Материалдар / Жазбаша қосу және азайту
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жазбаша қосу және азайту

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қараша 2018
388
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырыбы: Жазбаша қосу және азайтуМектеп:
Күні:Мұғалімнің есімі:
СЫНЫП: 3«Ә»Қатысқандар саны: Қатыспағандар: 0
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары)Оқушыларға баған түрінде қосуды  және азайтуды үйрету. Қосу және азайту амалын орындағанда бірліктен бірлікті, ондықтан ондықты азайтатыны  немесе  қосатыны   туралы  түсінік беру. Оқушылардың ой-өрісін, білімін жетілдіру,математика пәніне деген қызығушылығын дамыту. Сандарды баған түрінде жазып және сәйкес шығару алгоритмін пайдаланып, қосуды, азайтуды орындау; ұжымның өзін - өзі ұйымдастырудағы синергетикалық ұстанымын сақтау.
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар:


Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді.


Оқушылардың басым бөлігі:


Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады.


Кейбір оқушылар:


Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады.
Бағалау критерийіЖеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.
РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдерСұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
ҚұндылықтарТәуелсіздік Астана
Тілдік мақсатҚосу-плюс ,азайту -минус - -
Пәнаралық байланысқазақ тілі, әдебиеттік оқу,дүниетану
ЖоспарланғануақытЖоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз)Ресурстар
Басталуы 5 минут

Психологиялық ахуал қалыптастыру: Күн жарығын алақанға саламын,Жүрегіме басып ұстай аламын.Ізгі әрі нәзік, жарық мейірімді,Болып кетер дереу жан-жағым.Топқа бөлу фигуралар таңдау «Төртбұрыш» «үшбұрыш» «шаршы» «Ойлану –жетістік негізі» бекетіӨткенге шолу№6 есепті оқыту,талдау «Құпия сөз» бекеті234+241 451+120 213+200 984-512 451-320 321-210Жаңа сабақ такырыбы:Жазбаша қосу және азайту







Суреттер Қима қағаздар
Ортасы 20 минутАудио жазба тыңдауТоппен есептеу Оқулықпен жұмысОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Өзіңді шыңдай біл» бекеті№1 есеп өз беттерімен жұмыс «Миға шабуыл» бекетіТоптық жұмыс1-топ №2 а /Өрнектерді құр мәнін тап3-топ №2 ә/ 2-бағаны2-топ №2 ә/ 1-бағаны «Белгісіздер аралы»№3 теңдеуді шешу «Тапқырлар аралы»№4 а 1-топ шартын ұүрады2-топ сұрағын жазады3топ шешуі жауабын жазады «Тынығайық күш алып »аралыСергіту сәті «Кім жылдам» ойыны «Жұмбақ тас» аралыЖұптық жұмыс Сәйкестендір «Амалдар » елінде №61-2-топ 3-4-топ.


Шығармашылық тапсырмаларДискіден есептер шығару

Аяқталуы 20 минутКел ойнайық ойыныРефлексия «Жетістік баспалдағы»Бағалау



Үйге тапсырма: оқу,
СаралауСіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғары оқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен?

Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім?






Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!