Тақырыбы: «Жемістер»
Мақсаты:
Білімділік: Баланың жемістер туралы білімін арттыру, жемістерден
алынатын дәрумендер туралы түсінігін кеңейту.
Дамытушылық : Есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту, сөздік қорын
молайту, қол саусақ , ұсақ моторикасын дамыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, денсаулықты күте білуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: Ойын, түсіндіру, көрсету, қалам, дәптер, сұрақ - жауап
Көрінекіліктер: жемістердің суреттері, жемістердің көлеңкесі, кеспелі
суреттер, мнемокестесі, ермексаз, музыка, себет.
Барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Баламен амандасу.
2. Шаттық шеңбері:
«Көңіл күй» музыкамен
ІІ. Негізгі бөлім :
1. Сұрақ-жауап
- Қазір қай мезгіл?
–Қыс.
-Қыс мезгілінде неше ай бар?
-Желтоқсан, қаңтар, ақпан.
- Қыс мезгілінде ауа райы қандай?
- Күн суық болады. Қар жауады, боран соғады.
- Қардың түсі қандай?
- Ақ
- Қар жылы болама, суық болама?
- Суық болады.
-Қарды көп ұстасақ, суықта көп жүрсек біз ауырып қаламыз. Ауырып қалмау
үшін бізге дәрумендер керек.
- Дәруменді қайдан аламыз?
- Жемістерден.
-Қандай жемістердің түрлерін білесіңдер?.
Жемістердің карточкаларын көрсетіп оларды атап беруін, көрсетуін сұрау.
-Алма, алмұрт, өрік , шие, жүзім, банан .
- Дұрыс айтасыңдар, балалар, жарайсың.
Жемістерді көбірек жеп тұру керек. Жемістердің құрамында көптеген
дәрумендер болады, ол адамның деңсаулығына өте пайдалы. Жемістерде
құрамында су, қант қышқылы А-,В-1,В-2 С дәрумендері бар. Жемістерді
міндетті түрде жуып жеу керек. Жемістер туралы біраз мағлұматтар алдық.
2.Дидактикалық ойын: «Көлеңкесін тап.»
Шарты: Жемістерді көлеңкесі арқылы сәйкестендіру.
Кеспелі суреттер арқылы жемістерді құрастырып берші.
3.Сергіту сәті:
Ормандағы аюдың ,
Құлпынайы көп екен.
Теріп-теріп алайық,
Қалтамызға салайық.
4. Дидактикалық ойын: «Сиқырлы себет»
Шарты: Шамның жарығы арқылы себеттегі суреттерді тапқызу, атап
айтқызу.
5.Саусақ жаттығуы: Суреттегі бананды ермексазбен толтыру.
ІІІ. Қорытынды:
Бүгінгі сабағымыз саған ұнады ма?
Қандай сабақ өттік?
Жемістердің бізге берер пайдасы қандай?
Дәрумендер не үшін қажет?
Мадақтау