Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Желілік құрылғылар: Тораптар, коммутаторлар және маршрутизаторлар
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін________________ |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 10 |
Күні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік желілердің жұмыс жасау принциптері |
Пәні: Информатика |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
10.6.1.1 желілік компоненттердің мақсатын сипаттау (тораптар, маршрутизаторлар, коммутаторлар); |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу нәтижелері |
Барлық оқушылар Желіні пайдаланады; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың басым бөлігі Компьютерлік желі түрлері біледі; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар Желінің жұмыс жасау принциптерін ажыратады; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Түсіну,талдау,қолдану |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдікмақсаттар
|
Оқытудың тілдік мақсаты: Желіні практикада тиімді қолдану. Пәнге қатысты лексика және терминология: тораптар, маршрутизаторлар, коммутаторлар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пән аралық байланыс |
Ағылшын |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Еңбек, шығармашылық, айқындық, құрмет, ынтымақтастық |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
Өтілген тақырыптарды қайталау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт 40 мин |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 1-2 мин 3-6 мин 7-16 мин Ортасы 17-26мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың назарын сабаққа аудару, психологиялық ахуал орнату.«Ақ тілек!» ойыны Оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне жүрекшені ұсыну арқылы ақ тілегін білдіреді.Бұл әдіс сынып оқушыларының зейінін сабаққа аударып қызығушылығын арттырады. Ой қозғау - Оқушылармен бірге сабақ мақсатын сұрау мақсатында әр түрлі сұрақ беріледі; («Сәлемдеме» әдісі арқылы жүргізіледі)
Сабақты түсіндіру Компьютерлік желілер (Computer NetWork, net – желі, work – жұмыс) – бір-бірімен мәлімет алмасу арналары арқылы байланысқан компьютерлер тобы. Қосымша мәлімет.Компьютерлік желі – ресурстарды (дискі, файл, принтер, коммуникациялық құрылғылар) тиімді пайдалану мақсатында бір-бірімен байланыстырылған компьютерлер тізбегі. Желілердің 5 түрі бар: Дербес желілер (PAN = жеке аймақ желісі). Жергілікті желілер (LAN = жергілікті желі). Бір немесе бірнеше көрші ғимараттарғы корпоративтік желі Бір ұйым қалалық желілер (MAN = Metropolitan Area Network) Жаһандық (ауқымды) желілер (WAN = Wide Area Network).
Әртүрлі стикерлерге үш сөз(lan,Man, Van) жазылады таңдау арқылы 2 топқа бөлу; І топ: «Lan» ІІ топ: «Man» ІІ топ: «Wan» Оқушылар топ аттарына тұжырымдама жасайды. (Не себепті топқа мынадай ат қойылды деп ойлайсыздар?) Топтық жұмыс(Постер қорғау) Дескриптор:
Бағалау “Екі жұлдыз бір тілек ” әдісі оқу топтары бірін – бірі бағалайды |
«Ақ тілек!» тренигі
Конверт Стикерлердегі сөздер арқылы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27-30 мин 30-34 мин 35-38мин |
Сергіту сәті Өтілген тақырыпты толықтыру мақсатында бейне материал
«Бір минуттық әңгіме» . Оқушылар бір-бірімен әңгімелесу арқылы ой қорыта алады, жұптық жұмыс жүреді .Графикалық органайзерді пайдаланып берілген тапсырмаға жұптасып кесте құрады. Желілерді байланыстырудың тиімді жолдарын іздеу
Дескриптор:
Бағалау:“Көршіңді тексер" әдісімен бағалайды. Ол үшін смайликтер пайдаланамын. - оқушының өте жақсы орындағаны үшін - оқушының жақсы орындағаны үшін - оқушының қанағаттанарлық орындағаны үшін 2 «Өзіңді танып біл» әдісі арқылы оқушылар жеке тапсырмалар жазылған конвертті ашып ондағы сұрақтарға жауап берді.
1. Желіге қосылған
компьютерлердің мүмкіндіктері қандай? Дескриптор:
“Бас бармақ” әдісі оқушылар бірін – бірі бағалайды |
Т апсырмалары бар конверттер
Конверт
К еремет Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |