0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Жазғы лагерь - бұл балалар жаңа дағдылар мен білімдерді үйреніп
қана қоймай, көңіл көтеруге және ойнауға мүмкіндік беретін орын. Ойындар
лагерь бағдарламасының ажырамас бөлігі болып табылады және балалардың
дамуында маңызды рөл атқарады.
Ойын барысында балалар достарымен қарым-қатынас жасауды, өз
ойлары мен сезімдерін білдіруді, басқа адамдарды тыңдауды және ымыраға
келуді, өзгелерге қолдау көрсетуді үйренеді. Көптеген ойындар балалардан
физикалық белсенділікті талап етеді – жүгіру, секіру немесе белгілі бір
қимылдарды орындау. Мұндай физикалық белсенділік қозғалысты
үйлестіруді, дененің икемділігін және төзімділікті дамытуға ықпал етеді.
Кейбір ойындар балаларды талдауды , ақпарат ,стратегия ,жоспарлау
негізінде шешім қабылдауды талап етеді . Бұл танымдық дағдылар
интеллектуалды даму үшін өте пайдалы.
Лагерь бағдарламасында ойындарды пайдалану демалу уақытын
мүмкіндігінше қызықты етуге көмектеседі. Сіздерге келесідей ойын түрлерін
ұсынбақпыз.
Өзіді ата, мені ата
Жазғы лагерьдің бірінші күніне арналған танысу және есте сақтау
ойыны. Қатысушылар шеңберге отырады. Бірінші қатысушы өзін
таныстырады, ал келесі қатысушы алдыңғының атын қайталап, өзінікін
қосуы керек. Ойын шеңбер бойымен жалғасады және әрбір келесі қатысушы
барлық алдыңғы айтылған есімдерді қайталайды және өзінің есімін қосады.
Бағдаршам
Жүргізушіде үш түсті белгілер бар: қызыл, сары және жасыл.
Жүргізуші барлығына жасыл белгіні көрсеткенде, олар аяқтарын тепкілейді,
сары болса алақандарын соғады, ал қызыл белгі болса, тыныш отырады. Ал
жүргізушінің көмекшісі болады, оның міндеті қате қимыл жасау арқылы
балаларды шатастыру.
Бұрыш
Сызылған тіктөртбұрыштың бұрышында төрт, ал ортасында бір бала
тұрады. Бұрышта тұрғандар орындарын ауыстырып, бұрыш-бұрышқа
жүгіреді. Ал бұл уақытта ортадағы бала бос бұрышты басып алуға тырысады.
Бұрышсыз қалған бала ортаға тұрады.
Айдаһардың басы
Балалар «айдаһарды» қалыптастыру үшін бір-бірінің иықтарынан
ұстап, арттарына тұрады. «Айдаһардың басы», яғни тізбектегі бірінші бала
тізбектің соңындағы баланы (айдаһардың құйрығын) ұстауға тырысады.
Қолтырауын
Бір бала ортаға шығады, оған жасырын сөз айтылады. Пішінді, сөз
санын немесе тақырыпты алдын ала топпен таңдау керек. Мысалы, тек зат
есімдерді. Ортадағы бала топқа жасырын сөздерді дауыстап айтпай-ақ, тек
ым-ишара арқылы түсіндіруі керек. Сөз табылғаннан кейін басқа командадан
қатысушы таңдалады.
Қол тигіз
Жүргізуші таңдалынады. Жүргізуші кез келген заттың немесе баланың
атын атайды. Қатысушылар жүргізушінің командаларын тыңдап, айтылған
затты немесе адамды мүмкіндігінше тез тауып, оған қол тигізу. Өзіңіздегі
заттарға қол тигізуге тыйым салынады, сіз біреуді немесе бір нәрсені
іздеуіңіз керек.
Допты жеткіз
Балаларды екі командаға бөліп, әр командаға доп беріңіз. Аяқтау
сызығын белгілеңіз және әр команда үшін бастапқы нүктені белгілеңіз.
Балалар допты бастапқы нүктеден мәре сызығына тек аяқтарының көмегімен
жылжыта отырып керек.
Көңілді музыкалық орындық
Орындықтарды шеңберге орналастырыңыз, қатысушылар санынан бір
орындыққа аз болуы керек. Музыка ойнатыңыз және балалар айналасында
жүруі керек. Музыка тоқтаған кезде әркім бос орындықтардан тез орын алуы
керек. Отыруға үлгермеген бала ойыннан шығарылады.
Белгісіз кішкентай жануар
Ойыншыға кез-келген материалдың көмегімен белгілі бір жануарларды
(мысықтар, пілдер, жирафтар, қояндар) бейнелеу тапсырмасы беріледі.
Мұндай материалдар ретінде қарындаштар, маркерлер, жапырақтар және т.б.
пайдаланылады. Белгілі бір уақытты белгілеу арқылы тапсырманы қиындата
аласыз.
Үйсіз қоян
«Үйсіз қоян» мен «аңшы» таңдалады. Қалған қояндар кез келген жерге
өздері үшін шағын шеңберді - «үйді» салады. Үйсіз қоян аңшыдан қашады
және кез келген уақытта кез келген досының үйіне жасырына алады. Алайда,
үй иесі бұл жағдайда «үйсіз қоянға» айналады. Егер аңшы қоянды қуып
жетсе, олар рөлдерін ауыстырады.
Суды төкпе
Теннис ракеткаларына бір стақан(пластик) су қойылады. Қатысушылар
көшбасшының белгісі бойынша мәре сызығына жүгіріп, бастапқы сызығына
оралады. Бірінші келген және суды шашпаған ойыншы жеңеді.
Шеңбер
Екі ойыншы қолдарын біріктіріп шеңбер құрып, басқа ойыншыларды
ұстайды. Біреуді қуып жетіп, олар қолдарын біріктіруі керек, осылайша
ұсталған адам шеңберге енеді. Енді үшеуі қалғандарын ұстайды.
Ұсталғандардың барлығы шеңбердің бір бөлігіне айналады. Ойын барлық
қатысушылар ұсталғанша жалғасады.
Роликтегі жылан
Роликтерді немесе скейтбордтарды алыңыздар және бір-біріңіздің
қолдарыңызбен тізбек жасаңыздар. Содан кейін тізбекті ажыратпай
мүмкіндігінше алыс жүруге тырысыңыздар.
Бұл балалардың көңілдерін көтеруге, сергітуге арналған ойындардың
кейбірі ғана. Балалардың жасына және қызығушылығына байланысты сіз
өзіңізге қажеттісін таңдай аласыз.
қана қоймай, көңіл көтеруге және ойнауға мүмкіндік беретін орын. Ойындар
лагерь бағдарламасының ажырамас бөлігі болып табылады және балалардың
дамуында маңызды рөл атқарады.
Ойын барысында балалар достарымен қарым-қатынас жасауды, өз
ойлары мен сезімдерін білдіруді, басқа адамдарды тыңдауды және ымыраға
келуді, өзгелерге қолдау көрсетуді үйренеді. Көптеген ойындар балалардан
физикалық белсенділікті талап етеді – жүгіру, секіру немесе белгілі бір
қимылдарды орындау. Мұндай физикалық белсенділік қозғалысты
үйлестіруді, дененің икемділігін және төзімділікті дамытуға ықпал етеді.
Кейбір ойындар балаларды талдауды , ақпарат ,стратегия ,жоспарлау
негізінде шешім қабылдауды талап етеді . Бұл танымдық дағдылар
интеллектуалды даму үшін өте пайдалы.
Лагерь бағдарламасында ойындарды пайдалану демалу уақытын
мүмкіндігінше қызықты етуге көмектеседі. Сіздерге келесідей ойын түрлерін
ұсынбақпыз.
Өзіді ата, мені ата
Жазғы лагерьдің бірінші күніне арналған танысу және есте сақтау
ойыны. Қатысушылар шеңберге отырады. Бірінші қатысушы өзін
таныстырады, ал келесі қатысушы алдыңғының атын қайталап, өзінікін
қосуы керек. Ойын шеңбер бойымен жалғасады және әрбір келесі қатысушы
барлық алдыңғы айтылған есімдерді қайталайды және өзінің есімін қосады.
Бағдаршам
Жүргізушіде үш түсті белгілер бар: қызыл, сары және жасыл.
Жүргізуші барлығына жасыл белгіні көрсеткенде, олар аяқтарын тепкілейді,
сары болса алақандарын соғады, ал қызыл белгі болса, тыныш отырады. Ал
жүргізушінің көмекшісі болады, оның міндеті қате қимыл жасау арқылы
балаларды шатастыру.
Бұрыш
Сызылған тіктөртбұрыштың бұрышында төрт, ал ортасында бір бала
тұрады. Бұрышта тұрғандар орындарын ауыстырып, бұрыш-бұрышқа
жүгіреді. Ал бұл уақытта ортадағы бала бос бұрышты басып алуға тырысады.
Бұрышсыз қалған бала ортаға тұрады.
Айдаһардың басы
Балалар «айдаһарды» қалыптастыру үшін бір-бірінің иықтарынан
ұстап, арттарына тұрады. «Айдаһардың басы», яғни тізбектегі бірінші бала
тізбектің соңындағы баланы (айдаһардың құйрығын) ұстауға тырысады.
Қолтырауын
Бір бала ортаға шығады, оған жасырын сөз айтылады. Пішінді, сөз
санын немесе тақырыпты алдын ала топпен таңдау керек. Мысалы, тек зат
есімдерді. Ортадағы бала топқа жасырын сөздерді дауыстап айтпай-ақ, тек
ым-ишара арқылы түсіндіруі керек. Сөз табылғаннан кейін басқа командадан
қатысушы таңдалады.
Қол тигіз
Жүргізуші таңдалынады. Жүргізуші кез келген заттың немесе баланың
атын атайды. Қатысушылар жүргізушінің командаларын тыңдап, айтылған
затты немесе адамды мүмкіндігінше тез тауып, оған қол тигізу. Өзіңіздегі
заттарға қол тигізуге тыйым салынады, сіз біреуді немесе бір нәрсені
іздеуіңіз керек.
Допты жеткіз
Балаларды екі командаға бөліп, әр командаға доп беріңіз. Аяқтау
сызығын белгілеңіз және әр команда үшін бастапқы нүктені белгілеңіз.
Балалар допты бастапқы нүктеден мәре сызығына тек аяқтарының көмегімен
жылжыта отырып керек.
Көңілді музыкалық орындық
Орындықтарды шеңберге орналастырыңыз, қатысушылар санынан бір
орындыққа аз болуы керек. Музыка ойнатыңыз және балалар айналасында
жүруі керек. Музыка тоқтаған кезде әркім бос орындықтардан тез орын алуы
керек. Отыруға үлгермеген бала ойыннан шығарылады.
Белгісіз кішкентай жануар
Ойыншыға кез-келген материалдың көмегімен белгілі бір жануарларды
(мысықтар, пілдер, жирафтар, қояндар) бейнелеу тапсырмасы беріледі.
Мұндай материалдар ретінде қарындаштар, маркерлер, жапырақтар және т.б.
пайдаланылады. Белгілі бір уақытты белгілеу арқылы тапсырманы қиындата
аласыз.
Үйсіз қоян
«Үйсіз қоян» мен «аңшы» таңдалады. Қалған қояндар кез келген жерге
өздері үшін шағын шеңберді - «үйді» салады. Үйсіз қоян аңшыдан қашады
және кез келген уақытта кез келген досының үйіне жасырына алады. Алайда,
үй иесі бұл жағдайда «үйсіз қоянға» айналады. Егер аңшы қоянды қуып
жетсе, олар рөлдерін ауыстырады.
Суды төкпе
Теннис ракеткаларына бір стақан(пластик) су қойылады. Қатысушылар
көшбасшының белгісі бойынша мәре сызығына жүгіріп, бастапқы сызығына
оралады. Бірінші келген және суды шашпаған ойыншы жеңеді.
Шеңбер
Екі ойыншы қолдарын біріктіріп шеңбер құрып, басқа ойыншыларды
ұстайды. Біреуді қуып жетіп, олар қолдарын біріктіруі керек, осылайша
ұсталған адам шеңберге енеді. Енді үшеуі қалғандарын ұстайды.
Ұсталғандардың барлығы шеңбердің бір бөлігіне айналады. Ойын барлық
қатысушылар ұсталғанша жалғасады.
Роликтегі жылан
Роликтерді немесе скейтбордтарды алыңыздар және бір-біріңіздің
қолдарыңызбен тізбек жасаңыздар. Содан кейін тізбекті ажыратпай
мүмкіндігінше алыс жүруге тырысыңыздар.
Бұл балалардың көңілдерін көтеруге, сергітуге арналған ойындардың
кейбірі ғана. Балалардың жасына және қызығушылығына байланысты сіз
өзіңізге қажеттісін таңдай аласыз.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
Әділжанқызы АқнұрШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Жазғы лагерь ойындары
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Жазғы лагерь ойындары
Материал туралы қысқаша түсінік
Жазғы лагерді қызықты және есте қаларлық етуге көмектесетін ойындар жинағы.
Материал балалардың жас санатына немесе қызығушылықтарына қарай қажетті ойынды таңдай алатындай етіп берілген. Әрбір ойын ережелерімен бірге көрсетілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Жазғы лагерь - бұл балалар жаңа дағдылар мен білімдерді үйреніп
қана қоймай, көңіл көтеруге және ойнауға мүмкіндік беретін орын. Ойындар
лагерь бағдарламасының ажырамас бөлігі болып табылады және балалардың
дамуында маңызды рөл атқарады.
Ойын барысында балалар достарымен қарым-қатынас жасауды, өз
ойлары мен сезімдерін білдіруді, басқа адамдарды тыңдауды және ымыраға
келуді, өзгелерге қолдау көрсетуді үйренеді. Көптеген ойындар балалардан
физикалық белсенділікті талап етеді – жүгіру, секіру немесе белгілі бір
қимылдарды орындау. Мұндай физикалық белсенділік қозғалысты
үйлестіруді, дененің икемділігін және төзімділікті дамытуға ықпал етеді.
Кейбір ойындар балаларды талдауды , ақпарат ,стратегия ,жоспарлау
негізінде шешім қабылдауды талап етеді . Бұл танымдық дағдылар
интеллектуалды даму үшін өте пайдалы.
Лагерь бағдарламасында ойындарды пайдалану демалу уақытын
мүмкіндігінше қызықты етуге көмектеседі. Сіздерге келесідей ойын түрлерін
ұсынбақпыз.
Өзіді ата, мені ата
Жазғы лагерьдің бірінші күніне арналған танысу және есте сақтау
ойыны. Қатысушылар шеңберге отырады. Бірінші қатысушы өзін
таныстырады, ал келесі қатысушы алдыңғының атын қайталап, өзінікін
қосуы керек. Ойын шеңбер бойымен жалғасады және әрбір келесі қатысушы
барлық алдыңғы айтылған есімдерді қайталайды және өзінің есімін қосады.
Бағдаршам
Жүргізушіде үш түсті белгілер бар: қызыл, сары және жасыл.
Жүргізуші барлығына жасыл белгіні көрсеткенде, олар аяқтарын тепкілейді,
сары болса алақандарын соғады, ал қызыл белгі болса, тыныш отырады. Ал
жүргізушінің көмекшісі болады, оның міндеті қате қимыл жасау арқылы
балаларды шатастыру.
Бұрыш
Сызылған тіктөртбұрыштың бұрышында төрт, ал ортасында бір бала
тұрады. Бұрышта тұрғандар орындарын ауыстырып, бұрыш-бұрышқа
жүгіреді. Ал бұл уақытта ортадағы бала бос бұрышты басып алуға тырысады.
Бұрышсыз қалған бала ортаға тұрады.
Айдаһардың басы
Балалар «айдаһарды» қалыптастыру үшін бір-бірінің иықтарынан
ұстап, арттарына тұрады. «Айдаһардың басы», яғни тізбектегі бірінші бала
тізбектің соңындағы баланы (айдаһардың құйрығын) ұстауға тырысады.
Қолтырауын
Бір бала ортаға шығады, оған жасырын сөз айтылады. Пішінді, сөз
санын немесе тақырыпты алдын ала топпен таңдау керек. Мысалы, тек зат
есімдерді. Ортадағы бала топқа жасырын сөздерді дауыстап айтпай-ақ, тек
ым-ишара арқылы түсіндіруі керек. Сөз табылғаннан кейін басқа командадан
қатысушы таңдалады.
Қол тигіз
Жүргізуші таңдалынады. Жүргізуші кез келген заттың немесе баланың
атын атайды. Қатысушылар жүргізушінің командаларын тыңдап, айтылған
затты немесе адамды мүмкіндігінше тез тауып, оған қол тигізу. Өзіңіздегі
заттарға қол тигізуге тыйым салынады, сіз біреуді немесе бір нәрсені
іздеуіңіз керек.
Допты жеткіз
Балаларды екі командаға бөліп, әр командаға доп беріңіз. Аяқтау
сызығын белгілеңіз және әр команда үшін бастапқы нүктені белгілеңіз.
Балалар допты бастапқы нүктеден мәре сызығына тек аяқтарының көмегімен
жылжыта отырып керек.
Көңілді музыкалық орындық
Орындықтарды шеңберге орналастырыңыз, қатысушылар санынан бір
орындыққа аз болуы керек. Музыка ойнатыңыз және балалар айналасында
жүруі керек. Музыка тоқтаған кезде әркім бос орындықтардан тез орын алуы
керек. Отыруға үлгермеген бала ойыннан шығарылады.
Белгісіз кішкентай жануар
Ойыншыға кез-келген материалдың көмегімен белгілі бір жануарларды
(мысықтар, пілдер, жирафтар, қояндар) бейнелеу тапсырмасы беріледі.
Мұндай материалдар ретінде қарындаштар, маркерлер, жапырақтар және т.б.
пайдаланылады. Белгілі бір уақытты белгілеу арқылы тапсырманы қиындата
аласыз.
Үйсіз қоян
«Үйсіз қоян» мен «аңшы» таңдалады. Қалған қояндар кез келген жерге
өздері үшін шағын шеңберді - «үйді» салады. Үйсіз қоян аңшыдан қашады
және кез келген уақытта кез келген досының үйіне жасырына алады. Алайда,
үй иесі бұл жағдайда «үйсіз қоянға» айналады. Егер аңшы қоянды қуып
жетсе, олар рөлдерін ауыстырады.
Суды төкпе
Теннис ракеткаларына бір стақан(пластик) су қойылады. Қатысушылар
көшбасшының белгісі бойынша мәре сызығына жүгіріп, бастапқы сызығына
оралады. Бірінші келген және суды шашпаған ойыншы жеңеді.
Шеңбер
Екі ойыншы қолдарын біріктіріп шеңбер құрып, басқа ойыншыларды
ұстайды. Біреуді қуып жетіп, олар қолдарын біріктіруі керек, осылайша
ұсталған адам шеңберге енеді. Енді үшеуі қалғандарын ұстайды.
Ұсталғандардың барлығы шеңбердің бір бөлігіне айналады. Ойын барлық
қатысушылар ұсталғанша жалғасады.
Роликтегі жылан
Роликтерді немесе скейтбордтарды алыңыздар және бір-біріңіздің
қолдарыңызбен тізбек жасаңыздар. Содан кейін тізбекті ажыратпай
мүмкіндігінше алыс жүруге тырысыңыздар.
Бұл балалардың көңілдерін көтеруге, сергітуге арналған ойындардың
кейбірі ғана. Балалардың жасына және қызығушылығына байланысты сіз
өзіңізге қажеттісін таңдай аласыз.
қана қоймай, көңіл көтеруге және ойнауға мүмкіндік беретін орын. Ойындар
лагерь бағдарламасының ажырамас бөлігі болып табылады және балалардың
дамуында маңызды рөл атқарады.
Ойын барысында балалар достарымен қарым-қатынас жасауды, өз
ойлары мен сезімдерін білдіруді, басқа адамдарды тыңдауды және ымыраға
келуді, өзгелерге қолдау көрсетуді үйренеді. Көптеген ойындар балалардан
физикалық белсенділікті талап етеді – жүгіру, секіру немесе белгілі бір
қимылдарды орындау. Мұндай физикалық белсенділік қозғалысты
үйлестіруді, дененің икемділігін және төзімділікті дамытуға ықпал етеді.
Кейбір ойындар балаларды талдауды , ақпарат ,стратегия ,жоспарлау
негізінде шешім қабылдауды талап етеді . Бұл танымдық дағдылар
интеллектуалды даму үшін өте пайдалы.
Лагерь бағдарламасында ойындарды пайдалану демалу уақытын
мүмкіндігінше қызықты етуге көмектеседі. Сіздерге келесідей ойын түрлерін
ұсынбақпыз.
Өзіді ата, мені ата
Жазғы лагерьдің бірінші күніне арналған танысу және есте сақтау
ойыны. Қатысушылар шеңберге отырады. Бірінші қатысушы өзін
таныстырады, ал келесі қатысушы алдыңғының атын қайталап, өзінікін
қосуы керек. Ойын шеңбер бойымен жалғасады және әрбір келесі қатысушы
барлық алдыңғы айтылған есімдерді қайталайды және өзінің есімін қосады.
Бағдаршам
Жүргізушіде үш түсті белгілер бар: қызыл, сары және жасыл.
Жүргізуші барлығына жасыл белгіні көрсеткенде, олар аяқтарын тепкілейді,
сары болса алақандарын соғады, ал қызыл белгі болса, тыныш отырады. Ал
жүргізушінің көмекшісі болады, оның міндеті қате қимыл жасау арқылы
балаларды шатастыру.
Бұрыш
Сызылған тіктөртбұрыштың бұрышында төрт, ал ортасында бір бала
тұрады. Бұрышта тұрғандар орындарын ауыстырып, бұрыш-бұрышқа
жүгіреді. Ал бұл уақытта ортадағы бала бос бұрышты басып алуға тырысады.
Бұрышсыз қалған бала ортаға тұрады.
Айдаһардың басы
Балалар «айдаһарды» қалыптастыру үшін бір-бірінің иықтарынан
ұстап, арттарына тұрады. «Айдаһардың басы», яғни тізбектегі бірінші бала
тізбектің соңындағы баланы (айдаһардың құйрығын) ұстауға тырысады.
Қолтырауын
Бір бала ортаға шығады, оған жасырын сөз айтылады. Пішінді, сөз
санын немесе тақырыпты алдын ала топпен таңдау керек. Мысалы, тек зат
есімдерді. Ортадағы бала топқа жасырын сөздерді дауыстап айтпай-ақ, тек
ым-ишара арқылы түсіндіруі керек. Сөз табылғаннан кейін басқа командадан
қатысушы таңдалады.
Қол тигіз
Жүргізуші таңдалынады. Жүргізуші кез келген заттың немесе баланың
атын атайды. Қатысушылар жүргізушінің командаларын тыңдап, айтылған
затты немесе адамды мүмкіндігінше тез тауып, оған қол тигізу. Өзіңіздегі
заттарға қол тигізуге тыйым салынады, сіз біреуді немесе бір нәрсені
іздеуіңіз керек.
Допты жеткіз
Балаларды екі командаға бөліп, әр командаға доп беріңіз. Аяқтау
сызығын белгілеңіз және әр команда үшін бастапқы нүктені белгілеңіз.
Балалар допты бастапқы нүктеден мәре сызығына тек аяқтарының көмегімен
жылжыта отырып керек.
Көңілді музыкалық орындық
Орындықтарды шеңберге орналастырыңыз, қатысушылар санынан бір
орындыққа аз болуы керек. Музыка ойнатыңыз және балалар айналасында
жүруі керек. Музыка тоқтаған кезде әркім бос орындықтардан тез орын алуы
керек. Отыруға үлгермеген бала ойыннан шығарылады.
Белгісіз кішкентай жануар
Ойыншыға кез-келген материалдың көмегімен белгілі бір жануарларды
(мысықтар, пілдер, жирафтар, қояндар) бейнелеу тапсырмасы беріледі.
Мұндай материалдар ретінде қарындаштар, маркерлер, жапырақтар және т.б.
пайдаланылады. Белгілі бір уақытты белгілеу арқылы тапсырманы қиындата
аласыз.
Үйсіз қоян
«Үйсіз қоян» мен «аңшы» таңдалады. Қалған қояндар кез келген жерге
өздері үшін шағын шеңберді - «үйді» салады. Үйсіз қоян аңшыдан қашады
және кез келген уақытта кез келген досының үйіне жасырына алады. Алайда,
үй иесі бұл жағдайда «үйсіз қоянға» айналады. Егер аңшы қоянды қуып
жетсе, олар рөлдерін ауыстырады.
Суды төкпе
Теннис ракеткаларына бір стақан(пластик) су қойылады. Қатысушылар
көшбасшының белгісі бойынша мәре сызығына жүгіріп, бастапқы сызығына
оралады. Бірінші келген және суды шашпаған ойыншы жеңеді.
Шеңбер
Екі ойыншы қолдарын біріктіріп шеңбер құрып, басқа ойыншыларды
ұстайды. Біреуді қуып жетіп, олар қолдарын біріктіруі керек, осылайша
ұсталған адам шеңберге енеді. Енді үшеуі қалғандарын ұстайды.
Ұсталғандардың барлығы шеңбердің бір бөлігіне айналады. Ойын барлық
қатысушылар ұсталғанша жалғасады.
Роликтегі жылан
Роликтерді немесе скейтбордтарды алыңыздар және бір-біріңіздің
қолдарыңызбен тізбек жасаңыздар. Содан кейін тізбекті ажыратпай
мүмкіндігінше алыс жүруге тырысыңыздар.
Бұл балалардың көңілдерін көтеруге, сергітуге арналған ойындардың
кейбірі ғана. Балалардың жасына және қызығушылығына байланысты сіз
өзіңізге қажеттісін таңдай аласыз.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
18.05.2024
1696
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













