Ұйымдастыру
Сәлемдесу
Түгелдеу
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Мұғалім оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеру. Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
«Миға
шабуыл»
сұрақ
жауап
Үй тапсырмасын сұрау Талқылау
үшін сұрақтар беріледі
Өткенді еске
түсіру
1.
Жарықтың түзу сызықпен таралу заңы қалай
тұжырымдалады?
2. Бұл заңды қандай құбылыстар
дәлелдейді?
3. Жарық сәулесі , жарық шоғы, нүктелік жарық
көзі деген не?
4. Жарықтың шағылу заңын
тұжырымдаңдар.
5. Айналық, шашыранды шағылу деген
не?
«Ойлан тап,жұптас!»-
әдісі
1.Кітапты ашып,жазық айнаның
алдына қойындар, мәтіннің айналық бейнесін оқуға бола
ма?
2.Суретке қарап қандай бейне
көрген туралы бейнелеңдер?
«Графиктер
сөйлейді»
1.Жазық айнадағы кескінді
сипаттаңыз?
2.Денелердің кескінін
саламыз?
3) 30,45,60,90 градус бұрыш
жасай орналасқан айналар жүйесінде пайда болатын кескінді
зерттеңіз?
«Сыни ойлау және
зерттеу»
1. Қарындаш жазық айнадан 25см
қашықтықта тұр.Егер қарындаштыайнадан 10 см жылжытып қойса,қарындаш
пен оның кескінінің арақашықтығы қандай болады
(Жауабы:70см).
2. Егер екі жазық айнаның
арасындағы екі жақты бұрыш30°болса,қанша кескін алуға болады?
(Жауабы:11)
3.
Егержазықайнаны20°-қабұрса,одан шағылған сәулеқанша
бұрышқабұрылады?(Жауабы:40°)
ЕБҚ: Сәкестендіру тапсырманы
орындайды
Тест
Оқушылар шеңберге тұрып,
төмендегі сұрақтарға жауап
береді.
-
Бүгін не білдіңіз? Сіз үшін не
жаңалық болды?
-
Сабаққа қатысуыңызды қалай
бағалайсыз?
-
Сабақта қандай қиындықтар
туындады?
Сабақ аяқталғанда
көңіл-күйіңіз қандай?
Неліктен
Үйге
тапсырма
|
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша
сұрақтарға тез-тез жауап беріп белсене қатысып
отырады
Оқушылар берілген сұрақтар
бойынша тапсырманы орындайды, сабақтың тақырыбын мен мақсатын
ашады.
Берілген графиктер арқылы
берілген тапсырмалады
орындайды
Есептер
шығарады
Оқушылар кері байланыс
береді
|
Ауызша
мадақтау
Дескриптор
1.Жазық айнадағы кескінді
сипаттайды
2.Жазық айнада денелердің
кескінін салады
3) Формула арқылы30,45,60,90
градус бұрыш жасай орналасқан айналар жүйесінде пайда болатын
кескін санын анықтайды
Бағалау:
4балл
Дескриптор.
1.Тапсырманы орындау барысында
формуланы қолданады, өлшем бірлігін
тұжырымдайды.
2.Жазық айнадан кескін салуды
біледі,кескін санын табады.
3.Түсу бұрышы мен шағылу
бұрышы тең болатынына назар аударады және мәнін
есептейді.
Бағалау:
3балл
бағалау
3балл
|