Материалдар / Жеке кейіпкер жасау

Жеке кейіпкер жасау

Материал туралы қысқаша түсінік
Жеке кейіпкер жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қазан 2024
91
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі


(білім беру ұйымының атауы)

Жеке кейіпкер жасау

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Бөлім

Шығармашылық және компьютер (ортақ тақырыбы: "Менің отбасым және достарым")

Педагогтің аты-жөні


Күні


Сынып:

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Жеке кейіпкер жасау

Оқу бағдарламасына сəйкес оқу мақсаттары

2.4.2.1. программалау алаңының
кірістірілген графикалық
редакторында кейіпкер жасау ;
2.2.2.1 суреттің фрагментін
көшіріп көрсету; 2.2.2.2 суретті
өңдеу (кесу, айналдыру, өлшемін
өзгерту);

Сабақтың мақсаты

Бірегей символдарды құру үшін графикалық редакторды пайдалануды үйренеді

Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

1. Ұйымдастыру

 (5 мин)

Оқушылармен сәлемдесіп, сабақтың мақсатын түсіндіру.

Оқушылар мұғалімді тыңдайды және сабаққа дайындалады.

-

-

2. Негізгі бөлім (30 мин)

Тапсырма 1 (Топтық)
Оқушыларды 4-5 адамнан топтарға бөліп, әр топқа графикалық редакторда кейіпкер жасау тапсырмасын беру. Топтар өзара ой бөлісіп, идеясын жасау керек.
Тапсырмалардың сипаттамасы:

  1. Тапсырма 1 (Топтық): Кейіпкер жасау

    • Сипаттама: Оқушылар топта 5 минут ішінде графикалық редакторда бірлесіп жаңа кейіпкер жасайды.

    • Бағалау критерийлері:

      • Топта жұмыс істеу (1-3 балл)

      • Идеяның жаңалығы (1-3 балл)

      • Кейіпкердің көрнекілігі (1-3 балл)


Тапсырма 2 (Жұптық)
Оқушылар жұптасып, белгілі бір суреттің фрагментін көшіріп көрсету (көшіріп, жапсыру).

  1. Тапсырма 2 (Жұптық): Суретті көшіріп көрсету

    • Сипаттама: Оқушылар жұптасып, берілген суреттің фрагментін көшіріп, оны графикалық редакторда көрсетеді.

    • Бағалау критерийлері:

      • Суреттің дәлдігі

      • Көшірілген фрагменттің шынайылығы


Тапсырма 3 (Жеке)
Оқушылар жеке тапсырма ретінде суретті өңдеу (кесу, айналдыру, өлшемін өзгерту) жұмыстарын орындайды.

  1. Тапсырма 3 (Жеке): Суретті өңдеу

    • Сипаттама: Оқушылар жеке тапсырма ретінде графикалық редакторда суретті кесу, айналдыру және өлшемін өзгерту жұмыстарын орындайды.

    • Бағалау критерийлері:

      • Суретті өңдеу дағдылары

      • Көрнекіліктің сапасы

1. Оқушылар топта жұмыс істеп, кейіпкер жасайды.
2. Жұптар суретті көшіріп, көрсетуге жұмыс істейді.
3. Әр оқушы жеке суретті өңдейді.

1. Топтық жұмыс нәтижесін бағалау (топтық критерий).
2. Жұптық жұмыс үшін бағалау (жұптық критерий).
3. Жеке жұмыс үшін бағалау (жеке критерий).



Бағалау дискрипторы:

  • Тапсырма дұрыс емес орындалған немесе толық емес.

  • : Тапсырма дұрыс орындалған, бірақ бірқатар қателіктер бар.

  • Тапсырма жақсы орындалған, минималды қателіктермен.

  • : Тапсырма өте жақсы орындалған, барлығы сәйкес, креативті.


Графикалық редактор, компьютер, проектор

3. Қорытынды (5 мин)

Оқушылардың жұмыстарын қарау, бағалау және кері байланыс беру.

Оқушылар өз жұмыстарын көрсетіп, сұрақтарға жауап береді.

Топтардың, жұптардың, және жеке жұмыстардың бағасы.

-

4. Үй тапсырмасы (5 мин)

Оқушыларға үйде орындауға арналған тапсырманы беру:
«Жасанды интеллект көмегімен жаңа кейіпкер жасау» (сурет салу, сипаттау).

Оқушылар үй тапсырмасын орындауға келіседі.

Келесі сабақта тапсырманы орындау үшін дайындалу.

-



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ