Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Жеке даму картасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
2022-2023 оқу жылы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Амирханов Алинұр . Баланың жасы: 4 жас . Тобы «Айналайын».Күні 17.05.2023ж.
Білім беру салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
қорытынды |
Денсаулық |
Қимылы баяу дамыған. |
Қимылы дамыған ,барлық ойындарды баяу орындайды. |
Тапсырманы орындайды |
Баяу |
Коммуникация |
Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет. |
Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет. |
Сөздік қоры бар, бірақ тілі ұғынықсыз, логопедтің көмегі қажет. |
Әлі де логопедтің көмегі қажет. |
Таным |
Түстерді ажыратады, геометриялық пішіндерді ажыратады, атамайды, ыммен көрсетеді. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады.Қиыншылық тудырады. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады. |
Түстерді ажыратады |
Шығармашылық |
Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету |
Сұраққа жауап беру қиыншылық тудырады.. |
Сұраққа жауап береді. |
Орташа |
Әлеумет |
Сөздік қорын орташа есте сақтауы орташа |
Сөздік қоры орташа. |
Сөздік қорын орташа есте сақтауы орташа |
Орташа |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай); 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай); 3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай); |
2022-2023 оқу жылы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Бидахметова Нұрай . Баланың жасы: 4 жас . Тобы «Айналайын».Күні 17.05.2023ж.
Білім беру салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
қорытынды |
Денсаулық |
Қимылы дамыған. Мәдени-гигиеналық дағдыларды орындауда дербестік танытады. Үйренуге талпынады. |
Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды |
Жақсы |
Коммуникация |
Сөздік қоры жақсы дамыған. Кейбір өсімдіктердің, жануарлардың және олардың төлдерінің атауларын біледі және атайды. |
Сөздік қоры жақсы дамыған. Құрдастарымен қарым-қатынасқа түсе алады, олардың өтініштерін орындауды үйретуді жалғастыру |
Сөздік қоры жақсы дамыған. Негізгі ойды жеткізе алады. |
Жақсы |
Таным |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады .Есте сақтау қабілеті жақсы. |
Төртбұрышты пішіндегі заттарды, оларды дөңгелек пішіндегі бейнелермен сәйкестендіріп бейнелей алуды үйрету; |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады .Есте сақтау қабілеті жақсы. |
Жаксы ажыратады |
Шығармашылық |
Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету. |
Жақсы сөйлейді |
Жақсы меңгерген |
Жақсы |
Әлеумет |
Сөздік қоры жақсы дамыған |
Сөздік қоры жақсы дамыған |
Сөздік қоры жақсы дамыған |
Жақсы дамыған |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай); 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай); 3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай); |
2022-2023 оқу жылы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Мұхтарбекұлы Нұртөре . Баланың жасы: 4 жас . Тобы «Айналайын».Күні 17.05.2023ж.
Білім беру салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
қорытынды |
Денсаулық |
Баяу қимылдайды. |
Ойынға белсенді. Денені жалпы дамытушы жаттығуларды орындағанда қажетті бастапқы қалыпты қабылдайды,жаттығулардың орындалу ретін сақтауды үйреніп жатыр. |
Бурынғыдан жақсы. |
Жақсы. |
Коммуникация |
Сөздік қоры орташа дамыған. |
Сөздік қоры орташа дамыған. Сұраққа жауап береді. |
Сөздік қоры орташа дамыған.Сұраққа жауап береді. |
Орташа |
Таным |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады . Жануарларды атайды. |
5 көлемінде санай алады, сандарды ретімен атауды үйретуді жалғастыру. |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады . |
Жақсы |
Шығармашылық |
Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету |
Сурет салу техникасын үйретуді жалғастыру. |
Орташа меңгерген,әліде жумыс жасау керек |
Орташа |
Әлеумет |
Сөздік қорын орташа есте сақтауы орташа |
Сөздік қоры орташа. |
Сөздік қорын орташа есте сақтауы орташа |
Орташа |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай); 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай); 3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай); |
2022-2023 оқу жылы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Серікпай Заңғар . Баланың жасы: 4 жас . Тобы «Айналайын».Күні 17.05.2023ж.
Білім беру салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
қорытынды |
Денсаулық |
Қимылы дамыған. |
Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды |
Жақсы |
Коммуникация |
Сөздік қоры дамыған. Қысқа әңгімелерді және ертегілерді мазмұндайды, |
Сөздік қоры дамыған.Негізгі ойды жеткізе алады. |
Сөздік қоры жақсы дамыған. |
Жақсы |
Таным |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады .Есте сақтау қабілеті жақсы. |
Көкөністер-жемістердің, ыдыстардың, ойыншықтардың, жануарлардың суреттерін салуды үйретуді жалғастыру |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады .Есте сақтау қабілеті жақсы. |
Жаксы ажыратады |
Шығармашылық |
Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету. Сурет салуды ұнатады. |
Жақсы сөйлейді. Белгілі ретпен түрлі пішінді, көлемді түстегі бөліктерді орналастырып, дайын бейнені қағазға жапсыра біледі. |
Жақсы меңгерген |
Жақсы |
Әлеумет |
Сөздік қоры дамыған, көлік құралдарын атайды. |
Сөздік қоры жақсы дамыған |
Сөздік қоры жақсы дамыған |
Жақсы дамыған |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай); 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай); 3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай); |
2022-2023 оқу жылы Баланың жеке даму картасы
Баланың аты-жөні: Шакенов Төрежан . Баланың жасы: 4 жас . Тобы «Айналайын».Күні 17.05.2023ж.
Білім беру салалары |
Түзету іс-шаралары (бастапқы бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (аралық бақылаудан кейін) |
Түзету іс-шаралары (қорытынды бақылаудан кейін) |
қорытынды |
Денсаулық |
Қимылы дамыған. |
Қимылы дамыған ,барлық ойындарды тапсырмаларды белсенді түрде орындайды. |
Тапсырманы жақсы орындайды |
Жақсы |
Коммуникация |
Сөздік қоры жақсы дамыған. Қысқа әңгімелерді және ертегілерді мазмұндайды, заттар мен құбылыстардың белгілері мен сапасын ажыратуды үйрету; |
Сөздік қоры жақсы дамыған. Құрдастарымен және ересектермен қарым-қатынасқа түсе алады, олардың өтініштерін орындайды. |
Сөздік қоры жақсы дамыған. Негізгі ойды жеткізе алады. |
Жақсы |
Таным |
Түстерді ажыратады, санайды, геометриялық пішіндерді ажыратады . |
Түстерді ажыратады, тура кері санай алады, геометриялық пішіндерді ажыратады . Құрылыс материалдарының бөліктерін біледі және атайды, оларды түрлі тәсілдермен орналастырады; |
Есте сақтау қабілеті жақсы. 10 көлемінде тура-кері санай алады, сандарды ретімен атайды. |
Жаксы ажыратады |
Шығармашылық |
Сурет бойынша байланыстырып сөйлеуді үйрету. Белгілі ретпен түрлі пішінді, көлемді түстегі бөліктерді орналастырып, дайын бейнені қағазға жапсыра біледі; үйреніп жатыр |
Жақсы сөйлейді. Сурет салу техникасын үйретуді жалғастыру |
Жақсы меңгерген |
Жақсы |
Әлеумет |
Сөздік қоры дамыған. Заттардың сапасы мен қасиеттерін: сипау, дәмін тату және есту арқылы таниды; үйреніп жатыр |
Сөздік қоры жақсы дамыған. Өзі туған елді мекенін, туған елін атауды үйретуді жалғастыру |
Сөздік қоры жақсы дамыған |
Жақсы дамыған |
Дағдыларды меңгеру деңгейлері: 1-деңгей – бала белгілі бір қимылмен біліктерді жаңғырта алады (1-3 ұпай); 2-деңгей – бала не істеп жатқанын түсінеді, белгілі білім қорына ие (4-6 ұпай); 3-деңгей – бала өзінің білетінін және жасай алатынын қолданады, білімін өз бетінше және шығармашылықпен қолдана алады (7-10ұпай); |