|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
. Менің алғашқы суретім (ортақ тақырыбы: "Дәстүр және фольклор") |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Арай 87751750706 |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Музыкалық аспаптар. Жобалық жұмыс |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1. 4. 2. 1.программалау ойын алаңында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch(сретч)); |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Ппрограммалау ойын алаңында жобаны құрады, сақтайды және ашады (Scratch(сретч)); |
|||
|
Тәуелсіздік және отаншылдық айы |
• Отан, ел, туған өлке туралы білу және пайымдау • Туған елге деген сүйіспеншілігін білдіре алу • Мемлекеттік тілді білу • Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру • Қазақстанның мемлекеттік рәміздерін ажырата білу • Отбасы Отанның бір бөлігі екенін түсіну |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал «Гүлмен тілек» Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің түстері бойынша топқа біріктіріледі 3. Үй тапсырмасын қайталау «Wordwall» платформасында онлайн сұрақтарға жауап береді Дескриптор: Онлайн платформада сұрақтарға жауап береді |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Оқушылар гүлді алақандарына салып тұрып бір-біріне тілек айтады Гүлдің түстері бойынша топқа бөлінеді
1-топ
2
3 |
ҚБ смайлик әдісі
|
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі түсті гүлдер https://wordwall.net/da/resource/54880650 |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жобалық жұмыс
Топтық жұмыс 1-тапсырма «Кейс – стади» әдісі арқылы Жұмысты жүргізу үшін бір жағдаят ұсынылады, өз ойларын ортаға салып зерттеу жұмысын жүргізеді.
Дескриптор: Интернеттен мұғалімнің көмегімен музыкалық аспаптардың суреттерін жүктейді Жұптық жұмыс 2 -тапсырма «Ойлан. Жұптас. Бөліс » тәсілі Оқушылар қарама-қарсы сызық бойымен қатарға тұрып, жұптық әңгіме жүргізеді.
Дескриптор: -Scratch программасын іске қосады -Аспаптарды сахнаға орналастырады -ұлттық аспаптар деген атаумен сақтайды Жеке жұмыс. Компьютермен жұмыс 3-тапсырма «Ой қозғау» әдісі арқылы тапсырманы орындау
Дескриптор: -«Ұлттық аспаптар» файлын ашады -суреттегі скриптіні жазып, жоба құрады Сергіту сәті «Шеңбердегі доп» Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады Доп қолына тиген оқушы сабақ туралы бір сөйлем айтады EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Дискриптор Компьютердің негізгі бөліктерін атайды Сабақты қорытындылау. 4-тапсырма «Wordwall» платформасы арқылы сұрақтарға жауап береді Дескриптор: -Онлайн платформада сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды Тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
ҚБ «Жарайсыңда» «бәрекелді» «керемет» Коментарий арқылы бірін-бірі бағалау Бас бармақ арқылы бірін –бірі бағалайды Смайлик арқылы
От шашу арқылы |
4 парақшасы, оқулық Жұмыс дәптер Ноутбук, оқулық Кішкентай доп Тапсырма https://wordwall.net/play/87659/195/335 |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
2.Кері байланыс: Тазалық
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Слайд/плакат |
|
Үй тапсырмасы |
&9 оқу. 35-36 беттер |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Желідегі қажетсіз байланыстар
Желідегі қажетсіз байланыстар
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
. Менің алғашқы суретім (ортақ тақырыбы: "Дәстүр және фольклор") |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Арай 87751750706 |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 1 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Музыкалық аспаптар. Жобалық жұмыс |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
1. 4. 2. 1.программалау ойын алаңында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch(сретч)); |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Ппрограммалау ойын алаңында жобаны құрады, сақтайды және ашады (Scratch(сретч)); |
|||
|
Тәуелсіздік және отаншылдық айы |
• Отан, ел, туған өлке туралы білу және пайымдау • Туған елге деген сүйіспеншілігін білдіре алу • Мемлекеттік тілді білу • Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру • Қазақстанның мемлекеттік рәміздерін ажырата білу • Отбасы Отанның бір бөлігі екенін түсіну |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал «Гүлмен тілек» Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің түстері бойынша топқа біріктіріледі 3. Үй тапсырмасын қайталау «Wordwall» платформасында онлайн сұрақтарға жауап береді Дескриптор: Онлайн платформада сұрақтарға жауап береді |
1.Мұғаліммен амандасады. 2.Оқушылар гүлді алақандарына салып тұрып бір-біріне тілек айтады Гүлдің түстері бойынша топқа бөлінеді
1-топ
2
3 |
ҚБ смайлик әдісі
|
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі түсті гүлдер https://wordwall.net/da/resource/54880650 |
|
Сабақтың ортасы 30 мин |
Жобалық жұмыс
Топтық жұмыс 1-тапсырма «Кейс – стади» әдісі арқылы Жұмысты жүргізу үшін бір жағдаят ұсынылады, өз ойларын ортаға салып зерттеу жұмысын жүргізеді.
Дескриптор: Интернеттен мұғалімнің көмегімен музыкалық аспаптардың суреттерін жүктейді Жұптық жұмыс 2 -тапсырма «Ойлан. Жұптас. Бөліс » тәсілі Оқушылар қарама-қарсы сызық бойымен қатарға тұрып, жұптық әңгіме жүргізеді.
Дескриптор: -Scratch программасын іске қосады -Аспаптарды сахнаға орналастырады -ұлттық аспаптар деген атаумен сақтайды Жеке жұмыс. Компьютермен жұмыс 3-тапсырма «Ой қозғау» әдісі арқылы тапсырманы орындау
Дескриптор: -«Ұлттық аспаптар» файлын ашады -суреттегі скриптіні жазып, жоба құрады Сергіту сәті «Шеңбердегі доп» Оқушылар шеңберлене отырып, бір-біріне кішкене допты лақтырады Доп қолына тиген оқушы сабақ туралы бір сөйлем айтады EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Дискриптор Компьютердің негізгі бөліктерін атайды Сабақты қорытындылау. 4-тапсырма «Wordwall» платформасы арқылы сұрақтарға жауап береді Дескриптор: -Онлайн платформада сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды Тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
ҚБ «Жарайсыңда» «бәрекелді» «керемет» Коментарий арқылы бірін-бірі бағалау Бас бармақ арқылы бірін –бірі бағалайды Смайлик арқылы
От шашу арқылы |
4 парақшасы, оқулық Жұмыс дәптер Ноутбук, оқулық Кішкентай доп Тапсырма https://wordwall.net/play/87659/195/335 |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
2.Кері байланыс: Тазалық
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Слайд/плакат |
|
Үй тапсырмасы |
&9 оқу. 35-36 беттер |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз






















