Желідегі қауіпті хобби (треш-стрим) қмж

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Желідегі қауіпті хобби (треш-стрим) қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Желідегі қауіпті хобби (треш-стрим) қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы










«Ерікті болу – қоғамға пайдалы болу»

Қауіпсіздік сабағы:№ 6 САБАҚ. «ЖЕЛІДЕГІ ҚАУІПТІ ХОББИ (ТРЕШ-СТРИМ)»






Сынып жетекшісі:

Сынып: 7 «А»


















2024-2025 оқу жылы

Тақырыбы:

«Ерікті болу – қоғамға пайдалы болу»

Қауіпсіздік сабағы: № 6 САБАҚ. «ЖЕЛІДЕГІ ҚАУІПТІ ХОББИ (ТРЕШ-СТРИМ)»

Құндылық:

Бірлік және ынтымақ. Әділдік және жауапкершілік

Мақсаты:

Бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей білу; Басқалармен жағымды қарым-қатынас орната білу және қоғамдық өмірге үлес қосу; Тапсырылған жалпы іс үшін сынып ұжымы алдындағы жауапкершілікті сезіну; Басқаларға көмектесуге және әділдік, мейірімділік пен жауапкершілік танытуға дайын болу.

Қауіпсіздік сабағы: желідегі қауіпті хоббилерді тануға және олардан аулақ болуға

үйрету.

Негізгі міндеттер:

1. Треш ағындарының не екенін және олардың неге қауіпті екенін түсіндіріңіз.

2. Треш ағындарына қатысудың салдарының нақты мысалдарын көрсетіңіз.

3. Треш ағындарымен соқтығысқан кезде әрекет алгоритмін жасаңыз.

Күтілетін нәтиже:

Бірлескен іс-әрекет пен өзара іс-әрекет кезінде басқалардың пікірлері мен сезімдерін құрметтей біледі; Басқалармен жағымды қарым-қатынас орната білу және қоғамдық өмірге үлес қосады; Тапсырылған жалпы іс үшін сынып ұжымы алдындағы жауапкершілікті сезінеді; Басқаларға көмектесуге және әділдік, мейірімділік пен жауапкершілік танытуға дайын болады.

Қауіпсіздік сабағы бойынша: желідегі қауіпті хоббилерді танып, олардан аулақ болуға үйренеді.

Уақыты

Бөлімі

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сәлемдесу. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Гимн орындалады.

Тақырыпты ашу үшін бейнематериал қарау:
https://www.youtube.com/watch?v=iiwCb04wkvk

Талқылау сұрақтары:

1.Волонтерлік (ерікті болу) дегеніміз не? (Оқушылардың түсініктерін сұрау)

2. «Ерікті болу – қоғамға пайдалы болу» деген сөзді қалай түсінесіз?

Мұғалімді мұқият тыңдайды.





Сұрақтарға жауап беріп , өз ойларын ортаға салады.

Презентация

Жазба дәптері


Сабақтың ортасы

20 мин

Волонтерлік қызметтің түрлері:

  • Қоршаған ортаны қорғау (қоқыс жинау, ағаш отырғызу).

  • Қарттарға немесе балалар үйіне көмек.

  • Әлеуметтік жобаларда және қайырымдылық шараларында қатысу.

Волонтер болудың артықшылықтары:

  • Басқа адамдарға көмек көрсету арқылы өзіңді дамыту.

  • Жаңа дағдылар мен тәжірибе алу.

  • Жаңа достар мен байланыстар табу.

Қазақстандағы волонтерлік қозғалыс: Қазақстанда түрлі волонтерлік ұйымдар мен жобалар туралы ақпарат беру (мысалы, "Қызыл жарты ай", "Ұлттық волонтерлік желі").

Еріктілік (лат. волонтерлік - ерікті) немесе еріктілік, волонтерлік - бұл ақшалай сыйақыларды талап етпестен көпшіліктің мүддесі үшін ерікті түрде жүзеге асырылатын өзара көмек пен өзін-өзі қорғаудың дәстүрлі формалары, қаражат жинау, қызметтерді ресми ұсыну және азаматтық қатысудың басқа нысандары. Қайырымдылық ұйымдарының қызметі көптеген еріктілердің қолдауына мұқтаж. Волонтерлік қызметті ұйымдастыру үшін, бір жағынан, қайырымдылық ұйымдарында ерікті бос жұмыс орындары құрылады, екінші жағынан, көмекші ұйымдар шеңбері және қайырымдылық қызметіне қатысушылардың ерікті корпусы құрылады. Олар мұқтаж жандардың мүдделері үшін тегін еңбекке қатысуға келіседі. Мұндай бос жұмыс - қайырымдылықтың бір түрі (мұқтаж бенефициарлардың пайдасына - адамдарға, табиғатқа берілетін көмек). Ерікті қызмет түсінігі көбінесе қоғамның игілігі үшін кез-келген пайдалы қызметті белгілейтін «әлеуметтік белсенділік» ұғымдарымен алмастырылады. Еріктілердің қызметі, ең алдымен, өздеріне көмектесе алмайтын мұқтаж жандарға (қарттық, панасыздық, мүгедектік, табиғи апаттар, әлеуметтік апаттар, апаттар) бағытталған.

Қазақстан Республикасы Президентінің 2019 жылғы 26 тамыздағы № 135 Жарлығымен 2020 жыл Қазақстанда «Еріктілер жылы» деп жарияланды.

Топтық жұмыс

  • "Қалай жақсы волонтер болуға болады?" тақырыбында плакат жасау.

  • Өздерінің мектеп немесе қаласындағы еріктілік жобаларын ойлап табу.

Шығармашылық тапсырма

  • «Мен ерікті болсам...» тақырыбында эссе жазу немесе постер дайындау.

-мұғалімді мұқият тыңдайды








































-Әр топ өз жобаларын таныстырып, талқылау жүргізеді.


-Оқушылар өз жұмыстарын тақтаға шығып қорғап, ойларын ортаға салады.

Презентация

Жазба дәптері





















Үлестірмелі материалдар


10 мин

Қауіпсіздік сабағы:

Сабақтың барысы

1. Кіріспе (2 минутқа дейін)

Треш ағындары – бұл интернеттегі заңсыз әрекеттерді көрсету. Бұл мазмұнның төмен сапасымен, қақтығыс мазмұнымен ерекшеленетін онлайн трансляциялардың түрі. Дөрекі мінез-құлықпен аудиторияның назарын аудару. Қызықты әңгімелерге немесе ойын шеберлігіне баса назар аударатын дәстүрлі ағындардан айырмашылығы, треш ағындары көрермендердің күшті эмоцияларын шақыруға бағытталған. Ағындар құбылысы блогерлердің бейне ойындар таратуынан басталды. Көрермендер белгілі бір

ойын үшін емес, сүйікті блогермен сөйлесу үшін келеді. Интернеттегі кез келген тікелей эфир ағындар деп аталады. Олар әртүрлі сайттарда өтеді: арнайы ағындық қызметтерде. Тікелей эфир опциясы бар үлкен бейне платформаларда: «Youtube», «VK бейнелері». Әлеуметтік желілерде және тікелей эфирде: Одноклассники», «телеграмм»,

«Instagram» мүмкіндігі бар мессенджерлерде кездеседі.

2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)

Треш ағындарын мысалдарымен және олардың салдарымен көрсету.

Оқушылармен бірге әрекет алгоритмін жасау.

Олардың ұсыныстарын бекітіңіз, сонымен қатар төмендегілерді қосыңыз:

треш ағындарына қатысудан және көруден аулақ болыңыз;

ересектерге немесе педагогтерге анықталған қоқыс ағындары туралы хабарлаңыз.

3. Қорытынды (2 минутқа дейін)


-мұғалімді мұқият тыңдайды.




желідегі қауіпті хоббилерді танып, олардан аулақ болуға үйренеді.




















Презентация

Жазба дәптерлері


Түрлі түсті қарындаш, А4 қағаз


Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/CzNjRdhY65E?si=d3gFGIZMzS2jjbUq

Сабақтың соңы

5мин


«ҚҚҚ» әдісі бойынша кері байланыс

Тиімді кері байланыс береді

Стикер, жапсырма қағаз










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.10.2024
390
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі