Жеке
сабақ:
Тұжырымы: ДЦП. Гипер.
Форма. Умеренная умственная отсталость спастическая
псевдобульбарная дизартрия. ОНР 2-3
уровня.
Сыныбы: 5 (ІІ
бөлім)
Сабақтың
тақырыбы: «Күз
мезгілі»
Сабақтың
мақсаты: Күз мезгілінің
табиғаттағы ерекшелігімен таныстыру. Күздің негізгі белгілерін атап
айту. Сөздік қорын молайту. Тыныс алу, ұсақ моторика, артикуляция
жаттығуларының дұрыс орындалуын қадағалау.
Тапсырмалар арқылы
ойлау, есте – сақтау қабілеттерін дамыту. Дыбыстарды
ажырату.
Сабақтың
әдіс-тәсілі: түсіндіру, слайд,
сұрақ-жауап.
-Сәлеметсің бе,
Маулед!
1.Мотивациялық-қозғаушы кезең.
Жарқырап күн
ашылды,
Айналаға күн
шашылды.
Қайырлы таң
досым!
Қайырлы күн
болсын!
Бүгінгі күніміз
сәттілікке толсын!
-Жарайсың, Маулед!
Жақсы көңіл күймен сабағымызды бастайық.
Сұрақ-жауап:
Жыл
мезгілдері?
Апта
күндері?
Күз
мезгілінің айлары?
Артикуляциялық
жаттығулар./ піл, бақа, сусиыр, әткеншек, ат шауып келеді, тәтті
тосап, кесе/
Тыныс алу
жаттығу. (ыстық шәйді суыту)
Дельфа-142 аппаратында
Ұсақ моторикаға
арналған жаттығулар. / бауларды
байлау,шешу/
Дыбыстарды
ажырату. (жапырақ, жел,
жаңбыр)
Сергіту
сәті:
Жаңбыр, жаңбыр
жауасың,
Жанымызға
дауасың.
Біз ойнайтын
ауланың,
Тазартасың
ауасын.
Ойын « Көлеңкесін
тап»/ Жемістердің, жапырақтардың көлеңкесін
табу/
Д/о: « Сиқырлы қорапша»
/сипап сезу арқылы жемістерді ажырату/
Сабақты қорытындылау
және бағалау.
Күні:
Сынып:5 сынып/
ІІ- бөлім/
Пәні: Сөйлеу тілінің даму
кемшіліктерін түзеу
|
Мұғалімі: Сарыева
Н. К.
Мектеп: Жаңаөзен арнайы
мектебі
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Үй
құстары.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Үй құстары туралы білімдерін
кеңейту, пайдасын және тіршілік ету ерекшелігін түсіндіру.
Оқушылардың құстар жайындағы түсініктерін молайта отырып, есте
сақтау қабілеттерін дамыту. Оқушыларға құстарды күтіп-баптауға, үй
құстарына қамқор болуға баулу. Сөздік қорларын дамыту
.
|
Көрсету
жабдықтары
|
Суреттер, интерактив тақта
т.б.
|
Пәнаралық
байланыс
|
|
Сабақ
кезеңдері
|
Мұғалім мен оқушылардың
біріккен қызметі мазмұны
|
Сараланған және жекеленген
тәсілдер
|
1
топ
|
2-топ
|
Ұйымдастыру
|
Амандасу
-Сәлеметсіңдер ме,
балалар!
-Қазір қандай
сабақ?
Психологиялық дайындық.
Сөйлеу
ережесі
Ойымызды
жинақтап,
Дыбыстарды
анықтап.
Сөйлейміз біз
дұрыстап,
Жүрнақ-жалғау
жалғаймыз
Тыныс алып
сөйлейміз.
|
|
|
Үй тапсырмасын
тексеру
|
Сұрақ-жауап алу,
тексеру.
-Жылдың қай
мезгілі?
-Аптаның нешініші
күні?
-Айларын
атайық
-Алдында қандай
сабақ болды?
-Осы сабақтан кейін
қандай сабақ болады?
Биікке
самғайды,
Бірақ ізі қалмайды
/Бүркіт/
Тұмсығы қашау,
кәсібі- ұя жасау,
Ағашты қорғап,
зиянкестердіасау. /Тоқылдақ/
Өткен тақырыбымыз « Дала
құстары» болған.
|
|
|
Сабақтың мақсат-міндеттерін
анықтау
|
Бүгінгі сабақта «Үй құстары»
туралы тақырыбын өтеміз. Құстардың дыбыстары
естіледі.
|
|
|
Жаңа тақырыпты
түсіндіру
|
-Балалар, құстар 3 топқа
бөлінеді
1/ Үй
құстары
2/Дала
құстары
3/ Орман
құстары
Үй құстарына әтеш,
тауық, үйрек, қаз, күркетауық
жатады.
Неліктен оларды үй
құстары деп атаймыз, қалай қоректенеды? Үй құстары үй шаруасында
күтіліп, өсіріледі. Біздің ата-аналарымыз жем, су, бидай, тары
береді. Құстарды сипаттау. Сыртқы құрылысымен
таныстыру.
Дауыс
жаттығуы
Қағып-қағып
қанатын,
Қаңқылдайды қазымыз.
/сыбырлап, жәй, катты айту/
Ұсақ моторика /
саусақтармен құстарды салу/
Тыныс алу жатттығуы
/қауырсындарға үпіру/
Тапсырма / суреттегі
жазумен тақтадағы жазуды
салыстыру/
Суретпен жұмыс/
тауық, үйрек салыстыру/
|
|
|
Жаңа тақырыпты бекіту және
қайталау
|
|
Тест
тапсырмасы:
1.Үйрек неге
жатады?
-
Жәндіктер
-
Балықтар
-
Құстар
2.Құстың
сыртқы жамылғысы
-
Қауырсын
-
Жүн
-
Қабыршақтар
3.Үй
құстарынан қандай өнім
алады?
-
Ауа
-
Ет
-
Су
4.Үй құстары
немен қоректенеді?
-
Ет
-
Май
-
Тары
|
|
|
Сабақ қорытынды
сы және оқушыларды
бағалау.
|
Рефлексия
Бүгінгі сабақта
болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы
бағалау.
|
|
|
|
Үйге тапсырма
беру.
|
|
Үй құстарына
байлынысты жұмбақтар айту . Тақырыпқа байланысты
әңгімелеу.
|
|
|
Қорытынды
бағамдау
|
Оқушылар қызметінің
нәтижесі
|