Материалдар / Жазу мен кітап бастыру – адамзаттың ұлы жетістіктері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жазу мен кітап бастыру – адамзаттың ұлы жетістіктері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалім үшін сабақ жоспары
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар-1

     

Бөлім:

Мәдениет ,білім мен ғылымның дамуы

Білім алу жалпы адамзаттық құндылық ретінде.

Педагогтің аты-жөні

Худайбергенова С

Күні:

01.04.2024

Сынып:11-Б

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жазу мен кітап бастыру – адамзаттың ұлы жетістіктері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.4.1.1 тарихи даму контекстіндегі әлем халықтарының жазу түрлерін жіктеу;

Сабақтың мақсаты

Оқушыларды жазудың пайда болуы мен эволюциясының ерекшеліктерін түсінуге ынталандыру

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

кезеңі


Ой шақыру:

- Жазу мен кітап бастырутарихы қай халықтардан бастау алды?

Алғашқыжазбанықұрудыңбастысебебі не болуымүмкін?

Жазба қалай дамыды?

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.

Оқушылар жазу тарихы туралы өз жауаптарын ұсынады

мадақтау

Мұғалім презентациясы









Жаңа сабақ

. Менталды карталармен жұмыс (басталу). Оқушылардың жауаптарын тыңдау кезінде менталды картасын құр абастаңыз, сол арқылы оқушылардың ойларының дұрыс бағытын тексеріңіз

Shape3 Shape1

себеп

Shape2

себеп

себеп


Shape7 Shape6 Shape5 Shape4

жазба





Теориялық материалдармен / бейне материалдармен жұмыс жасау. Пиктограммалар әдісі арқылы мәтінді оқып, бейнені қараңыз:

Мәтіндегі негізгі ұғымдарды немесе сөздерді бөліп көрсетіңіз

Әр ұғымға немесе сөзге бір белгі - белгіше салыңыз

Менталды картасымен жұмысты жалғастыра беріңіз, оған жазудың түрлерін, әр түріне өзіне тән белгілерін қосыңыз:


Shape8



Тақырып бойынша 1 минуттық сөйлеуге дайындық бойынша жұмыс:

-Адамзат үшін жазудың маңызы неде?

-Өткен мен қазіргі тарихты салыстыру?

Мұғалімнің жұмысын келесі сызба бойынша бағалау:

Мәлімдеме

Себеп

Фактілер

Оқушылар Менталды картамен жұмыс жасайды,жазудың 4 түрі және олардың әрқайсысының сипаттамалық белгілері ақыл-ой картасында пайда болғаннан кейін, студенттер тексеру мақсатында жұптан тыс жұмыс жасайды.



Дескриптор:

- Адамзат үшін жазудың маңызына талдау жасайды;

- Өткен мен қазіргі тарихты салыстырады;


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»


«Жұлдызшалар»





Менталды карталар




Ақпараттық карточкалар







www.mindmeister.com/kz




үлестірмелі қағаздар





кесте


Қорытынды

Кері байланыс

« Білімді стикер». Мына сұрақтар бойынша жауап береді.

- Не білдім?

- Не білемін?

- Не білгім келеді?

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады

ҚБ – сабақтағы өз әрекетіне рефлексия жасау;



А4, конспект


Оқу тапсырмасы

Жазу тарихы








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!