Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Уақыт |
А кезеңі:Білу .Түсіну. | Психологиялық ахуал туғызу.Оқушыларды тыныштыққа шақыру .Шаттық шеңберге тұруды нұсқау.
| Оқушылар орындарынан тұрады. -Ал,балалар тұрайық,Шаттық шеңбер құрайық,Бар ынтамен біз бүгін,Сабаққа бел буайық.Оқушылар көршілеріне жақсы тілектер тілеп, сабаққа кіріседі.
| 2минут |
| -Оқушылардытүрлі-түсті стикерлердің көмегімен топтарға бөлінеді.Еске түсіру стратегиясы:Өткен сабақта қандай тақырыпта есептер шығарып едік? Көптаңбалы сандарды екітаңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдері-миға шабул жасау үшін тақтада ілінген есептерді оқушылар шығып шығарып дәлелдейді, түсіндіреді. Бөліндінең разрядтарының бірі нөл болғандағы екітаңбалы сандарды жазбаша бөлу қасиеттеріне негізделген есептерді шығару арқылы сабақтың тақырыбы ашылады.
| Топтарға бөлінеді. (5топқа)
Өткен сабақтағы білімдерін еске түсіреді,өткенді қайталайды. ? Көптаңбалы екітаңбалы санға жазбаша бөлу тәсілдерін еске түсіредіКөргендерін салыстыру арқылы ерекшеліктерін айтады. Сабақтың тақырыбымен танысады. Бөліндінең разрядтарының бірі нөл болғандағы екітаңбалы сандарды бөлу қасиеттеріне негізделген есептерді шығару арқылы сабақтың тақырыбы ашылады.
| 2мин
3мин
3мин |
|
Жеке,дара жұмыс оқулықтан 26 -беттегі №1 ашып оқушыларды тақтада және орнында орындауға нұсқау.98350:35 100940:98 234588:12 985770:45 №2(ә) тақтаға шығартуТүртіп алу стратегиясы.№2,3 тапсырма бойынша тақтада түсіндіру арқылы шығарылады. оқушылар тақтаға шығарады
|
Оқулықтан 26 -беттегі №1 ашып оқушыларды тақтада және орнында орындайды 98350:35 100940:98 234588:12 985770:45 тапсырманы орындау барысында қателерді табады №2. Шығарылу жолдарын талдайды. .№3тапсырма бойынша тақтада түсіндіру арқылы шығарылады. оқушылар тақтаға шығарады | 10мин |
| Топтық жұмысты ұйымдастыру. (№4тапсырма теңдеу шешу топтарға бөліп беріледі)Берілген тапсырмалар орындалады. | Таратылған постерлерге өз түсінгендерін түсіреді. (№3тапсырма теңдеу шешу топтарға бөліп беріледі) | 8мин |
Сергіту сәті | Көңілді би Аңдар мен жануарлар | Ноудбукқа қарап билейді | 2минут |
|
|
|
|
В кезеңі:Қолдану,талдау | Топтарға қорғау үшін постерлерін ілуге шақыру. | Постерлерді іледі және әр топтың спикерлері шығып қорғайды, кем тұстарын топ толықтырып отырады. | 8минут |
| Топтардың жұмыстарын «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша бағалауға нұсқау береді. | Топтардың жұмыстарын «екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша топта ақылдасып бағалайды. |
|
С кезеңі:жинақтау, бағалау | Топтарға карточкалар таратып береді (тапсырмалар №5, 7 тапсырма міндетті және 3тапсырма мүмкіндік деңгейде болса,4тапсырма шығармашылық деңгейде) 4-тапсырма дарынды, талантты оқушыларға арналған.Бағалау парағына бағалауға нұсқау береді
| Ертегінің мазмұнын қаншалықты меңгергендіктері туралы тапсырмалар жазылған таратпа карточкалармен жұмыс жасайды. Топта талданады.Бағалау парағына бағалайды,талдайды,дәлелдейді.
| 7мин |
Үй тапсырмасы | Үйге тапсырма: 27 беттегі № 6 орындап келу орындап келу | Үй тапсырмасын жазып алады.
| 1мин |