Материалдар / Желілік құрылғылар: Тораптар, коммутаторлар және маршрутизаторлар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Желілік құрылғылар: Тораптар, коммутаторлар және маршрутизаторлар

Материал туралы қысқаша түсінік
Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін________________



Сынып: 10

Күні:

Сабақтың тақырыбы: Компьютерлік желілердің жұмыс жасау принциптері

Пәні: Информатика

Сабақ негізделген оқу мақсаты

10.6.1.1 желілік компоненттердің мақсатын сипаттау (тораптар, маршрутизаторлар, коммутаторлар);

Оқу нәтижелері



Барлық оқушылар

Желіні пайдаланады;

Оқушылардың басым бөлігі

Компьютерлік желі түрлері біледі;

Кейбір оқушылар

Желінің жұмыс жасау принциптерін ажыратады;

Ойлау дағдыларының деңгейі

Түсіну,талдау,қолдану

Бағалау критерийі

  • Желілердің түрлері ажырата білу;

  • Желілік тораптардың жұмыс жасау принциптерін түсіну;

  • Клиент серверлерді пайдалану білу.

Тілдікмақсаттар


Оқытудың тілдік мақсаты:

Желіні практикада тиімді қолдану.

Пәнге қатысты лексика және терминология:

тораптар, маршрутизаторлар, коммутаторлар

Пән аралық байланыс

Ағылшын

Құндылықтарға баулу

Еңбек, шығармашылық, айқындық, құрмет, ынтымақтастық

Алдыңғы оқу

Өтілген тақырыптарды қайталау

Жоспар

Жоспарланған уақыт

40 мин

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

1-2 мин






3-6 мин









7-16 мин


















Ортасы



17-26мин

1.Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылардың назарын сабаққа аудару, психологиялық ахуал орнату.«Ақ тілек!» ойыны

Оқушылар шеңберге тұрып бір-біріне жүрекшені ұсыну арқылы ақ тілегін білдіреді.Бұл әдіс сынып оқушыларының зейінін сабаққа аударып қызығушылығын арттырады.

Ой қозғау

- Оқушылармен бірге сабақ мақсатын сұрау мақсатында әр түрлі сұрақ беріледі; («Сәлемдеме» әдісі арқылы жүргізіледі)

  • Желі дегеніміз не?

  • Оның қандай түрлері бар?

  • Тұтыншушы неге керек?

  • Сервер дегеніміз не?

Сабақты түсіндіру

Компьютерлік желілер (Computer NetWork, net – желі, work –  жұ­мыс) – бір-бірімен мәлімет алмасу арналары арқылы байланысқан компью­терлер тобы.

Қосымша мәлімет.Компьютерлік желі – ресурстарды (дискі, файл, принтер, коммуникациялық құрылғылар) тиімді пайдалану мақсатында бір-бірімен байланыстырылған компьютерлер тізбегі.

Желілердің 5 түрі бар:

Дербес желілер (PAN = жеке аймақ желісі).

Жергілікті желілер (LAN = жергілікті желі).

Бір немесе бірнеше көрші ғимараттарғы корпоративтік желі

Бір ұйым қалалық желілер (MAN = Metropolitan Area Network)

Жаһандық (ауқымды) желілер (WAN = Wide Area Network).

1https://yandex.kz/video/preview/?filmId=672322313182909270&from=tabbar&parent-reqid=1591536552303599-460890512585180574600210-production-app-host-man-web-yp-333&text=компьютерлік+желілердің+жұмыс+жасау+принциптері


Әртүрлі стикерлерге үш сөз(lan,Man, Van) жазылады таңдау арқылы 2 топқа бөлу;

І топ: «Lan»

ІІ топ: «Man»

ІІ топ: «Wan»

Оқушылар топ аттарына тұжырымдама жасайды. (Не себепті топқа мынадай ат қойылды деп ойлайсыздар?)

Топтық жұмыс(Постер қорғау)

Дескриптор:

  1. Топ атауына толық талдау жасайды.

  2. Постерды қорғай біледі.

  3. Ойларын сурет арқылы жеткізеді.

Бағалау

Екі жұлдыз бір тілек ” әдісі оқу топтары бірін – бірі бағалайды


«Ақ тілек!» тренигі

Picture 2


Конверт


























Стикерлердегі сөздер арқылы






27-30 мин










30-34 мин








































35-38мин

Сергіту сәті

Өтілген тақырыпты толықтыру мақсатында бейне материал

https://yandex.kz/video/preview/?filmId=14882310278349774625&from=tabbar&parent-reqid=1591557121680662-1458020941830612986400246-prestable-app-host-sas-web-yp-181&text=сети%2C+маршрутизаторы%2C+коммутаторы



«Бір минуттық әңгіме» . Оқушылар бір-бірімен әңгімелесу арқылы ой қорыта алады, жұптық жұмыс жүреді рафикалық органайзерді пайдаланып берілген тапсырмаға жұптасып кесте құрады. Желілерді байланыстырудың тиімді жолдарын іздеу

Жергілікті желі топологиясы


«Сақина»

«Шина»

«Жұлдызша»

Артықшылықтары

Кемшіліктері

Артықшылықтары

Кемшіліктері

Артықшылықтары

Кемшіліктері

Сауда жасауда







Мекемелер байланысында







Мектепте








Дескриптор:

  1. Кестені толтырады;

  2. Артықшылықтары мен кемшіліктері ажыратады;

  3. Байланыстың тиімді жолын түсінеді.

Бағалау:Көршіңді тексер" әдісімен бағалайды. Ол үшін смайликтер пайдаланамын.

- оқушының өте жақсы орындағаны үшін

- оқушының жақсы орындағаны үшін

- оқушының қанағаттанарлық орындағаны үшін

2 «Өзіңді танып біл» әдісі арқылы оқушылар жеке тапсырмалар жазылған конвертті ашып ондағы сұрақтарға жауап берді.

1. Желіге қосылған компьютерлердің мүмкіндіктері қандай?
​2. «Желі арақатынасы» деген не?
​3. Желіде ақпарат алмасу қалай жүзеге асады?
​4. Жергілікті желі мен ауқымды желінің айырмашылығы неде?
​5. Желінің қандай түрлерін білесің?
6. «Клиент-Сервер» дегеніміз не?

Дескриптор:

  1. Сұраққа толық жауап бере алса;

  2. Сұраққа жартылай жауап берсе;

  3. Дұрыс жауап бере алмаса.

Бас бармақ” әдісі оқушылар бірін – бірі бағалайды

Т апсырмалары бар конверттер







































Конверт




К еремет

Материалды жүктеу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!