Сабақ
тақырып: Бізді мазалаған
сұрақтар
Сабақ
мақсат: -Шығарманың тақырыбы және
қорытынды бөлімі негізінде сюжеттің дамуын болжау, оның себебін
түсіндіру
-Таныс мәтінге жаңа
кейіпкерлер қосу, жаңа сюжеттер
енгізу,
өлең (төрт жолды)
жазу
Бағалау
критерий:
Мәтін сюжетін
болжайды.
Өз
пайымдауларын ұсынады.
Шығармашылық жұмысты
өз бетінше орындайды.
Жаңа тақырыпқа мақсат
қоямыз
Білгім
келеді...
Қолданғым
келеді...
Өздігімнен орындағым
келеді...
Оқулықпен
жұмыс. Оқушылар, адамның ұшуды қалай
үйренгені жайлы Александр Романович Беляевтың айтқан ойымен
танысайық, Ол (1884 – 1942) – бірнеше ғылыми-фантастикалық романдар
жазған орыс жазушысы. Оның «Қосмекенді адам» атты кітабы су астында
өмір сүре алатын адам туралы. Бұл фантастикалық роман бойынша
көркемфильм де шығарылған.
«Жаңа сөздер
сандығы» әдісі Сутек – ең жеңіл
газ
Көксеу –
армандау
Критерий: Мәтін сюжетін
болжайды
1-тапсырма. Сұрақтарға
жауап беріп көр
Құстар
қалай ұшады? Ғарышқа не
үшін ұшады?
Ұшуды кім
ойлап тапты? Доп неге шар
сияқты ұшпайды?
Не ауыр,
не жеңіл? Сен үшін ең қызық
сұрақ қайсысы?
Өзің қандай сұрақ
қосар едің?
2-тапсырма. Мәтінді
толықтыр болжа. Сұрақтараға жауап
бер
Ұшу аппаратын жасау
кезінде ғалымдар қандай кедергілерді
байқады?
Біз демалатын ауа – оттегі туралы
не айтылған?
3-тапсырма. Әуе шарының
суретін салып ,
безендіріңдер;
Ат қойыңдар; суреттегі
ұшу аппараттарын
сипаттаңдар
Тексеру және
түзету
Қб: 1-тапсырма: мәтін түрін
анықта. Ертегі,әңгіме, мысал, танымдық
мәтін
2-тапсырма:
«Армандар оңай орындала ма?» тақырыпта шығарма
жазу
3-тапсырма: : Бүгінгі заманда
ұшақтар, тікұшақтар болмаса, адам үшін қандай
қиындықтар, мәселелесін шешуге 2 мысал
жаз
|