Сабақтың
тақырыбы:
Жемістер мен көкөністерден
салаттар әзірлеу
технологиясы
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Абилкаирова
Жанар
№7мектеп-лицейі
|
СЫНЫП:
5
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар
саны:
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
5.2.4.4 – салқын тағамдар мен
сусындарды әзірлеу технологиясын білу және
қолдану
5.3.4.1 – өзінің және
өзгелердің жұмыстарын жетілдіру және адаптациялау бойынша
конструктивті пікірлер, ұсыныстар
білдіру
5.1.3.1 -дайын жұмысты барлық
сыныпқа таныстыру
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың
барлығы мынаны орындай алады: тағам безендіруде,салат
дайындауда көкөністерді алғашқы өңдеу кезінде дағдыларын дамытуда
ықпал ету.Сұраққа жауап береді. Санитарлық гигиеналық талаптар мен
қауіпсіздік ережесін қатан сақтау керектігін
біледі.
Оқушылардың
көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген
қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер
мен дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
Жеке, жұптық, топтық
тапсырмаларды орындай алады. Көкөністер мен тағамдарды дайындау кезінде
сапалы және асылған көкөністерді алғашқы және жылумен өңдеуді
білу
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топтық
тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, түсіндіру, ойын,
көрнекілік. Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
жаратылыстану,
бейнелеу.
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланғануақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
|
Сәлемдесу.
Психологиялық
ахуал қалыптастыру:
Он саусағы
майысқан
Шебер қолды
баламыз
Еңбекпен өсіп
жетілген
Біз еңбекқор
боламыз.
Оқушылар үш топқа
бөлінеді:
«Береке»
асханасы.
«Дастархан»
асханасы.
«Өте дәмді»
асханасы.
Өткен сабақты еркін
микрафон арқылы пысықтау
Салат дегеніміз
не?
Салқын сусындардың
адам ағзасына пайдалылығы?
Көкөністерді алғашқы
өңдеу дегеніміз не?
Карвинг дегеніміз
не?
Ыстық сусындарға не
жатады?
Соның ішінде бір
ыстық сусынға тоқталып кет.
Көкөністерді турауды қарапайым
пішімдерін айт?
|
топтарға
бөлу
Еркін микрафон әдісі
арқылы өткен сабақты сұрау
|
Жаңа
білім
|
Ой
қозғау
Сурет салат түрлері( қаймақ,
майонез, шемішке май қосылған салат
түрлері)
Жарайсыңдар! Өткен сабақта біз
жемістер мен көкөністерден салаттар, шырындар әзірлеу технологиясын
өткенбіз.Бірінші сабағымыз теориялық болатын, ал екінші сабағымыз
практикалық сабақ.
Үш тілдік
сөздік
Салат
Салат
Salad
Салат –көкөністердің бір немесе
бірнеше түрінен жасалатын, қаймақ, майонез, салатқа арналған
дәмдеуіш немесе өсімдік майы қосылған салқын
тағам.
Сусын - сусындар ыстық және салқын
сусындар болып
бөлінеді.
Салқын сусындардың бірі
коктейльдің жасалу жолдарын
көрсетемін.
|
Үш тілде
айту.
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
|
Қолдану
Топпен
жұмыс
Кім жылдам?
ойыны
«Береке»-
асханасы
Кемпірқосақ салаты
(майонезбен)
Құрамы:қияр,помидор, салат
жапырағы,шұжық,жүгері,сыр,майонез
«Дастархан»
асханасы
Көкөністен жасалатын
винегрет салаты (өсімдік
майы)
Құрамы:картошка.сәбіз,қызылша,тұздалған
қияр,жуа,аскөк,горох,
өсімдік
майы
«Өте дәмді»
асханасы
Көкөніс салаты
(қаймақпен,йогурт)
Құрамы:алма,банан,киви,апельсин,алмұрт,йогурт
Асханадаға аспазшыларымыз
салат әзірлейді. Жасаған салаттарына ат қойып, даярлаған салаттарын
қорғайды.
|
Кім жылдам? ойынында әр топ өз
салаттарын дайындайды.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
|
Ой
қорыту
Әр топ өздері дайындаған
салаттарын қорғау.
|
Дайын салаттар
қорғау
|
Бағалау
Кері
байланыс
3
минут
|
«Білім ағашы» кері
байланыс
|
Сабақтан алған әсерлерін
стикерге жазып, ағашқа
жабыстырады
|
Үйге тапсырма: өз ойларынан
салат ойластыру.
|
Саралау – Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға
тапсырманы күрделендіруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар
не білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос
ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
Сол ұяшықтағы
сіздің сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе
жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|