Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Желідегі қауіпсіздік. 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
|
Денсаулық және қауіпсіздік |
|||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Жакенова Г.Е |
|||||||||
Күні: |
18.10.2023 |
|||||||||
Сынып: 8 «Б» |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||
Сабақ тақырыбы |
Желідегі қауіпсіздік |
|||||||||
Оқу мақсаты |
8.4.2.1 желідегі пайдаланушының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерін сақтау (интернетте алаяқтық пен агрессия) |
|||||||||
Сабақ мақсаты |
|
|||||||||
Сабақ барысы: |
||||||||||
Сабақ кезеңі: |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
Кіріспе бөлім 5мин |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгендейді, жақсы көңіл-күй тілейді. Оқушыларды шеңбер түрінде тұрғызып, бір-біріне жақсы қасиеттерін айту; Кездейсоқ генератор castlots.org сайты арқылы топқа бөлінеді 1 топ – тик-ток 2 топ - инстаграм
|
Оқушылар сабаққа назарын аударады. Оқушылар шеңбер бойымен тұрады, бір-біріне жақсы пікір айтады, кездейсоқ бөліну арқылы екі топқа бөлінеді |
Белсенді, ойын жақсы жеткізген топқа немесе оқушыны мадақтау Стикермен лайк беру, лайк жинап, цифрлық бедел қалыптастыру |
8 сынып оқулық |
||||||
Негізгі бөлім 35 мин |
Жаңа тақырыпты түсіндіру Сурет арқылы тақырыпты ашады Сабақ мақсатын түсіндіреді. Желідегі ақпараттық қауіпсіздіктің қатері – Интернет желісінің ақпарат тық-коммуникациялық құралдарын қолданып, адамның, қоғамның және тіпті мемлекеттің маңызды мүдделе- ріне зиян келтірудің ықтимал мүмкіндігі. Қауіптің екі түрі бар: 1)Техникалық қауіп-қатерлер 2) Әлеуметтік қауіп-қатерлер Претекстинг – алдын ала жасалған сценарий (претекст) бойынша жасалған әрекет. Нәтижесінде мақсат (жәбірленуші) белгілі бір ақпаратты беруі немесе белгілі бір әрекетті жасауы керек. Шабуылдың бұл түрі әдетте телефон арқылы жүзеге асы- рылады. Кибербуллинг – желі қолданушысына зәбір көрсету, агрессия, қорқыту мазмұнындағы хабарламалар жіберу. Фишинг – құпия ақпаратты алаяқтық жолмен алуға бағытталған әдіс. Әдетте зиянкес банктен немесе төлем жүйесінен белгілі бір ақпаратты «тексеруді» немесе белгілі бір әрекеттерді жасауды талап ететін ресми хат түрінде қолдан жасалған e-mail жібереді. Топтық жұмыс «Ойланайық, талқылайық» 47 бет тапсырмасы 1,2 – тик ток тобына 3,4 – инстаграм тобына Сұрақтарына жауап беру Сәйкестендіру Жұптық жұмыс Компьютерде орындайық Жеке жұмыс Интернеттің іздеу сайттарын пайдалана отырып, мына терминдерге түсініктеме беріңдер: А) Апгрейдтеу Ә) CU Б) IMO В) LOL Г) Шифрлау Ғ) IP-адрес Д) Карантин Жұптық жұмыс «Талдап, салыстырайық» тапсырмасы 47 бет Берілген әрекеттерді талдап, салыстырып, кестені толтырыңдар:
Жеке жұмыс Тест тапсырмалары Дәптерге орындайық Төмендегі сұрақтардың жауабы қандай?
А) интернетті пайдаланбау Ә) антивирустық программаны қолдану және оны жаңарту Б) файлдарды көшіріп алу кезінде сақтану 2) Фишинг дегеніміз не? А) Компьютерлік вирусты жою Ә) Компьюерлік вирустың таралуы Б) құпия ақпараттың басқаларға жария болуы 3) Пошталарыңа күдікті хат келді. Оны ашасыңдар ма? А) күдікті хаттарды ешқашан ашпаймыз Ә) кейінірек ашамыз Б) ашу керек 4) Желіде бейтаныс адам дөрекі сөйледі. Сендердің іс-әрекеттерің? А) дөрекі сөз қайтару Ә) сөйлесуді тоқтату Б) әрі қарай сөйлесе беру 5) Антивирустық программа – А) ағзаны шынықтыру программасы Ә) компьютерлік вирустардан қорғайтын программа Б) желідегі агрессорлардан қорғайтын программа
|
Мұғалімді миға шабуыл сұрақтарын қояды, оқушылардың пікірін тыңдайды, бірге талқылайды, сұрақтарға жауап береді.
1,2 мысалды мұғаліммен бірге талқылайды
Тақырыпты оқиды, бірге талдайды, сызба түрінде көрсетеді
Тақырып бойынша жаңа ұғымдармен танысады, мысал келтіреді
Дескриптор:
Дескриптор:
Дескриптор:
Дескриптор:
Дескриптор:
|
Белсенді, ойын жақсы жеткізген топқа немесе оқушыны мадақтау
Топтар тақырыпты бірге талқылайды, пікір білідіреді
Белсенді қатысқан оқушыға стикер беру, мадақтау
Стикер беру, стикерді жинап, лайкқа айналдыру
Стикер беру, стикерді жинап, лайкқа айналдыру
Лайк беру, стикерді жинап, цифрлық бедел қалыптастыру
Стикер беру, стикерді жинап, лайққа айналдыру
Стикер беру, стикерді жинап, лайққа айналдыру |
Оқулық 8 сынып
https://www.educaplay.com/learning-resources/16499535-euphemism_pairs.html
Іздеу браузерлері
Zipgrade қосымшасы
|
||||||
Сабақтың соңы 5 мин |
Рефлексия Сабақтан алған әсеріңізді тақтадағы instagram, tik-tok әлеуметтік желісіне лүпіл мен комментарий қалдыру үшін, стикерге жазып, бетіне жапсыру
Үйде орындайық «Интернет желісіндегі қауіпсіздік бойынша балалар мен ата-аналарға арналған кеңестер» тақырыбында ақпараттық постер жасаңдар |
Оқушылар өз әсерлерін стикерге жазып, тақтадағы инстаграм мен тик-ток әлеуметтік желісіне жапсырады
Үй тапсырмасын белгілеп алады |
Стикерлерін бонусқа айналдырып санау, бонусты конфетке айналдыру |
|
5