Құндылықтарды дамыту
|
Жеке бас
гигиена ережелерін үйрете
отырып, оқушыны тазалыққа, ұқыптылыққа, еңбексүйгіштікпен ұлттық
құндылықтарын дамыту.
Оқушыларды топпен жұмыс жасау
барысында дұрыс қарым-қатынас орната білуге
қалыптастыру.
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
1. Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
2. Өткен тақырыпты пысықтауға
арналған сұрақтар
- Тамақтану мәдениеті
дегеніміз не?
- Дұрыс тамақтану негізі
дегеніміз не және оның талаптары қандай?
- Адам ағзасының өсіп, дамуына
әсер ететін заттарды атаңдар.
- Бір тәулікте жұмсалатын
энергияға байланысты 10-12 жастағы балаларға қанша құнарлы заттек
пен қуат көзі қажет болады?
|
Топқа бөліну
:
Сурет арқылы 3 топқа
бөлемін.
1. баспана
гигиенасы
2. тері
гигиенасы
3. шаш
гигиенасы
*Бір тәулікте жұмсайтын
энергияға байланысты дұрыс тамақтану
*Уақытылы
тамақтану
*Астың алуан
түрлілігі
*Мөлшермен
тамақтану
Нәрлі заттар: ақуыз, май,
көмірсу, миниралды тұздар, дәрумендер, су.
11-12 жастағы балалар бір
тәуләкте 2860 ккал болатын құнарлы заттек пенқуат алуы
тиіс.
|
|
|
Сабақтың
ортасы:
10
минут
15
минут
5
минут
|
Оқушыларға сұрақ
қою:
-Бейнежазба не
туралы?
-Бактерияның не екенін
білесіздер ме?
-Адам ағзасында бактериялар
мөлшерден тыс көп болған жағдайда не
болады?
-Қалай ойлайсыздар, олардың аз
мөлшерде болуы үшін қандай шара қолдануға
болады
Дұрыс, олай болса бүгінгі жаңа
сабағымыздың тақырыбы «Жеке бас гигиенасы, өз-өзіне күтім
жасау».
Жаңа тақырыпқа
кіріспе:
Адам денсаулығы – қоғам
байлығы. Әрбір адам өз денсаулығының мықты болу жоспарын қарастыру
керек. Дені сау адамның көңіл-күйі көтеріңкі болып, еңбекке әрқашан
құлшына кіріседі. Халқымыз «Дені саудың – жаны сау» деп орынды
айтқан. Отанымыздың келешегі , көркеюі, балалар, сендердің
қолдарыңда. Біздің де өмірімізді жарық қылатын, жан – жағымызға
тамаша сәулесін шашатын, өмірдегі басты байлық не деп
ойлайсыңдар?
Олай болса мына заттарды
қарап шығайық?!
-Заттарды қарап
шығыңдар?
-Олар не үшін
қолданылады?
-Қай затты адамның өзі ғана
пайдалану керек?
Баспана
гигиенасы
|
Тері
гигиенасы
|
Тамақтану
гигиенасы
|
Су
гигиенасы
|
Киім
гигиенасы
|
Көз (көру)
гигиенасы
|
Шаш
гигиенасы
|
Аяқ киім
гигиенасы
|
Төсек-орын
гигиенасы
|
Қорытынды: Жеке бас гигиенасының
талаптарын пысықтау.
|
Оқушылардың
жауабы:
-Бактериялар
туралы
-Ия,
білеміз
-Адам әртүрлі ауруларға
шалдығады.
-Жеке бас гигиенасын
сақтауымыз керек.
-Әрине,
денсаулық!
1.Тапсырма: Жеке және ортақ қолданатын
заттарды ажырат?!
Топтық
жұмыс.
2.Тапсырма: Баспана, шаш және тері
гигиенасы туралы ережелерді құрастырыңдар.
2.Тапсырма:
Оқушылар А3/А2 форматтағы
суреттердің элементтері бар тұжырымдамалық карта түріндегі
ережеларді сыныпқа таныстырып, қорғайды.
|
|
https://youtu.be/OETeresUuzo?si=eceIIkmtiz_8BjJB
|
Сабақтың соңы.Ой
толғаныс.
Рефлексия
3
минут
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
|
|