(М) Мағынаны тану.
/Мұғалім оқушыларды тақырыппен
таныстырады/
Бейнебаян:
Кезкелген адам
кибербуллингке тап болуы
мүмкін
Топтық
жұмыс.Мәтінмен
жұмыс.
I
топқа
«Интернет
желісіндегі алаяқтық» тақырыбына постер
қорғау.
II
топқа
«Жұмыс немесе ақша
табуды ұсыну» тақырыбына инстаграмда
жариялау.
III
топқа
«Қайырымдылық
акциялары » тақырыбына жарнама
жасау.
Жұптық жұмыс.
Жұмыс дәптерімен жұмыс.
-
тапсырма.
Сұрақ – жауап
2 – тапсырма. Сәйкестендіру
тесті.
3 – тапсырма. Ақпарат
беру
4 –
тапсырма.Ақпараттық қауіпсіздің маңыздылығы
не?
Желіде алаяқтылық
неден не?
Кибербуллингтің
қандай қаупі бар?
Интернетте
алаяқтылық жасағандарды қалай анықтауға
болады?
ІР адрестеу деген
не?
Ақпараттық
қауіпсіздіктің қандай маңызды үш аспектілері
бар?
Жеке
жұмыс.Тапсырма
Туындаған
жағдаяттардан шығудың дұрыс жолын
таңдаңыз.
1. Сіз ашқан сайт
алаяқтың сайты екенін қалай түсінуге
болады?
Басқа сайттарға
сілтемелер көп
Сайт аты
«www.raki228.com»
Сайтқа кіргенде
ештеңе болмайды
«ХХ-ХХ» номеріне
хабарлама жолдауыңызды
сұрайды
2. Егер сайт сізді
алдайтынын түсінсеңіз қандай әрекет жасайтын
едіңіз?
Сайттан
шығамын
Сайтқа шағым
жіберемін
Сайт сілтемесін
достарыма жіберемін
Ата-анамнан ақыл
сұраймын
3. Интернетті
қауіпсіз қолданудың 2 ережесін
жазыңыз:
1. _____________________________________________________________
_______________________________________________________________
2. _____________________________________________________________
_______________________________________________________________
|
Оқушыларға жаңа
тақырып бойынша ақпаратпен
танысады
Бейнероликпен
танысып,оның қандай зиянды тұстарын
анықтайды
«Интернет
желісіндегі алаяқтық» жасаудың себептерін
анықтайды
«Жұмыс немесе ақша
табуды ұсыну» инстаграмда жұмыс жасаудың жағымды жағымсыз жақтарын
анықтайды
«Қайырымдылық
акциялары » қалай жарнама жасаудың жолдарын
көрсетеді.
Компютерде тақырыпқа
байланысты тапсырмаларды
орындайды
Дескриптор:
- Алаяқ сайттарды
ажырата алады;
- Интернетте қауіпсіз жұмыс жасау ережелерін
жазады.
|