Материалдар / Жазықтар мен таулар. (52-53 б)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Жазықтар мен таулар. (52-53 б)

Материал туралы қысқаша түсінік
Жазықтар мен таулар.
Авторы:
05 Маусым 2024
148
1 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді_________________________

Әдебиеттік оқу


Бөлім: Ғарышқа саяхат

Педагогтың аты-жөні: Азиева А.Т.

Күні: 02.04.2024

Сынып: 4 «Ә»

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Жазықтар мен таулар. (52-53 б)

Оқыту мақсаттары

4.​4.​1.​1 жер бетінің ірі элементтерін атау және сипаттау

Сабақ мақсаттары:

4.1.3.1 – шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіреді.

Құндылыққтар

Оқушылардың дұрыс әрекет жасауын қамтамасыз ете отырып, бірлесе жұмыс жасауға, сыни ойлауға дағдыландыру.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтің әрекеті

Оқушының

әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басталуы

Дәптерге күнді, тақырыпты жазамыз.

Психологиялық ахуал:

"5" болсын алар бағамыз

Білімнен бақыт табамыз

Өнер білім көп оқып,

Өсе берсін санамыз

Өткен бөлімді қайталау (жазбаша)

Өткен сабақта қандай тақырыппен таныстыңыздар?

Шаттық шеңберін жасау




Ортасы

Сабақ тақырып: Бізді мазалаған сұрақтар

Сабақ мақсат: -Шығарманың тақырыбы және қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін түсіндіру

-Таныс мәтінге жаңа кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер енгізу,

өлең (төрт жолды) жазу

Бағалау критерий:

Мәтін сюжетін болжайды.

Өз пайымдауларын ұсынады.

Шығармашылық жұмысты өз бетінше орындайды.

Жаңа тақырыпқа мақсат қоямыз

Білгім келеді...

Қолданғым келеді...

Өздігімнен орындағым келеді...

Оқулықпен жұмыс. Оқушылар, адамның ұшуды қалай үйренгені жайлы Александр Романович Беляевтың айтқан ойымен танысайық, Ол (1884 – 1942) – бірнеше ғылыми-фантастикалық романдар жазған орыс жазушысы. Оның «Қосмекенді адам» атты кітабы су астында өмір сүре алатын адам туралы. Бұл фантастикалық роман бойынша көркемфильм де шығарылған.

«Жаңа сөздер сандығы» әдісі Сутек – ең жеңіл газ

Көксеу – армандау

Критерий: Мәтін сюжетін болжайды

1-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріп көр

Құстар қалай ұшады? Ғарышқа не үшін ұшады?

Ұшуды кім ойлап тапты? Доп неге шар сияқты ұшпайды?

Не ауыр, не жеңіл? Сен үшін ең қызық сұрақ қайсысы?

Өзің қандай сұрақ қосар едің?

2-тапсырма. Мәтінді толықтыр болжа. Сұрақтараға жауап бер

Ұшу аппаратын жасау кезінде ғалымдар қандай кедергілерді байқады?

Біз демалатын ауа – оттегі туралы не айтылған?

3-тапсырма. Әуе шарының суретін салып , безендіріңдер;

Ат қойыңдар; суреттегі ұшу аппараттарын сипаттаңдар

Тексеру және түзету

Қб: 1-тапсырма: мәтін түрін анықта. Ертегі,әңгіме, мысал, танымдық мәтін

2-тапсырма: «Армандар оңай орындала ма?» тақырыпта шығарма жазу

3-тапсырма: : Бүгінгі заманда ұшақтар, тікұшақтар болмаса, адам үшін қандай қиындықтар, мәселелесін шешуге 2 мысал жаз













Мәтінді оқиды




















Дескриптор:

-сұрақтарға нақты жауап бер

-тақырыпты болжа

Тексеру және түзету

Дескриптор:

-мәтінді болжайды

-сұрақтарға жауап береді

Дескриптор:

- сурет салады

-ат қояды

-ұшу аппаратын анықтайды

дескриптор:

-мәтін түрін авнықтайды

-көркем жазады

-шығарма жазады

-тақырыптан ауытқымайды

-тиянақты жазады

-1 мысал жазады

-2 мысал жазады

Оқулық






















Оқулық











Аяқталуы


Енді білемін…

Мен … орындай аламын

(критерилердің бірі бойынша)




6-7 бет мазмұндау





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!