Жазда аяз қайда кетеді? Бөлім бойынша жиынтық бағалау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жазда аяз қайда кетеді? Бөлім бойынша жиынтық бағалау

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану пәнінен 2 сыныпқа арналған сабақ жоспары, жүйелі құрылған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы



Пәні:

Жаратылыстану Алматыкітап


Бөлім:

Табиғат физикасы


Педагогтің аты-жөні:



Күні:



Сынып: 2

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақтың тақырыбы:

31 сабақ. Жазда аяз қайда кетеді?

Бөлім бойынша жиынтық бағалау


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.5.4.1 - түрлі денелердің температурасын өлшеу;



Сабақтың мақсаты

түрлі денелердің температурасын өлшейді




Құндылықтар

ҰЛТТЫҚ МҮДДЕ: Құқықтық және экологиялық

мәдениеті жоғары бағалайды


Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы


10 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал қалыптастыру

Оқушылардың назарын сабаққа аудару



Үй тапсырмасы

Ғарышта дене тарала ма? Сен ол туралы қайдан білесің?

Оқушылардың назарын сабаққа аудару


Үй тапсырмасын

Оқиды



ҚБ: 1-10 балл

Дескриптор:

Сұраққа жауап береді-1б








Сабақтың ортасы

25мин

Жаңа сабақ

ФС тапсырма

1-тапсырма

Жасырынған сөздерді оқып шығып, мағынасын түсіндір.

Суық,жылы


«Түртіп алу» әдісі

Жылу сөзі Күн,жылы үй,жазғы демалыс дегенді еске түсіреді. Ал суық сөзі нені еске түсіреді?

Біздің үлкен ғаламшарымызда жыл бойы тек жылы немесе суық болып тұратын жерлер бар. Сен олардың қайда орналасқанын білесің бе?

Жылуды қайда қолданамыз?

Қай кезде суық болады?


Жасырынған сөздерді оқиды.











Мәтінмен жұмыс жасайды

ҚБ: 1-10 балл

Дескриптор:

Жасырынған әріптер арасынан сөзді табады-1б





ҚБ: 1-10 балл

Дескриптор:

Мәтінді оқиды-1б

Сұрақтарға жауап береді-1б














ЕБҚ және ЕҚБ

2-тапсырма


Солтүстік тұрғындарына жылу туралы, ал оңтүстіктің тұрғындарына суық туралы әңгімелеп бер. Ақпаратты түрлі әдістермен ұсын.


Әңгімелейді






ҚБ: 1-10 балл

Дескриптор:

Жылу мен суық туралы әңгімелейді -1б




3-тапсырма


107-беттегі суретке қара. Сұрақтарға жауап бер.

-адам жылуды қандай мақсатта пайдаланады?

-жылыну үшін,үйді жылыту үшін,шәй қайнату үшін,тамақ пісіру үшін.

-ол затты қалай суытады?

Мұздатқыш,тоңазытқышты тоққа тығу арқылы суытады.

-жазда қай жерде суықты сезінуге болады?

Жазда кондиционердің астында.



Сұрақтарға жауап береді




Суретпен жұмыс жасайды



ҚБ: 1-10 балл

Дескриптор:

Суреттегі заттарды пайдаланып,

сұрақтарға жауап береді -1б


Оқулық



4-тапсырма

Жылуды көруге бола ма? Тәжірибе арқылы бақыла. Осы құбылысты түсіндіріп көр.

Тәжірибе жүргізу барысында қауіпсіздік техникасын сақта.

Жылу электр аспаптарын пайдаланған кезде қандай қауіпсіздік ережелерін орындау қажет?


Сен білесің бе?

Әртүрлі су айдынындағы судың температурасы суық немесе жылы болып келеді. Кейбір балық,аң, өсімдіктер мен ұлулар тек жылы суда тіршілік етеді.

Тәжірибе жасайды








Қызықты мәліметпен танысады

ҚБ: 1-10 балл

Дескриптор:

Тәжірибе жасайды-1б

Қауіпсіздік ережелері туралы айтады-1б



Оқулық



5-тапсырма

Адам неліктен қыста күңгірт түсті, ал жазда ашық түсті киімдер киеді? Тәжірибе жүргіз.


Қорытындысын кестеге жаз.


Қара парақ

Ақ парақ

20 минуттан кейін



1 сағат кейін



2 сағаттан кейін



Қыста күңгірт түсті киім киеді,себебі жылы болады.

Жазда ақ түсті киім киеді, себебі салқын болады.




Тәжірибе жасайды


ҚБ: 1-10 балл

Дескриптор:

Тәжірибе жасайды -1б

Қорытындысын кестеге жазады-1б





Оқулық


Сабақтың соңы

10 мин

Бекіту

Жылу дегеніміз не?

Табиғи және жасанды жылу көздеріне мысалдар келтір.

«Жылу ыстық заттан суық затқа тарайды» деген тұжырым дұрыс па?


Үй тапсырма

Ересектердің көмегімен көзге көрінбейтін сияның қалай жасалатыны туралы ақпарат тап. Құпия хат жаз.


Кері байланыс

Сұрақтарға жауап береді





Үй тапсырмасын алады


Кері байланыс жасайды

ҚБ: 1-10 балл

Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді-1б












«Екі жұлдыз,бір тілек» әдісі




















Кері байла

ныс тақтасы





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.04.2024
1002
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі