|
СЫНЫП: |
2 |
|||||||||
|
САБАҚ: |
Жемістерде дәуірменнің көп екенін білемін. |
|||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.2.1- шығарманың мазмұнын өз сөзімен мазмұндау. 2.1.1.1-шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. |
Оқушылардың басым бөлігі: Топтық жұмысты бірлесе жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. |
Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымшы мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||
|
Ресурстар |
А3қағаздағы суреттер,түрлі жеміс пен көкөністер,кері байланыс,стикер. |
|||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну,жинақтау,қолдану |
|||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Керқұлақ (Цинга) |
|||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық,құрмет,ашықтық,өмір бойы білім алу |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі |
|||||||||
|
Алдыңғы оқу |
«Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі арқылы алдыңғы оқуға барамыз |
|||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||
|
Кезеңдері уақыты |
Сабақтағы жоспарланған іс әрекет |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушыңың іс-әрекеті |
|||||||||
|
Сабақтың басы ( 7мин) Топтық жұмыс: «Бірге ойлаймыз» әдісі Құндылықтарды дарыту: Ынтымақтастық Бағалу критерийлері: Топтық тапсырмаларды орындайды. Тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
1.Психологиялық ахуал тудырады. «Ширату» жаттығу жасау Топтарға біріктіріледі: Себеттегі жемістерді алу арқылы топтарға бөлінеді. Тапсырма:Қолымыздағы жемістердің пайдасы туралы А3 форматқа түсіру және оны қорғау және жемістің атын үш тілде айту.
|
Дайындалады. (оқушылар хормен айтады) Әр қашанда біргеміз Ажырамас іргеміз, Тату тәтті жүреміз Біз білімді сүйеміз!
Топтың аттары: Алма Банан Қияр
Тапсырма:Қолымыздағы жемістердің пайдасы туралы А3 форматқа түсіру Топтық жұмыс: Оқушылар топта ақылдаса отырып, қолдарындағы жемістердің пайдасы туралы постер жасайды қорғайды.Және сол аттарын үш тілде айтып береді. |
жинақтау |
«Бағдаршам» әдісі арқылы қолдау көрсетіледі |
А3 қағаздар, маркер,жеміс салынған себет |
|||||
|
Сабақтың ортасы ( 15 мин)
«Белсенді оқу» әдісі «Еңбекпен шығармашылық,»
«Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі Бағалау критерийі: Жеке тапсырманы орындайды. Тыңдаушының назарын өзіне аударады.
|
Жеке жұмыс: Тапсырма: Мәтінді тізбектеп оқы Әр топтан бір оқушы мәтінді оқиды. Қалған оқушылар тыңдап отырады. Ал енді оқушылар кім маған қысқаша мазмұндап береді? Лимонның пайдасы қандай? Теңізшілер неліктен лимонды жеуді әдетке айналдырды? С дәрумені тағы қандай жемістерде кездеседі? Мәтін неліктен осылай аталған екен?
|
Тапсырма: Оқушылар мәтінді тізбектеп оқиды. Мәтінді мазмұндайды. Сұрақтарға жауап береді. Лимон-имунитетті күшейту үшін керек ол С дәруменінің қоры. Теңізшілер лимонды жейді,себебі олардың асқазаны жұмыс жасамай қалды. |
Білу |
Әр оқушыға ұпай ретінде беру |
Оқулық |
|||||
|
Ширату 3мин |
Музыка |
Қимыл қозғалыс арқылы қайталайды. |
Ойларын жинақтау |
Мадақтау |
Іс-қимыл әрекет |
|||||
|
Сабақтың соңы ( 15мин) «Ашықтық» Құндылығы «Көршіңмен сырлас» әдісі
|
Жеке жұмыс: Тапсырма: Дәруменді 3 жеміс-жидек пен көгеністі ата және оған қатысты 3-4 сөз жаз.
Жұптық жұмыс: Тапсырма: Дәрумені бар тағамдарды тізбектеу
|
Жеке жұмыс: Тапсырма: Оқушылар жеке отырып дәруменді 3 жеміс-жидек пен көгеністі атап және оған қатысты 3-4 сөз жазады. Жеке жұмыс: Оқушылар жұпта отырып дәрумені бар тағамдарды А4 тізбектеп жазады. |
Қолдану |
Мадақтау сөздер |
Дәптер А4 қағаздар |
|||||
|
Кері байланыс 5 мин |
«Алма ағашы» әдісі |
Оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренді, не ұнады, не қиыншылық болды, өз пікірін жазып алма ағашына іледі. |
|
|
стикер |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жемістерде дәуірменнің көп екенін білемін. 2 сынып
Жемістерде дәуірменнің көп екенін білемін. 2 сынып
|
СЫНЫП: |
2 |
|||||||||
|
САБАҚ: |
Жемістерде дәуірменнің көп екенін білемін. |
|||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
2.1.2.1- шығарманың мазмұнын өз сөзімен мазмұндау. 2.1.1.1-шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. |
|||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. |
Оқушылардың басым бөлігі: Топтық жұмысты бірлесе жұмыс жасайды.Сұраққа жауап береді.Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. |
Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды,тақырып бойынша қосымшы мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
|||||||||
|
Ресурстар |
А3қағаздағы суреттер,түрлі жеміс пен көкөністер,кері байланыс,стикер. |
|||||||||
|
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Білу,түсіну,жинақтау,қолдану |
|||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Керқұлақ (Цинга) |
|||||||||
|
Құндылықтарды дарыту |
Ынтымақтастық,құрмет,ашықтық,өмір бойы білім алу |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі |
|||||||||
|
Алдыңғы оқу |
«Менен сұрақ, сізден жауап» әдісі арқылы алдыңғы оқуға барамыз |
|||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||
|
Кезеңдері уақыты |
Сабақтағы жоспарланған іс әрекет |
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушыңың іс-әрекеті |
|||||||||
|
Сабақтың басы ( 7мин) Топтық жұмыс: «Бірге ойлаймыз» әдісі Құндылықтарды дарыту: Ынтымақтастық Бағалу критерийлері: Топтық тапсырмаларды орындайды. Тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
1.Психологиялық ахуал тудырады. «Ширату» жаттығу жасау Топтарға біріктіріледі: Себеттегі жемістерді алу арқылы топтарға бөлінеді. Тапсырма:Қолымыздағы жемістердің пайдасы туралы А3 форматқа түсіру және оны қорғау және жемістің атын үш тілде айту.
|
Дайындалады. (оқушылар хормен айтады) Әр қашанда біргеміз Ажырамас іргеміз, Тату тәтті жүреміз Біз білімді сүйеміз!
Топтың аттары: Алма Банан Қияр
Тапсырма:Қолымыздағы жемістердің пайдасы туралы А3 форматқа түсіру Топтық жұмыс: Оқушылар топта ақылдаса отырып, қолдарындағы жемістердің пайдасы туралы постер жасайды қорғайды.Және сол аттарын үш тілде айтып береді. |
жинақтау |
«Бағдаршам» әдісі арқылы қолдау көрсетіледі |
А3 қағаздар, маркер,жеміс салынған себет |
|||||
|
Сабақтың ортасы ( 15 мин)
«Белсенді оқу» әдісі «Еңбекпен шығармашылық,»
«Жұптас, ойлас, бөліс» әдісі Бағалау критерийі: Жеке тапсырманы орындайды. Тыңдаушының назарын өзіне аударады.
|
Жеке жұмыс: Тапсырма: Мәтінді тізбектеп оқы Әр топтан бір оқушы мәтінді оқиды. Қалған оқушылар тыңдап отырады. Ал енді оқушылар кім маған қысқаша мазмұндап береді? Лимонның пайдасы қандай? Теңізшілер неліктен лимонды жеуді әдетке айналдырды? С дәрумені тағы қандай жемістерде кездеседі? Мәтін неліктен осылай аталған екен?
|
Тапсырма: Оқушылар мәтінді тізбектеп оқиды. Мәтінді мазмұндайды. Сұрақтарға жауап береді. Лимон-имунитетті күшейту үшін керек ол С дәруменінің қоры. Теңізшілер лимонды жейді,себебі олардың асқазаны жұмыс жасамай қалды. |
Білу |
Әр оқушыға ұпай ретінде беру |
Оқулық |
|||||
|
Ширату 3мин |
Музыка |
Қимыл қозғалыс арқылы қайталайды. |
Ойларын жинақтау |
Мадақтау |
Іс-қимыл әрекет |
|||||
|
Сабақтың соңы ( 15мин) «Ашықтық» Құндылығы «Көршіңмен сырлас» әдісі
|
Жеке жұмыс: Тапсырма: Дәруменді 3 жеміс-жидек пен көгеністі ата және оған қатысты 3-4 сөз жаз.
Жұптық жұмыс: Тапсырма: Дәрумені бар тағамдарды тізбектеу
|
Жеке жұмыс: Тапсырма: Оқушылар жеке отырып дәруменді 3 жеміс-жидек пен көгеністі атап және оған қатысты 3-4 сөз жазады. Жеке жұмыс: Оқушылар жұпта отырып дәрумені бар тағамдарды А4 тізбектеп жазады. |
Қолдану |
Мадақтау сөздер |
Дәптер А4 қағаздар |
|||||
|
Кері байланыс 5 мин |
«Алма ағашы» әдісі |
Оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренді, не ұнады, не қиыншылық болды, өз пікірін жазып алма ағашына іледі. |
|
|
стикер |
|||||
шағым қалдыра аласыз













