Негізгі
бөлім
34
минут
|
«Луллия»
әдісі (топтық
жұмыс)
Берілген дөңгелектердің сәйкес
бөліктеріне жауапты жазады

«Алгоритмм» әдісі: Оқулықпен
жұмыс (топтық, оқушылар қима қағаздарды ретімен орналастыру арқылы
есепті шығарады)

»

«жұптық жұмыс.(оқулықпен)
Арнайы а, б стикерлер арқылы
бөлінеді.

|
Дескриптор:
- координаталарымен
берілген екі нүктенің арақашықтықтығын табу формуласын
қолданады;
-
кесіндіні
берілген қатынаста бөлетін
нүктенің координаталарын табу формуласын
қолданады;
-формуланы қолданып
есептеу жүргізеді;
Дескриптор:
- координаталарымен
берілген екі нүктенің арақашықтықтығын табу
формуласын қолданады;
-қарама-қарсы қабырғаларының
тең екендігін дәлелдейді;
-диагональдарын
табады;
-тік төртбұрыш екенін
көрсетеді;
Дескриптор:
-абцисса, ордината
осьтерін қарастырады;
-АС ұзындығын табу
формуласын жазады;
-ВС ұзындығын табу
формуласын жазады;
-теңдеу
құрастырады;
-С нүктесінің
координатасын жазады;
|
Купондар арқылы
бағалау
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері
бейнеленген дөңгелек, қима қағаздар
топтамасы
ДК
экраны
|
|