№
|
Атқарылатын
іс-шаралар
|
Түрі
|
Мақсаты
|
Күтілетін
нәтиже
|
Уақыты
|
Жауапты
|
ҰЙЫМДАСТЫРУ
ЖҰМЫСТАРЫ
|
1
|
"Желілік қоғамдастықтың
маңыздылығы"
|
ЖҚ
отырысы
|
«ЖАДА» аймақтық
желілік қоғамдастығының жоспарымен танысу.
|
Басымдығы ұқсас
мектептер бір желіге бірігеді.
|
Қыркүйек
2
апта
|
Мектеп
әкімшілігі
|
2
|
«Бізге өзгеріс не үшін керек,
өзгеруіміз үшін не істеу керек?»
|
Идеялар
аукционы
|
Кәсіби даму жөніндегі
бірлескен іс-шараларды жоспарлау
|
Мұғалімдердің ынталы тобы
қоғамдастыққа мүше болады
|
Қыркүйек
3
апта
|
Сертификатталған
мұғалімдер
|
3
|
ЖҚ жұмыс топтарының құрамын,
қызметін бекіту
|
Қоғамдастық
отырысы
|
Басқарушы,
үйлестіруші, дамытушы топтарды анықтау
|
Жұмыс тобының
фунционалдық қызмет міндеттері
нақтыланады.
|
Қыркүйек 3
апта
|
ПҚМК
тыңдаушысы
|
НЕГІЗГІ
ЖҰМЫСТАР
|
4
|
Педагогикалық қоғамдастық -
оқыту жағдайын жақсартудың тиімді жолы
|
Таныстыры-
лым
|
Қоғамдастық жұмысының
мазмұнымен таныстыру
|
Қоғамдастық жұмысының мазмұнын
түсіне алады.
|
Қыркүйек
4
апта
|
ПҚМК
тыңдаушысы
|
5
|
«ҰСТАЗ - ұлы
есім»
|
Мерекелік
құттықтау.
|
Серіктестерді жақыннан тану.
Идеялас жандарды табу.
|
Жағымды ахуал туады.
Көзқарастар бірлігі жүзеге асады.
|
Қазан
1
апта
|
Үйлестіруші топ
мүшелері
|
6
|
«Оқу мен оқытудағы
кедергілер және оларды шешу жолдары»
|
Коучинг-сабақ
|
Оқыту барысында
кездесетін кедергілерді анықтау және оны шешу жолдарын
қарастыру
|
Пән мұғалімдері
кездесетін қиындықтардың алдын алу шараларын
меңгереді
|
Қазан
1
апта
|
ПҚМК
тыңдаушысы
|
7
|
"LеssonStudy" тәсілі - білім
сапасын арттырудың тиімді жолы
|
Семинар
|
Сабақты зерттеу (LеssonStudy)
туралы түсінік беру
|
Сабақты зерттеудің
(LеssonStudy) өтілуі және мақсаты туралы мәлімет ала
алады.
|
Қараша
3
апта
|
МК бағдарламасы бойынша
сертификатталған мұғалім
|
8
|
Тәлімгерлік үдерісінің
тиімділігі
|
Эссе
|
Тәлімгер мен тәлім
алушы арасындағы ынтымақтастықты анықтау
|
Мұғалімдердің кәсіби
әлеуеті артады.
|
Желтоқсан
2
апта
|
Үйлестіруші топ
мүшелері
|
9
|
ПҚМК, МК бағдарламасын игерген
әріптестермен тәжірибе алмасу мақсатында cpm.kz сайтына шолу
жасау
|
Бағдарлама-шылармен
кеңес
|
Сайтқа жаңалықтарымен танысу.
Ғаламтордағы желілік сайттар арқылы мақалалар
жариялау
|
Кәсіби қоғамдастық мүшелерінің
байланыс жасап тұруына мүмкіндіктер
қарастырылады.
|
Айына
1
рет
|
ПҚМК, МК бағдарламасы бойынша
сертификатталған мұғалім
|
10
|
Онлайн,
чат-конференциялар ашу,
ұйымдастыру
|
Электронды
байланыс
|
Онлайын арқылы қоғамдастық
жұмысын жетілдіру, тәжірибе алмасу
|
Қоғамдастық жұмысы
насихатталады, байланыс нығаяды.
|
Үнемі
|
Үйлестіруші топ
мүшелері
|
11
|
«Үздік
сабақ-2016»
|
Сайыс
|
Сабақтарға ену, үздік сабақты
анықтау, марапаттау.
|
Деңгейлік бағдарманы бітірген
мұғалімдер ынталы топ мүшелеріне үлгілі сабақтар
өтеді
|
Қараша
4
апта
|
Басқарушы, үйлестіруші
топтар
|
12
|
LessonStudy үдерісінде
оқушыларды бақылау
|
Зерттеу
сабағы
|
Мұғалімнің ынтымақтастықтағы
тәжірибесімен танысу
|
Лицей сынып пен жай сынып
оқушыларының ерекшелігі зерттеледі
|
Қаңтар
3
апта
|
Зерттеуші
топ
|
13
|
«ҰБТ-ға дайындықтың тиімді
әдіс-тәсілдері»
|
Идеялар
аукционы
|
ҰБТ- ға дайындық жұмысын
жандандыру мақсатында тәжірбие алмасу
|
ҰБТ-ға дайындық
жұмысын жүйелі жүргізу жолға қойылады
|
Қаңтар
4
апта
|
Басқарушы, үйлестіруші
топтар
|
14
|
LessonStudy үдерісінде қол
жеткізген нәтижелер
|
Есеп беру,
мониторинг
|
LessonStudy үдерісін
насихаттау арқылы білім сапасын жетілдіруге бағытталған
қарым-қатынас орнату
|
Мектеп-лицейдің білім сапасын
арттырудың басым бағыттары
анықталады
|
Ақпан
1
апта
|
Басқарушы, үйлестіруші
топтар
|
15
|
Оқыту мен оқуда оқушыларды жас
ерекшеліктеріне сәйкес оқытудың тиімді
жолдары
|
Коучинг
|
Жас ерекшеліктеріне сәйкес
оқытудың ерекшеліктері туралы мағлұмат
алады
|
Оқыту мен оқуды жоспарлағанда
жас ерекшеліктерін есепке алуға
дағдыланады
|
Ақпан
2
апта
|
МК бағдарламасы бойынша
сертификатталған мұғалім
|
16
|
«Озық әдіс - озат
оқушы»
|
Идеялар
аукционы
|
Озат тәжірибелерді анықтау,
тарату, ынталандыру
|
Авторлық бағдармалар жасалады.
«Дарын» РҒПО-на ұсынылады.
|
Наурыз
1
апта
|
Сертификатталған
мұғалімдер
|
17
|
Желілік қоғамдастық үнпарағын
шығару
|
Үнпарақ
|
«Ынтымақ үні» үнпарағы арқылы
жаңа идеялар мен әдістерді тарату
|
Шығармашылық жұмыстар, үнпарақ
арқылы тілдесуге қол жеткізіледі
|
Сәуір
2
апта
|
Басқарушы
топ
|
ҚОРЫТЫНДЫ
ЖҰМЫСТАР
|
18
|
Алдағы жұмыстарды
жоспарлау
|
Кәсіби
сұхбат
|
Қоғамдастықтың алдағы жұмысын
жоспарлау
|
Қоғамдастықтың алдағы жұмысы
жоспарланады.
|
Сәуір
3
апта
|
Басқарушы, үйлестіруші,
дамытушы топ мүшелері
|
19
|
Нені жасай
алдық?
Нені жасай
аламыз?
Нені жасауымыз
керек?
|
Мониторинг
жасау
|
Зерттеу әдістері бойынша
жасалған болжамдарды топтастыру, салыстыру
|
Қоғамдастық жұмысы
қортындыланады.
|
Мамыр
2
апта
|
ПҚМК
тыңдаушысы
|
20
|
Жоспарланған желілік
қоғамдастық жұмысының қорытынды есебі, насихаттау және жаңа оқу
жылына жоспар әзірлеу
|
Жылдық
есеп
|
Желілік қоғамдастықтың жұмысын
қорытындылап, БАҚ беттерінде жариялау
|
Желілік қоғамдастықтың
атқарылған жұмыстары сарапталады. Жаңа оқу жылына міндеттер
қабылданады
|
Маусым
1
апта
|
Басқарушы, үйлестіруші
топтар
|