Желі және қауіпсіздік 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Желі және қауіпсіздік 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Информатика пәні мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы



Қысқа мерзімді жоспар


7.1B-тарау: Желі және қауіпсіздік

Мектеп:Ш.Уәлиханов атындағы орта мектебі

Мұғалімнің аты-жөні: Мизамбекова Ж


Күні :


Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны:16


қатыспағандар:0

Сабақтың тақырыбы

Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі

Сабақтүрі

Жаңа сабақ

Осы сабақ арқылы іске асатын оқытумақсаттары

7.1.3.1 компьютерлік желілерді топтастыру

Сабақтың мақсаты



Оқушылардың барлығы: компьютерлік желілері жайлы біледі.

Оқушылардың көпшілігі:компьютерлік желілерді топтасыра алады.

Оқушылардың кейбіреуі: желі арқылы құжатпен алмаса алады.

Бағалаукритерийлері

Барлығы

  • Компьютерлік желі түрлерінбіледі.

  • Қолданатын құрылғыларды атай алады.

  • Жергілікті желімен жұмыс істей алады

  • Түрлі компьютерлік желілерді салыстыр аалады.


Оқытудыңтілдікмақсаты

  • Компьютерлік желі, ғаламдықжелі, жергілікті желі, аймақтықжелі, желі топологиясы,шина,сақина, жұлдызша, сервер.

  • Диалог құруға / жазылымғақажеттісөздертоптамасы:…компьютерлікжелі … қолданылады, компьютерлікжеліқолданылғануақытта…

  • Компьютерлікжелініұйымдастыруүшінеңжақсытаңдау…

Құндылықтарғабаулу

Жұптықжұмыста - өзарақұрметкөрсетеді, жекежұмыста - адалдық, бағалауда - шыншылдық, топтықжұмыста - бір-бірініңпікірінтыңдайды.

Пәнаралықбайланыс

Ағылшын тілі-термин сөздердің аударымы

Алдыңғыбілім

Әртүрлі форматтағы файлдар / СЕРПІЛГЕН СҰРАҚТАР/

Топтастыру


Жоспар

Жоспарланғануақыт

Жоспарланғанәрекеттер

Ресурстар

Сабақтыңбасы

1.Ұйымдастыру бөлімі.

(3 мин)







2.«Топқа бөлу».

(2 мин)












3.«Білу»

Миға шабуыл

(5мин)



«Сәлемдесу» ойыны»: Қазірбізсендерменойынойнаймыз, қимылдытезжасауларыңкерек. «Бастаймыз» дегенбелгіберілгенде, менқалайамандасукерекекенінайтамын, сондасендербір-бірлеріңментез-тезамандасасыңдар. Әрадамменәртүрліамандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен.



Мозайка әдісі бойынша оқушылар үш топқа бөлінеді. Әр топтың өз атауы болады:Шина, Жұлдыз, Сақина. Оқушылар өз топтарына отқан кезде әр қайсысының алдында мына түрдегі бағалау парақшасы тұрады:Әр тапсырмада өздерін +/- қойып бағалап отырады.

Аты-жөні

Білу(миға шабуыл)

Түсіну(Жаңа сабақ)

Қолдану(Конверттегі сұрақ)

Жинақтау

(деңгейлік тапсырма)

Ұпай









Қарқынды саралау әдісі. Бұл кезеңде өткен тақырыпты бекіту үшін әр топқа 2 мин уақыт беріледі.Оқушылар төрт сөз бір жауап ойыны арқылы жауабын табу керек.

1.Пернетақта

2.Тышқан

3.Монитор

4.Жүйелік блок











Әр топқа бір – бір параққа бес тапсырма беремін сол бес тапсырманы орындауы керек. Дұрыс емес немесе түсінбеген сұрақтар болса, бағдаршам әдісі бойынша кері байланыс жүргізіледі.Жасыл-келісемін. Сары-сұрағым бар. Қызыл-келіспеймін




Презентация







Сурет үзінділері









Сабақтың ортасы


4.«Түсіну»

(10 мин)













Сөздік

(1 мин)













5.«Қолдану»(5мин)



















6.Сергіту сәті

(3 мин)














7.«Жинақтау»(10мин)













Тақырыбы: Компьютерлік желілер және олардың жіктелуі

Жаңа сабақ. Жаңа сабақты тақырыбын ашу үшін оқушыларға арнайы дайындап келген видео сабағымды көрсетемін.Осы видеоны көрсету арқылы оқушылардың ынтасымен қызығушылығын арттырымын.

Кері байланыс: Жаңа тақырыпты қалай түсінгенін осы сигналдар арқылы білуге болады. Жасыл сигнал түсіндім, қызыл сигнал сұрақтарым бар дегенді білдіреді. Қандай қателіктер кеткені жайлы талдау жұмыстарын жасайды

Рисунок 3 Рисунок 5

Информатика сабағында қолданатын терминдердің ағылшын тіліндегі атауы

Интернет-Internet

Сервер-Server

электрондық пошта-E-mail

Коммутатор –switch

Пернетақта – keyboard

Жергілікті желі-Local Area Network, LAN)

Факс-Fax machine

Болашақта информатика ағылшын тіліне қатысты болғандықтан оқушыларға терминдерді ағылшын тілінде ұсындым.


«Конверттегі сұрақ». Әрбір оқушыға арнап конверт дайындалады және оқу мақсатына сәйкес 2-3 сұрақ жазып, конвертке салынады. Конвертті оқушыларға таратып 2 минут уақыт беремін: оқушы стикерде өз атын, сұрақтардың жауабын жазып конвертке салады және конвертті келесі оқушыға жібереді. Барлық оқушылар жауап бергенше конверттермен алмасады. Соңында стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқыңыз (аттарын атамастан); сынып жауаптардың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды.

1.Компьютерлік желі дегеніміз не?

2.Жергілікті желінің ғаламдық желіден айырмашылығы неде?

3.Желі топологиясы дегеніміз не?

4.Сервер дегеніміз не ?

5. Бір дәрежелі желі дегеніміз не?

6. Интернет дегеніміз қалай түсінесін

Кері байланыс жүргізіледі.Жасыл-келісемін. Сары-сұрағым бар. Қызыл-келіспеймін


Музыка қойылады. Сол музыка біткенше көзін жұмып өз жұптарының бейнесін елестетіп, суретін салады.

Рисунок 6








Осы сергіту сәті балалардың бір-бірін қаншалықты білетінін байқатады. Олар көздерін жұмып, жұптарының суретін салу керек.



Компьютердегі тәжірибелік жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)

А деңгей. Мектепке байланысты корпаративтік желі жобасын талдап, сызбасын ұсынды.

В деңгей. Интернет желісінде оқушылар өздеріне элоктрондық почта жасайды.

С деңгей. Тест тапсырмалары



Дискриптор.

  1. Оқушылар желінің түрін пайдаланады.

  2. Элетрондық почта ашады.

  3. Тест тапсырмасын әзірлей алады.







Видеофрагмент

























Тәжірибелік тапсырма










Музыка




.






Компьютер






Сабақтыңсоңы



8.«Бағалау

парағы»

(2мин)













9.«Рефлексия» (3 мин)




(1 мин)




Өзін-өзі бағалау

Бағдаршам, бағалау парақшалары

С
абақтың соңында мен балаларға сабақтың қаншалықты қызықты және түсінікті болғанын «Бас бармақ әдісімен» көрсетуін сұраймын.


Екі оң баға бер.

Сізге ұнаған сабақтың екі элементін стикерге жазыңыз.

«?» белгісін қойыңыз.

Қиындық тудырған бір элементті жазыңыз.


Үй тапсырмасы. «Жұлдызша» топологиясының суретін салыңыз. Сызбада компьютер-жұмысшы станция және компьютер-серверді белгілеңіз.Осы екі компьютер арасында ақпараттың қалай берілетіндігін бағыттауыш жебе арқылы көрсетіңіз.





















«Рефлексия» тақтасы







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2018
1922
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі