Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін_________________Абдукаримова Г

    Бөлім:

    Сөз және оның мағынасы

    Педагогтың аты-жөні

    Найзатай Нұргүл

    Күні:

    25.04.22ж

    Сынып: 1Г

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жау,жау жаңбыр!Заттың қимылын білдіретін сөздер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.2.5.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, өлеңнің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру;

    1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету;

    1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану

    Сабақтың мақсаты

    .1.2.5.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, өлеңнің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру;

    1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету;

    1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану

    Оқу мақсаты

    Барлық оқушылар: Мұғалімнің көмегімен өлеңнің мазмұны бойынша сұрақ қоюды. Сұраққа толық жауап беруге машықтанады.

    Басым бөлігі: Сөйлемдегі сөздердің қатесін тауып, түзетіп жазады. Қимылдарға лайықты заттың атауын табады, орынды қолданады.

    Кейбір оқушылар:Өлең мазмұны бойынша сұрақтар құрастыра алады. Сөздердің қатесін таба алады. Заттың қимылын білдіретін сөзді анықтай алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    10мин


































    Жаңа сабақ














    Сабақтың ортасы 30мин

















































    Психологиялық ахуал қалыптастыру Мұғалім балалардың назарын өзіне аударады. Сабақ тақырыбына байланысты жұмбақ айтады.

    Жұмбақ

    Күнді жабады,

    Жаңбыр болып жауады.

    Бұл не?

    • Балалар, далаға шыққанда аспанға қарасаңдар, нені көресіңдер?

    • Бұлт нелерге ұқсайды?

    • Түстері бірдей ме?

    • Жаңбыр жауатын күндері бұлттың түсі қандай болады?

    • Жай күндеріше?

    • Балалар, бұлт туралы көбірек білгілерің келсе, назарларыңды экранға аударыңдар.

    • Бұл

    • бұлттар. Олар пішініне қарай бірнеше түрге бөлінеді.

    Бұлттар неден пайда болады? Видео көрсету


    Тәжірибе жұмысы

    – Бұлт қайдан пайда болатынын білесіңдер ме? Ол үшін тәжірибе алаңына өтейік. Ыстық су құйылған ыдыстың бетін қақпағымен жабайық. Біраздан кейін қақпақ бетінде су тамшылары пайда болады. Тамшылар қайдан келді? Бұны қалай түсінуге болады? (Балалардың жауабын тыңдау. Толықтыру.) Су бетінен көтерілген бу ауаға араласып, күн қызуымен буға айналады. Одан бұлттар пайда болады. Бұлттар қайтадан жаңбыр күйінде жерге түседі.

    Оқулықпен жұмыс

    Бейімбет Жармағамбетұлы Майлин – қазақтың көрнекті жазушысы. 1894 жылы қазіргі Қостанай облысының Таран ауданында туған. Бір жасқа толмай жатып әкесінен, алты жасында шешесінен айырылған. Жетімдік зардабын шегіп, байларғажалданады.

    Алғаш ауыл молдасынан оқып, сауат ашқан.

    1-жаттығу. «Жау, жау, жаңбыр!» өлеңінің мазмұны бойынша жүргізілетін жұмыстар:

    1. Мұғалім оқушылардың назарын өзіне аударады.

    2. Өлеңді мәнерлеп оқиды.

    3. Мәнерлеп оқуға қойылатын талаптарды еске түсіртеді.

    4. Жеке оқушыларға оқытады.

    5. Мазмұнына байланысты сұрақтар қояды.

    • Бұлт аспанда бірден пайда болама?

    • Жаңбыр жауарда ауа райы қалай өзгереді?

    -Жаңбырдың қандай пайдасы бар?

    -Тасымалданбайтын сөздерді табайық.

    (жел,көл, жау, бұлт)

    - Тасымалданбау себебін айтқызу.

    (Бір буынды сөздер тасымалданбайды.)


    МТ ҰЖ Тақтамен жұмыс

    -Күн реті мен тақырыпты жазу

    Көркем жазу Жаңбыр

    -Жаңбыр сөзіне сөйлем құрастыру.

    -Бір оқушы тақтаға жазады.

    -Мұғалімнің көмегімен сөздерге сұрақ қою.

    -Сөздердің байланысын тауып сыздыру.

    Кері байланыс:

    - Заттың атын білдіретін сөздер сөйлемнің басында тұрады.

    -Заттың қимылын білдіретін сөздер сөйлемнің соңында тұрады.

    ҰЖ « Не байқадың?» ойыны

    -Бұлыт,гөзі,жамбыр сөздерінің қатесін тауып, жазу.

    -Дұрыс нұсқасын тақтаға іліп қою.


    Дәптермен жұмыс

    1. жаттығу.

    -Жеке оқушыға оқытады.

    -Қате жазылған сөздерді тапқызады.

    -Ол сөздердің қалай жазылатынын сұрайды.

    -Үш қатарға үш сөйлемді бөліп беру.

    -Дұрыс нұсқасын тақтада тұрғанын ескерту.

    -Заттың қимылын білдіретін сөзді анықтату.

    -Сөздердің байланысын сызбамен көрсету.

    Кері байланыс:

    -Сөйлемде неше сөз бар?

    -Сөздердің байланысын қалай анықтаймыз?


    Нейрогимнастикалық жаттығулар жасайды. Екі қолмен ауаға өздері ұнатқан нәрсенің суретін салады. Дөңгелек пішінді заттардан бастайды. Өз саусақтарына назар аударады.


    Топтық жұмыс:

    1. жаттығу.

    -Берілген сызба нені білдіреді?

    - Сызба неше сөзден тұрады?

    - Сөйлемнің қандай әріптен басталып, сөйлем соңына қандай тыныс белгі қойылғанына назар аудартады.

    -Сызбаға сәйкес сөйлем құрастыру.


    «Орнын тап» ойыны

    Өседі, келеді, жауады сөздерінің тасымалдану жолдарын магнитті тақтаға көрсету.


    Жеке жұмыс:

    Жасайды, ойнайды, қарайды сөздерін тасымалдап жазу.

    .

    Психологиялық ахуалға берілген жұмбақтарды шешеді және жаңа сабаққа назар аударады.

    Жұмбақты шешеді. – Бұлт.




    Оқушылар сұраққа жауап береді.















    Бұлттар туралы жаңа ақпарат беріледі.



    Тәжірибе жасауға қатысады.
















    Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқиды. Қойылған сұрақтарға толық жауап береді










    Тасымалданбайтын сөздерді анықтайды.
















    -Мұғалімнің көмегімен сөздерге сұрақ қояды.

    -Сөздердің байланысын тауып сызады.











    Сөздердің қатесін табады.




    2-жаттығу. Жаттығуды дәптерлеріне жазады. Тақтамен салыстырады.























    3-жаттығу. Сызба бойынша бірнеше бала сөйлем құрайды.







    Сөздердің тасымалдану жолдарын көрсетеді.


    Сөздерді тасымалдап жазады.

    ҚБ.

    «Бас бармақ» арқылы бағалайды.
































    ҚБ.

    «Бас бармақ» арқылы бағалайды.



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Найзатай Нұргүл Тыныштыққызы
    01 Ақпан 2024
    438
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Жау,жау жаңбыр!Заттың қимылын білдіретін сөздер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Жау,жау жаңбыр!Заттың қимылын білдіретін сөздер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Лессон стадиге арналған сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін_________________Абдукаримова Г

    Бөлім:

    Сөз және оның мағынасы

    Педагогтың аты-жөні

    Найзатай Нұргүл

    Күні:

    25.04.22ж

    Сынып: 1Г

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Жау,жау жаңбыр!Заттың қимылын білдіретін сөздер

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    1.2.5.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, өлеңнің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру;

    1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету;

    1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану

    Сабақтың мақсаты

    .1.2.5.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, өлеңнің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру;

    1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету;

    1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану

    Оқу мақсаты

    Барлық оқушылар: Мұғалімнің көмегімен өлеңнің мазмұны бойынша сұрақ қоюды. Сұраққа толық жауап беруге машықтанады.

    Басым бөлігі: Сөйлемдегі сөздердің қатесін тауып, түзетіп жазады. Қимылдарға лайықты заттың атауын табады, орынды қолданады.

    Кейбір оқушылар:Өлең мазмұны бойынша сұрақтар құрастыра алады. Сөздердің қатесін таба алады. Заттың қимылын білдіретін сөзді анықтай алады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Басы

    10мин


































    Жаңа сабақ














    Сабақтың ортасы 30мин

















































    Психологиялық ахуал қалыптастыру Мұғалім балалардың назарын өзіне аударады. Сабақ тақырыбына байланысты жұмбақ айтады.

    Жұмбақ

    Күнді жабады,

    Жаңбыр болып жауады.

    Бұл не?

    • Балалар, далаға шыққанда аспанға қарасаңдар, нені көресіңдер?

    • Бұлт нелерге ұқсайды?

    • Түстері бірдей ме?

    • Жаңбыр жауатын күндері бұлттың түсі қандай болады?

    • Жай күндеріше?

    • Балалар, бұлт туралы көбірек білгілерің келсе, назарларыңды экранға аударыңдар.

    • Бұл

    • бұлттар. Олар пішініне қарай бірнеше түрге бөлінеді.

    Бұлттар неден пайда болады? Видео көрсету


    Тәжірибе жұмысы

    – Бұлт қайдан пайда болатынын білесіңдер ме? Ол үшін тәжірибе алаңына өтейік. Ыстық су құйылған ыдыстың бетін қақпағымен жабайық. Біраздан кейін қақпақ бетінде су тамшылары пайда болады. Тамшылар қайдан келді? Бұны қалай түсінуге болады? (Балалардың жауабын тыңдау. Толықтыру.) Су бетінен көтерілген бу ауаға араласып, күн қызуымен буға айналады. Одан бұлттар пайда болады. Бұлттар қайтадан жаңбыр күйінде жерге түседі.

    Оқулықпен жұмыс

    Бейімбет Жармағамбетұлы Майлин – қазақтың көрнекті жазушысы. 1894 жылы қазіргі Қостанай облысының Таран ауданында туған. Бір жасқа толмай жатып әкесінен, алты жасында шешесінен айырылған. Жетімдік зардабын шегіп, байларғажалданады.

    Алғаш ауыл молдасынан оқып, сауат ашқан.

    1-жаттығу. «Жау, жау, жаңбыр!» өлеңінің мазмұны бойынша жүргізілетін жұмыстар:

    1. Мұғалім оқушылардың назарын өзіне аударады.

    2. Өлеңді мәнерлеп оқиды.

    3. Мәнерлеп оқуға қойылатын талаптарды еске түсіртеді.

    4. Жеке оқушыларға оқытады.

    5. Мазмұнына байланысты сұрақтар қояды.

    • Бұлт аспанда бірден пайда болама?

    • Жаңбыр жауарда ауа райы қалай өзгереді?

    -Жаңбырдың қандай пайдасы бар?

    -Тасымалданбайтын сөздерді табайық.

    (жел,көл, жау, бұлт)

    - Тасымалданбау себебін айтқызу.

    (Бір буынды сөздер тасымалданбайды.)


    МТ ҰЖ Тақтамен жұмыс

    -Күн реті мен тақырыпты жазу

    Көркем жазу Жаңбыр

    -Жаңбыр сөзіне сөйлем құрастыру.

    -Бір оқушы тақтаға жазады.

    -Мұғалімнің көмегімен сөздерге сұрақ қою.

    -Сөздердің байланысын тауып сыздыру.

    Кері байланыс:

    - Заттың атын білдіретін сөздер сөйлемнің басында тұрады.

    -Заттың қимылын білдіретін сөздер сөйлемнің соңында тұрады.

    ҰЖ « Не байқадың?» ойыны

    -Бұлыт,гөзі,жамбыр сөздерінің қатесін тауып, жазу.

    -Дұрыс нұсқасын тақтаға іліп қою.


    Дәптермен жұмыс

    1. жаттығу.

    -Жеке оқушыға оқытады.

    -Қате жазылған сөздерді тапқызады.

    -Ол сөздердің қалай жазылатынын сұрайды.

    -Үш қатарға үш сөйлемді бөліп беру.

    -Дұрыс нұсқасын тақтада тұрғанын ескерту.

    -Заттың қимылын білдіретін сөзді анықтату.

    -Сөздердің байланысын сызбамен көрсету.

    Кері байланыс:

    -Сөйлемде неше сөз бар?

    -Сөздердің байланысын қалай анықтаймыз?


    Нейрогимнастикалық жаттығулар жасайды. Екі қолмен ауаға өздері ұнатқан нәрсенің суретін салады. Дөңгелек пішінді заттардан бастайды. Өз саусақтарына назар аударады.


    Топтық жұмыс:

    1. жаттығу.

    -Берілген сызба нені білдіреді?

    - Сызба неше сөзден тұрады?

    - Сөйлемнің қандай әріптен басталып, сөйлем соңына қандай тыныс белгі қойылғанына назар аудартады.

    -Сызбаға сәйкес сөйлем құрастыру.


    «Орнын тап» ойыны

    Өседі, келеді, жауады сөздерінің тасымалдану жолдарын магнитті тақтаға көрсету.


    Жеке жұмыс:

    Жасайды, ойнайды, қарайды сөздерін тасымалдап жазу.

    .

    Психологиялық ахуалға берілген жұмбақтарды шешеді және жаңа сабаққа назар аударады.

    Жұмбақты шешеді. – Бұлт.




    Оқушылар сұраққа жауап береді.















    Бұлттар туралы жаңа ақпарат беріледі.



    Тәжірибе жасауға қатысады.
















    Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқиды. Қойылған сұрақтарға толық жауап береді










    Тасымалданбайтын сөздерді анықтайды.
















    -Мұғалімнің көмегімен сөздерге сұрақ қояды.

    -Сөздердің байланысын тауып сызады.











    Сөздердің қатесін табады.




    2-жаттығу. Жаттығуды дәптерлеріне жазады. Тақтамен салыстырады.























    3-жаттығу. Сызба бойынша бірнеше бала сөйлем құрайды.







    Сөздердің тасымалдану жолдарын көрсетеді.


    Сөздерді тасымалдап жазады.

    ҚБ.

    «Бас бармақ» арқылы бағалайды.
































    ҚБ.

    «Бас бармақ» арқылы бағалайды.



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Ашық сабақ 1 сынып
    01.02.2024
    438
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Найзатай Нұргүл Тыныштыққызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации