|
Бекітемін________________ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 10 |
Күні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік желілердің жұмыс жасау принциптері |
Пәні: Информатика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
10.6.1.1 желілік компоненттердің мақсатын сипаттау (тораптар, маршрутизаторлар, коммутаторлар); |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу нәтижелері |
Барлық оқушылар Желіні пайдаланады; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі Компьютерлік желі түрлері біледі; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар Желінің жұмыс жасау принциптерін ажыратады; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Түсіну,талдау,қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдікмақсаттар
|
Оқытудың тілдік мақсаты: Желіні практикада тиімді қолдану. Пәнге қатысты лексика және терминология: тораптар, маршрутизаторлар, коммутаторлар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыс |
Ағылшын |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Еңбек, шығармашылық, айқындық, құрмет, ынтымақтастық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы оқу |
Өтілген тақырыптарды қайталау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт 40 мин |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басталуы 1-2 мин 3-6 мин 7-16 мин Ортасы 17-26мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың назарын сабаққа аудару, психологиялық ахуал орнату.«Ақ тілек!» ойыны Оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне жүрекшені ұсыну арқылы ақ тілегін білдіреді.Бұл әдіс сынып оқушыларының зейінін сабаққа аударып қызығушылығын арттырады. Ой қозғау - Оқушылармен бірге сабақ мақсатын сұрау мақсатында әр түрлі сұрақ беріледі; («Сәлемдеме» әдісі арқылы жүргізіледі)
Сабақты түсіндіру Компьютерлік желілер (Computer NetWork, net – желі, work – жұмыс) – бір-бірімен мәлімет алмасу арналары арқылы байланысқан компьютерлер тобы. Қосымша мәлімет.Компьютерлік желі – ресурстарды (дискі, файл, принтер, коммуникациялық құрылғылар) тиімді пайдалану мақсатында бір-бірімен байланыстырылған компьютерлер тізбегі. Желілердің 5 түрі бар: Дербес желілер (PAN = жеке аймақ желісі). Жергілікті желілер (LAN = жергілікті желі). Бір немесе бірнеше көрші ғимараттарғы корпоративтік желі Бір ұйым қалалық желілер (MAN = Metropolitan Area Network) Жаһандық (ауқымды) желілер (WAN = Wide Area Network).
Әртүрлі стикерлерге үш сөз(lan,Man, Van) жазылады таңдау арқылы 2 топқа бөлу; І топ: «Lan» ІІ топ: «Man» ІІ топ: «Wan» Оқушылар топ аттарына тұжырымдама жасайды. (Не себепті топқа мынадай ат қойылды деп ойлайсыздар?) Топтық жұмыс(Постер қорғау) Дескриптор:
Бағалау “Екі жұлдыз бір тілек ” әдісі оқу топтары бірін – бірі бағалайды |
«Ақ тілек!» тренигі
Конверт
Стикерлердегі сөздер арқылы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
27-30 мин 30-34 мин 35-38мин |
Сергіту сәті Өтілген тақырыпты толықтыру мақсатында бейне материал
«Бір минуттық әңгіме» . Оқушылар бір-бірімен әңгімелесу арқылы ой қорыта алады, жұптық жұмыс жүреді .Графикалық органайзерді пайдаланып берілген тапсырмаға жұптасып кесте құрады. Желілерді байланыстырудың тиімді жолдарын іздеу
Дескриптор:
Бағалау:“Көршіңді тексер" әдісімен бағалайды. Ол үшін смайликтер пайдаланамын.
2 «Өзіңді танып біл» әдісі арқылы оқушылар жеке тапсырмалар жазылған конвертті ашып ондағы сұрақтарға жауап берді.
1. Желіге қосылған
компьютерлердің мүмкіндіктері қандай? Дескриптор:
“Бас бармақ” әдісі оқушылар бірін – бірі бағалайды |
Т
Конверт
К
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Усенкулова Камила ДаулетовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Желілік құрылғылар: Тораптар, коммутаторлар және маршрутизаторлар
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Желілік құрылғылар: Тораптар, коммутаторлар және маршрутизаторларМатериал туралы қысқаша түсінік
Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||


















