Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жау,жау жаңбыр!Заттың қимылын білдіретін сөздер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін_________________Абдукаримова Г
Бөлім: |
Сөз және оның мағынасы |
|||||
Педагогтың аты-жөні |
Найзатай Нұргүл |
|||||
Күні: |
||||||
Сынып: 1Г |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы |
Жау,жау жаңбыр!Заттың қимылын білдіретін сөздер |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1.2.5.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, өлеңнің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру; 1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету; 1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану |
|||||
Сабақтың мақсаты |
.1.2.5.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, өлеңнің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап беру; 1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді тексеру, қатені түзету; 1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды қолдану |
|||||
Оқу мақсаты |
Барлық оқушылар: Мұғалімнің көмегімен өлеңнің мазмұны бойынша сұрақ қоюды. Сұраққа толық жауап беруге машықтанады. Басым бөлігі: Сөйлемдегі сөздердің қатесін тауып, түзетіп жазады. Қимылдарға лайықты заттың атауын табады, орынды қолданады. Кейбір оқушылар:Өлең мазмұны бойынша сұрақтар құрастыра алады. Сөздердің қатесін таба алады. Заттың қимылын білдіретін сөзді анықтай алады. |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Басы 10мин Жаңа сабақ Сабақтың ортасы 30мин |
Психологиялық ахуал қалыптастыру Мұғалім балалардың назарын өзіне аударады. Сабақ тақырыбына байланысты жұмбақ айтады. Жұмбақ Күнді жабады, Жаңбыр болып жауады. Бұл не?
Бұлттар неден пайда болады? Видео көрсету Тәжірибе жұмысы – Бұлт қайдан пайда болатынын білесіңдер ме? Ол үшін тәжірибе алаңына өтейік. Ыстық су құйылған ыдыстың бетін қақпағымен жабайық. Біраздан кейін қақпақ бетінде су тамшылары пайда болады. Тамшылар қайдан келді? Бұны қалай түсінуге болады? (Балалардың жауабын тыңдау. Толықтыру.) Су бетінен көтерілген бу ауаға араласып, күн қызуымен буға айналады. Одан бұлттар пайда болады. Бұлттар қайтадан жаңбыр күйінде жерге түседі. Оқулықпен жұмыс Бейімбет Жармағамбетұлы Майлин – қазақтың көрнекті жазушысы. 1894 жылы қазіргі Қостанай облысының Таран ауданында туған. Бір жасқа толмай жатып әкесінен, алты жасында шешесінен айырылған. Жетімдік зардабын шегіп, байларғажалданады. Алғаш ауыл молдасынан оқып, сауат ашқан. 1-жаттығу. «Жау, жау, жаңбыр!» өлеңінің мазмұны бойынша жүргізілетін жұмыстар:
-Жаңбырдың қандай пайдасы бар? -Тасымалданбайтын сөздерді табайық. (жел,көл, жау, бұлт) - Тасымалданбау себебін айтқызу. (Бір буынды сөздер тасымалданбайды.) МТ ҰЖ Тақтамен жұмыс -Күн реті мен тақырыпты жазу Көркем жазу Жаңбыр -Жаңбыр сөзіне сөйлем құрастыру. -Бір оқушы тақтаға жазады. -Мұғалімнің көмегімен сөздерге сұрақ қою. -Сөздердің байланысын тауып сыздыру. Кері байланыс: - Заттың атын білдіретін сөздер сөйлемнің басында тұрады. -Заттың қимылын білдіретін сөздер сөйлемнің соңында тұрады. ҰЖ « Не байқадың?» ойыны -Бұлыт,гөзі,жамбыр сөздерінің қатесін тауып, жазу. -Дұрыс нұсқасын тақтаға іліп қою. Дәптермен жұмыс
-Жеке оқушыға оқытады. -Қате жазылған сөздерді тапқызады. -Ол сөздердің қалай жазылатынын сұрайды. -Үш қатарға үш сөйлемді бөліп беру. -Дұрыс нұсқасын тақтада тұрғанын ескерту. -Заттың қимылын білдіретін сөзді анықтату. -Сөздердің байланысын сызбамен көрсету. Кері байланыс: -Сөйлемде неше сөз бар? -Сөздердің байланысын қалай анықтаймыз?
Нейрогимнастикалық жаттығулар жасайды. Екі қолмен ауаға өздері ұнатқан нәрсенің суретін салады. Дөңгелек пішінді заттардан бастайды. Өз саусақтарына назар аударады. Топтық жұмыс:
-Берілген сызба нені білдіреді? - Сызба неше сөзден тұрады? - Сөйлемнің қандай әріптен басталып, сөйлем соңына қандай тыныс белгі қойылғанына назар аудартады. -Сызбаға сәйкес сөйлем құрастыру.
«Орнын тап» ойыны Өседі, келеді, жауады сөздерінің тасымалдану жолдарын магнитті тақтаға көрсету.
Жеке жұмыс: Жасайды, ойнайды, қарайды сөздерін тасымалдап жазу. |
. Психологиялық ахуалға берілген жұмбақтарды шешеді және жаңа сабаққа назар аударады. Жұмбақты шешеді. – Бұлт. Оқушылар сұраққа жауап береді. Бұлттар туралы жаңа ақпарат беріледі. Тәжірибе жасауға қатысады. Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқиды. Қойылған сұрақтарға толық жауап береді Тасымалданбайтын сөздерді анықтайды. -Мұғалімнің көмегімен сөздерге сұрақ қояды. -Сөздердің байланысын тауып сызады. Сөздердің қатесін табады. 2-жаттығу. Жаттығуды дәптерлеріне жазады. Тақтамен салыстырады.
3-жаттығу. Сызба бойынша бірнеше бала сөйлем құрайды.
Сөздердің тасымалдану жолдарын көрсетеді.
Сөздерді тасымалдап жазады. |
ҚБ. «Бас бармақ» арқылы бағалайды. ҚБ. «Бас бармақ» арқылы бағалайды. 700 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |