Материалдар / Жемістер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жемістер

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақшада жемістер тақырыбында дефектологтың ашық ұйымдастырылған іс-әрекеті.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Жетісу облысы білім басқармасының

Талдықорған қаласы бойынша білім бөлімі» ММ

45 «Арман» балабақшасы МКҚК

















Жемістер

(Жеке түзете-дамыту іс-әрекеті)












Дефектолог: Аханова Әнел Мақсатқызы










Талдықорған қаласы

2023 Жыл

Тақырыбы: Жемістер

Мақсаты:

Білімділік мақсаты: Баланың қоршаған әлем туралы түсініктерін кеңейту. Жемістердің  ұқсастығымен айырмашылықтарын, ерекшеліктерін ажырата білуге, топтастыруға және жүйелеу қабілеттерін арттыру.

Дамытушылық мақсаты: Таным процестерін, ұсақ қол моторикасын дамыту, сөздік қорын молайту.

Әдіс - тәсілі: Түсіндіру, әңгімелеу, сұрақ - жауап, ойын.

Көрнекі құрал – жабдықтар: Тақырып бойынша суреттер, түтікше, қысқыштар, қарындаш, ермексаз, дымқыл сүлгі.

Тобы: Ортаңғы

Өткізілу түрі: Жеке түзете-дамыту іс-әрекеті


Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:

Мотивациялық қозғаушылық

І. Психологиялық дайындық.


  • Сәлемдесу

Сәлем менің көздерім!

Сәлем менің құлақтарым!

Сәлем менің қолдарым!

/3 рет алақандарын соғады/

Сәлем менің аяқтарым!

/Аяқтарын топылдатады/


  • Көңіл күйді анықтау

Күлегештердің көмегімен баланың көңіл-күйін анықтаймыз.

-Сенің көңіл күйің қай күлегешпен сәйкес, сол күлегешті көрсетші.


ІІ. Тыныс алу жаттығуы.

  • «Түтікшеге үрлеу» тыныс алу жаттығуы

Мақсаты: баланы өз тыныстарын тыңдай біліп, тыныстың қай түрге жататынын, оның теренңдңгін, жиілігін ажырата білу

Дене бұлшық еттерін бос ұстау. Түтікшеге үрлеу арқылы бала өз тынысына құлақ салып тыңдайды және оны ажыратады; ауа қайдан шығып, қайда (түседі) барады; тыныс алғанда және тынысты шығарғанда қандай дене мүшелері қозғалысқа келеді (қарын, кеуде сүегі, иық және барлық дене мүшелері-толқын тәріздес); қандай тыныс (жеңіл немесе терең) ; тыныс алудың жиілігі: тыныс алу мен шығару жиі-жиі немесе баппен белгілі бір ара қашықтықпен (автоматтық үзіліспен); ақырын, естілмейтін тыныс немесе сырылды.


ІІІ. «Жемістерді себетке жинау» ойыны

Мазмұны: Жіпке жабыстырылған жемістерді себетке , жіпті тарту арқылы жемістерді себетке жинау.


ІV. «Екінші бөлігін тап» ойыны

Мазмұны: Берілген сурет бойынша жемістердің екінші бөлігін қысқыштардың көмегімен дұрыс сәйкестендіру.


V. «Көлеңкесін тап» ойыны

Мазмұны: Берілген сурет бойынша жемістердің көлеңкелерін сәйкестендіру

Picture 4


. Сергіту сәті

Бананды аламыз,аламыз, аламыз

Бананды көтереміз, көтереміз, көтереміз,

Бананды оң жағынан ашамыз,

Банады сол жағынан ашамыз.

Ап, деп бананды жейміз.

/Жаттығуды 2 рет қайталаймыз/


VІІ. Ермексазбен жұмыс.

Балаға ермексазбен жұмыс жасауға алдын ала дайындалған жемістің суреті бар парақ беріледі. Ермексазды алақанымызбен дөңгелектеп, кішкене домалақ жасаймыз. Берілген үлгі бойынша ермексазды жабыстырамыз. /Көмектесе отырып тапсырманы орындаймыз/

-Жарайсың, тапсырманы жақсы орындадын.

VІІ. Қорытынды

Біз бүгін жемістер туралы әңгімеледік. Жемістерде дәрумендер көп, олар бақта өседі. Ойындар ойнадық.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!