Қысқамерзімді жоспар
№4-сабақ.
|
Бөлім: |
12-бөлімАбайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жазғытұры қалмайды қыстың сызы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.2.1.1 - тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу |
|
Сабақтың мақсаты: |
тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдана алады, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізе біледі. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, «табиғат» сөзіне ассоциограмма құрады, тақырыпқа қатысты суреттерді көрсетеді, ой шақыру сұрақтарын жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Интербелсенді тақта |
|
|
Мағынаны ашу. 26 мин. |
Сөздік жұмысы Мұғалім оқушыларға сөздік жұмысымен айналысуына бағыт береді. №6-тапсырма Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды орындатады. |
Айтылым Шектелмеу-неограниченный Мақтану-хвастаться Құлпыру-хорошеть Елжіреу-сострадание Сыбдырлау-шуршать Тыңдалым Айтылым Мәтінді тыңдап, себеп- салдар жалғаулықтарын атайды. «РАФТ» тәсілі арқылы баяндайды. Өлең мазмұны бойынша тапсырма орындайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Тексереді - Тапсырманы орындайды. «Бағдаршам» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды. |
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері Кесте Сызбалар |
|
|
|
№11-тапсырма Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Жазылым Айтылым 1-топ: «Оймоншақ» тәсілі. Топқа бірігеді. Әр топтағы оқушылар кезекпен бір сөйлемнен айтып, суреттегі кісі туралы мәтін құрайды. 2-топ: Абай Құнанбаевқа топтастыру жасайды.
3-топ: «Бес жолды өлең» тәсілі арқылы ұлы ақынға баға береді. Абайдың «Жазғытұры» атты өлеңінің мазмұнына сәйкес келетін сурет табады не өздері салады. Сурет бойынша әңгіме құрайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Тапсырмаларды орындайды. -Баяндайды «Таразы» тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалау жүреді. |
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
|
|
|
7-тапсырма Жеке жұмыс Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 8- тапсырма Жұптық жұмыс 10- тапсырма Жеке жұмыс Тапсырма Ойтаразы Рефлексия |
Оқылым Мәтінге сүйеніп, ақпараттың дұрыстығын көрсетеді. Түсіндіреді. Интербелсенді тақтада берілген мәтінді қазақшаға аударады. Абай суреттеген табиғаттың ерекшелігін «8 бұрыш ішінде» стратегиясын қолданып айтады. Жазылым Айтылым. Сұрақтарға толық әрі қысқа жауа береді. «Ассонанс» ойыны. Әр жұптағы оқушылар «Жазғытұры» тақырыбында бірнеше сөйлем құрайды. Сұхбаттасады.
Жазылым Берілген сөздердің мәтінде қай сөзбен тіркесіп тұрғанын анықтайды. Сөйлем құрайды. Айтылым «Үш К және Ә» әдісі арқылы сабақта өзіне ұнаған үш кезеңді таңдап алады, түсіндіреді. Және сабақты жақсарту үшін бір әрекетін ұсынады. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. -сипаттайды -мәтінмен жұмыс жасайды. «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалау жүреді. Дескриптор 4 балл -сөйлем құрайды -тәсілді қолданады.
|
Слайдтар Интербелсенді тақта Бейнебаян Ақ плакаттар |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасы |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Рефлексия: Бүгінгі сабақ бойынша 3 қағида: ? 8-тапсырма |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар» |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жазғытұры қалмайды қыстың сызы. сабақ жоспар
Жазғытұры қалмайды қыстың сызы. сабақ жоспар
Қысқамерзімді жоспар
№4-сабақ.
|
Бөлім: |
12-бөлімАбайды оқы, таңырқа! Абай Құнанбайұлы. Табиғат лирикасы |
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
Күні: |
|
|
Сыныбы: |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жазғытұры қалмайды қыстың сызы |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
6.2.1.1 - тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу |
|
Сабақтың мақсаты: |
тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолдана алады, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізе біледі. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: (Ұ) “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. |
Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері ДК экраны |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасайды. Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың айтылым дағдысы қалыптасады «Ой шақыру» әдісін пайдаланып, «табиғат» сөзіне ассоциограмма құрады, тақырыпқа қатысты суреттерді көрсетеді, ой шақыру сұрақтарын жауап береді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру |
Интербелсенді тақта |
|
|
Мағынаны ашу. 26 мин. |
Сөздік жұмысы Мұғалім оқушыларға сөздік жұмысымен айналысуына бағыт береді. №6-тапсырма Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқып түсіндіріп береді, жаттығуларды орындатады. |
Айтылым Шектелмеу-неограниченный Мақтану-хвастаться Құлпыру-хорошеть Елжіреу-сострадание Сыбдырлау-шуршать Тыңдалым Айтылым Мәтінді тыңдап, себеп- салдар жалғаулықтарын атайды. «РАФТ» тәсілі арқылы баяндайды. Өлең мазмұны бойынша тапсырма орындайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. - Тексереді - Тапсырманы орындайды. «Бағдаршам» тәсілі арқылы кері байланыс жасайды. |
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері Кесте Сызбалар |
|
|
|
№11-тапсырма Топтық жұмыс Оқулықта берілген тапсырмаларды орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. |
Жазылым Айтылым 1-топ: «Оймоншақ» тәсілі. Топқа бірігеді. Әр топтағы оқушылар кезекпен бір сөйлемнен айтып, суреттегі кісі туралы мәтін құрайды. 2-топ: Абай Құнанбаевқа топтастыру жасайды.
3-топ: «Бес жолды өлең» тәсілі арқылы ұлы ақынға баға береді. Абайдың «Жазғытұры» атты өлеңінің мазмұнына сәйкес келетін сурет табады не өздері салады. Сурет бойынша әңгіме құрайды. |
Дескриптор: Жалпы - 3 балл. -Тапсырмаларды орындайды. -Баяндайды «Таразы» тәсілі арқылы қалыптастырушы бағалау жүреді. |
6-сынып оқулығы Жұмыс дәптерлері |
|
|
|
7-тапсырма Жеке жұмыс Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді. 8- тапсырма Жұптық жұмыс 10- тапсырма Жеке жұмыс Тапсырма Ойтаразы Рефлексия |
Оқылым Мәтінге сүйеніп, ақпараттың дұрыстығын көрсетеді. Түсіндіреді. Интербелсенді тақтада берілген мәтінді қазақшаға аударады. Абай суреттеген табиғаттың ерекшелігін «8 бұрыш ішінде» стратегиясын қолданып айтады. Жазылым Айтылым. Сұрақтарға толық әрі қысқа жауа береді. «Ассонанс» ойыны. Әр жұптағы оқушылар «Жазғытұры» тақырыбында бірнеше сөйлем құрайды. Сұхбаттасады.
Жазылым Берілген сөздердің мәтінде қай сөзбен тіркесіп тұрғанын анықтайды. Сөйлем құрайды. Айтылым «Үш К және Ә» әдісі арқылы сабақта өзіне ұнаған үш кезеңді таңдап алады, түсіндіреді. Және сабақты жақсарту үшін бір әрекетін ұсынады. |
Дескриптор: Жалпы - 4 балл. -сипаттайды -мәтінмен жұмыс жасайды. «Бас бармақ» тәсілі арқылы бағалау жүреді. Дескриптор 4 балл -сөйлем құрайды -тәсілді қолданады.
|
Слайдтар Интербелсенді тақта Бейнебаян Ақ плакаттар |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 7 мин.
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Үй тапсырмасы |
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды. Рефлексия: Бүгінгі сабақ бойынша 3 қағида: ? 8-тапсырма |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар» |
|
|
шағым қалдыра аласыз


















