Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Желідегі қаіпсіздік
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді: Ә.Тұяқбаев
Ұзақмерзімді жоспардың тарауы: Денсаулық және қауіпсіздік |
Мектеп: С.Рахимов атындағы жббм |
|||||||||
Күні: 08.10.2024 |
Мұғалімнің аты-жөні: Абуова Г |
|||||||||
Сынып: 8 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
§2.2. Желідегі қауіпсіздік |
||||||||
|
Оқу мақсаттары (оқу бағдарлама- сына сілтеме) |
8.4.2.1 желідегі пайдаланушының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерін сақтау (интернетте алаяқтық пен агрессия); |
||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
|
||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
|
||||||||
|
Сабақтың барысы |
|||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері/уақыт |
Мұғалімнің іс- әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы. Ұйымдастыру кезеңі:/3мин Топқа біріктіру:/ 2мин |
Сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал орнату. «Комплимент» әдісі. Оқушыларды әлеуметтік желі түрлері арқылы топтарға біріктіру. |
Оқушылар жұптасып бір-біріне комплимент айтады.
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне жақсы комплимент айтады, бауырмалдылығы, қарым-қатынасы нығаяды, сабаққа көңілді қатысады.
“instagramm”, «тик ток» әлеуметтік желілері арқылы топқа бірігеді. |
|
А4 арағы |
|||||
|
Қызығушы лықты ояту/7мин
|
Қызу оқу жұмысымен шұғылдану үшін қызығушылықты ояту. «Спинер» әдісі.
|
Оқушылар спинер әдісі бойынша түскен сұрақтарға жауап береді. Оқушылар сұрақтар бойынша пікірлерін еркін жеткізеді.
1.Компьютердің адам ағзасына әсері бар ма? 2.Компьютерді алдында қанша уақыт отыруға болады? 3.Компьютердің адам ағзасына жағымсыз әсерін қалай төмендетуге болады? Компьютер ойындарын ойнаудың оқушы ағзасына қандай әсері бар? Ойын ойнауда компьютердің зиянды әсерін төмендетудің қандай жолдары бар? Электрмагниттік сәуленің ағзаға қандай әсері бар? Қолданыстағы электр құрылғылары ағзаға қаншалықты қауіпті? Электр құрылғыларының адам ағзасына жағымсыз әсерін қалай төмендетуге болады? |
Асық түстері арқылы ҚБ Қошемет арқылы ҚБ |
Оқытудың белсенді әдістері NIS. Астана, 2013 |
|||||
|
Жаңа сабақ 2мин |
«Қоржын» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбына берілген сұрақтар арқылы ашу |
|
|
|
|||||
|
Сабақтың ортасы Мағынаны тану/5мин
Топтық жұмыс/5мин |
Оқулықта берілген ақпаратты оқушылармен бірге талдау. Презентация
1-тапсырма жалпы тапсырма. Мұғалім көмектесуі қажет. |
Оқулықпен жұмыс: Оқушылар оқулықтағы ақпаратпен танысады, визуалды ақпарат алады. Мұғаліммен бірге талдайды. Мақсаты: аудиал және визуал оқушылардың білім алуына жағдай жасау. 1-тапсырманы оқушылар мұғалімнің көмегімен орындайды. Интернетте қандай алаяқтықтар мен қауіп-қатерлер бар? Бірлесіп талдаңдар. Сұрыптаңдар. Дескрипторлар:
|
Асық түстері арқылы ҚБ |
Информатик а. 8- сынып оқулығы А4 парағы
Информатик а. 8-сынып оқулығы |
|||||
|
Жұптық жұмыс/6мин Жеке жұмыс/5мин |
2-тапсырма көлемі үлкен тапсырма. Алдымен мұғалім көмектеседі, содан кейін өз бетінше орындайды. Оқушыларды шығармашылық- қа баулу үшін тапсырманы өз бетінше орындауын қадағалау. «Эссе» стратегиясын қолдану- |
Оқушылар жұптық жұмыс жасайды
Кибербуллингтің әсіресе жасөспірімдерге қаншалықты қауіпті екенін білдіңдер. Кибербуллингке қалай қарсы тұруға болады? Кибербуллингке қарсы күресудің ережесін жасап, ұсыныңдар. Жасаған ережелеріңнің әрбір пунктіне дәлелді мысалдар келтіріңдер. Дескрипторлар:
Интернет желісін пайдалану барысында қауіпсіздік шарала- рын сақтаудың қаншалықты маңызды екенін бағамда. Дескрипторлар:
|
Асық түстері арқылы ҚБ Асық түстері арқылы ҚБ |
|
|||||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс Жаңа сабақты бекіту/3мин Кері байланыс/ 2мин |
Жаңа сабақты бекіту сұрақтарын ұсыну. «Кеме» әдісі. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Оқушылар кеменің желкенін бояу арқылы сабақтан алған әсерлерін білдіреді. |
Өздерін-өзі бағалайды |
Интербел- сен ді тақта
Кеме суреті |