|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Сөзбе-сөз (ортақ тақырыптары: "Менің мектебім", "Менің туған жерім") |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Арай 87751750706 |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мультфильм құру. Жоба жасау |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастырады |
|||
|
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫ |
• Мінез-құлық нормаларын білу және оларды сақтаудың маңызын түсіну • Командада жұмыс істей білу • Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал
3. Конфет түстері арқылы топқа бөлу
4. Үй тапсырмасын қайталау «Тақырыптық теннис» Тақырыпқа сай бір сөзден айтып, әр топ сол сөздің мағынасын ашып отырады Дескриптор: - Келтірілген сөздің мағынасын ашады |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-біріне ақ тілек айтады 3. Конфет түстері арқылы топқа бөлінеді 3. Оқушылар сұрақтардың дұрыстығын тексереді |
ҚБ смайлик әдісі
|
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі конфеттер |
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 7 мин 5 мин 10 мин 3 мин 5 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіреді
Топтық жұмыс 1-тапсырма «Кейс – стади» әдісі арқылы
Жұмысты жүргізу үшін бір жағдаят
ұсынылады, өз ойларын ортаға салып зерттеу жұмысын жүргізіп, жоба
жасайды
Дескриптор -Сахнаға жобаға қатысты фон таңдап алады -Доптың сахнадағы қозғалысын орналастырады Жұптық жұмыс 2 -тапсырма «Көршіңізге айтыңыз» «Көршіме айтамын» әдістемесі арқылы жұптарынмен анықтайды
Дескриптор: -Қыздың скриптісін пернетақтадан оңға бағыттаушы пернемен басқарылатындай етіп құрастырады Жеке жұмыс. Компьютермен жұмыс 3-тапсырма «Ой қозғау» әдісі арқылы тапсырманы орындау
Дескриптор: -Алдыңғы жобаны жалғастырады - Қыздың скриптісін пернетақтадан оңға бағыттаушы пернемен басқарылатындай етіп құрастырады Сергіту сәті «Балық, құс, аң» Мақсаты: Жүргізуші ойыншылардың жанына барып жаймен ғана «балық, құс, аң» - деп айтып-айтып келеді де, бір ойыншының жанына барған кезде дауысын қаттырақ шығарып: - Балық!(немесе аң, құс) –деп айтып қалады. Сол мезетте ол ойыншы бірден өзі білетін кез-келген балықтың атын айтып үлгеруі керек. Айта алмай қалса, ол ойыннан шығады. Ойын ең соңғы ойыншы қалғанша жалғаса береді EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Анимация деген не? Дискриптор Сұраққа жауап береді Сабақты қорытындылау. 4-тапсырма«3 таяқша» әдісі Жаңа тақырыпқа байланысты 1 сұрақ 1 жауап 1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады. Дескриптор: -жаңа тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды Тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
ҚБ «Жарайсыңда» «бәрекелді» «керемет» Коментарий арқылы бірін-бірі бағалау Бас бармақ арқылы бірін –бірі бағалайды Смайлик арқылы
От шашу арқылы |
Ноутбук, оқулық Тапсырма |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
2.Кері байланыс: Тазалық
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Слайд/плакат |
|
Үй тапсырмасы |
&16оқу. 68-69 беттер |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Желідегі қажетсіз байланыстар
Желідегі қажетсіз байланыстар
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
Сөзбе-сөз (ортақ тақырыптары: "Менің мектебім", "Менің туған жерім") |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
Арай 87751750706 |
|||
|
Күні |
|
|||
|
Сынып: 2 |
Қатысушылар саны |
|
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Мультфильм құру. Жоба жасау |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру; |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастырады |
|||
|
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ ҚҰНДЫЛЫҒЫ |
• Мінез-құлық нормаларын білу және оларды сақтаудың маңызын түсіну • Командада жұмыс істей білу • Басқалармен бірлескен жұмыстың нәтижесін қорғай білу |
|||
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 10 мин |
1.Оқушылармен амандасу. 2. Психологиялық ахуал
3. Конфет түстері арқылы топқа бөлу
4. Үй тапсырмасын қайталау «Тақырыптық теннис» Тақырыпқа сай бір сөзден айтып, әр топ сол сөздің мағынасын ашып отырады Дескриптор: - Келтірілген сөздің мағынасын ашады |
1.Мұғаліммен амандасады. 2. Бір-біріне ақ тілек айтады 3. Конфет түстері арқылы топқа бөлінеді 3. Оқушылар сұрақтардың дұрыстығын тексереді |
ҚБ смайлик әдісі
|
Оқулық «Арман ПВ» Түрлі конфеттер |
|
Сабақтың ортасы Жаңа сабақ 7 мин 5 мин 10 мин 3 мин 5 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіреді
Топтық жұмыс 1-тапсырма «Кейс – стади» әдісі арқылы
Жұмысты жүргізу үшін бір жағдаят
ұсынылады, өз ойларын ортаға салып зерттеу жұмысын жүргізіп, жоба
жасайды
Дескриптор -Сахнаға жобаға қатысты фон таңдап алады -Доптың сахнадағы қозғалысын орналастырады Жұптық жұмыс 2 -тапсырма «Көршіңізге айтыңыз» «Көршіме айтамын» әдістемесі арқылы жұптарынмен анықтайды
Дескриптор: -Қыздың скриптісін пернетақтадан оңға бағыттаушы пернемен басқарылатындай етіп құрастырады Жеке жұмыс. Компьютермен жұмыс 3-тапсырма «Ой қозғау» әдісі арқылы тапсырманы орындау
Дескриптор: -Алдыңғы жобаны жалғастырады - Қыздың скриптісін пернетақтадан оңға бағыттаушы пернемен басқарылатындай етіп құрастырады Сергіту сәті «Балық, құс, аң» Мақсаты: Жүргізуші ойыншылардың жанына барып жаймен ғана «балық, құс, аң» - деп айтып-айтып келеді де, бір ойыншының жанына барған кезде дауысын қаттырақ шығарып: - Балық!(немесе аң, құс) –деп айтып қалады. Сол мезетте ол ойыншы бірден өзі білетін кез-келген балықтың атын айтып үлгеруі керек. Айта алмай қалса, ол ойыннан шығады. Ойын ең соңғы ойыншы қалғанша жалғаса береді EБҚЕ бар балалар үшін тапсырма Анимация деген не? Дискриптор Сұраққа жауап береді Сабақты қорытындылау. 4-тапсырма«3 таяқша» әдісі Жаңа тақырыпқа байланысты 1 сұрақ 1 жауап 1 идея әр топ даярлап, көпшілікке салады. Дескриптор: -жаңа тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді |
1-тапсырманы орындайды 2-тапсырманы орындайды 3-тапсырманы орындайды Сергіту сәтін жасайды Тапсырманы орындайды 4-тапсырманы орындайды |
ҚБ «Жарайсыңда» «бәрекелді» «керемет» Коментарий арқылы бірін-бірі бағалау Бас бармақ арқылы бірін –бірі бағалайды Смайлик арқылы
От шашу арқылы |
Ноутбук, оқулық Тапсырма |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
2.Кері байланыс: Тазалық
|
Өзін-өзі бағалау. |
|
Слайд/плакат |
|
Үй тапсырмасы |
&16оқу. 68-69 беттер |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз

























