Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар күнделікті өмірде көбейту және бөлу амалдарын қолдануды айқындайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы



Білім беру ұйымының атауы

Өрнек ауылының бастауыш мектебі

Пәні:

Математика

Бөлім:

Атақты тұлғалар

Педагогтің аты-жөні:

Нурдуллаева Жанна Нурлановна

Күні:

11.03.2025

Сынып:

3


Сабақтың тақырыбы:

124 сабақ. Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдану

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

3.1.2.10 мынадай жағдайларда: 23∙2, 123∙2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолдану

Сабақтың мақсаты

Жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қолдануды тереңдете меңгереді

Құндылықтар:

Наурыз айы: Тәуелсіздік пен Отаншылдық

Сабақ құндылығы: ТӘУЕЛСІЗДІК ЖӘНЕ ОТАНШЫЛДЫҚ

Апта дәйексөзі: «Тәуелсіздік- тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут




Өткенді пысықтау

5 минут










Сабақ

тың ортасы

20 минут





























Сергіту сәті

2 минут
























































Сабақты қорыту

8минут














Кері байланыс

5 минут




Психологиялық ахуал қалыптастыру


Өткенді пысықтау

«Көңілді әткеншек» әдісі

32:4=8

3х3=9

10:2=5

4х5=20

15:3=5

2х6=12





Жаңа тақырыпты ашу

1 сұрақ. сөйлеудің неше түрі бар?

Жазбаша қалай сөйлейміз?

Ауызша қалай сөйлейміз?

2 сұрақ. Математикада неше арифметикалық амалдар бар?

Сандарды ең тез есептейтіні қайсы амал?

3 сұрақ. Көбейтуге кері амал?



Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру

Жаңа тақырып

1-тапсырма «Ақпаратты сүзу» әдісі жеке жұмыс

Жауаптары бірдей өрнектерді тап. Сонда сен Қазақстанның танымал жазушыларының шығармалары қалай аталатынын білетін боласың

281+298=579 М.Жұмабаев

193*3=579 «Туған жер»

100-361=639 С.Сейфуллин

213*3=639 «Көкшетау»



Жұптық жұмыс «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

2-тапсырма Кесте бойынша есеп құрастыр.

РПравая фигурная скобка 1 аушан гүлі-270тг?дана,?тг

900тг

Қызғалдақ гүлі-105тг6дана,?тг

Ш: 1.105*6=630тг(Қызғал-ң құны)

2.900-630=270тг(Рау-ңқұны)

3.270/270=1дана(Рау-ң саны)

Ж: 1раушан гүлі сатып алынды





«Математикалық пазл» әдісі

Жұптық жұмыс

3-тапсырма

Кесте бойынша өрнектер құрастырыңдар және жазыңдар.Олардың мәнін табыңдар.

А)125+41*2=207

120*3+505/5=461

606/3+120*2=442

450+25*4=550

320*0+320=320





Жеке жұмыс

4-тапсырма

Пицца әдісі

Пиццаның бір бөлшегін таңдап алып ішіндегі теңдеуді шешеді.

Үлгі: 1- баған

С*5=65*2 х*12=100-28 78:а=13*3

С*5=130 х*12=72 78:а=39

С=130:5 х=72:12 а=78:39

С=26 х=6 а=2





Жеке жұмыс

5-тапсырма

Есептерді шығар

А)Қыз-120адам

Ұл-180адам

Әр қатарға-20-дан

Отырды-?қатар

Ш:1.120+180=300адам(барлығы)

2.300/20=15қатар(отырды)

Ж:Олар 15 қатарға отырды



ӘПравая фигурная скобка 2 ) Сатып алынды-12 жиынтық

1қалпақ-50тг-ден ? тг

1 мойынорағыш-20тг-ден

(50+20)*12=70*12=840тг

Ж: Барлығына 840 тг. төленді



Бекіту wordwall әдісімен тапсырмалар орындайды.






Кері байланыс





Бағалау



Үй тапсырмасы

92 бет №5 ә 8 есеп


Амандасады


Өлең жолдарын хормен оқиды




Өткенді пысықтайды

Ауызша сұрақтарға жауап береді.









Сұрақтарға жауап береді.













Тапсырманы орындайды















Есеп құрастырады














Есептеу жүргізеді















Жеке жұмыс жасайды













Есепті шығарады








Тапсырманы орындайды













Тапсырманы орындайды












Тикток әдісі арқылы кері байланыс жасайды.



Асықтар санын айтады


Шапалақ әдісі



Дескриптор:

Берілген мысалдардың шешімін тапса -2 б


Асық жинау әдісі бағалау



Тамаша жұмыс!




Жарайсыңдар!





Дескриптор:

Жауаптары бірдей өрнектерді табады-1б

Қазақстанның танымал жазушыларының шығармалары қалай аталатынын біледі-1б

Асық жинау әдісі бағалау






Дескриптор:

Кесте бойынша есеп құрастырады-1б


Асық жинау әдісі бағалау



Дескриптор:

Кесте бойынша өрнектерді шығарып пазл құрастырады және олардың мәнін табады-1б


Асық жинау әдісі бағалау




Дескриптор:

Теңдеулерді шешеді-1б


Асық жинау әдісі бағалау





Дескриптор:

Есептерді шығарады-2б

Асық жинау әдісі бағалау












Дескриптор:

Есепті шығарады-1б


Асық жинау әдісі бағалау













«Әлеуметтік желі» әдісі






Асық жинау әдісі бағалау



Көңіл күйлері көтеріледі















Жұмыс дәптері








Оқулық








Ереже жазылған плакат





Оқулық





Жұмыс дәптері











Суреттер







Оқулық



Жұмыс парағы









Жұмыс парағы










Оқулық










































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.03.2025
129
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі