|
Курс тақырыптары
|
Сағ
|
Негізгі
ұғымдар
|
Мерзімі
|
|
1
|
Кіріспе.
Адамның
жасампаздығы
|
3
|
Адам ойының
құдіреттілігі, құштарлығы, кез келген жағдаятты дұрыс қабылдауы,
өзін-өзі сыйлау, дәріптеу, өз-өзіне есеп
беруі.
|
|
|
2
|
Жан мен
тән
|
3
|
Ақыл, ерік және сезім, ойлау, сезіну,
жоспарлау, ұйымдастыру, мәлім іске шоғырлану, шашырау, шабыттану,
қалжырау жанның қабілеттерін ашу, өзара қарым-қатынас жасауға
итермелеу. Жеке тұлғалық қасиеттерін айқындау. Алаңдау, тынышу,
қуану мен қайғыру жанның күйілерін жоюға
жетелеу. Жанының мекені, дүниедегі тіршілігін атқаруға
мүмкіндік беретін физикалық денесі – тән. Тән саулығы, тазалығы,
сұлулығы адамның сыртқы келбетінен көрініс беретін жағымды
қасиеттер ғана емес, сонымен қатар адамның ішкі жан дүниесін
сипаттайтын белгі, адам жанының саулығы мен тазалығы жайлы
ұғымдарын кеңейіту.
|
|
3
|
Отбасы-рухани
көз
|
3
|
Ата-ана құндылығы,
ата-ананы қадірлеу, ардақтау, отбасыны жоғары құндылық ретінде
қабылдауы, отбасы, туыстық қатынас./видео ютуб/ «Отбасы деген
не?»
|
|
4
|
Мәдени мінез-құлық
дағдылары
|
3
|
мінезқұлықтың белгіленген тәртібі: қоғамдық орында, басқа біреу отырғанда, тілдесу, араласып-құраласу кезінде ұстанатын тәртіп, мінез-құлық
әдебі)Этикет,
|
|
|
Сөйлеу
мәдениеті
|
3
|
қоғамдық даму үдерісінде
қалыптасқан әдеби тілдің ауызша және жазбаша нормаларын меңгеру,
дидарласудың түрлі жағдайларында сөз қолданудың мақсаттары мен
мазмұнын іріктей ала отырып, ойды тиянақты жеткізу ережелерінің
жиынтығы.
Сөйлеу мәдениеті, негізінен,
ресми келіссөздер жүргізу, қолданылатын жалпыадамзаттық денгейде
қабылданған, қалыптасқан ережелер. Тіл мен ойдың, ой мен әрекеттің
арасында тығыз байланысын
айқындау./Дебат, интервью, диалог
пікірталас/
|
|
5
|
Қоршаған ортаны
тану
|
2
|
Табиғатпен үйлесімділік,
табиғатты аялау, тіршілік бастауы, заңдылықтарын сақтау, адамның
қоғам алдында жауапкершілігі, қызметі;
әлеуметтену
|
|
6
|
Ересектермен және
құрдастарымен өзара әрекет
|
3
|
Ересектермен және
құрдастармен қарым – қатынасқа түскенде бала мінез – құлқының
әлеуметтік эталонын меңгеруге мүмкіндік беру, бала өмірдегі белгілі
бір ситуацияларда өзінің мінез – құлқының моральдық нормаларымен
талапқа бағыну қажеттілігін туғызу . Баланың өнегелік дамуындағы
маңызды сәттер - қарым – қатынас нормасын, олардың құндылығын
түсіну білімін арттыру./жаттығулар
|
|
7
|
Адамгершілік
нормалар
|
3
|
Адамды қастерлеу, сыйлау, сену, ар-ұятты
сақтау, имандылық пен
рахымдылық, ізеттілік пен
кішіпейілділік, әділдік, қанағатшылдық түсініктер жайлы ұғымдарын
кеңейту /психологиялық
жағдаяттар/
|
|
8
|
Эстетикалық
дағдылар
|
2
|
Баланы сұлулықты
қабылдауға, оған эмоциялық ықлас білдіруге, сондай-ақ, эстетикалық
ұғым, эстетикалық пікір, эстетикалық баға беру қасиетін
қалыптастыруға жетелеу. Өмірдегі, көркем өнердегі әсемдікті
қабылдаудан туатын эстетикалық нәр алу, толқу, рахаттану. Баланың
бойына эстетикалық құндылықтарды сіңіруді қажетсіну, оған деген
қызығушылығын, эстетикалық талғамын дамыту, эстетикалық іскерлік
пен дағдысын қалыптастыру. Коллаж, выставка, сән
үлгілері
|
|
9
|
Экологиялық
дағдылар
|
2
|
Экологиялық
мәдениетін, өмір сүрудің жаңа стилін, салауатты өмір сүруді, табиғи
ортада өмір сүретін үйлесімділікті
нығайту.
|
|
10
|
Дәстүрлік пен
имандылық
|
2
|
Адамның қоғамдағы, күнделікті өмірдегі
іс-әрекеттерін белгілі-бір қалыпқа түсіретін ішкі рухани реттеуіш
қадір-қасиет, адам
бойындағы адамгершілік, ізгілік, кісілік белгілерін айқындау.
Әлеуметтік-мәдени мұраның ұзақ уақыт бойына адамдар атадан балаға
қалдыратын, әдетке айналған, сол қоғамның немесе әлеуметтік топтың
құндылықтар жүйесі мен ережелеріне ұласқан бөлігімен терең
таныстыру.
|
|
11
|
Борыш пен
парыз
|
2
|
Борыш — ар өлшемі,
адамгершіліктің жоғарғы талабы. Оған мағынасы жақын ұғым — парыз.
Борыш ұғымы кісілік қасиеттер мен адамгершіліктің жалпы ережелерін
орындаумен тікелей байланысты ізгілікті жамандықтан айыру
қажеттілігінен
туғызу.
|
|
12
|
Тұлғаның әлеуметтік
рөлдері
|
2
|
Адамның өз өмір жолын, мақсаттарын,
құндылықтарын, әдептілік нормаларын, болашақ мамандығы мен өмір
жағдайларын өзінше таңдауы.
Индивидтің өзіне сәйкес әлеуметтік мәртебесін
адамның қоғамдығы іс-әрекетінде нақты ұйымдастаруы, мәртебе адам
қоғамындағы жай-күйін анықтаса, ал әлеуметтік рөл – сол бағыттағы
атқаратын қызметі болып табылады..Бұл қызметтер қоғамға жалпы
танылған ережелермен анықтау,
таныстыру.
|
|
13
|
Шығармашылық
есептер
|
1
|
Қорытындылау
|
|
|