Материалдар / Желідегі қаіпсіздік
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Желідегі қаіпсіздік

Материал туралы қысқаша түсінік
Желідегі қауіпсіздік қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2024
86
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тексерілді: Ә.Тұяқбаев



Ұзақмерзімді жоспардың тарауы:

Денсаулық және қауіпсіздік

Мектеп: С.Рахимов атындағы жббм


Күні: 08.10.2024

Мұғалімнің аты-жөні: Абуова Г

Сынып: 8

Қатысқандар: Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы

§2.2. Желідегі қауіпсіздік


Оқу мақсаттары (оқу бағдарлама- сына сілтеме)

8.4.2.1 желідегі пайдаланушының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерін сақтау (интернетте алаяқтық пен агрессия);


Сабақтың мақсаты

  1. Оқушылар желідегі қауіптерді сипаттауды және олардан қорғанудың тәсілдерін үйренеді.

  2. Оқушылар интернеттегі жеке деректердің қауіпсіздігін сақтау жолдарын меңгереді.


Бағалау критерийі

  • Оқушылар желідегі қауіптерді сипаттауды және олардан қорғанудың тәсілдерін айта алады

  • Оқушылар интернеттегі жеке деректердің қауіпсіздігін сақтау жолдарын біледі


Құндылықтарға баулу

  1. «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы құндылығы қалыптасады.

  2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында жылулық қарым-қатынастар дамиды, ынтымақтастық дағдылары қалыптасады және сындарлы көзқарас дамиды, қарым- қатынастарды қалыптастыру кезінде сыни ойлау қабілеті дағдыланады.


Сабақтың барысы


Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері/уақыт

Мұғалімнің іс-

әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы. Ұйымдастыру кезеңі:/3мин

Топқа

біріктіру:/ 2мин

Сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал орнату.

«Комплимент» әдісі.

Оқушыларды әлеуметтік желі түрлері арқылы топтарға біріктіру.

Оқушылар жұптасып бір-біріне комплимент айтады.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне жақсы комплимент айтады, бауырмалдылығы, қарым-қатынасы нығаяды, сабаққа көңілді қатысады.


instagramm”, «тик ток» әлеуметтік желілері арқылы топқа бірігеді.




А4 арағы


Қызығушы лықты ояту/7мин




















Қызу оқу жұмысымен шұғылдану үшін қызығушылықты ояту.

«Спинер» әдісі.














Оқушылар спинер әдісі бойынша түскен сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар сұрақтар бойынша пікірлерін еркін жеткізеді.


1.Компьютердің адам ағзасына әсері бар ма?

2.Компьютерді алдында қанша уақыт отыруға болады?

3.Компьютердің адам ағзасына жағымсыз әсерін қалай төмендетуге болады?

Компьютер ойындарын ойнаудың оқушы ағзасына қандай әсері бар?

Ойын ойнауда компьютердің зиянды әсерін төмендетудің қандай жолдары бар?

Электрмагниттік сәуленің ағзаға қандай әсері бар?

Қолданыстағы электр құрылғылары ағзаға қаншалықты қауіпті?

Электр құрылғыларының адам ағзасына жағымсыз әсерін қалай төмендетуге болады?

Асық түстері арқылы ҚБ

Қошемет арқылы ҚБ



Оқытудың белсенді әдістері NIS. Астана, 2013


Жаңа сабақ

2мин

«Қоржын» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбына берілген сұрақтар арқылы ашу

  1. ЖЕЛІ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?

  2. ЖЕЛІДЕГІ ҚАУІПСІЗДІК ДЕГЕНДІ ҚАЛАЙ ТҮСІНЕСІҢДЕР?

  3. ИНТЕРНЕТТЕГІ АЛАЯҚТЫҚ ЖАЙЛЫ НЕ БІЛЕСІҢ?

  4. КИБЕРБУЛЛИНГ ҚАЛАЙ ҚАРСЫ ТҰРУҒА БОЛАДЫ?

  5. ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІНІҢ ЗИЯНЫ МЕН ПАЙДАСЫ ТУРАЛЫ НЕ БІЛЕСІҢ?

  6. ИНТЕРНЕТТЕ ҚАНДАЙ АЛАЯҚТАРМЕН ҚАУІП-ҚАТЕРЛЕР БАР?




Сабақтың ортасы Мағынаны тану/5мин







Топтық жұмыс/5мин

Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талдау.

Презентация





1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектесуі қажет.

Оқулықпен жұмыс:

Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады, визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды.

Мақсаты: аудиал және визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау.


1-тапсырманы оқушылар мұғалімнің көмегімен орындайды.

Интернетте қандай алаяқтықтар мен қауіп-қатерлер бар?

Бірлесіп талдаңдар. Сұрыптаңдар.

Дескрипторлар:

  • Желіде кездесетін алаяқтықты анықтайды;

  • Алаяқтық түрлерін салыстырады.


Асық түстері арқылы ҚБ


Информатик а. 8- сынып оқулығы



А4 парағы



Информатик а. 8-сынып оқулығы


Жұптық жұмыс/6мин















Жеке жұмыс/5мин

2-тапсырма

көлемі үлкен

тапсырма.

Алдымен

мұғалім

көмектеседі,

содан кейін өз

бетінше

орындайды.


Оқушыларды шығармашылық- қа баулу үшін тапсырманы өз бетінше орындауын қадағалау.

«Эссе» стратегиясын қолдану-

Оқушылар жұптық жұмыс жасайды

  1. тапсырма

Кибербуллингтің әсіресе жасөспірімдерге қаншалықты қауіпті екенін білдіңдер. Кибербуллингке қалай қарсы тұруға

болады? Кибербуллингке қарсы күресудің ережесін жасап, ұсыныңдар. Жасаған ережелеріңнің әрбір пунктіне дәлелді мысалдар келтіріңдер.

Дескрипторлар:

    • Кибербуллингке қарсы күресу шараларын анықтайды

    • Ортақ ереже жасай алады.


  1. тапсырманы оқушылар өз бетінше орындайды. Шағын эссе жазады.


Интернет желісін пайдалану барысында қауіпсіздік шарала- рын сақтаудың қаншалықты маңызды екенін бағамда.

Дескрипторлар:

  • Интернет желісін пайдалануда желілік қауіпсіздікті сақтаудың маңыздылығын тұжырымдайды.





Асық түстері арқылы ҚБ














Асық түстері арқылы ҚБ



Сабақтың соңы Ой толғаныс Жаңа сабақты бекіту/3мин




Кері байланыс/ 2мин

Жаңа сабақты бекіту сұрақтарын ұсыну.




«Кеме» әдісі.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

  1. «Желідегі қауіпсіздік» деген не?

  2. Интернет қауіпсіздіктің маңыздылығы қандай?



Оқушылар кеменің желкенін бояу арқылы сабақтан алған әсерлерін білдіреді.


Өздерін-өзі бағалайды

Интербел-

сен ді тақта






Кеме суреті


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!