Материалдар / Желідегі қауіпсіздік. 8 сынып

Желідегі қауіпсіздік. 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
"Денсаулық және қауіпсіздік" тарауы бойынша "Желідегі қауіпсіздік" тақырыбы бойынша ашық сабақ. 8 сынып. Информатика
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Маусым 2024
110
0 рет жүктелген
405 ₸ 450 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:


Денсаулық және қауіпсіздік

Педагогтің аты-жөні:

Жакенова Г.Е

Күні:

18.10.2023

Сынып: 8 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Желідегі қауіпсіздік

Оқу мақсаты

8.4.2.1 желідегі пайдаланушының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерін сақтау (интернетте алаяқтық пен агрессия)

Сабақ мақсаты

  • желідегі пайдаланушының қауіпсіздігін қамтамасыз ету ережелерімен танысу, талдау;

  • ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қауіптерді жіктеу;

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңі:

Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау



Ресурстар

Кіріспе бөлім

5мин

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларды түгендейді, жақсы көңіл-күй тілейді.

Оқушыларды шеңбер түрінде тұрғызып, бір-біріне жақсы қасиеттерін айту;

Кездейсоқ генератор castlots.org сайты арқылы топқа бөлінеді

1 топ – тик-ток

2 топ - инстаграм


Оқушылар сабаққа назарын аударады.

Оқушылар шеңбер бойымен тұрады, бір-біріне жақсы пікір айтады, кездейсоқ бөліну арқылы екі топқа бөлінеді





Белсенді, ойын жақсы жеткізген топқа немесе оқушыны мадақтау


Стикермен лайк беру, лайк жинап, цифрлық бедел қалыптастыру


8 сынып оқулық





http://castlots.org/


Негізгі бөлім

35 мин













Жаңа тақырыпты түсіндіру

Сурет арқылы тақырыпты ашады Сабақ мақсатын түсіндіреді.


Желідегі ақпараттық қауіпсіздіктің қатері – Интернет желісінің ақпарат тық-коммуникациялық құралдарын қолданып, адамның, қоғамның және тіпті мемлекеттің маңызды мүдделе-

ріне зиян келтірудің ықтимал мүмкіндігі. Қауіптің екі түрі бар:

1)Техникалық қауіп-қатерлер

2) Әлеуметтік қауіп-қатерлер



Претекстинг – алдын ала жасалған сценарий (претекст)

бойынша жасалған әрекет. Нәтижесінде мақсат (жәбірленуші)

белгілі бір ақпаратты беруі немесе белгілі бір әрекетті жасауы

керек. Шабуылдың бұл түрі әдетте телефон арқылы жүзеге асы-

рылады.

Кибербуллинг – желі қолданушысына зәбір көрсету, агрессия, қорқыту мазмұнындағы хабарламалар жіберу.

Фишинг – құпия ақпаратты алаяқтық жолмен алуға бағытталған әдіс. Әдетте зиянкес банктен немесе төлем жүйесінен белгілі

бір ақпаратты «тексеруді» немесе белгілі бір әрекеттерді жасауды

талап ететін ресми хат түрінде қолдан жасалған e-mail жібереді.


Топтық жұмыс


«Ойланайық, талқылайық» 47 бет тапсырмасы

1,2 – тик ток тобына

3,4 – инстаграм тобына

Сұрақтарына жауап беру









Сәйкестендіру

Жұптық жұмыс








Компьютерде орындайық

Жеке жұмыс


Интернеттің іздеу сайттарын пайдалана отырып, мына терминдерге түсініктеме беріңдер:

А) Апгрейдтеу

Ә) CU

Б) IMO

В) LOL

Г) Шифрлау

Ғ) IP-адрес

Д) Карантин





Жұптық жұмыс

«Талдап, салыстырайық» тапсырмасы 47 бет

Берілген әрекеттерді талдап, салыстырып, кестені толтырыңдар:

  1. әлеуметтік желілерде өздеріңді сыпайы ұстау;

  2. өз профильдеріңе шынайы аты-жөндеріңді, мекенжайларыңды, телефон нөмірлеріңді қою

  3. күдікті хабарламаларды ашу, оларды жіберу;

  4. желіде біреуді ренжіту

  5. өздерің жайлы ақпаратты жасыру;

  6. антивирустық программаны жаңартып отыру;

  7. агрессорға дөрекі сөз қайтару

Қауіпті

Қауіпсіз





Жеке жұмыс

Тест тапсырмалары

Дәптерге орындайық

Төмендегі сұрақтардың жауабы қандай?

  1. Компьютерлік вирустан қорғану үшін не істейміз?

А) интернетті пайдаланбау

Ә) антивирустық программаны қолдану және оны жаңарту

Б) файлдарды көшіріп алу кезінде сақтану

2) Фишинг дегеніміз не?

А) Компьютерлік вирусты жою

Ә) Компьюерлік вирустың таралуы

Б) құпия ақпараттың басқаларға жария болуы

3) Пошталарыңа күдікті хат келді. Оны ашасыңдар ма?

А) күдікті хаттарды ешқашан ашпаймыз

Ә) кейінірек ашамыз

Б) ашу керек

4) Желіде бейтаныс адам дөрекі сөйледі. Сендердің іс-әрекеттерің?

А) дөрекі сөз қайтару

Ә) сөйлесуді тоқтату

Б) әрі қарай сөйлесе беру

5) Антивирустық программа

А) ағзаны шынықтыру программасы

Ә) компьютерлік вирустардан қорғайтын программа

Б) желідегі агрессорлардан қорғайтын программа



Мұғалімді миға шабуыл сұрақтарын қояды, оқушылардың пікірін тыңдайды, бірге талқылайды, сұрақтарға жауап береді.


1,2 мысалды мұғаліммен бірге талқылайды













Тақырыпты оқиды, бірге талдайды, сызба түрінде көрсетеді






Тақырып бойынша жаңа ұғымдармен танысады, мысал келтіреді

















Дескриптор:

  • Топпен бірге талқылап, өз ойларын жазады

  • Топпен қорғайды







Дескриптор:

  1. Терминдер мен анықтамаларды анықтайды.

  2. Дұрыс жауабына қарай сәйкестендіреді


Дескриптор:

  1. Интернеттен іздеу сайттарын қолданады.

  2. Терминдерге түсініктеме береді












Дескриптор:

  1. Берілген әрекеттерді талдайды.

  2. Қауіпті және қауіпсіз әрекеттерді анықтайды

  3. Кестені толтырады


















Дескриптор:

  1. Сұрақтарды оқиды, танысады.

  2. Дұрыс жауаптарын белгілейді











Белсенді, ойын жақсы жеткізген топқа немесе оқушыны мадақтау


















Топтар тақырыпты бірге талқылайды, пікір білідіреді




Белсенді қатысқан оқушыға стикер беру, мадақтау
















Стикер беру, стикерді жинап, лайкқа айналдыру








Стикер беру, стикерді жинап, лайкқа айналдыру













Лайк беру, стикерді жинап, цифрлық бедел қалыптастыру















Стикер беру, стикерді жинап, лайққа айналдыру






















Стикер беру, стикерді жинап, лайққа айналдыру

Оқулық 8 сынып


































































https://www.educaplay.com/learning-resources/16499535-euphemism_pairs.html










Іздеу браузерлері























https://www.liveworksheets.com/c?a=s&t=xuNRAoXBV2&sr=n&l=ss&i=sdczsxx&r=ag&f=dzdtuzus&ms=uz&cd=pmx---j---5lpppnkgpmmdbngnzxgxpxg&mw=hs












Zipgrade қосымшасы



































Сабақтың соңы

5 мин

Рефлексия

Сабақтан алған әсеріңізді тақтадағы instagram, tik-tok әлеуметтік желісіне лүпіл мен комментарий қалдыру үшін, стикерге жазып, бетіне жапсыру


Үйде орындайық

«Интернет желісіндегі қауіпсіздік бойынша балалар мен ата-аналарға арналған кеңестер» тақырыбында ақпараттық постер жасаңдар


Оқушылар өз әсерлерін стикерге жазып, тақтадағы инстаграм мен тик-ток әлеуметтік желісіне жапсырады


Үй тапсырмасын белгілеп алады

Стикерлерін бонусқа айналдырып санау, бонусты конфетке айналдыру















































5


Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!