Материалдар / Жазбаша бөлу тәсілдері.

Жазбаша бөлу тәсілдері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары бастауыш сыныптың және математика пәнінің мұғалімдеріне, жоғары оқу орнының студенттеріне қолдануға болатын материал. Мен бұл сабақты бастауыш сыныппен орта буын арасындағы сабақтастық барысында мектебіміздің 4- сынып оқушыларына арнайы дайындап өткіздім.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Маусым 2018
478
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:25.01.2018Сынып:4 «А»сыныбыТақырыбы: Жазбаша бөлу тәсілдері.Сілтеме:Математика оқулығы,4-сынып, Алматыкітап 2015жылМақсаты: Жазбаша бөлу қасиеттеріне негізделген есептерді шығару және оны тексеру жолдарымен танысады,естеріне түсіреді. Түсіндіре отырып шығарады.оқушылар сөйлеу дағдыларын дамытады, негізгі ойын анықтау арқылы өз ойларын дәлелдейді, қисынды ойлауға дағдыланады. Оқушылар бір-бір-бірімен ақылдасады, достық қарым-қатынас жасайды,сыйласады,бірін-бірін үйретеді. Күтілетін нәтиже: Тиімді тәсілмен есептеу маңызын дәлелдеуді меңгереді, флипчартқа постер жасауға үйренеді, жұппен, топпен жұмыс жасауға дағдыланады, өзжұбын тобын бағалауға машықтанады.Сабақтың түрі:Жаңа сабақӘдістер: Топпен жұмыс, жұппен жұмыс,Пікір талас, өз пікірлерін еркін жеткізу «Серпілген сауалдар» стратегиясы АКТ-да топтастыруКеректі жабдықтар:Флипчарт, түрлі-түсті жазу, бояу құралдары,оқулық, тапсырмалар жазылған таратпа карточкалар.

Сабақтың кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекетіУақыт
А кезеңі:Білу .Түсіну.Психологиялық ахуал туғызу.Оқушыларды тыныштыққа шақыру .Шаттық шеңберге тұруды нұсқау.

Оқушылар орындарынан тұрады. -Ал,балалар тұрайық,Шаттық шеңбер құрайық,Бар ынтамен біз бүгін,Сабаққа бел буайық.Оқушылар көршілеріне жақсы тілектер тілеп, сабаққа кіріседі.





2минут


-Оқушылардытүрлі-түсті стикерлердің көмегімен топтарға бөлінеді.Еске түсіру стратегиясы:Өткен сабақта қандай тақырыпта есептер шығарып едік? Көптаңбалы сандарды екітаңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері-миға шабул жасау үшін тақтада ілінген есептерді оқушылар шығып шығарып дәлелдейді, түсіндіреді. Бөліндінең разрядтарының бірі нөл болғандағы екітаңбалы сандарды жазбаша бөлу қасиеттеріне негізделген есептерді шығару арқылы сабақтың тақырыбы ашылады.

Топтарға бөлінеді. (5топқа)

Өткен сабақтағы білімдерін еске түсіреді,өткенді қайталайды. ? Көптаңбалы екітаңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдерін еске түсіредіКөргендерін салыстыру арқылы ерекшеліктерін айтады. Сабақтың тақырыбымен танысады. Бөліндінең разрядтарының бірі нөл болғандағы екітаңбалы сандарды бөлу қасиеттеріне негізделген есептерді шығару арқылы сабақтың тақырыбы ашылады.



2мин





3мин

3мин




Жеке,дара жұмыс оқулықтан 26 -беттегі №1 ашып оқушыларды тақтада және орнында орындауға нұсқау.98350:35 100940:98 234588:12 985770:45 №2(ә) тақтаға шығартуТүртіп алу стратегиясы.№2,3 тапсырма бойынша тақтада түсіндіру арқылы шығарылады. оқушылар тақтаға шығарады





Оқулықтан 26 -беттегі №1 ашып оқушыларды тақтада және орнында орындайды 98350:35 100940:98 234588:12 985770:45 тапсырманы орындау барысында қателерді табады №2. Шығарылу жолдарын талдайды. .№3тапсырма бойынша тақтада түсіндіру арқылы шығарылады. оқушылар тақтаға шығарады
10мин


Топтық жұмысты ұйымдастыру. (№4тапсырма теңдеу шешу топтарға бөліп беріледі)Берілген тапсырмалар орындалады. Таратылған постерлерге өз түсінгендерін түсіреді. (№3тапсырма теңдеу шешу топтарға бөліп беріледі)8мин
Сергіту сәтіКөңілді би Аңдар мен жануарларНоудбукқа қарап билейді2минут








В кезеңі:Қолдану,талдауТоптарға қорғау үшін постерлерін ілуге шақыру.Постерлерді іледі және әр топтың спикерлері шығып қорғайды, кем тұстарын топ толықтырып отырады.8минут


Топтардың жұмыстарын «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалауға нұсқау береді.Топтардың жұмыстарын «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша топта ақылдасып бағалайды.

С кезеңі:жинақтау, бағалауТоптарға карточкалар таратып береді (тапсырмалар №5, 7 тапсырма міндетті және 3тапсырма мүмкіндік деңгейде болса,4тапсырма шығармашылық деңгейде) 4-тапсырма дарынды, талантты оқушыларға арналған.Бағалау парағына бағалауға нұсқау береді

Ертегінің мазмұнын қаншалықты меңгергендіктері туралы тапсырмалар жазылған таратпа карточкалармен жұмыс жасайды. Топта талданады.Бағалау парағына бағалайды,талдайды,дәлелдейді.





7мин
Үй тапсырмасыҮйге тапсырма: 27 беттегі № 6 орындап келу орындап келуҮй тапсырмасын жазып алады.





1мин




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ