Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
1.2.5.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің, өлеңнің,
сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді
тексеру, қатені түзету;
1.4.2.1 заттың атын,
қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану
|
Сабақтың
мақсаты
|
.1.2.5.1 мұғалімнің қолдауымен мәтіннің,
өлеңнің, сюжетті суреттің мазмұны бойынша сұрақ қою, сұраққа жауап
беру;
1.3.5.1 мұғалімнің қолдауымен сөз, сөйлем, мәтінді
тексеру, қатені түзету;
1.4.2.1 заттың атын, қимыл-әрекетін, сынын, санын
білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану
|
Басы
10мин
Жаңа сабақ
Сабақтың ортасы
30мин
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру Мұғалім балалардың
назарын өзіне аударады. Сабақ тақырыбына байланысты жұмбақ
айтады.
Жұмбақ
Күнді
жабады,
Жаңбыр болып
жауады.
Бұл
не?
-
Балалар, далаға шыққанда аспанға қарасаңдар, нені
көресіңдер?
-
Бұлт нелерге ұқсайды?
-
Түстері бірдей ме?
-
Жаңбыр жауатын күндері бұлттың түсі қандай
болады?
-
Жай күндеріше?
-
Балалар, бұлт туралы көбірек білгілерің келсе,
назарларыңды экранға аударыңдар.
-
Бұл
-
бұлттар. Олар пішініне қарай бірнеше түрге
бөлінеді.
Бұлттар неден пайда болады? Видео
көрсету
Тәжірибе
жұмысы
– Бұлт қайдан пайда
болатынын білесіңдер ме? Ол үшін тәжірибе алаңына өтейік. Ыстық су
құйылған ыдыстың бетін қақпағымен жабайық. Біраздан кейін қақпақ
бетінде су тамшылары пайда болады. Тамшылар қайдан келді? Бұны
қалай түсінуге болады? (Балалардың жауабын тыңдау. Толықтыру.) Су
бетінен көтерілген бу ауаға араласып, күн қызуымен буға айналады.
Одан бұлттар пайда болады. Бұлттар қайтадан жаңбыр күйінде жерге
түседі.
Оқулықпен
жұмыс
Бейімбет
Жармағамбетұлы Майлин –
қазақтың көрнекті жазушысы. 1894 жылы қазіргі Қостанай
облысының Таран ауданында туған. Бір жасқа толмай жатып әкесінен,
алты жасында шешесінен айырылған. Жетімдік зардабын шегіп,
байларғажалданады.
Алғаш ауыл
молдасынан оқып, сауат ашқан.
1-жаттығу. «Жау,
жау, жаңбыр!» өлеңінің мазмұны бойынша жүргізілетін
жұмыстар:
-
Мұғалім оқушылардың назарын өзіне
аударады.
-
Өлеңді мәнерлеп оқиды.
-
Мәнерлеп оқуға қойылатын талаптарды еске
түсіртеді.
-
Жеке оқушыларға оқытады.
-
Мазмұнына байланысты сұрақтар
қояды.
-Жаңбырдың қандай пайдасы
бар?
-Тасымалданбайтын сөздерді
табайық.
(жел,көл, жау,
бұлт)
- Тасымалданбау себебін
айтқызу.
(Бір буынды сөздер
тасымалданбайды.)
МТ ҰЖ Тақтамен
жұмыс
-Күн реті мен
тақырыпты жазу
Көркем жазу Жаңбыр
-Жаңбыр сөзіне
сөйлем құрастыру.
-Бір оқушы тақтаға
жазады.
-Мұғалімнің көмегімен сөздерге сұрақ
қою.
-Сөздердің байланысын тауып
сыздыру.
Кері байланыс:
- Заттың атын білдіретін сөздер сөйлемнің басында
тұрады.
-Заттың қимылын білдіретін сөздер сөйлемнің
соңында тұрады.
ҰЖ « Не байқадың?»
ойыны
-Бұлыт,гөзі,жамбыр сөздерінің қатесін тауып,
жазу.
-Дұрыс нұсқасын
тақтаға іліп қою.
Дәптермен жұмыс
-
жаттығу.
-Жеке оқушыға
оқытады.
-Қате жазылған
сөздерді тапқызады.
-Ол сөздердің қалай
жазылатынын сұрайды.
-Үш қатарға үш
сөйлемді бөліп беру.
-Дұрыс нұсқасын
тақтада тұрғанын ескерту.
-Заттың қимылын
білдіретін сөзді анықтату.
-Сөздердің
байланысын сызбамен көрсету.
Кері
байланыс:
-Сөйлемде неше сөз бар?
-Сөздердің байланысын қалай
анықтаймыз?
Нейрогимнастикалық жаттығулар
жасайды. Екі қолмен ауаға өздері ұнатқан нәрсенің
суретін салады. Дөңгелек пішінді заттардан бастайды. Өз
саусақтарына назар аударады.
Топтық
жұмыс:
-
жаттығу.
-Берілген сызба нені
білдіреді?
- Сызба неше сөзден
тұрады?
- Сөйлемнің қандай
әріптен басталып, сөйлем соңына қандай тыныс белгі қойылғанына
назар аудартады.
-Сызбаға сәйкес
сөйлем құрастыру.
«Орнын тап»
ойыны
Өседі, келеді,
жауады сөздерінің тасымалдану жолдарын магнитті тақтаға
көрсету.
Жеке
жұмыс:
Жасайды, ойнайды,
қарайды сөздерін тасымалдап жазу.
|
.
Психологиялық ахуалға берілген жұмбақтарды шешеді және жаңа
сабаққа назар аударады.
Жұмбақты шешеді. – Бұлт.
Оқушылар сұраққа жауап
береді.
Бұлттар туралы жаңа ақпарат
беріледі.
Тәжірибе жасауға қатысады.
Өлеңді түсініп, мәнерлеп оқиды. Қойылған
сұрақтарға толық жауап береді
Тасымалданбайтын сөздерді
анықтайды.
-Мұғалімнің көмегімен сөздерге сұрақ
қояды.
-Сөздердің байланысын тауып
сызады.
Сөздердің қатесін табады.
2-жаттығу. Жаттығуды
дәптерлеріне жазады. Тақтамен салыстырады.
3-жаттығу. Сызба бойынша
бірнеше бала сөйлем
құрайды.
Сөздердің тасымалдану жолдарын
көрсетеді.
Сөздерді тасымалдап
жазады.
|
ҚБ.
«Бас бармақ»
арқылы
бағалайды.
ҚБ.
«Бас бармақ»
арқылы
бағалайды.
|