|
Дата: |
08.11.2025ж. |
|||
|
Сыныбы : 1а, 1б, 1в , 1г. |
Қатысушылар саны: 63. |
Қатыспағандардың саны: 7. |
||
|
Ата – аналар жиналысының тақырыбы: |
«Жеке қауіпсізідік – баланы зорлық – зомбылықтан қорғау». |
|||
|
Ұлттық құндылық |
Әділдік және жауапкершілік. «Жауапкершілік – адамгершіліктің биік шыңы». |
|||
|
Мақсаты |
Салауатты ұрпақ тәрбиелеудегі мектеп пен
ата-аналар арасындағы ынтымақтастықты қалыптастыру. Ата-аналарды
пікір айтуға ынталандыру. Педагогикалық-психологиялық ағарту
жұмысын жүзеге асыру. |
|||
|
|
||||
|
Жиналыстың кезеңі |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Ата – ананың іс - әрекеті |
Бағалау |
|
|
Жиналыстың
басы |
Ұйымдастыру кезеңі |
Ата – аналардың жауаптары. Ата – аналардың сұрақтары. |
Шапалақ |
|
|
Жиналыстың ортасы |
ІІ. Практикалық
бөлім 4. Ата – аналармен жұмыс. Ал енді практикалық кезеңге кезек берейік. Қазір менің алдарыңызда көрсетейін деп тұрғаным жағдаяттық тәсіл. Сіздер өмірге бала алып келесіздер,бала өмірге келгенде тап-таза судай кіршіксіз пәк болады. Бізде қазіргі таңда зорлық-зомбылық неден көбейеді? –Ата-аналар қазіргі таңда балаларына жеткілікті түрде назар аудармайды, көңіл бөлмейді. Бала жылулық сезінбейді. Бала жылулықты үйден ала алмаған соң, оны сырттан іздейді.Мысалы, бірінші достарына барады, достарынан жылулық алады. Одан кейін мектепке барады, сол жақтан шамалы жылу алады. Одан кейін әлеуметтік желі немесе әлеуметтік орта, қоршаған орта. Үй жағындағы көршілерінен, туыстарынан жылулық алады. Бірақ, қанша жерден жылулық алғанымен, бағанағы біздің кіршіксіз пәк баламыздың түсі өзгеріп кетті, яғни түзу жолдан тайып кетті.Санасы, мінез-құлқы өзгерді. Бұл жағдайдың алдын алу үшін біз не істейміз ? -Ата-ана сіздер өздеріңіз емсіздер балаға. Өзіміз ғана емдей аламыз. Сіз осы жағдайда қандай әрекет жасайсыз? Не істей аласыз? Сіздер жағдаяттарды айтып отырыңыздар. -Құшақтау керек -Уақыт бөлу керек -Еркелету керек -Сырласа білу керек -Ортасын білуіміз керек -Мейірім беруіміз керек.
Сіз осы арқылы өз балаңызды
түзей аласыз.Сіздің балаңыз жөнделсе, қоғам да түзеледі. Біз осы
арқылы қоғамды тәрбиелейміз. Қоғамдағы болып жатқан
зорлық-зомбылықтың алдын аламыз. |
Ата – аналардың тренингке қатысуы. Ата – ананың іс – тәжірибеге қатысуы. Ата – аналардың жауаптары. Ата – аналардың сұрақтары. Ата – аналардың сұрақтары. |
Шапалақ Шапалақ Шапалақ |
|
|
Жиналыстың соңы |
ІІІ.Қорытынды бөлім. |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Жеке қауіпсізідік – баланы зорлық – зомбылықтан қорғау» тақырыбындағы ата-аналар жиналысы
«Жеке қауіпсізідік – баланы зорлық – зомбылықтан қорғау» тақырыбындағы ата-аналар жиналысы
|
Дата: |
08.11.2025ж. |
|||
|
Сыныбы : 1а, 1б, 1в , 1г. |
Қатысушылар саны: 63. |
Қатыспағандардың саны: 7. |
||
|
Ата – аналар жиналысының тақырыбы: |
«Жеке қауіпсізідік – баланы зорлық – зомбылықтан қорғау». |
|||
|
Ұлттық құндылық |
Әділдік және жауапкершілік. «Жауапкершілік – адамгершіліктің биік шыңы». |
|||
|
Мақсаты |
Салауатты ұрпақ тәрбиелеудегі мектеп пен
ата-аналар арасындағы ынтымақтастықты қалыптастыру. Ата-аналарды
пікір айтуға ынталандыру. Педагогикалық-психологиялық ағарту
жұмысын жүзеге асыру. |
|||
|
|
||||
|
Жиналыстың кезеңі |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Ата – ананың іс - әрекеті |
Бағалау |
|
|
Жиналыстың
басы |
Ұйымдастыру кезеңі |
Ата – аналардың жауаптары. Ата – аналардың сұрақтары. |
Шапалақ |
|
|
Жиналыстың ортасы |
ІІ. Практикалық
бөлім 4. Ата – аналармен жұмыс. Ал енді практикалық кезеңге кезек берейік. Қазір менің алдарыңызда көрсетейін деп тұрғаным жағдаяттық тәсіл. Сіздер өмірге бала алып келесіздер,бала өмірге келгенде тап-таза судай кіршіксіз пәк болады. Бізде қазіргі таңда зорлық-зомбылық неден көбейеді? –Ата-аналар қазіргі таңда балаларына жеткілікті түрде назар аудармайды, көңіл бөлмейді. Бала жылулық сезінбейді. Бала жылулықты үйден ала алмаған соң, оны сырттан іздейді.Мысалы, бірінші достарына барады, достарынан жылулық алады. Одан кейін мектепке барады, сол жақтан шамалы жылу алады. Одан кейін әлеуметтік желі немесе әлеуметтік орта, қоршаған орта. Үй жағындағы көршілерінен, туыстарынан жылулық алады. Бірақ, қанша жерден жылулық алғанымен, бағанағы біздің кіршіксіз пәк баламыздың түсі өзгеріп кетті, яғни түзу жолдан тайып кетті.Санасы, мінез-құлқы өзгерді. Бұл жағдайдың алдын алу үшін біз не істейміз ? -Ата-ана сіздер өздеріңіз емсіздер балаға. Өзіміз ғана емдей аламыз. Сіз осы жағдайда қандай әрекет жасайсыз? Не істей аласыз? Сіздер жағдаяттарды айтып отырыңыздар. -Құшақтау керек -Уақыт бөлу керек -Еркелету керек -Сырласа білу керек -Ортасын білуіміз керек -Мейірім беруіміз керек.
Сіз осы арқылы өз балаңызды
түзей аласыз.Сіздің балаңыз жөнделсе, қоғам да түзеледі. Біз осы
арқылы қоғамды тәрбиелейміз. Қоғамдағы болып жатқан
зорлық-зомбылықтың алдын аламыз. |
Ата – аналардың тренингке қатысуы. Ата – ананың іс – тәжірибеге қатысуы. Ата – аналардың жауаптары. Ата – аналардың сұрақтары. Ата – аналардың сұрақтары. |
Шапалақ Шапалақ Шапалақ |
|
|
Жиналыстың соңы |
ІІІ.Қорытынды бөлім. |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз













