Материалдар / Жеке оқу бағдарламасы 1 сынып

Жеке оқу бағдарламасы 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Инклюзивті білім беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Шілде 2024
107
2 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бірінші тоқсанға арналған жеке оқу бағдарламалары

1- сынып оқушысы _________

«Әліппе» пәні бойынша жеке оқу бағдарламасы

1

Бөлімше атауы

Оқу мақсаттары, күтілетін нәтиже

Жетістіктерін белгілеу +, -

Тыңдалым және айтылым

        1. тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем) түсіну, ажырату;

        2. мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау;

        3. сөйлем құрастыру;

        4. сөздегі бірінші дыбысты ажырата білу;


2

Оқуға дайындық

1.2.1.1 қысқа мәтіннің мазмұнын түсіну (2-3 сөйлемнен құрылған);

1.2.2.1 мұғалімнің көмегімен көрнекілікке сүйене отырып, сөйлем құрастыру


3

Жазуға дайындық

1.3.2.1 жазу жолы, жоларалық кеңістік, жолдың жоғарғы және төменгі сызығы, көлбеу, тік сызығы;

1.3.4.1 сызықты бір бағыттан екінші бағытқа бұрып сыза білу, белгілеген сызықтан асырмай сыза білу;

1.3.5.1сөздер мен сөйлемдердің құрылымын сызба арқылы түсініп, тани білуі (сөздегі буын санын, сөйлемдегі сөз санын анықтау);

1.3.7.1 сөзді, сөздегі дыбыс орнын, сөздегі буын санын белгілеу үшін шартты-графикалық жазбаны қолдану;

1.3.7.2 тиісті суретке байланысты сөз сызбасын таңдау;


Оқытудың әдіс-тәсілдерін қолдану және оқыту процесін ұйымдастыру бойынша ұсынымдар


  1. Арнайы педагог жеке және топтық сабақтарда жаңа материалды түсіндіреді. Мұғалім сыныпта өтілген тақырыпты қайталайды, бекітеді;

  2. Арнайы педагог жеке оқу бағдарламасына сәйкес арнайы мектептерге арналған оқулықтармен жұмыс жасайды, мұғалімдер жұмыс дәптерлерін қолданады.

  3. Жазбаша түрде берілген альфавитті үлгі ретінде қолдану.


БЖБ, ТЖБ тапсырмалары жеке оқу бағдарламасына сәйкес құрастырылады және жеке кабинетте орындалады.









Екінші тоқсанға арналған жеке оқу бағдарламалары

1- сынып оқушысы _________

«Әліппе» пәні бойынша жеке оқу бағдарламасы

1

Бөлімше атауы

Оқу мақсаттары, күтілетін нәтиже

Жетістіктерін белгілеу +, -

Тыңдалым және айтылым

1.1.1.2 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну

1.1.2.1 мұғалімнің көмегімен мәтінде кім? (не?) туралы айтылғанын анықтау

1.1.4.2 керекті дыбысы бар сөздерді естіп, ажырата білу;

1.1.4.3 дыбыстық құрамы жақын сөздерді ажырата білу (бақа — баға, қас — қаш)


2

Оқуға дайындық

1.2.1.1 қысқа мәтіннің мазмұнын түсіну (2-3 сөйлемнен құрылған)

1.2.4.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру;

1.2.4.4 Аа, Оо, Лл, Тт, Мм, Пп, Нн, Рр, Уу, Ғғ, Сс, Йй дыбысы мен әріпін меңгеру


3

Жазуға дайындық

1.3.2.1 жазу жолы, жоларалық кеңістік, жолдың жоғарғы және төменгі сызығы, көлбеу, тік сызығы;

1.3.7.1 сөзді, сөздегі дыбыс орнын, сөздегі буын санын белгілеу үшін шартты-графикалық жазбаны қолдану;

1.3.7.2 тиісті суретке байланысты сөз сызбасын таңдау


Оқытудың әдіс-тәсілдерін қолдану және оқыту процесін ұйымдастыру бойынша ұсынымдар


  1. Арнайы педагог жеке және топтық сабақтарда жаңа материалды түсіндіреді. Мұғалім сыныпта өтілген тақырыпты қайталайды, бекітеді;

  2. Арнайы педагог жеке оқу бағдарламасына сәйкес арнайы мектептерге арналған оқулықтармен жұмыс жасайды, мұғалімдер жұмыс дәптерлерін қолданады.

  3. Жазбаша түрде берілген альфавитті үлгі ретінде қолдану.


БЖБ, ТЖБ тапсырмалары жеке оқу бағдарламасына сәйкес құрастырылады және жеке кабинетте орындалады.













Үшінші тоқсанға арналған жеке оқу бағдарламалары

1- сынып оқушысы _________

«Әліппе» пәні бойынша жеке оқу бағдарламасы

1

Бөлімше атауы

Оқу мақсаттары, күтілетін нәтиже

Жетістіктерін белгілеу +, -

Тыңдалым және айтылым

        1. тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем) түсіну, ажырату;

1.1.3.1 сөйлем құрастыру;

1.1.3.2 мұғалімнің көмегімен оқығанын есіне сақтай отырып айтып беру


2

Оқуға дайындық

1.2.1.2 мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсіну;

1.2.2.2 берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту. Кейіпкерлердің атаын атайды, жалаң сөйлемдер қолданады;

1.2.4.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру

1.2.4.5 Ққ, Шш, С-Ш, Ыы, Ее, Дд, ДТ, Кк, Іі, Ы-І, Зз, С-З, Гг, Г-К, Ұұ, Ңң, Ң-Н, Жж, Ж-Ш, Ии, И-Й, Үү, Ү-Ұ, Хх, Өо, Ө-О, Әә, Ә-А, Һ, Яя, Ю, дыбысы мен әріпін меңгеру


3

Жазуға дайындық

1.3.4.3 сурет салу, түзу сызық, үзік сызықтар, ирек сызықтар, әріп элементтерін ретпен жазу;

1.3.5.3 дыбыстық құрылымы әртүрлі сөздерге дыбыстық талдау жасай білу:екі дыбысты ашық буыннан тұратын сөздер (ма-cа, ма-та, шана); бір дыбысты ашық буын мен үш дыбысты бітеу буыннан тұратын сөздер (о-рақ, а-сық, а-ғаш, о-жау)

1.3.7.2 тиісті суретке байланысты сөз сызбасын таңдау

1.3.7.3 сөйлемдің шартты-графикалық сызбасын құру;

1.3.7.4 сөйлемдегі сөздер санын атау.


Оқытудың әдіс-тәсілдерін қолдану және оқыту процесін ұйымдастыру бойынша ұсынымдар


  1. Арнайы педагог жеке және топтық сабақтарда жаңа материалды түсіндіреді. Мұғалім сыныпта өтілген тақырыпты қайталайды, бекітеді;

  2. Арнайы педагог жеке оқу бағдарламасына сәйкес арнайы мектептерге арналған оқулықтармен жұмыс жасайды, мұғалімдер жұмыс дәптерлерін қолданады.

  3. Жазбаша түрде берілген альфавитті үлгі ретінде қолдану.


БЖБ, ТЖБ тапсырмалары жеке оқу бағдарламасына сәйкес құрастырылады және жеке кабинетте орындалады.





Төртінші тоқсанға арналған жеке оқу бағдарламалары

1- сынып оқушысы _________

«Әліппе» пәні бойынша жеке оқу бағдарламасы

1

Бөлімше атауы

Оқу мақсаттары, күтілетін нәтиже

Жетістіктерін белгілеу +, -

Тыңдалым және айтылым

1.1.3.1 сөйлем құрастыру;

1.1.5.6 сөздерді буынға бөліп айта білу сөздегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды анықтап, бөліп айта білу;


2

Оқуға дайындық

1.2.1.1 қысқа мәтіннің мазмұнын түсіну (2-3 сөйлемнен құрылған);

1.2.1.2 мәтінде автордың кім? (не?) туралы айтқысы келгенін түсіну;

1.2.2.1 мұғалімнің көмегімен көрнекілікке сүйене отырып, сөйлем құрастыру;

1.2.2.2 берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту

1.2.4.1 әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру


3

Жазуға дайындық

1.3.4.3 сурет салу, түзу сызық, үзік сызықтар, ирек сызықтар, әріп элементтерін ретпен жазу;

1.3.5.3 дыбыстық құрылымы әртүрлі сөздерге дыбыстық талдау жасай білу: екі дыбысты ашық буыннан тұратын сөздер (ма-cа, ма-та, ша-на); бір дыбысты ашық буын мен үш дыбысты бітеу буыннан тұратын сөздер (о-рақ, а-сық, а-ғаш, о-жау);

1.3.7.2 тиісті суретке байланысты сөз сызбасын таңдау;

1.3.7.3 сөйлемдің шартты-графикалық сызбасын құру;

1.3.7.4 сөйлемдегі сөздер санын атау.


Оқытудың әдіс-тәсілдерін қолдану және оқыту процесін ұйымдастыру бойынша ұсынымдар


  1. Арнайы педагог жеке және топтық сабақтарда жаңа материалды түсіндіреді. Мұғалім сыныпта өтілген тақырыпты қайталайды, бекітеді;

  2. Арнайы педагог жеке оқу бағдарламасына сәйкес арнайы мектептерге арналған оқулықтармен жұмыс жасайды, мұғалімдер жұмыс дәптерлерін қолданады.

  3. Жазбаша түрде берілген альфавитті үлгі ретінде қолдану.


БЖБ, ТЖБ тапсырмалары жеке оқу бағдарламасына сәйкес құрастырылады және жеке кабинетте орындалады.






Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!