Сабақтың тақырыбы: Жазбаша қосу және азайту | Мектеп: |
Күні: | Мұғалімнің есімі: |
СЫНЫП: 3«Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: 0 |
Сабақ негізделген оқумақсаты (мақсаттары) | Оқушыларға баған түрінде қосуды және азайтуды үйрету. Қосу және азайту амалын орындағанда бірліктен бірлікті, ондықтан ондықты азайтатыны немесе қосатыны туралы түсінік беру. Оқушылардың ой-өрісін, білімін жетілдіру,математика пәніне деген қызығушылығын дамыту. Сандарды баған түрінде жазып және сәйкес шығару алгоритмін пайдаланып, қосуды, азайтуды орындау; ұжымның өзін - өзі ұйымдастырудағы синергетикалық ұстанымын сақтау. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: |
| Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Тақырыпты меңгереді. |
| Оқушылардың басым бөлігі: |
| Тақырыптың маңызы туралы дәлелдеп айтып бере алады. |
| Кейбір оқушылар: |
| Білімді сыныптастарына түсіндіріп оқулықтан тыс ресурстар қоса алады. |
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
Құндылықтар | Тәуелсіздік Астана |
Тілдік мақсат | Қосу-плюс ,азайту -минус - - |
Пәнаралық байланыс | қазақ тілі, әдебиеттік оқу,дүниетану |
Жоспарланғануақыт | Жоспарланған жаттығулар (төмендежоспарланған жаттығулармен қатар,ескертпелерді жазыңыз) | Ресурстар |
Басталуы 5 минут
| Психологиялық ахуал қалыптастыру: Күн жарығын алақанға саламын,Жүрегіме басып ұстай аламын.Ізгі әрі нәзік, жарық мейірімді,Болып кетер дереу жан-жағым.Топқа бөлу фигуралар таңдау «Төртбұрыш» «үшбұрыш» «шаршы» «Ойлану –жетістік негізі» бекетіӨткенге шолу№6 есепті оқыту,талдау «Құпия сөз» бекеті234+241 451+120 213+200 984-512 451-320 321-210Жаңа сабақ такырыбы:Жазбаша қосу және азайту |
Суреттер Қима қағаздар |
Ортасы 20 минут | Аудио жазба тыңдауТоппен есептеу Оқулықпен жұмысОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. «Өзіңді шыңдай біл» бекеті№1 есеп өз беттерімен жұмыс «Миға шабуыл» бекетіТоптық жұмыс1-топ №2 а /Өрнектерді құр мәнін тап3-топ №2 ә/ 2-бағаны2-топ №2 ә/ 1-бағаны «Белгісіздер аралы»№3 теңдеуді шешу «Тапқырлар аралы»№4 а 1-топ шартын ұүрады2-топ сұрағын жазады3топ шешуі жауабын жазады «Тынығайық күш алып »аралыСергіту сәті «Кім жылдам» ойыны «Жұмбақ тас» аралыЖұптық жұмыс Сәйкестендір «Амалдар » елінде №61-2-топ 3-4-топ | . |
| Шығармашылық тапсырмаларДискіден есептер шығару |
|
Аяқталуы 20 минут | Кел ойнайық ойыныРефлексия «Жетістік баспалдағы»Бағалау |
|
Үйге тапсырма: оқу, |
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғары оқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |