Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін»_______________________
«Бала сыры»балабақшасының меңгерушісі: Л.М.Іскендірова
«_____» _________________ 2020 жыл
«Бала сыры»балабақшасы
«Құлыншақ» ортаңғы тобының жазғы
cауықтыру - шынықтыру шараларының жоспары
2020 жылға арналған
Қоршаған орта.
Мерзімі |
Ұйымдастырушылық оқу қызметінің тақырыбы |
Мақсаты |
Сағаты |
Мерзімі |
Маусым айы |
Қазақстан Республикасының рәміздері. Менің елім Қазақстан Адам тіршілік иесі Жаздық киімдер |
Қазақстан Республикасының рәміздерімен таныстыру. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік Гимніне рәсім жасауды үйрету. Қазақстан Республикасының қазіргі жағдайы туралы әңгімелеп беруге үйрету. Отанына, оның өткені мен бүгініне қызығушылығын, сүйіспеншілігін арттыру. Өзінің адам әлемінің өкілі ретіндегі алғашқы түсініктерін қалыптастыру. Аамдардың бір-біріне ұқсастығы мен айырмашылығын сыртқы белгілеріне қарап ажырата білуге үйрету. Жаздық киімнің айырмашылығын байқап айтып беруге, маусымдық өзгерістерді байқауға үйрету. |
1 1 1 1 |
03.06.2020ж. 10.06.2020ж. 17.06.2020ж 24.06.2020ж. |
Шілде айы |
Менің отбасым Үй жиһаздары Ыдыс-аяқ Электроникалық техникалық тұрмыстық заттар. |
Балалардың өзінің отбасы, жақсы көретін адамдары, олардың жақсылығы мен қайырымдылығы туралы әңгімелеуге ынталандыру. Үй жиһаздарының ерекшеліктері, қандай материалдан жасалғандығы, күнделікті тұрмыста пайдаланылуы, қажеттілігі туралы түсінік беру. Ыдыстардың ерекшеліктері, олардың алуан түрлі болатыны түсіндіру шайдың ыдыстары :фарфордан,шыныдан жасалатынын түсіндіру. Тоңазытқыш, шаңсорғышпен таныстыру. Заттарға ұқыпты қарау дағдыларын қалыптастыру. |
1 1 1 1 |
01.07.2020ж. 08.07.2020ж 15.07.2020ж. 22.07.2020ж. |
Тамыз айы |
Табиғаттағы қауіпсіздік ережелері Жолда жүру ережесі Көлік түрлері Жүк көлігі Мен тұратын қала |
Табиғатта қауіпсіздік ережесін сақтауға үйрету. Отпен ойнамау, өздеріне таныс емес саңырауқұлақтар мен жеміс-жидектерді теріп жемеудің қажеттілігін түсіндіруі Бағдаршам беліглерімен, жолда жүру ережелерімен таныстыруды жалғастыру. Жолда , көшеде,көлікте қарапайым ережелерді сақтау. Қоғамдық: автобус,ұшақ,кеме,пойыз,трамвай туралы түсінік беруді жалғастыру. Өрт сөндіруші және жедел жәрдем медицина көлігімен таныстыру. Түрлі жүк тасуға арналған машина түрлерімен таныстыру. Көліктің құрылысы оның жүгінің сипаты мен мағынасына байланысты болатынын түсіндіру. Өз мекенжайы мен тұрғылықты қаласының (ауылының) атын білуі. Қаланың (ауылдың) сәулетті орындарына саяхат жасау. |
1 1 1 1 1 |
29.07.2020ж 05.08.2020ж. 12.08,2020ж 19.08.2020ж. 26.08.2020ж. |
Көркем әдебиет
Мерзімі |
Ұйымдастырушылық оқу қызметінің тақырыбы |
Мақсаты |
Сағаты |
Мерзімі |
Маусым айы |
Менің елімнің рәміздері (өлеңді жаттау) Жемістер жыры (өлеңді жаттау) Арыстан мен тышқан (ертегі) Мақтақыз бен мысық (қазақ халық ертегісі) |
Өлеңді дауыс ырғағын келтіре оқу, мазмұнын ашу. Балаларды еліміздің рәміздерін қастерлеуге, туған жерін, Отанын сүюге тәрбиелеу. Өлең мазмұнын ашу. Өлең ырғағын келтіре отырып, тіл ерекшелігін, көркем сөздерін түсіну, әр шумағын қайталау барысында ойлау қабілетін дамыту. Ертегінің мазмұнын, басты кейіпкерлердің мінез-құлқына баға бере отырып, өз ойларын жеткізе білуге баулу. Балалардың зейінін аударып, ертегіге деген қызығушылығын арттыру. Оның мазмұнын түсініп, өз ойымен жеткізе білуге үйрету. |
1 1 1 1 |
02.06.2020ж. 09.06.2020ж. 16.06.2020ж 23.06.2020ж |
Шілде айы |
Астан – арман қала (өлеңмен таныстыру) Әкесі мен балалары (әңгімелеу) Жақсы мен жаман (өлеңді жаттау) Бір уыс мақта (әңгіме) |
Астана-арман ала өленің оқып, сөздердің мағыналарын түсіндіру. Өлең арқылы елге, жерге деген сүйіспеншіліктерін арттыру. Сурет бойынша әңгіменің мазмұнын мәнерлеп жеткізу. Көркем шығарманы тыңдауға деген қызығушылығын арттыру және оның мазмұнын түсіне отырып әңгімені аяқтауға дағдыландыру. Өлеңді мәнерлеп оқу, мазмұнын ашу. Өлең жолдары арқылы жақсы мен жаманды ажырата білуін меңгерту. Жақсы болып өсуге тәрбиелеу. Әңгіменің мазмұнын ашып түсіндіру. Әңгіме арқылы ойын, қиялын дамыту. Әңгіме жанрларын ажыратып, қимыл іс-әрекете арқылы сахналау. Еңбекті сүюге тәрбиелеу. |
1 1 1 1 |
07.07.2020ж. 14.07.2020ж. 21.07.2020ж 28.07.2020ж. |
Тамыз айы |
Жаз (өлеңді жаттау) Түлкі мен Қоян (ертегі) Ерте,ерте, ертеде .... (қайталау) Қош бол көңілді жаз! (суре т бойынша әңгіме) |
Жаз өлеңін мәнерлеп оқу, сөздердің мағыналарын түсіндіру. Өлең арқылы шығармашылық ойлау қабілеттерін дамыту, жаз туралы өз ойларын қиялымен ашып айта білуге баулу. Ертегіні сурет бойынша әңгімелеу. Жағымды-жағымсыз кейіпкерлерді өздігінен ажырата білуге үйрету. Ертегі кейіпкерлерінің іс-әрекетін өз ойларымен жеткізе білу. Жануарларға қамқор болуға, адамгершілікке тәрбиелеу. Сурет бойынша өткен ертегілерді еске түсіре отырып, ертегі жанрының ерекшелігін, мазмұнын айтып жеткізу. Балалардың ойлау, қиялдау, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сурет бойынша әңгіменің мазмұнын мәнерлеп жеткізу. Көркем шығарманы тыңдауға деген қызығушылығын арттыру және оның мазмұнын түсіне отырып әңгімені аяқтауға тырысу. |
1 1 1 1 |
04.08.2020ж. 11.08,2020ж 18.08.2020ж. 25.08.2020ж. |
Сурет салу
Мерзімі |
Ұйымдастырушылық оқу қызметінің тақырыбы |
Мақсаты |
Сағаты |
Мерзімі |
Маусым айы |
«Қанқыз» «Қош келдің, жаз!» «Менің доптарым» «Жұлдызгүлдер» |
Суретті сәндік-сұлба тәсілін пайдаланып орындау , шығармашылық мұмкіндіктерін арттыру, қиялын дамыту.(түрлі түсті қарындаштар) Қалауы бойынша туған өлкесінің табиғатын көз алдына елестете отырып салу. Оны түрлі мәнерлі бейнелеу тәсілдері арқылы (гуащь) Доптың суретін дөңгелек пішініне келтіріп, нұсқасына қарап отырып салу. Шығармашылық қабілеттерін, ой-қиялдарын дамыту. (гуащь) Түс реңдері. Әртүрлі түс реңдерін алу мақсатында түсті бояуларға ақ бояуды қосып тәжірибе жасап көру (гуащь) |
1 1 1 1 |
01.06.2020ж. 08.06.2020ж. 15.06.2020ж 22.06.2020ж. |
Шілде айы |
«Астана –бас қала» «Әдемі гүлдер» «Аквариумдағы балықтар» «Кемпірқосақтың суретін саламыз» |
Балаларға еліміздің бас қаласының суретін қалауы бойынша сюжет таңдап, сюжетті композиция жасау. Суретте көңіл күйді бере білу. Бақылай отырып сурет салу. Композиция жасау дағдысын дамыту, заттардың өзара үйлесімді болуына көңіл аудару.Балалардың шығармашылығы мен қиялын дамыту. Өң берілген қағазға сурет салу. Геометриялық фигуралардың көмегімен балықтарды бейнелеу. Балаларды кемпірқосақтың жеті түсін ажырата білу , кемпірқосақтың түстерінің орналасу ретімен таныстыру. Акварель бояулармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. |
1 1 1 1 |
29.06.2020ж . 13.07.2020ж. 20.07.2020ж 27.07.2020ж. |
Тамыз айы |
«Көңілді балалар» «Гүл шоғы» «Құстар» «Көбелектің суретін саламыз» |
Сурет салу дағдыларын дамыту. Геометриялық фигураларды (сопақша, дөңгелек) пайдалана отырып, адамның бейнесін салуды үйрету, дене мүшелерінің пропорциясы туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру. Балалардың шығармашылық қабілеттерімен, қиялдарын дамыту қылқаламмен сурет салу , түстерді араламстыруды жетілдіру.Эстетикалық сезімін қалыптастыру. Балаларға құстарды бейнелеп салуды, жануарлардың бірнешеуін қатар салып, сюжетті композиция құрастыра білуді үйрету. Шығармашылық қабілеттерін ояту. Монотипті пайдалана отырып, пішіндерді симметриялы орналастыру негізінде сурет салуға үйрету.Эстетикалық талғамдарын дамыту |
1 1 1 1 |
03.08.2020ж. 10.08,2020ж 17.08.2020ж. 24.08.2020ж. |
Мүсіндеу.
Мерзімі |
Ұйымдастырушылық оқу қызметінің тақырыбы |
Мақсаты |
Сағаты |
Мерзімі |
Маусым айы |
«Жемістер » «Себет» «Саңырауқұлақтар » «Дән терген құс» |
Пішінді мүсіндеудің басу, қысу, жалпақтау әдістерін пайдалана отырып, әртүрлі пішінді заттарды мүсіндеуге үйрету. Себеттің қажеттілігі туралы түсінік беру, ермексазды бірнеше бө-лікке бөліп, есу тәсілі арқылы затты құрастырып мүсіндеуге үйрету Түс ерекшеліктерін ажырата отырып бірнеше саңырауқұлақты мүсіндеу арқылы сюжетті мүсіндеуге үйрету. Құстардың тіршілігі туралы түсінік беру, мүсіндей білуге үйрету. |
1 1
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2022-2023 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған. 2022-2023 оқу жылына арналған
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар Іс-шаралар кестесі Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары |