Жеке даму картасы

Тақырып бойынша 25 материал табылды

Жеке даму картасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Логопед жүргізуге жеке карта
Материалдың қысқаша нұсқасы



? СӨЙЛЕУ ТІЛІ БҰЗЫЛЫСЫ БАР БАЛАНЫҢ ЖЕКЕ КАРТАСЫ №1

1. Жалпы мәліметтер:

Баланың аты-жөні: Әлиев Алан
Туған жылы, жасы: 2020 ж., 5 жас
Топ атауы: «Балбөбек» ересек тобы
Зерттеу жүргізген маман (логопед): Ибрагим Инабат
Зерттеу күні: 10.10.2025 ж.

2. Медициналық және анамнездік мәліметтер:

Жүктілік пен босану барысы: Асқынусыз өтті, мерзімінде босанған.
Ерте даму ерекшеліктері: Отыру – 7 айда, жүру – 1 жаста, сөйлеу – 2,5 жаста басталды.
Денсаулық жағдайы: ЖРВИ жиі, есту мен көру қалыпты.
Отбасындағы тілдік орта: Ата-анасымен қазақ тілінде сөйлеседі.

3. Сөйлеу тілінің бастапқы деңгейін анықтау:

Зерттелетін көрсеткіштер

Әдістеме / ойын түрі

Бағалау деңгейі

Ескертпелер

1

Фонематикалық қабылдау

«Сиқырлы қорап»

Орта

Ұқсас дыбыстарды шатастырады

2

Дыбысты дұрыс айту

Артикуляциялық жаттығулар

Орта

«Р», «Ш» дыбыстарында қате

3

Сөздік қор көлемі

«Артық затты тап»

Орта

Сын есімдерді сирек қолданады

4

Грамматикалық құрылым

«Жоғалған сөзді тап»

Орта

Сөйлемді толық құрай алмайды

5

Байланыстырып сөйлеу

«Сурет бойынша әңгіме»

Төмен

Әңгімелеу қиындық туғызады

6

Тілдік белсенділік

Сабақтағы мінез-құлық

Орта

Сұраққа қысқа жауап береді

4. Зерттеу қорытындысы:

Жалпы сөйлеу деңгейі: Орта
Түзетуді қажет ететін бағыттар: Байланыстырып сөйлеу, дыбыс айту
Ұсынылған ойын технологиялары: «Сиқырлы айна», «Дыбыс аңшысы», «Кім не істейді?»

5. Қорытынды бақылау нәтижелері:

Көрсеткіш

Бастапқы деңгей

Соңғы деңгей

Өзгеріс (%)

Фонематикалық қабылдау

Орта

Жоғары

+30%

Сөздік қор

Орта

Жоғары

+25%

Байланыстырып сөйлеу

Төмен

Орта

+35%

Грамматикалық құрылым

Орта

Жоғары

+20%

6. Жалпы қорытынды:

Ойын технологияларының әсерінен Аланның сөйлеу белсенділігі артты, дыбыстарды дұрыс айтуы жақсарды. Байланыстырып сөйлеу дағдысы қалыптаса бастады.









































? СӨЙЛЕУ ТІЛІ БҰЗЫЛЫСЫ БАР БАЛАНЫҢ ЖЕКЕ КАРТАСЫ №2

1. Жалпы мәліметтер:

Баланың аты-жөні: Сейітқызы Зере
Туған жылы, жасы: 2019 ж., 6 жас
Топ атауы: «Ботақан» дайындық тобы
Зерттеу жүргізген маман: Ибрагим Инабат
Зерттеу күні: 10.10.2025 ж.

2. Медициналық және анамнездік мәліметтер:

Жүктілік пен босану барысы: Асқынусыз, табиғи жолмен.
Ерте даму ерекшеліктері: Жүру – 11 айда, сөйлеу – 2 жастан.
Денсаулық жағдайы: Көру, есту жақсы.
Отбасындағы тілдік орта: Анасы қазақша, әкесі орысша сөйлейді, екі тілде қарым-қатынас жасайды.

3. Бастапқы деңгей:

Көрсеткіш

Әдістеме / ойын

Бағалау

Ескертпе

1

Фонематикалық қабылдау

«Қай дыбысты естідің?»

Жоғары

Дыбыстарды ажырата алады

2

Дыбысты дұрыс айту

Артикуляциялық жаттығулар

Орта

«С» және «Ш» дыбыстарында қате

3

Сөздік қор

«Кім не істейді?»

Жоғары

Сөздерді белсенді қолданады

4

Грамматикалық құрылым

«Сөйлемді жалғастыр»

Орта

Кейде септік жалғауларын шатастырады

5

Байланыстырып сөйлеу

«Ертегі құрастыр»

Орта

Сюжетті жүйелі айта алмайды

6

Тілдік белсенділік

Сабақтағы әрекет

Жоғары

Белсенді, жауап береді

4. Қорытынды:

Жалпы сөйлеу деңгейі: Ортадан жоғары
Түзету бағыты: Байланыстырып сөйлеуді жетілдіру
Ойын технологиялары: «Ертегіні жалғастыр», «Сиқырлы сурет», «Сөз құрастыр»

5. Қорытынды бақылау:

Көрсеткіш

Бастапқы

Соңғы

Өзгеріс (%)

Фонематикалық қабылдау

Жоғары

Жоғары

+10%

Сөздік қор

Жоғары

Жоғары

+5%

Байланыстырып сөйлеу

Орта

Жоғары

+25%

Грамматикалық құрылым

Орта

Жоғары

+20%

6. Жалпы қорытынды:

Зере ойын арқылы байланыстырып сөйлеу қабілетін дамытты, сөйлем құрылымы мен сөздік қоры айтарлықтай жақсарды.

















































? ЖЕКЕ КАРТА №3

1. Жалпы мәліметтер:

Баланың аты-жөні: Тұрсынов Қазыбек
Туған жылы, жасы: 2020 ж., 5 жас
Топ атауы: «Күншуақ»
Зерттеу жүргізген маман: Бақтиярова Дильназ
Зерттеу күні: 11.10.2025 ж.

2. Медициналық және анамнездік мәліметтер:

Жүктілік пен босану: Асқынусыз өтті.
Ерте даму ерекшеліктері: Отыру – 6 айда, жүру – 1 жаста, сөйлеу – 3 жастан.
Денсаулық жағдайы: Есту, көру жақсы, кейде сөйлеу бұлшықеттері әлсіз.
Отбасындағы тілдік орта: Қазақ тілді отбасы.

3. Көрсеткіштер:

Көрсеткіш

Әдістеме

Бағалау

Ескертпе

1

Фонематикалық қабылдау

«Сиқырлы қорап»

Төмен

Дыбыстарды шатастырады

2

Дыбысты дұрыс айту

Артикуляциялық жаттығулар

Төмен

«Л», «Р» дыбыстарын айта алмайды

3

Сөздік қор

«Артық затты тап»

Орта

Негізгі сөздерді біледі

4

Грамматикалық құрылым

«Сөйлемді жалғастыр»

Төмен

Қысқа сөйлемдермен сөйлейді

5

Байланыстырып сөйлеу

«Сурет бойынша әңгіме»

Төмен

Сөйлем құрауда қиналады

6

Тілдік белсенділік

Сабақтағы мінез-құлық

Орта

Қорқақ, сирек жауап береді

4. Қорытынды:

Жалпы сөйлеу деңгейі: Төмен
Түзету бағыты: Дыбыс айту және байланыстырып сөйлеуді дамыту
Ойын технологиялары: «Айна», «Сиқырлы сөздер», «Жоғалған дыбыс»

5. Қорытынды бақылау:

Көрсеткіш

Бастапқы

Соңғы

Өзгеріс (%)

Фонематикалық қабылдау

Төмен

Орта

+40%

Сөздік қор

Орта

Орта

+15%

Байланыстырып сөйлеу

Төмен

Орта

+30%

Грамматикалық құрылым

Төмен

Орта

+25%

6. Жалпы қорытынды:

Қазыбектің сөйлеу белсенділігі мен дыбыс айту сапасы жақсарды. Ойын технологиялары арқылы тілге қызығушылығы артты.

? ЖЕКЕ КАРТА №4

1. Жалпы мәліметтер:

Баланың аты-жөні: Ермекұлы Омар
Туған жылы, жасы: 2019 ж., 6 жас
Топ атауы: «Балапан»
Зерттеу жүргізген маман: Бақтиярова Дильназ
Зерттеу күні: 11.10.2025 ж.

2. Медициналық және анамнездік мәліметтер:

Жүктілік пен босану: Жеңіл өтті.
Ерте даму ерекшеліктері: Сөйлеу – 2,5 жаста басталған.
Денсаулық жағдайы: Көру, есту қалыпты.
Отбасындағы тілдік орта: Қазақ тілінде сөйлейді.

3. Көрсеткіштер:

Көрсеткіш

Әдістеме

Бағалау

Ескертпе

1

Фонематикалық қабылдау

«Қай дыбысты естідің?»

Орта

Кей дыбыстарды шатастырады

2

Дыбысты дұрыс айту

Артикуляциялық жаттығулар

Орта

«С», «Ш» дыбыстарында қате

3

Сөздік қор

«Кім не істейді?»

Орта

Белсенділігі орташа

4

Грамматикалық құрылым

«Жоғалған сөзді тап»

Орта

Сөйлем құрылымы толық емес

5

Байланыстырып сөйлеу

«Сурет бойынша әңгіме»

Төмен

Әңгіме қысқа

6

Тілдік белсенділік

Сабақтағы мінез-құлық

Орта

Қатысуы тұрақсыз

4. Қорытынды:

Жалпы сөйлеу деңгейі: Орта
Түзету бағыты: Байланыстырып сөйлеу, сөздік қор
Ойын технологиялары: «Сурет құрастыр», «Сиқырлы дорба», «Қайда не бар?»

5. Қорытынды бақылау:

Көрсеткіш

Бастапқы

Соңғы

Өзгеріс (%)

Фонематикалық қабылдау

Орта

Жоғары

+25%

Сөздік қор

Орта

Жоғары

+20%

Байланыстырып сөйлеу

Төмен

Орта

+30%

Грамматикалық құрылым

Орта

Жоғары

+15%

6. Жалпы қорытынды:

Ойын технологияларын қолдану арқылы Омардың сөйлеу белсенділігі мен сөздік қоры артты, сөйлем құрау қабілеті жақсарды.

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2025
29
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі