|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4В Бөлімі: Үй мәдениеті |
Мектеп: 36 гимназия |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Бакелекова Д. Б. |
||||||||||
|
Сынып: 5 А |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жеке бас гигиенасы. Өз-өзіне күтім жасау |
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.2.5.3 Жеке гигиена ережелерін зерделеу және сипаттау, әртүрлі шаш пен тері түрін анықтау 5.2.5.4 Шектеулі қолдауда өз-өзіне қарау әрекеттері мен тәсілдерін таңдау және қолдану. |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||
|
сабақ кезеңі |
Педагог іс-әрекет
|
Оқушы әрекеті |
бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру уақыты, сыныптағы атмосфераның құру. Сабақтың тақырыбы: Жеке бас гигиенасы, өзін- өзі күту. Сабақтың мақсаты: Табиғаттағы микро суреттердің бейнесі қалай құрылып, неге микро суреттерге тиесілі екенін біледі, түсінеді және анықтайды. Бүгінгі тақырыпты аша түсу үшін оқушыларға Азбука здоровья - Личная гигиена мултьфильмін |
Сыныпқа арналған: Бейнежазба көру: бактерияларға байланысты 13 себептер туралы. Осы бейнежазбаға байланысты оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушыларға сұрақ қою: Бейнежазба не туралы? Бактерияның не екенін білесіздер ме? Адам ағзасында бактериялар мөлшерден тыс көп болған жағдайда не болады? Қалай ойласыздар, олардың аз мөлшерде болуы үшін қандай шара қолдануға болады? Топқа бөлу: Нөмірленген дайын пакеттер мен қорапшаларды (1, 2, 3) жекелеген топтардың таңдауы үшін арнайы оқушы үстелі үстіне жаю.
|
Өзін-өзі бағалау |
Интерактивті тақтаны пайдалану.
Азбука здоровья - Личная гигиена
|
|||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Топтық жұмыс. Әр топ таңдалған тақырып бойынша өздерінің түсініктерін сыныппен бөліседі.
Жеміс, көкөніс дақылдарына ... жатады 1.Тапсырма: Оқушылар жеке бас гигиенасы ережелерінің суреттерін сала отырып, таңдаған құралдарымен салыстырады, өз- өзін күту және қолдану, оны тұжырымдамалық картада қорғайды.
Оқушылармен қол, бет терісі (қалыпты, аралас, құрғақ, майлы), шаш (жұқа, қалың) типтері туралы талқылау. Оқушыларға таңдалған заттардың жеке бас гигиенасына қатыстылығын түсіндіру. Мысалы, тарақ шаш күтіміне қолданылады және т.б. Ережелерді бейнелеудің визуалды үлгілері. |
Оқушылар А2/A3 форматта жеке бас гигиенасының ережелерін құрады, графикалық элементтерді пайдаланып тұжырымдамалық карталарға суреттерін салып және талқылай отырып, өз ойларын сыныппен бөлісіп қорғайды.
|
Жеке бас гигиенасы не екенін біледі. Шаш пен тері гигиенасын анықтай біледі.
Жеке бас гигиенасы, өзін- өзі қалай күту керектігін түсінеді.
Жеке бас гигиенасының ережелерін түсініп қолданады.
Жеке бас гигиена ережелерін құрып, графикалық элементтерді пайдаланып салған суреттерін талдайды.
Жеке бас гигиена ережелерімен таңдаған құралдарының арасындағы байланысты табу.
Өзінің және өзгелердің жұмыстарын бағалау. |
Фиксики - Микробы | Познавательные мультики для детей
Дұрыс тамақтану, бет күтімі, гигиена тазалығы. Бактерияның 13 факторы
Бактерии - фотофильм, фото-презентация, видео из фотографий Жеке бас гигиенасы. Шаш күтім.
|
|||||||
|
Сабақтың соңы
|
Сабақ соңында оқушылар кері байланыс жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет. |
|
|
|
|||||||

|
Гигиена |
Hygiene |
Гигиена |
|
Шаш құрылымы |
Composition |
Композиция |
|
(қалыпты, аралас, құрғақ, майлы)тері |
(normal, combination, dry, oily)skin |
(Нормальная, комбинация, сухая, жирная кожа) |
|
бактерия |
bacteria |
бактерии
|
|
(жұқа, қалың) шаш |
(Thin, thick) hair |
(Тонкие, толстые волосы)
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жеке бас гигиенасы. Өз-өзіне күтім жасау 5 сынып
Жеке бас гигиенасы. Өз-өзіне күтім жасау 5 сынып
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 4В Бөлімі: Үй мәдениеті |
Мектеп: 36 гимназия |
||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Бакелекова Д. Б. |
||||||||||
|
Сынып: 5 А |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||
|
Сабақ тақырыбы |
Жеке бас гигиенасы. Өз-өзіне күтім жасау |
||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.2.5.3 Жеке гигиена ережелерін зерделеу және сипаттау, әртүрлі шаш пен тері түрін анықтау 5.2.5.4 Шектеулі қолдауда өз-өзіне қарау әрекеттері мен тәсілдерін таңдау және қолдану. |
||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
|
||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||
|
сабақ кезеңі |
Педагог іс-әрекет
|
Оқушы әрекеті |
бағалау |
Ресурстар |
|||||||
|
Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру уақыты, сыныптағы атмосфераның құру. Сабақтың тақырыбы: Жеке бас гигиенасы, өзін- өзі күту. Сабақтың мақсаты: Табиғаттағы микро суреттердің бейнесі қалай құрылып, неге микро суреттерге тиесілі екенін біледі, түсінеді және анықтайды. Бүгінгі тақырыпты аша түсу үшін оқушыларға Азбука здоровья - Личная гигиена мултьфильмін |
Сыныпқа арналған: Бейнежазба көру: бактерияларға байланысты 13 себептер туралы. Осы бейнежазбаға байланысты оқушылар сұрақтарға жауап береді. Оқушыларға сұрақ қою: Бейнежазба не туралы? Бактерияның не екенін білесіздер ме? Адам ағзасында бактериялар мөлшерден тыс көп болған жағдайда не болады? Қалай ойласыздар, олардың аз мөлшерде болуы үшін қандай шара қолдануға болады? Топқа бөлу: Нөмірленген дайын пакеттер мен қорапшаларды (1, 2, 3) жекелеген топтардың таңдауы үшін арнайы оқушы үстелі үстіне жаю.
|
Өзін-өзі бағалау |
Интерактивті тақтаны пайдалану.
Азбука здоровья - Личная гигиена
|
|||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Топтық жұмыс. Әр топ таңдалған тақырып бойынша өздерінің түсініктерін сыныппен бөліседі.
Жеміс, көкөніс дақылдарына ... жатады 1.Тапсырма: Оқушылар жеке бас гигиенасы ережелерінің суреттерін сала отырып, таңдаған құралдарымен салыстырады, өз- өзін күту және қолдану, оны тұжырымдамалық картада қорғайды.
Оқушылармен қол, бет терісі (қалыпты, аралас, құрғақ, майлы), шаш (жұқа, қалың) типтері туралы талқылау. Оқушыларға таңдалған заттардың жеке бас гигиенасына қатыстылығын түсіндіру. Мысалы, тарақ шаш күтіміне қолданылады және т.б. Ережелерді бейнелеудің визуалды үлгілері. |
Оқушылар А2/A3 форматта жеке бас гигиенасының ережелерін құрады, графикалық элементтерді пайдаланып тұжырымдамалық карталарға суреттерін салып және талқылай отырып, өз ойларын сыныппен бөлісіп қорғайды.
|
Жеке бас гигиенасы не екенін біледі. Шаш пен тері гигиенасын анықтай біледі.
Жеке бас гигиенасы, өзін- өзі қалай күту керектігін түсінеді.
Жеке бас гигиенасының ережелерін түсініп қолданады.
Жеке бас гигиена ережелерін құрып, графикалық элементтерді пайдаланып салған суреттерін талдайды.
Жеке бас гигиена ережелерімен таңдаған құралдарының арасындағы байланысты табу.
Өзінің және өзгелердің жұмыстарын бағалау. |
Фиксики - Микробы | Познавательные мультики для детей
Дұрыс тамақтану, бет күтімі, гигиена тазалығы. Бактерияның 13 факторы
Бактерии - фотофильм, фото-презентация, видео из фотографий Жеке бас гигиенасы. Шаш күтім.
|
|||||||
|
Сабақтың соңы
|
Сабақ соңында оқушылар кері байланыс жүргізеді: - нені білдім, нені үйрендім - нені толық түсінбедім - немен жұмысты жалғастыру қажет. |
|
|
|
|||||||

|
Гигиена |
Hygiene |
Гигиена |
|
Шаш құрылымы |
Composition |
Композиция |
|
(қалыпты, аралас, құрғақ, майлы)тері |
(normal, combination, dry, oily)skin |
(Нормальная, комбинация, сухая, жирная кожа) |
|
бактерия |
bacteria |
бактерии
|
|
(жұқа, қалың) шаш |
(Thin, thick) hair |
(Тонкие, толстые волосы)
|
шағым қалдыра аласыз













