Жемістерде дәуірменнің көп екенін білемін. 2 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жемістерде дәуірменнің көп екенін білемін. 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жемістерде дәуірменнің көп екенін білемін. 2.1.2.1- шығарманың мазмұнын өз сөзімен мазмұндау. 2.1.1.1-шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. Барлық оқушылар: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Оқушылардың басым бөлігі: Топтық жұмысты бірлесе жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымшы мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

СЫНЫП:

2

САБАҚ:

Жемістерде дәуірменнің көп екенін білемін.

Сабақ негізделген оқу

мақсаты (мақсаттары)

2.1.2.1- шығарманың мазмұнын өз сөзімен мазмұндау.

2.1.1.1-шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды.

Жазба жұмыс жасайды.

Оқушылардың басым бөлігі:

Топтық жұмысты бірлесе жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Кейбір оқушылар:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымшы мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

А3қағаздағы суреттер,түрлі жеміс пен көкөністер,кері байланыс,стикер.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу,түсіну,жинақтау,қолдану

Тілдік мақсаттар

Керқұлақ (Цинга)

Құндылықтарды дарыту

Ынтымақтастық,құрмет,ашықтық,өмір бойы білім алу

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі

Алдыңғы оқу

«Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі арқылы алдыңғы оқуға барамыз

Сабақ барысы


Кезеңдері уақыты


Сабақтағы жоспарланған іс әрекет

Ойлау дағдыларының деңгейі

Бағалау

Ресурстар

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушыңың іс-әрекеті

Сабақтың басы

( 7мин)


















Топтық жұмыс:

«Бірге ойлаймыз» әдісі

Құндылықтарды дарыту: Ынтымақтастық

Бағалу критерийлері: Топтық тапсырмаларды орындайды.

Тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

1.Психологиялық ахуал тудырады.

«Ширату» жаттығу жасау









Топтарға біріктіріледі:

Себеттегі жемістерді алу арқылы топтарға бөлінеді.



Тапсырма:Қолымыздағы жемістердің пайдасы туралы А3 форматқа түсіру және оны қорғау және жемістің атын үш

тілде айту.



Дескриптор:

Қолындағы жемістің пайдасын біледі.

Оны постерге жазып қорғайды.



Дайындалады.

(оқушылар хормен айтады)

Әр қашанда біргеміз

Ажырамас іргеміз,

Тату тәтті жүреміз

Біз білімді сүйеміз!


Топтың аттары:

Алма

Банан

Қияр






Тапсырма:Қолымыздағы жемістердің пайдасы туралы А3 форматқа түсіру

Топтық жұмыс:

Оқушылар топта ақылдаса отырып, қолдарындағы жемістердің пайдасы туралы постер жасайды қорғайды.Және сол аттарын үш тілде айтып береді.





















жинақтау





















«Бағдаршам» әдісі арқылы қолдау көрсетіледі






















А3 қағаздар, маркер,жеміс салынған себет

Сабақтың ортасы

( 15 мин)



«Белсенді оқу» әдісі

«Еңбекпен шығармашылық,»




«Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі

Бағалау критерийі:

Жеке тапсырманы орындайды.

Тыңдаушының назарын өзіне аударады.



Жеке жұмыс:

Тапсырма:

Мәтінді тізбектеп оқы


Әр топтан бір оқушы мәтінді оқиды. Қалған оқушылар тыңдап отырады.

Ал енді оқушылар кім маған қысқаша мазмұндап береді?

Лимонның пайдасы қандай?

Теңізшілер неліктен лимонды жеуді әдетке айналдырды?

С дәрумені тағы қандай жемістерде кездеседі?

Мәтін неліктен осылай аталған екен?

Дескриптор:

Мәтінді қатесіз оқиды.

Сұрақтарға жауап береді.


Тапсырма:

Оқушылар мәтінді тізбектеп оқиды.


Мәтінді мазмұндайды.

Сұрақтарға жауап береді.

Лимон-имунитетті күшейту үшін керек ол С дәруменінің қоры.

Теңізшілер лимонды жейді,себебі олардың асқазаны жұмыс жасамай қалды.


Білу

Әр оқушыға ұпай

ретінде беру

Оқулық

Ширату

3мин

Музыка

Қимыл қозғалыс

арқылы қайталайды.


Ойларын жинақтау

Мадақтау

Іс-қимыл әрекет

Сабақтың соңы

( 15мин)

«Ашықтық»

Құндылығы

«Көршіңмен сырлас» әдісі


Жеке жұмыс:

Тапсырма:

Дәруменді 3 жеміс-жидек пен көгеністі ата және оған қатысты 3-4 сөз жаз.

Дескриптор:

Жемістер мен көкеністерде дәруменнің көп екенін біледі.

Жұптық жұмыс:

Тапсырма: Дәрумені бар тағамдарды тізбектеу


Дескриптор:

Жемістерден басқа дәрумені бар тамақтарды біледі


Жеке жұмыс:

Тапсырма:

Оқушылар жеке отырып дәруменді 3 жеміс-жидек пен көгеністі атап және оған қатысты 3-4 сөз жазады.






Жеке жұмыс:

Оқушылар жұпта отырып дәрумені бар тағамдарды А4 тізбектеп жазады.

Қолдану

Мадақтау

сөздер

Дәптер

А4 қағаздар

Кері байланыс

5 мин

«Алма ағашы» әдісі


Оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренді,

не ұнады,

не қиыншылық болды,

өз пікірін жазып алма ағашына іледі.



стикер



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
20.11.2018
558
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі