Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының
атауы
«Жайсан орта мектебі
МДШО»КММ
Пәні:
физика
Бөлім:
Жарық
құбылыстары
Педагогтің
аты-жөні:
Али
Бекзатқан
Күні:
04.04.2023ж
Сынып:
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Жарықтың шағылуы, шағылу
заңдары, жазық айналар
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
8.5.1.4–жазық айнада дененің кескінін
алу және оны сипаттау
Сабақтың
мақсаты
Жазық айнада дененің кескінін
алады, алған кескінді сипаттайды, өзара бұрыш жасап орналасқан
айналардағы кескіндер санын
анықтайды.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Ұйымдастыру
Сабақтың
басы
5минут
Өткен білімді еске
түсіру
Сабақтың
ортасы30мин
Бекіту
5минут
Кері
байланыс
Сабақтың
соңы
5минут
Ұйымдастыру
Сәлемдесу
Түгелдеу
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Мұғалім оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
«Миға
шабуыл»
сұрақ
жауап
Үй тапсырмасын сұрау Талқылау
үшін сұрақтар беріледі
Өткенді еске
түсіру
1.Жарықтың түзу сызықпен таралу заңы қалай
тұжырымдалады?
2. Бұл заңды қандай құбылыстар
дәлелдейді?
3. Жарық сәулесі , жарық шоғы, нүктелік жарық
көзі деген не?
4. Жарықтың шағылу заңын
тұжырымдаңдар.
5. Айналық, шашыранды шағылу деген
не?
«Ойлан тап,жұптас!»-
әдісі
1.Кітапты ашып,жазық айнаның
алдына қойындар, мәтіннің айналық бейнесін оқуға бола
ма?
2.Суретке қарап қандай бейне
көрген туралы бейнелеңдер?
«Графиктер
сөйлейді»
1.Жазық айнадағы кескінді
сипаттаңыз?
2.Денелердің кескінін
саламыз?
3) 30,45,60,90 градус бұрыш
жасай орналасқан айналар жүйесінде пайда болатын кескінді
зерттеңіз?
«Сыни ойлау және
зерттеу»
1. Қарындаш жазық айнадан 25см
қашықтықта тұр.Егер қарындаштыайнадан 10 см жылжытып қойса,қарындаш
пен оның кескінінің арақашықтығы қандай болады
(Жауабы:70см).
2. Егер екі жазық айнаның
арасындағы екі жақты бұрыш30°болса,қанша кескін алуға болады?
(Жауабы:11)
Оқушылар шеңберге тұрып,
төмендегі сұрақтарға жауап
береді.
Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не
жаңалық болды?
Сабаққа қатысуыңызды қалай
бағалайсыз?
Сабақта қандай қиындықтар
туындады?
Сабақ аяқталғанда
көңіл-күйіңіз қандай?
Неліктен
Үйге
тапсырма
р
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша
сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып
отырады
Оқушылар берілген сұрақтар
бойынша тапсырманы орындайды, сабақтың тақырыбын мен мақсатын
ашады.
Берілген графиктер арқылы
берілген тапсырмалады
орындайды
Есептер
шығарады
Оқушылар кері байланыс
береді
Ауызша
мадақтау
Дескриптор
1.Жазық айнадағы кескінді
сипаттайды
2.Жазық айнада денелердің
кескінін салады
3) Формула арқылы30,45,60,90
градус бұрыш жасай орналасқан айналар жүйесінде пайда болатын
кескін санын анықтайды
Бағалау:4балл
Дескриптор.
1.Тапсырманы орындау барысында
формуланы қолданады, өлшем бірлігін
тұжырымдайды.
2.Жазық айнадан кескін салуды
біледі,кескін санын табады.
3.Түсу бұрышы мен шағылу
бұрышы тең болатынына назар аударады және мәнін
есептейді.
Бағалау:
3балл
бағалау
3балл
ФИЗИКА8-сынып
оқулық
Кесте қағаздар Үлестірме
материалдар
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз