және дінтану негіздері» (9-сынып) бөлімі (юнит) зайырлы мемлекет, діннің қоғам өміріндегі орны, жалған діни және деструктивті діни ағымдардың әсер ету қаупі туралы идеяны қалыптастыруға бағытталған.
1-параграф. Білім алушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар
Білім алушыларда:
-
азаматтық ұстаным;
-
әлеуметтік жауапкершілік;
-
мінез-құлық мәдениеті;
-
басқаларға көмекке дайын және құрметпен қарайтын;
-
салауатты өмір салты және қауіпсіз мінез-құлық дағдылары;
-
сыни, креативті және шығармашылық ойлау дағдылары;
-
алған білімдерін өмірде қолдану дағдылары;
-
зерттеу, жобалау, волонтерлік жұмыс дағдылары.
Осы оқу бағдарламасы негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9 сыныптары үшін «жаһандық құзыреттер» курсының үлгілік оқу бағдарламасын іске асыру жөніндегі ұзақ мерзімді жоспарға сәйкес іске асырылады.
2-параграф. Негізгі орта білім беру деңгейінің 5-9-сыныптарына арналған
«Жаһандық құзыреттер» курсының үлгілік оқу бағдарламасын іске асыру жөніндегі ұзақ мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспарда тақырыптар, тақырыптарды игеруге жұмсалған сағаттар саны және күтілетін нәтижелер түрінде оқу мақсаттары көрсетілген.
Мұғалім тақырыптарды жоспарлау кезінде сағат санына сәйкес оқу тақырыптары мен мақсаттарын өзгерте алады, сынып ерекшеліктерін, жеке ерекшеліктерді және оқушылардың дайындық деңгейін ескере отырып өзгерістер енгізе алады.
«Жаһандық құзыреттер» курсының күнтізбелік-тақырыптық жоспары
5-сынып
№ |
№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
Күтілетін нәтиже (соңғы өнім) |
|||||
Этика және әдеп |
|||||||||||
|
5 А |
5 Ә |
5 Б |
|
|
||||||
1 |
1 |
Барлығы сәлемдесуден басталады |
1 |
|
|
|
|
Ситуациялық есептерді шешу Бейнероликтерді дайындау |
|||
Мен достарымның ортасындамын |
|||||||||||
2 |
2 |
Мен өз әрекеттерім үшін жауаптымын |
1 |
|
|
|
|
||||
Ата-аналарға ризашылық білдіруді үйренеміз |
|||||||||||
3 |
3 |
Дастархан басындағы әдеп. Дастархан жаю |
1 |
|
|
|
|
||||
Қоғамдық көлікте, театрда, кинотеатрда, мұражайда өзінді қалай ұстау керек |
|||||||||||
Азаматтық және патриотизм |
|||||||||||
4 |
1 |
Отбасындағы өзара сыйластық |
1 |
|
|
|
|
Әлеуметтік жоба "Өзімді құрметтеу - басқаларды құрметтеу" психикалық картасы Ситуациялық есептерді шешу |
|||
5 |
2 |
Мен өз Отанымды мақтан тұтамын! |
1 |
|
|
|
|
||||
Өз Отанымды мақтан тұтамын! |
|||||||||||
6 |
3 |
Түрлі көзқарас - біртұтас ұлт |
1 |
|
|
|
|
||||
Медиасауаттылық және қаржылық сауаттылық |
|||||||||||
7 |
1 |
Әлеуметтік желі дегеніміз не |
1 |
|
|
|
|
Жоба Зерттеу жұмысы Аккаунт жасау Постерлер жасау Конкурстар Диаграммаларды, инфографиканы құру Ситуациялық есептерді шешу |
|||
Әлеуметтік желідегі менің аккаунтым |
|||||||||||
8 |
2 |
Алғашқы ақша және олардың функцияларықалай пайда болды? |
1 |
|
|
|
|
||||
9 |
3 |
Адам еңбегі қалай бағаланады |
1 |
|
|
|
|
||||
10 |
4 |
Отбасының кірістері мен шығыстары неден тұрады |
1 |
|
|
|
|
||||
11 |
5 |
Қалта ақшасын қалай басқаруға болады |
1 |
|
|
|
|
||||
Өмір сүру қауіпсіздігі |
|||||||||||
12 |
1 |
Үй, аула, мектептегі қауіпсіздік |
1 |
|
|
|
|
Жоба "Үйде жалғыз: қауіпсіз болу"рөлдік ойындары, "Қалай көмек сұрауға болады" Ситуациялық есептерді шешу |
|||
Отпен ойнама! |
|
|
|
|
|||||||
13 |
2 |
Менің қауіпсіздігім - менің қолымда |
1 |
|
|
|
|
||||
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |