Материалдар / Жазбаша қосу және азайту
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жазбаша қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
438
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Жазбаша қосу және азайту

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің есімі:

СЫНЫП: 3«Ә»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар: 0

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

Оқушыларға баған түрінде қосуды  және азайтуды үйрету. Қосу және азайту амалын орындағанда бірліктен бірлікті, ондықтан ондықты азайтатыны  немесе  қосатыны   туралы  түсінік беру. Оқушылардың ой-өрісін, білімін жетілдіру,математика пәніне деген қызығушылығын дамыту. Сандарды баған түрінде жазып және сәйкес шығару алгоритмін пайдаланып, қосуды, азайтуды орындау; ұжымның өзін - өзі ұйымдастырудағы синергетикалық ұстанымын сақтау.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.

Кейбір оқушылар:

Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.

Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Құндылықтар

Тәуелсіздік Астана

Тілдік мақсат

Қосу-плюс ,азайту -минус - -

Пәнаралық байланыс

қазақ тілі, әдебиеттік оқу,дүниетану

Жоспарланған

уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы 5 минут


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

Күн жарығын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай аламын.

Ізгі әрі нәзік, жарық мейірімді,

Болып кетер дереу жан-жағым.

Топқа бөлу фигуралар таңдау

«Төртбұрыш» «үшбұрыш» «шаршы»

«Ойлану –жетістік негізі» бекеті

Өткенге шолу

6 есепті оқыту,талдау

«Құпия сөз» бекеті

234+241 451+120 213+200

984-512 451-320 321-210

Жаңа сабақ такырыбы:Жазбаша қосу және азайту





Суреттер

Қима қағаздар

Ортасы 20 минут

Аудио жазба тыңдау

Топпен есептеу

Оқулықпен жұмыс

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

«Өзіңді шыңдай біл» бекеті

1 есеп өз беттерімен жұмыс

«Миға шабуыл» бекеті

Топтық жұмыс

1-топ №2 а /Өрнектерді құр мәнін тап

3-топ №2 ә/ 2-бағаны

2-топ №2 ә/ 1-бағаны

«Белгісіздер аралы»

3 теңдеуді шешу

«Тапқырлар аралы»

4 а

1-топ шартын ұүрады

2-топ сұрағын жазады

3топ шешуі жауабын жазады

«Тынығайық күш алып »аралы

Сергіту сәті «Кім жылдам» ойыны

«Жұмбақ тас» аралы

Жұптық жұмыс Сәйкестендір

«Амалдар » елінде №6

1-2-топ 3-4-топ

.


Шығармашылық тапсырмалар

Дискіден есептер шығару


Аяқталуы 20 минут

Кел ойнайық ойыны

Рефлексия

«Жетістік баспалдағы»

Бағалау



Үйге тапсырма: оқу,

Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқумақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушыларне білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілгенуақыт ішінде

үлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!