Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жазғы сауықтыру циклограмма
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жазғы сауықтыру кезеңінің циклограммасы
Бақытты балалық шақ!
Мектепке дейінгі ұйым: ГЧП «Ханшайым Ана» бөбекжай бақшасы
Топ: «Айгөлек» кіші тобы
Жоспардың құрылу кезеңі: (03.06.2024 – 07.06.2024) 1 апта
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 03.06.2024 |
Сейсенбі 04.06.2024 |
Сәрсенбі 05.06.2024 |
Бейсенбі 06.06.2024 |
Жұма 07.06.2024 |
|||||||||||||||||
Балаларды далада қабылдау Таңғы гимнастика
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Жазда келді көңілді , жаз туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
|||||||||||||||||||||
«Табиғатты қалай қорғаймыз?» Әлеуметтік дағдылар |
«Мен Отаным» тақырыбында әңгімелесу. Коммуникативтік дағдылар |
Саусақ жаттығуы: «Тамшылар» Күркіреді күн күн Терезелер шың-шың. Жаңбыр жауды топ-топ, Шелек-шелек көп-көп |
Қимылды ойын: «Күн мен жаңбыр» |
«Тазалық біздің досымыз» әңгімелесу |
||||||||||||||||||
Таңғы жаттығу кешені Мақсаты: Жалпы даму жаттығуын жасай отырып, баланы шыңдау. Маусым айының 1-аптасына арналған жаттығу кешені қосымша тігілген (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті).. |
||||||||||||||||||||||
Гигиеналық шаралар Таңғы асқа дайындық Таңғы ас |
Ойын- жаттығу Қол ұстасып, достасып, Жүгіреміз жұптасып. Достығымыз жарассын, Бәрі бізге қарасын! Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау Асқа деген құрметті түсіндіру. Бата беріп барып, астан алу Бата: Пейіліңе қонақжай Бата берем қолың жай Ақ жарылған жүрегің Қабыл болсын тілегің! (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті) |
|||||||||||||||||||||
Тәрбиеші мен балалардың еркін әрекеті
|
«Әрқашан күн сөнбесін!» 1 маусым Балаларды қорғау күні.Бұл күн –балалардың шулы да көңілді мерекесі ғана емес ,сондай-ақ балалардың құқығын есіне салатын,иманды да әділетті ,қоғамның қалыптасуына жағдай туғызатын мереке. Арманы бір, үні
бір |
Балабақшада және үйде жеке бас тазалығын сақтау туралы әңгімелесу. Тазалық – денсаулық кепілі деніміз сау болуы үшін қолымызды үнемі таза ұстауымыз керек, жерде жатқан нәрсені ауызымызға салмаймыз. «Тамшылар» сурет салу Дәстүрден тыс сурет салу арқылы яғни пипетка арқылы сурет салу. |
«Күлімдейді күн маған» жаз мезгілі туралы әңгімелесу. Күн көзінде жүрудің пайдасы, зияны туралы айту. Асфальтқа күннің суретін салу. Мақсаты: «Жаз» мезгілі туралы танымдарын кеңейту. |
«Бауырсақ» ертегісін оқып, сахналау. |
Жаз мезгілі туралы әңгімелесу. Ауа-райы жағдайыларын, өсімдіктерді, ағаштарды бақылау. |
|||||||||||||||||
Серуенге дайындық |
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. Өзіне-өзі қызмет ету дағдылары. |
|||||||||||||||||||||
Күндізгі серуен |
1.Бақылау: Ауладағы қыдырып жүрген мысыққа бақылау жасау. 2.Еңбек. Аула сыпырушыға көмектесу. 3.Жеке жұмыс. Балалармен мысық туралы өлең жаттау. Ойға батып мысық, Мысық сүтке тойды. Отыр көзін қысып, Көзін қысып қойды. Әндетіп бір баяу, Әндетіп бір баяу. Дейді мияу,мияу,мияу, Дейді мияу,мияу,мияу. 4.Қимылды ойындар: «Тышқан мен мысық» «Кім тез жетеді?» Мақсаты: Шапшаңдыққа тәрбиелеу. 5.Көркем сөз: Бала мысық батыл-ақ, Тышқан ұстау талабы. Сылдыр етсе жапырақ, Дереу бұға қалады. |
1.Бақылау: Ба лабақша ауласының тазалығын бақылау. Мақсаты: тазалыққа, әсемдікке баулу. Еңбек сүйгіштікке, үлкендер еңбегін бағалауға тәрбиелеу. 2.Еңбек. Телімдегі қағаз және ағаш қалдықтарын жинастыру. 3.Жеке жұмыс: 1-2 балаға балабақша туралы өлеңдерін қайталату, әңгімелету. 4.Қимылды ойындар: «Кім шапшаң?» «Ұтып ал» Мақсаты: Икемділікке баулу. Көркем сөз: «Тазалық-денсаулық кепілі». (мақал) |
1.Бақылау: Ауа – райын бақылау. Мақсаты: Ауа райындағы өзгерістерді аңғаруға және айтуға үйрету. Желдің бағытын қалай білу керектігін түсіндіру. Өз ойларын толық жеткізе білуге жұмыстану. 2. Қимылды ойындар: «Кім өз жалаушасына тез жетеді?» «Қуыспақ» Мақсаты: Икемділікке баулу. 3. Жеке жұмыс: Жұмбақ жаттау Бар ма, жоқ па оны анық білмейсің, Ол жоқ жерде өмір сүріп жүрмейсің. (Ауа) 4. Еңбек: Телімдегі гүлдерге су құю. 5. Көркем сөз: Жаңбыр, жаңбыр жау – жау, Көк белеңді сау – сау. |
1.Бақылау: Жаңбырдың жауғанын бақылату Мақсаты: Жаңбырдың неден пайда болатыны туралы түсініктерін қалыптастыру. Оның табиғатқа тигізер пайдасын білдіру. Жерге сіңуін көсету.Ақ жауын ба, нөсер ме? Айыра білуге баулу. 2.Қимылды ойын: «Күн мен жаңбыр» , «Жасырынбақ» Мақсаты: Икемділікке баулу. 3. Жеке жұмыс: Жұмбақ шешу Көтеріліп теңізден, аспанға биік барамын. Биіктен қайта түскенде, өңі кірер даланың. 4. Еңбек: Телімдегі қағаз,қоқыстарды жинау. 5. Көркем сөз: Жау, жау жаңбыр, жау жаңбыр. Арық суы мол болсын. Өсімдіктер көп болсын. Жауған жерің шөп болсын |
1. Бақылау: Ағаштың жапырақтарын салыстыра бақылау. Мақсаты:Ағаштардың түрлеріне қарай жапырақтарының да әртүрлі болатындығын көрсету. Аққайың ағашының жапырағымен таныстыру. Оны емен ағашының жапырағымен салыстыра отырып, айырмашылықтарын айтуға үйрету. Ағаштың пайдасы туралы өз ойларын жеткізе білуге баулу. 2. Қимылды ойын: «Шеңберге дәл түсір»«Өз ағашыңды тап» Мақсаты: Дене қимылдарын дамыту. 3. Жеке жұмыс: 3 – 4 баламен маршпен дұрыс жүруді үйрету. |
|||||||||||||||||
Серуеннен оралу Түскі асқа дайындық |
Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
|||||||||||||||||||||
Түскі ас
|
Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру; Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. балалардың назарын тағамға аудару ; тағамның атымен таныстыру, бата айтқызу Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау. өзіне-өзі қызмет ету |
|||||||||||||||||||||
Күндізгі ұйқы |
|
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
||||||||||||||||||||
«Түлкі мен тырна» ертегісін оқып беру |
Музыка тыңдату |
«Торғай мен тышқан» ертегісін оқып беру |
Музыка тыңдату |
Музыка тыңдату |
||||||||||||||||||
Ұйқыдан тұру |
1.Керуеттегі жаттығулар
Оянайық бәріміз. 2.Керует жанындағы жаттығулар
Бойымызды жазайық. - Б. қ .қол белде: басты оңға, солға, алға, артқа бұру.
- Б. қ. кезекпен оң
қолды және сол қолды кезекпен көтеру. 3.Шынықтыру шарасы.
Әдемі ирек жолдармен |
|||||||||||||||||||||
Бесін асқа дайындық. Бесін ас. |
Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау. (Мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
|||||||||||||||||||||
Тәрбиеші мен баланың еркін әрекеті |
«Көңілді пішіндер» салынған пінішдерді бояу |
«Қай ойыншық жоқ» дидактикалық ойын |
«Добым, добым» допты мүсіндеу |
Еркін ойын түрі |
Желілі-рөлдік ойын: «Асхана» |
|||||||||||||||||
Серуенге дайындық
|
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. (Мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
|||||||||||||||||||||
Серуендеу |
«Кім жылдам» қимылды ойын |
«Допты қағып ал» қимылды ойын |
Еркін ойын |
«Мені қайтала» қимылды ойын |
«Допты қуып жет» |
|||||||||||||||||
Үйге қайту Ата-анаға кеңес |
Ата – анамен баланың балабақшаға бейімделуі жайында сұқбат жүргізу. Баланың бүгінгі жай – күйі туралы әңгімелеу. |
Тәрбиеші: Жұбатқанова Айдана Серікқызы
Ұсыныс берілді:
Әдіскер: Ақмоншақ Еңсепқызы
31.05.2024 жыл
Жазғы сауықтыру кезеңінің циклограммасы
Алақай, жайдарлы жаз келді!
Мектепке дейінгі ұйым: «ГЧП «Ханшайым Ана» бөбекжай бақшасы
Топ: «Айгөлек» кіші тобы
Жоспардың құрылу кезеңі: (10.06.2024 – 14.06.2024) 2 апта
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 10.06.2024 |
Сейсенбі 11.06.2024 |
Сәрсенбі 12.06.2024 |
Бейсенбі 13.06.2024 |
Жұма 14.06.2024 |
|||||||||||||||||
Балаларды далада қабылдау
Таңғы гимнастика
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Жазда келді көңілді , жаз туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
|||||||||||||||||||||
«Жаз да келді көңілді» жаз мезгілі туралы әңгімелесу. |
«Менің отбасым» тақырыбында әңгімелесу. |
Саусақ жаттығуы: Отырайық қисаймай, Қолды жайып қанатша. Жұдырықты түйелік, Саусақтарды талғанша. Ашып-жұмып көрейік, Белімізді жазайық, Демімізді алайық |
Қимылды ойын: «Жасырынбақ» |
«Құстар біздің досымыз» әңгімелесу. |
||||||||||||||||||
Таңғы жаттығу кешені Мақсаты: Жалпы даму жаттығуын жасай отырып, баланы шыңдау. Маусым айының 1-аптасына арналған жаттығу кешені қосымша тігілген (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті). |
||||||||||||||||||||||
Гигиеналық шаралар
Таңғы асқа дайындық
Таңғы ас |
Ойын- жаттығу Қол ұстасып, достасып, Жүгіреміз жұптасып. Достығымыз жарассын, Бәрі бізге қарасын! Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау. Асқа деген құрметті түсіндіру. Бата беріп барып, астан алу. Бата: Пейіліңе қонақжай Бата берем қолың жай Ақ жарылған жүрегің Қабыл болсын тілегің! (Мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті) |
|||||||||||||||||||||
Тәрбиеші мен балалардың еркін әрекеті
|
Жаз туралы тақпақтар, өлеңдер оқу. Мақсаты: балаларлың сөздік қорын, есте сақтау қабілетін дамыту |
Дидактикалық ойындар: «Түсіне қарай орналастыр». «Көлеңкесін тап» Мақсаты: балалардың танымдық зияткерлік дағдыларын дамыту. |
Қимылды ойындар: «Мені қайтала», «Күн мен түн». Мақсаты: балаларды ептілікке баулу. |
Дәстүрден тыс сурет салу: Гүлдің суретін салу. Мақсаты: балалардың шығармашылық дағдысын дамыту. |
Ұсақ қол моторикасына арналған дамытушы ойын: «Ғажайып тақта» құмға сурет салу. Мақсаты: балалардың шығармашылық дағдысын арттыра отырып, ұсақ қол моторикасын дамыту.. |
|||||||||||||||||
Серуенге дайындық |
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. Өзіне-өзі қызмет ету дағдылары. |
|||||||||||||||||||||
Күндізгі серуен |
1.Бақылау: Құстарға бақылау жасау. Мақсаты: Олардың түрлерімен жақынырақ таныстыру. Балалардың аяушылық, қамқорлық сезімін дамыту. Құстар біздің досымыз, құстар қалықтап төбемізде ұшып жүр айналаны бағдарлап бақылау. 2.Еңбек: Құстарға жем шашу, нан қиқымын салу. Жемсауыттарын жем жеп болғаннан кейін тазалап қою. 3.Жеке жұмыс: 2 – 3 балаға асфальт үстіне сурет салдыру. 4. Қимылды ойындар: «Көкек» «Өз орыңды тап» Мақсаты: Ептілікке баулу. 5. Көркем сөз: Сауысқан – қорқақ құс,Көкек – мақтаншақ құс. Бұлбұл - әнші құс,Көгершін – бейбітшілік құсы. |
1.Бақылау: Бақбақ гүліне бақылау жасау. Мақсаты: Гүлзарда өсіп тұрған бақбақ гүлінің жапырағын, гүлін қарап басқа гүлден өзгешелігін ажыратып айта білуге үйрету.Гүлдер ауламызды көрктендіріп тұрғанын айту әңгімелеу. 2.Қимылды ойындар: «Ғарышкерлер мектебі» Мақсаты: Дене қимылдарын дамыту. 3. Жеке жұмыс: 2-3 балаға бақ-бақ гүлінің емдік қасиеті туралы мәлімет беру. Еңбек: гүлдерге су құю, түптерін қопсыту. 5.Жұмбақ жасыру: Қырға кілем жайдым.(қызғалдақ) Тал басында тамаша үй.(ұя) 6. Допты шеңберге түсіруге үйрету. Қолдарына ұстап тұрған доптарын жеке-жеке шеңберге дәлдеп түсіру |
1.Бақылау: Бағдаршамды бақылау. Мақсаты: Бағдаршамның шамдарын түстеріне қарай ажыратып білуге,әр түстің берілетін белгісімен жолда жүру ережесін сақтауға үйрету.Жасыл түс-жаяу адам жүретін белгі екенін,қызыл түс-көліктер жүретін белгі, қызғылт сасы-әзірленуге арналған белгі екенін ұйрету. 2.Қимылды ойындар: «Күн мен түн» «Өз орныңды тап» Мақсаты: Ептілікке баулу. 3.Жеке жұмыс.Тіл дамыту жаттығуларын қайталату. 4.Еңбек.Сынған ағаш қалдықтарын жинау. 5.Көркем сөз. 6. Дөңгелекті жалауға дейін айналдырып бар |
1.Бақылау:Жаңбырды бақылау. Мақсаты: Жаңбырдың жауғанын бақылату арқылы жерге түскен су тамшыларының оған сіңіп кетуінің мәнісін түсіндіру, жаңбырдың пайдасын білгізу. 2.Қимылды ойындар: «Күн мен жаңбыр»«Дауысынан таны» Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа үйрету. 3.Жеке жұмыс: 2-3 балаға жаңбырлы күннің суретін салуды үйрету 4. Еңбек . Аула сыпырушыға көмектесу. 5.Жұмбақ жасыру Көтеріліп теңізден, Аспанға биік барамын. Биіктен қайта түскенде Өңі кірер даланың. (жаңбыр) |
1.Бақылау: Күннің көзін бақылау. Мақсаты: Балаларға күннің өлі табиғатқа жататындығын түсіндіре отырып, оның қоршаған ортаға тигізер пайдасын түсіндіру. Оның таңда қай жақтан атып, кешке қай жаққа бататынын бақылату. 2.Сумен-құммен ойындар: «Лай- таза» тәжірибе жасау. Мақсаты: Байқампаздыққ тәрбиелеу, тәжірибе жасауға үйрету.. 3.Жеке жұмыс: Балаларға жапырақтардан күнді құрастыру ды үйрету. 4.Еңбек: Телімді сыпыру, артық заттарды жинастыру. 5.Көркем сөз : Жұмбақ жасыру. Жұрттың бәрі,оны сүйеді, Бірақ қарағысы келмейді. (күн) |
|||||||||||||||||
Серуеннен оралу Түскі асқа дайындық |
Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
|||||||||||||||||||||
Түскі ас
|
Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру; Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. балалардың назарын тағамға аудару ; тағамның атымен таныстыру, бата айтқызу Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау. Өзіне-өзі қызмет ету. |
|||||||||||||||||||||
Күндізгі ұйқы |
|
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату |
||||||||||||||||||||
Баяу әуен қою |
Ертегі тыңдату |
Баяу әуен қою |
Ертегі оқып беру |
Баяу әуен қою |
||||||||||||||||||
Ұйқыдан тұру |
1.Керуеттегі жаттығулар Оянайық бәріміз. 2.Шынықтыру шарасы.
Әдемі ирек жолдармен |
|||||||||||||||||||||
Бесін асқа дайындық Бесін ас |
Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау(мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті). |
|||||||||||||||||||||
Тәрбиеші мен баланың еркін әрекеті |
«Көңілді шарлар» дайын суреттерді дәстүрден тыс сурет салу арқылы бояу |
«Жартысын тап» дидактикалық ойын |
«Тамшылар» мүсіндеу |
Еркін ойын |
Желілі-рөлдік ойын: «Құрылысшы» |
|||||||||||||||||
Серуенге дайындық
|
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. (Мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
|||||||||||||||||||||
Серуендеу |
«Мені кім шақырды» қимылды ойын. |
«Дауыс қайдан шығады» қимылды ойын |
Еркін ойын. |
«Күн мен түн» қимылды ойын. |
Еркін ойын. |
|||||||||||||||||
Үйге қайту Ата-анаға кеңес |
Балаларды қайтару. Жазғы уақыттағы балалардың киінуі туралы ата-аналармен сөйлесу. |
Балаларды қайтару. Таңғы жаттығуға үлеріп келулерін ескерту. |
Балаларды қайтару. Тазалық туралы сөйлесу. |
Ертеңгілік жаттығуға балаларды үлгертіп әкелулерін ата-аналарға түсіндіру.Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Демалысты жақсы өткізіңдер. Жатын киімдерін жууға беру. |
Тәрбиеші: Жұбатқанова Айдана Серікқызы
Ұсыныс берілді:
Әдіскер: Ақмоншақ Еңсепқызы
07.06.2024 жыл
Жазғы сауықтыру кезеңінің циклограммасы
«Ертегілер елінде»
Мектепке дейінгі ұйым: «ГЧП «Ханшайым Ана» бөбекжай бақшасы
Топ: «Айгөлек» кіші тобы
Жоспардың құрылу кезеңі: (17.06.2024 – 21.06.2024) 3 апта
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 17.06.2024 |
Сейсенбі 18.06.2024 |
Сәрсенбі 19.06.2024 |
Бейсенбі 20.06.2024 |
Жұма 21.06.2024 |
|||||||||||||||||
Балаларды далада қабылдау
Таңғы гимнастика |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Жазда келді көңілді , жаз туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
|||||||||||||||||||||
«Табиғатты қалай қорғаймыз?» Әлеуметтік дағдылар |
«Үш аю» ертегісін айтып беру. |
Саусақ жаттығуы Орманда қараңғы, Бәрі-бәрі ұйқыда. Үкі ғана ұйықтамапты, Маңғазданып отыр қатты, Ары-бері отырды да, Қараңғыға қанат қақты. |
Қимылды ойын: «Көбелек пен гүлдер» |
«Бұл қай ертегі» әңгімелесу |
||||||||||||||||||
Таңғы жаттығу кешені. Мақсаты: Жалпы даму жаттығуын жасай отырып, баланы шыңдау. Маусым айының 3-аптасына арналған жаттығу кешені қосымша тігілген (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті). |
||||||||||||||||||||||
Гигиеналық шаралар
Таңғы асқа дайындық
Таңғы ас |
Ойын- жаттығу: Қол ұстасып, достасып, Жүгіреміз жұптасып. Достығымыз жарассын, Бәрі бізге қарасын! Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау Асқа деген құрметті түсіндіру. Бата беріп барып, астан алу. Бата: Пейіліңе қонақжай, Бата берем қолың жай. Ақ жарылған жүрегің, Қабыл болсын тілегің! (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті). |
|||||||||||||||||||||
Тәрбиеші мен балалардың еркін әрекеті |
«Менің сүйікті ертегім» ертегілер суреттерін тамашалау, әңгімелесу. |
Қуыршақ театры: «Шалқан» ертегісі Мақсаты: балалардың тыңдау қабілетін дамыту. |
Баяу қимылды ойын: «Кім не жейді?» Мақсаты: балалардың ойлау қабілетін дамыту. |
Дидактикалық ойын: «Орнын тап» . Мақсаты: балалардың ойлау қабілетін дамыта отырып, тез ойлауға, жылдам шешім шығаруға тәрбиелеу. |
Дидактикалық ойындар: «Дауысынан таны», «Ненің төлі» Мақсаты: балалардың танымдық-зияткерлік қабілетін дамыту. |
|||||||||||||||||
Серуенге дайындық |
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. өзіне-өзі қызмет ету дағдылары |
|||||||||||||||||||||
Күндізгі серуен |
1.Бақылау: Құстарға бақылау жасау. Мақсаты: Олардың түрлерімен жақынырақ таныстыру. Балалардың аяушылық, қамқорлық сезімін дамыту. Құстар біздің досымыз, құстар қалықтап төбемізде ұшып жүр айналаны бағдарлап бақылау. 2.Еңбек: Құстарға жем шашу, нан қиқымын салу. Жемсауыттарын жем жеп болғаннан кейін тазалап қою. 3.Жеке жұмыс: 2 – 3 балаға асфальт үстіне сурет салдыру. 4. Қимылды ойындар: «Көкек» «Өз орыңды тап» Мақсаты: Ептілікке баулу. 5. Көркем сөз: Нан қиқымын шашпаңдар, Жерде жатса баспаңдар. Теріп алып, қастерлеп, Торғайларға тастаңдар. |
1.Бақылау: Күннің көзін бақылау. Мақсаты: Балаларға күннің өлі табиғатқа жататындығын түсіндіре отырып, оның қоршаған ортаға тигізер пайдасын түсіндіру. Оның таңда қай жақтан атып, кешке қай жаққа бататынын бақылату. 2.Қимылды ойындар: «Күн мен түн»«Ақ серек, көк серек» Мақсаты: Ептілікке баулу. 3.Жеке жұмыс: Балаларға жапырақтардан күнді құрастыруды үйрету. 4.Еңбек: Телімді сыпыру, артық заттарды жинастыру. 5.Көркем сөз : Жұмбақ жасыру. Жұрттың бәрі,оны сүйеді, Бірақ қарағысы келмейді. (күн) |
1.Бақылау: Табиғатты өзгерістерді бақылау (жел, салқын, жаңбыр, т.б.) Мақсаты: Ауа райындағы өзгерістерді аңғарып айта білуге баулу.Олардың жыл мезгіліне байланысты өзгеріп отыратынын білгізу. 2.Қимылды ойындар: «Тырна мен түлкі». Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа үйрету. 3.Жеке жұмыс. Өздерінің білетін тақпақтарын жатқа айтқызу. 4.Еңбек: Ойын алаңымызды жинастыру. 5.Көркем сөз: Жыл мезгілдері туралы тақпақтар. Абайдың жыл мезгілдеріне арнаған өлеңдері. |
1.Бақылау: Ағаштарды, жәндіктерді бақылау, әңгімелесу Мақсаты: Ауа райындағы өзгерістерді аңғаруға және айтуға үйрету.. Өз ойларын толық жеткізе білуге жұмыстану. 2. Қимылды ойындар: «Қасқыр қақпан» Мақсаты: Ептілікке баулу. 3.Жеке жұмыс: 3-4 балаға бау байлауды үйрету. 4.Еңбек. Құмды бір жерге үйіп, үстінен су шашу. 5.Жұмбақ жасыру. Төңірегі тең көрініп, Теген жатыр төңкеріліп, Жас та сыйған, кәрі сыйған,Астына оның бәрі сыйған. (аспан) |
1.Бақылау.Аула сыпырушының еңбегін бақылау. Мақсаты:Біздің бала бақшаның аула сыпырушысы атайдың еңбек құралдарын көрсеру қай құрал не үшін керек екенін айту. Қимылды ойын: «Балықшы мен балықтар» Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа үйрету. 3.Жеке жұмыс. Көрсетілген белгіге дейін ара қашықтықта (4 метрдей) түлкі,сияқты жүру. 4.Еңбек. Жолды тазалау, жаяу адамдар жүретін жолдарды тазалау. 5.Көркем сөз: Еңбек ер атандырар. (мақал) Еңбек етсең ерінбей, Тояды қарның тіленбей. |
|||||||||||||||||
Серуеннен оралу Түскі асқа дайындық |
Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті). |
|||||||||||||||||||||
Түскі ас |
Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру. Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. балалардың назарын тағамға аудару ; тағамның атымен таныстыру, бата айтқызу Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау. өзіне-өзі қызмет ету |
|||||||||||||||||||||
Күндізгі ұйқы |
|
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату |
||||||||||||||||||||
Ертегі «Қарлығаштың құйрығы неге айыр» оқып беру |
Ертегі тыңдату |
Баяу әуен қою |
Ертегі оқып беру |
Баяу әуен қою |
||||||||||||||||||
Ұйқыдан тұру |
1.Керуеттегі жаттығулар Оянайық бәріміз. 2.Керует жанындағы жаттығулар Бойымызды
жазайық. - Б. қ .қол белде: басты оңға, солға, алға, артқа бұру. - Б. қ. кезекпен оң
қолды және сол қолды кезекпен көтеру. 3.Шынықтыру шарасы. Әдемі ирек
жолдармен |
|||||||||||||||||||||
Бесін асқа дайындық. Бесін ас. |
Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау(мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті). |
|||||||||||||||||||||
Тәрбиеші мен баланың еркін әрекеті |
«Жеті лақ» үстел үсті театрын сомдау |
«Жемістер пен көкөністер» дидактикалық ойын |
«Алма» мүсіндеу |
Еркін ойын түрлерін ұйымдастыру |
Желілі-рөлдік ойындар: «Дүкен» «Дәрігер» |
|||||||||||||||||
Серуенге дайындық |
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
|||||||||||||||||||||
Серуендеу |
«Аю,аю тұршы» қимылды ойын |
«Аңдар жүрісін сал» қимылды ойын |
Еркін ойын |
«Ақ қоян» қимылды ойын |
Еркін ойын |
|||||||||||||||||
Үйге қайту Ата-анаға кеңес |
Балаларды қайтару. Балалардың бүгінгі жай-күйі туралы, ата-аналармен сөйлесу. |
Балаларды қайтару. Таңғы жаттығуға үлеріп келулерін ескерту. |
Балаларды қайтару. Тазалық туралы сөйлесу. |
Ертеңгілік жаттығуға балаларды үлгертіп әкелулерін ата-аналарға түсіндіру.Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Демалысты жақсы өткізіңдер. Жатын киімдерін жууға беру |
Тәрбиеші: Жұбатқанова Айдана Серікқызы
Ұсыныс берілді:
Әдіскер: Ақмоншақ Еңсепқызы
14.06.2024 жыл
Жазғы сауықтыру кезеңінің циклограммасы
«Денсаулық аптасы»
Мектепке дейінгі ұйым: «ГЧП «Ханшайым Ана» бөбекжай бақшасы
Топ: «Айгөлек» кіші тобы
Жоспардың құрылу кезеңі: (24.06.2024 – 28.06.2024) 4 апта
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 24.06.2024 |
Сейсенбі 25.06.2024 |
Сәрсенбі 26.06.2024 |
Бейсенбі 27.06.2024 |
Жұма 28.06.2024 |
||||||||||||||||||
Балаларды далада қабылдау Таңғы гимнастика
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Жазда келді көңілді , жаз туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||||||||||||||||
«Шынықсаң шымыр боласың!» тақырыбында әңгімелесу |
«Жемістер жыры» ертегісін айтып беру |
Саусақ жаттығуы Сәбізді тазалаймыз, Үккішпен майдалаймыз. Қанттан сеуіп дәмдейміз, Қаймақ құйып сәндейміз. Міне дайын нәр тағам, Дәруменге байыған! |
Қимылды ойын: «Көбелек пен гүлдер» |
«Дұрыс тамақтанып жүрміз бе?» ата-аналармен сауалнама жүргізу. «Балалармен пайдалы тағам» тақырыбында сұхбаттасу. |
|||||||||||||||||||
Таңғы жаттығу кешені. Мақсаты: Жалпы даму жаттығуын жасай отырып, баланы шыңдау. Маусым айының 1-аптасына арналған жаттығу кешені қосымша тігілген (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті). |
|||||||||||||||||||||||
Гигиеналық шаралар Таңғы асқа дайындық Таңғы ас |
Ойын- жаттығу Қол ұстасып, достасып, Жүгіреміз жұптасып. Достығымыз жарассын, Бәрі бізге қарасын! Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау Асқа деген құрметті түсіндіру. Бата беріп барып, астан алу Бата: Пейіліңе қонақжай Бата берем қолың жай Ақ жарылған жүрегің Қабыл болсын тілегің! (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті) |
||||||||||||||||||||||
Тәрбиеші мен балалардың еркін әрекеті
|
«Менің сүйікті жемісім» дәрумендер туралы әңгімелесу. «Жемістер» дәстүрден тыс сурет салу. Мақсаты: балалардың білімдерін кеңейте отырып, шығармашылыққа баулу. |
Сюжетті-рөлдік ойындар: «Қуыршақ Айсұлуға көмектесейік» Мақсаты: балаларды адамгершілікке, мейірімділікке тәрбиелеу. |
Мүсіндеу: «Дәруменді жемістер» Мақсаты: балалардың шығармашылық дағдыларын арттыра отырып, ұсақ қол моторикасын дамыту. |
Тақпақ: «Өс ұлан!» Мақсаты: балалардың денсаулық туралы танымдарын кеңейтіп, есте сақтау қабілеттерін арттыру. |
Дидактикалық ойын: «Бауда ма? Бақта ма?» Мақсаты: балалардың білімдерін кеңейту. Айыра білуге үйрету. Сөздік қорын молайту. |
||||||||||||||||||
Серуенге дайындық |
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. (Өзіне-өзі қызмет ету дағдылары). |
||||||||||||||||||||||
Күндізгі серуен |
1.Бақылау:Құстарды бақылау. Түрлерін айыра білуге үйрету. Мақсаты: Құстардың түрлері де түс тері де әртүрлі екен біреуі қара,біреуі ала,біреуі үлкен,біреуі кіші екенін бақылау. 2.Қимылды ойындар: «Торғайлар мен мысық» «Кім жылдам?» Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа үйрету. 3. Жеке жұмыс: Кеглидің арасымен жүру.(1-2 баламен) 4.Еңбек: Телімдегі қағаз қалдықтарды жинау. 5. Көркем сөз: Ақ көгершін, көгершін, Қолғанат құс сен едің. Бар кезіп қайт, ел үшін, Кең дүниенің көлемін. |
1.Бақылау:Ауа-райын бақылау. Мақсаты: «Балалар бүгінгі ауа-райы қандай екен. Қандай тамаша күн шуағын төгіп тұр . Ауа-райы жақсы болса біз де таза-ауада көбірек серуендеп қайтамыз» әңгімелесу. 2.Қимылды ойындар: «Кім тез атайды?»«Телефон» Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа үйрету 3.Жеке жұмыс: 3-4 балаға пішіндерді айтқызу,ұқсастық- тарын таба білуге үйрету. 4.Еңбек:Аула сыпырушыға көмектесу. 5.Жұмбақ жасыру: Аспанда бір ана бар, Маңы толған балалар. (Ай мен жулдыздар) Кездеспейді екеуі,Көк аспанда мекені. (Ай мен Күн) |
1. Бақылау: Күннің көзін бақылау. Мақсаты: Балаларға күннің өлі табиғатқа жататындығын түсіндіре отырып, оның қоршаған ортаға тигізер пайдасын түсіндіру. Оның таңда қай жақтан атып, кешке қай жаққа бататынын бақылату. 2.Қимылды ойындар: «Қасқыр мен қоян» «Ақ серек, көк серек» Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа, тез шешім шығаруға үйрету. 3. Жеке жұмыс: Денсаулық жолымен жүріп өту. 4. Еңбек: Телімдегі қағаз қалдықтарды жинау. 5. Көркем сөз: Денсаулық – зор байлық. Дені саудың жаны сау! |
1.Бақылау: Ағаш жапырақтарының түрлерін бақылау. Мақсаты: Ағаш түрлері әртүрлі болса олардың жапырақтарының пішіндері де әртүрлі болады және түстері де әртүрлі қараңдаршы жасыл, қызғылт т.б айту. 2.Қимылды ойындар: «Ұзын құлақ- сұр қоян» Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа үйрету 3.Жеке жұмыс. Тіл мүкестігі бар балаларға «Р,р»дыбысына артикуляциялық жаттығулар жасату. 4.Еңбек. Телімдегі құмды көтеру. 5.Тақпақ: Ағаш біткен дірдектеп. Жапырағын жоқтайды. |
1.Бақылау: Қайда не өседі? Жеміс- жидектің өсетінін бақылау. Мақсаты: Балаларға жемістердің көбі ағашта өсетінін,жидектер жерде өсетінін айту. Алма, алмұрт, шие, жүзім ағашта. Бүлдірген, қарақат жерде өсетінін айту. 2.Қимылды ойын: «Қайсысы жеміс, қайсысы көкөніс?» 3. Жеке жұмыс: Балалардың ішіндегі естиярларына жемістердің иісін, дәмін білуді ұғындыру, сұрау. 4. Еңбек: Арамшөптерді жұлуға, суаруға баулу. 5.Көркем сөз: Мен шиемін шиемін, Күннің көзін сүйемін. Мен өрікпін өрікпін, Айналаға көрікпін. |
||||||||||||||||||
Серуеннен оралу Түскі асқа дайындық |
Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
||||||||||||||||||||||
Түскі ас
|
Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру; Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. балалардың назарын тағамға аудару ; тағамның атымен таныстыру, бата айтқызу Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау. өзіне-өзі қызмет ету |
||||||||||||||||||||||
Күндізгі ұйқы |
|
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату |
|||||||||||||||||||||
Баяу әуен қою |
Ертегі тыңдату (аудио) |
Баяу әуен қою |
Ертегі оқып беру |
Баяу әуен қою |
|||||||||||||||||||
Ұйқыдан тұру |
1.Керуеттегі жаттығулар
Оянайық бәріміз. 2.Керует жанындағы жаттығулар
Бойымызды жазайық. - Б. қ .қол белде: басты оңға, солға, алға, артқа бұру.
- Б. қ. кезекпен оң
қолды және сол қолды кезекпен көтеру. 3.Шынықтыру шарасы.
Әдемі ирек жолдармен |
||||||||||||||||||||||
Бесін асқа дайындық. Бесін ас. |
Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті). |
||||||||||||||||||||||
Тәрбиеші мен баланың еркін әрекеті |
«Бұл қай жеміс?» картотекалармен жұмыс. |
«Көлеңкесін тап» дидактикалық ойын. |
«Балық суға секірді» баяу қимылды ойын. |
Менің сүйікті мультоптамам «Кәусәрдің жеңісі». |
Желілі-рөлдік ойын: «Құрылысшы». |
||||||||||||||||||
Серуенге дайындық
|
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. (Мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
||||||||||||||||||||||
Серуендеу |
«Дауысынан таны» қимылды ойын |
«Аңдар жүрісін сал» қимылды ойын |
Еркін ойын |
«Ақ қоян» қимылды ойын |
Еркін ойын |
||||||||||||||||||
Үйге қайту Ата-анаға кеңес |
Балаларды қайтару. Жазғы уақыттағы балалардың киінуі туралы ата-аналармен сөйлесу. |
Балаларды қайтару. Таңғы жаттығуға үлеріп келулерін ескерту. |
Балаларды қайтару. Тазалық туралы сөйлесу. |
Ертеңгілік жаттығуға балаларды үлгертіп әкелулерін ата-аналарға түсіндіру.Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Демалысты жақсы өткізіңдер. Жатын киімдерін жууға беру |
Тәрбиеші: Жұбатқанова Айдана Серікқызы
Ұсыныс берілді:
Әдіскер: Ақмоншақ Еңсепқызы
21.06.2024 жыл
Жазғы сауықтыру кезеңінің циклограммасы
«Жануарлар әлемі»
Мектепке дейінгі ұйым: «ГЧП «Ханшайым Ана» бөбекжай бақшасы
Топ: «Айгөлек» кіші тобы
Жоспардың құрылу кезеңі: (01.07.2024 – 05.07.2024) 1 апта
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 01.07.2024 |
Сейсенбі 02.07.2024 |
Сәрсенбі 03.07.2024 |
Бейсенбі 04.07.2024 |
Жұма 05.07.2024 |
||||||||||||||||||
Балаларды далада қабылдау Таңғы гимнастика
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Жазда келді көңілді , жаз туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||||||||||||||||
«Үй жануарлары» тақырыбында әңгімелесу |
«Жыл басына таласқан хайуаннаттар» ертегісін айтып беру |
Саусақ жаттығуы Сәбізді тазалаймыз, Үккішпен майдалаймыз. Қанттан сеуіп дәмдейміз, Қаймақ құйып сәндейміз. Міне дайын нәр тағам, Дәруменге байыған! |
Қимылды ойын: «Қасқыр мен қоян» |
«Менің сүйікті жануарым» балалармен әңгімелесу, сұхбаттасу |
|||||||||||||||||||
Таңғы жаттығу кешені. Мақсаты: Жалпы даму жаттығуын жасай отырып, баланы шыңдау. Маусым айының 1-аптасына арналған жаттығу кешені қосымша тігілген (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті). |
|||||||||||||||||||||||
Гигиеналық шаралар Таңғы асқа дайындық Таңғы ас |
Ойын- жаттығу Қол ұстасып, достасып, Жүгіреміз жұптасып. Достығымыз жарассын, Бәрі бізге қарасын! Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау Асқа деген құрметті түсіндіру. Бата беріп барып, астан алу Бата: Пейіліңе қонақжай Бата берем қолың жай Ақ жарылған жүрегің Қабыл болсын тілегің! (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті) |
||||||||||||||||||||||
Тәрбиеші мен балалардың еркін әрекеті
|
«Үй жануарлары» альбом қарау. Картотекалармен жұмыс. Дидактикалық ойын: «Мекенін тап» Мақсаты: балалардың білімдерін кеңейту. Сөздік қорын молайту. |
Дидактикалық ойындар: «Көлеңкесін тап» жануарлар суреттері. Мақсаты: балалардың есте сақтау қабілеттерін арттыру. |
Тақпақ жаттау: Мен мияу мысықпын, Өзім сондай пысықпын. Қастық ойлап дұшпанға, Арам ойлы тышқанға. Жолбарысша атылам, Тісті аямай батырам. |
Аңдар мен үй жануарлары туралы сурет көрмесін ұйымдастыру. Дидактикалық ойын: «Кім не жейді?» |
Суреттерді бояу (еркін тақырып) Мақсаты: балалардың шығармашылығын арттыру, білімдерін кеңейту. |
||||||||||||||||||
Серуенге дайындық |
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. (Өзіне-өзі қызмет ету дағдылары). |
||||||||||||||||||||||
Күндізгі серуен |
1.Бақылау:Құстарды бақылау. Түрлерін айыра білуге үйрету. Мақсаты: Құстардың түрлері де түс тері де әртүрлі екен біреуі қара,біреуі ала,біреуі үлкен,біреуі кіші екенін бақылау. 2.Қимылды ойындар: «Торғайлар мен мысық» «Кім жылдам?» Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа үйрету. 3. Жеке жұмыс: Кеглидің арасымен жүру.(1-2 баламен) 4.Еңбек: Телімдегі қағаз қалдықтарды жинау. 5. Жұмбақ жасыру: Төрт тағанды бойы бар, Айналдара киген тоны бар? (Қой) |
1.Бақылау:Ауа-райын бақылау. Мақсаты: «Балалар бүгінгі ауа-райы қандай екен. Қандай тамаша күн шуағын төгіп тұр . Ауа-райы жақсы болса біз де таза-ауада көбірек серуендеп қайтамыз» әңгімелесу. 2.Қимылды ойындар: «Кім тез атайды?»«Телефон» Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа үйрету 3.Жеке жұмыс: 3-4 балаға пішіндерді айтқызу,ұқсастық- тарын таба білуге үйрету. 4.Еңбек:Аула сыпырушыға көмектесу. 5.Тақпақ : Күшігім менің, күшігім, Үй күзетер пысығым. |
1. Бақылау: Мысықтың өзіне күтім жасауын бақылау, итті бақылау Мақсаты: Балаларға үй жануарларына деген қызығушылығын арттыру. Жануарларға қамқорлық жасауға үйрету. 2.Қимылды ойын: «Ақ серек, көк серек» Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа, тез шешім шығаруға үйрету. 3. Жеке жұмыс: Денсаулық жолымен жүріп өту. 4. Еңбек: Телімдегі қағаз қалдықтарды жинау. 5. Көркем сөз: Малды теппе, ақты төкпе! Адамнан, малдан аттама! |
1.Бақылау: Ағаш жапырақтарының түрлерін бақылау. Мақсаты: Ағаш түрлері әртүрлі болса олардың жапырақтарының пішіндері де әртүрлі болады және түстері де әртүрлі қараңдаршы жасыл, қызғылт т.б айту. 2.Қимылды ойындар: «Ұзын құлақ- сұр қоян» Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа үйрету 3.Жеке жұмыс. Тіл мүкестігі бар балаларға «Р,р»дыбысына артикуляциялық жаттығулар жасату. 4.Еңбек. Телімдегі құмды көтеру. 5.Тақпақ: Түлкі, түлкі, түлкішек. |
1.Бақылау: Қайда не өседі? Жеміс- жидектің өсетінін бақылау. Мақсаты: Балаларға жемістердің көбі ағашта өсетінін,жидектер жерде өсетінін айту. Алма, алмұрт, шие, жүзім ағашта. Бүлдірген, қарақат жерде өсетінін айту. 2.Қимылды ойын: «Қайсысы жеміс, қайсысы көкөніс?» 3. Жеке жұмыс: Балалардың ішіндегі естиярларына жемістердің иісін, дәмін білуді ұғындыру, сұрау. 4. Еңбек: Арамшөптерді жұлуға, суаруға баулу. 5.Көркем сөз: Ат – ер қанаты. Құлыншақ, құлыншақ, Шапқылайсың даламен. Дос болсайшы құлыншақ, Мен секілді баламен! |
||||||||||||||||||
Серуеннен оралу Түскі асқа дайындық |
Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
||||||||||||||||||||||
Түскі ас
|
Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру; Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. балалардың назарын тағамға аудару ; тағамның атымен таныстыру, бата айтқызу Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау. өзіне-өзі қызмет ету |
||||||||||||||||||||||
Күндізгі ұйқы |
|
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату |
|||||||||||||||||||||
Баяу әуен қою |
Ертегі тыңдату (аудио) |
Баяу әуен қою |
Ертегі оқып беру |
Баяу әуен қою |
|||||||||||||||||||
Ұйқыдан тұру |
1.Керуеттегі жаттығулар
Оянайық бәріміз. 2.Керует жанындағы жаттығулар
Бойымызды жазайық. - Б. қ .қол белде: басты оңға, солға, алға, артқа бұру.
- Б. қ. кезекпен оң
қолды және сол қолды кезекпен көтеру. 3.Шынықтыру шарасы.
Әдемі ирек жолдармен |
||||||||||||||||||||||
Бесін асқа дайындық. Бесін ас. |
Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті). |
||||||||||||||||||||||
Тәрбиеші мен баланың еркін әрекеті |
«Төлін тап» картотекалармен жұмыс |
«Көлеңкесін тап» дидактикалық ойын |
«Балық суға секірді» баяу қимылды ойын |
Менің сүйікті мультоптамам «Маша мен аю» |
Желілі-рөлдік ойын: «Шаштараз» |
||||||||||||||||||
Серуенге дайындық
|
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. (Мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті). |
||||||||||||||||||||||
Серуендеу |
«Сымсыз телефон» қимылды ойын |
«Аңдар жүрісін сал» қимылды ойын |
Еркін ойын түрлерін ұйымдастыру |
«Мен кіммін?» қимылды ойын |
Еркін ойын |
||||||||||||||||||
Үйге қайту Ата-анаға кеңес |
Балаларды қайтару. Жазғы уақыттағы балалардың киінуі туралы ата-аналармен сөйлесу. |
Балаларды қайтару. Таңғы жаттығуға үлеріп келулерін ескерту. |
Балаларды қайтару. Тазалық туралы сөйлесу. |
Ертеңгілік жаттығуға балаларды үлгертіп әкелулерін ата-аналарға түсіндіру.Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Демалысты жақсы өткізіңдер. Жатын киімдерін жууға беру. |
Тәрбиеші: Жұбатқанова Айдана Серікқызы
Ұсыныс берілді:
Әдіскер: Ақмоншақ Еңсепқызы
28.07.2024 жыл
Жазғы сауықтыру кезеңінің циклограммасы
«Менің отбасым!»
Мектепке дейінгі ұйым: «ГЧП «Ханшайым Ана» бөбекжай бақшасы
Топ: «Айгөлек» кіші тобы
Жоспардың құрылу кезеңі: (08.07.2024 – 12.07.2024) 2 апта
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 08.07.2024 |
Сейсенбі 09.07.2024 |
Сәрсенбі 10.07.2024 |
Бейсенбі 11.07.2024 |
Жұма 12.07.2024 |
||||||||||||||||||
Балаларды далада қабылдау Таңғы гимнастика
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Жазда келді көңілді , жаз туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||||||||||||||||
|
«Менің отбасым» тақырыбында сұқбаттасу. |
«Тазалық біздің досымыз» әңгімелесу |
Қимылды ойын: «Көбелек пен гүлдер» |
Саусақ жаттығуы: «Тамшылар» Күркіреді күн күн Терезелер шың-шың. Жаңбыр жауды топ-топ, Шелек-шелек көп-көп. |
|||||||||||||||||||
Таңғы жаттығу кешені. Мақсаты: Жалпы даму жаттығуын жасай отырып, баланы шыңдау. Маусым айының 1-аптасына арналған жаттығу кешені қосымша тігілген (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті). |
|||||||||||||||||||||||
Гигиеналық шаралар Таңғы асқа дайындық Таңғы ас |
Ойын- жаттығу Қол ұстасып, достасып, Жүгіреміз жұптасып. Достығымыз жарассын, Бәрі бізге қарасын! Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау Асқа деген құрметті түсіндіру. Бата беріп барып, астан алу Бата: Пейіліңе қонақжай Бата берем қолың жай Ақ жарылған жүрегің Қабыл болсын тілегің! (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті) |
||||||||||||||||||||||
Тәрбиеші мен балалардың еркін әрекеті
|
|
«Менің атам мен әжем» тақырыбында әңгімелесу. Дидактикалық ойын: «Бұл кім?» |
Тақпақ жаттау: Әжем менің әліде, Ұқсамайды кәріге. Шәй қайнатып береді, Керек болса бәріңе. (Ата-әже, ана – әке туралы әндер тыңдау) |
«Менің отбасым» Дәстүрден тыс губкамен сурет салу |
Тақпақ: қуыр, қуыр, қуырмаш! Дидактикалық ойын: «Қуыршақты киіндіреміз» |
||||||||||||||||||
Серуенге дайындық |
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. (Өзіне-өзі қызмет ету дағдылары). |
||||||||||||||||||||||
Күндізгі серуен |
|
1.Бақылау:Ауа-райын бақылау. (Желді, бұлтты, шөпті бақылау) Мақсаты: «Балалар бүгінгі ауа-райы қандай екен. Қандай тамаша күн шуағын төгіп тұр . Ауа-райы жақсы болса біз де таза-ауада көбірек серуендеп қайтамыз» әңгімелесу. 2.Қимылды ойындар: «Аю мен аралар», «Телефон» Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа үйрету 3.Жеке жұмыс: 3-4 балаға пішіндерді айтқызу,ұқсастық- тарын таба білуге үйрету. 4.Еңбек:Аула сыпырушыға көмектесу. 5.Тақпақ : «Ана» туралы тақпақ |
1. Бақылау: Күшіктің өзіне күтім жасауын бақылау, араны бақылау Мақсаты: Балаларға үй жануарларына деген қызығушылығын арттыру. Жануарларға қамқорлық жасауға үйрету. 2.Қимылды ойын: «Ақ серек, көк серек» Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа, тез шешім шығаруға үйрету. 3. Жеке жұмыс: Денсаулық жолымен жүріп өту. 4. Еңбек: Телімдегі қағаз қалдықтарды жинау. 5. Көркем сөз: Әке асқар тау, Анаағып жатқан бұлақ, Бала жағадағы құрақ! |
1.Бақылау: Ағаш жапырақтарының түрлерін бақылау. Мақсаты: Ағаш түрлері әртүрлі болса олардың жапырақтарының пішіндері де әртүрлі болады және түстері де әртүрлі қараңдаршы жасыл, қызғылт т.б айту. 2.Қимылды ойындар: «Дауыс қайдан шығады?» Мақсаты: Ептілікке, шапшаңдыққа үйрету 3.Жеке жұмыс. Тіл мүкестігі бар балаларға «Р,р»дыбысына артикуляциялық жаттығулар жасату. 4.Еңбек. Телімдегі құмды көтеру. 5.Тақпақ: «Отбасы» жайлы тақпақ |
1.Бақылау: Гүлдер мен араларды бақылау. Мақсаты: Балаларға ара балды гүлден алатынын түсіндіру. 2.Қимылды ойын: «Қасқыр мен қоян» 3. Жеке жұмыс: Алинұрмен артикулляциялық жаттығу жасау. 4. Еңбек: Арамшөптерді жұлуға, суаруға баулу. 5.Көркем сөз: Отан – отбасынан басталады. Ел болам десең, бесігіңді түзе! |
||||||||||||||||||
Серуеннен оралу Түскі асқа дайындық |
Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті) |
||||||||||||||||||||||
Түскі ас
|
Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру; Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. балалардың назарын тағамға аудару ; тағамның атымен таныстыру, бата айтқызу Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау. өзіне-өзі қызмет ету |
||||||||||||||||||||||
Күндізгі ұйқы |
|
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату |
|||||||||||||||||||||
|
Ертегі тыңдату (аудио) |
Баяу әуен қою |
Ертегі оқып беру |
Баяу әуен қою |
|||||||||||||||||||
Ұйқыдан тұру |
1.Керуеттегі жаттығулар
Оянайық бәріміз. 2.Керует жанындағы жаттығулар
Бойымызды жазайық. - Б. қ .қол белде: басты оңға, солға, алға, артқа бұру.
- Б. қ. кезекпен оң
қолды және сол қолды кезекпен көтеру. 3.Шынықтыру шарасы.
Әдемі ирек жолдармен |
||||||||||||||||||||||
Бесін асқа дайындық. Бесін ас. |
Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. Тамақтан соң аузын шаюды қадағалау (мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті). |
||||||||||||||||||||||
Тәрбиеші мен баланың еркін әрекеті |
|
«Көлеңкесін тап» дидактикалық ойын |
«Балық суға секірді» баяу қимылды ойын |
Менің сүйікті мультоптамам «Қошқар мен теке 2» |
«Кім қайда, өмір сүреді?» дидактикалық ойын |
||||||||||||||||||
Серуенге дайындық
|
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. (Мәдени-гигеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, еңбек әрекеті). |
||||||||||||||||||||||
Серуендеу |
|
«Соңымнан қайтала» қимылды ойын |
Еркін ойын түрлерін ұйымдастыру |
«Мен кіммін?» қимылды ойын |
Еркін ойын түрлерін ұйымдастыру |
||||||||||||||||||
Үйге қайту Ата-анаға кеңес |
|
Балаларды қайтару. Таңғы жаттығуға үлеріп келулерін ескерту. |
Балаларды қайтару. Тазалық туралы сөйлесу. |
Ертеңгілік жаттығуға балаларды үлгертіп әкелулерін ата-аналарға түсіндіру.Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Демалысты жақсы өткізіңдер. Жатын киімдерін жууға беру. |
Тәрбиеші: Жұбатқанова Айдана Серікқызы
Ұсыныс берілді:
Әдіскер: Ақмоншақ Еңсепқызы
05.07.2024 жыл