Жазық фигуралардың модельдерін бөлікке бөлу. ҚМЖ 2-сынып

Тақырып бойынша 27 материал табылды

Жазық фигуралардың модельдерін бөлікке бөлу. ҚМЖ 2-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазық фигуралардың модельдерін бөлікке бөлу. ҚМЖ 2-сынып
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім

Саяхат

Пәні:

Математика

Күні:


Педагогтің аты-жөні:

Сынып: 2 «»

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жазық фигуралардың

модельдерін бөліктерге бөлу. Олардан композициялар құрастыру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.3.2.3. Жазық фигуралардың модельдерін бөлу және олардан композиция құрастыру.

Сабақтың мақсаты

Жазық фигураларды бөліктерге бөлу, олардан түрлі композициялар құрастыру


Құндылық

Тұратын үйін, ауласын, қаласын таза ұстау, қоғамдық орынға және қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарау

Сабақ барысы

Сабақтың

кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал орнату.

«Қалай сөйлейді?» ойыны

Үй тапсырмасын тексеру

7, 111 бет

Тапсырманы орында


«Кім жылдам?» әдісі

Күшікке үйшігіне жету үшін ең қысқа жолды табуға көмектес

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау

Жазық фигураларды бөліктерге бөліп, олардан түрлі композициялар құрастыруды үйренесің

Оқушылар сабаққа назар аударады.






Күшікке үйшігіне жету үшін ең қысқа жолды табуға көмектеседі


Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!










Таратпа

қаламсап


Сабақтың ортасы

11 мин










1-тапсырма

Ұжымдық жұмыс

«Құрастыр» әдісі

Торкөз қағаздан екі фигура қиып ал. Олардан тіктөртбұрыш құрастыр.



ЕББҚ

Фигуралар қиып алуда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Тіктөртбұрыш құрастыруда қандай қиындықтар болды?

1. екі фигура қиып алады

2.тіктөртбұрыш құрастырады

3. жұмысын түсіндіреді




Сұраққа жауап береді

Дескриптор:

-екі фигура қиып алады(1б)

- тіктөртбұрыш құрастырады(1б)

-жұмысын түсіндіреді(1б)


ЕББҚ:

Дескриптор:

-фигуралар қияды

Оқулық

1, 112-бет

Торкөз бет

Қарын

даш, қайшы

желім




12 мин







































Сергі

ту сәті

2 минут

2- тапсырма

Топтық жұмыс

«Біліміңді қолдан» әдісі

1- топ «Бақыт жалаулары»

Суретте бейнеленген фигураларды ата.









2 –топ «Арман жалаулары»

2- тапсырмадағы үлкен шаршының бөліктерінен құстың, балықтың бейнесін құрастыр.








3-топ «Қуаныш жалаулары»

Суретке қара.

Қандай 4 фигурадан шаршы құрастыруға болады?









ЕББҚ

Тапсырмаларды орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.шаршы қандай фигура?



1. шаршының санын анықтайды

2.ұшбұрыштың санын анықтайды

3.тіктөртбұрыштың санын анықтайды

4.үлкен шаршының неше бөлікке бөлінгенін анықтайды






1. фигураларды атайды

2.құстың бейнесін құрастырады

3.балықтың бейнесін құрастырады

4.жұмыстарын қорғайды





1. суреттегі фигураларды атайды

2.шаршы құрастыруға болатын фигураларды атайды

3.себебін түсіндіреді

4.қорытынды шығарады








Сұраққа жауап береді




«Комментарий» арқылы

Жұлдызшалар

Дескриптор:

-шаршының санын анықтайды(1б)

-ұшбұрыштың санын анықтайды(1б)

-тіктөртбұрыштың санын анықтайды(1б)

-үлкен шаршының неше бөлікке бөлінгенін анықтайды(1б)

Дескриптор:

-фигураларды атайды(1б)

-құстың бейнесін құрастырады(1б)

-балықтың бейнесін құрастырады(1б)

-жұмыстарын қорғайды(1б)



Дескриптор:

-суреттегі фигураларды атайды(1б)

-шаршы құрастыруға болатын фигураларды атайды(1б)

-себебін түсіндіреді(1б)

-қорытынды шығарады(1б)

ЕББҚ

Дескриптор:

-тапсырманы орындайды


Оқулық

2,3,5

112,113-бет

Ламинат маркер









































8 мин




3 – тапсырма

Жұптық жұмыс

«Кім жылдам?» әдісі

Есепте

27 : 3 +65 = 9 + 65 = 74

82 + 16 : 4 = 82 + 4 = 86

(97 – 52) : 5 = 45 : 5 = 9

73 – 20 * 3 =73 – 60 = 13

ЕББҚ

Тапсырманы орындауда қолдау көрсету

Талқылау сұрақтары:

1.Өрнектің мәнін есептегенде алдымен қай амалдар орындалады?

1. өрнектер құрастырады, мәнін есептейді









Сұраққа жауап береді

«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау

Дескриптор:

-өрнектер құрастырады(1б)

-жақшалы өрнектің мәнін есептейді (1б)

- жақшасыз өрнектің мәнін есептейді (1б)

ЕББҚ

Дескриптор:

-амалдарды орындайды

Оқулық

6,113-бет

Дәптер

қаламсап

Сабақтың соңы


7 мин

Рефлексия

«Детальдарын қосу» әдісі

Жеке жұмыс істеу кезінде мұғалімге алған білімдерін көрсету үшін әр оқушы сабаққа байланысты бір сөйлем айтып, келесі оқушы сөйлемді көбейтіп жеткізуі қажет. Сөйлемі барынша дұрыс және нақты болуы керек.


Үйге тапсырма

7, 113 бет

Оқушылар «Детальдарын қосу» әдісінде бүгінгі өткен сабақ жайлы өз ойларын қысқа және кеңейтілген түрде айтады


Мадақтау

Жарайсың!,

Керемет!

Жақсы!

Талпын!




Ой қозғау



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.04.2025
357
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі