Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2018 жылғы 20 қыркүйектегі
№ 469 бұйрығына 93- қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 3 сәуірдегі
№ 115 бұйрығына 533- қосымша
Түсінік хат
1. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушы 8 сынып оқушысы үшін «Күнтізбелік - тақырыптық жоспар» оқушының олқылықтарына сәйкес әзірленген.
2. «Күнтізбелік - тақырыптық жоспар» мақсаты - ақыл-ой кемістіктері бар білім алушылардың танымдық саласы мен потенциалдық мүмкіндіктерін дамыту.
3. Міндеттері:
1) танымдық қызметінің дамуы мен білімдік қажеттіліктерінің ерекшеліктерін анықтау;
) білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып жалпы даму деңгейін көтеру және мүмкіндіктерін жүзеге асыру;
3) танымдық уәждемесін қалыптастыру, сенсорлық-перцептивтік, мнемикалық және зерделік процестерін ынталандыру;
4) білім алушының танымдық белсенділігі мен дербестігін көтеру;
5) айналасындағы болмыстың толықтай және бүтіндей картинасы жайлы білім алушының түсінігін дамыту;
6) қажетті тіл икемділігін қалыптастыру арқылы ақпаратты түсіну, сақтау және өңдеу, адамдармен ақпарат алмасу процесін дамыту;
7) білімдерін, қабілеті мен дағдыларын тиісті жағдайда қолдану икемділігін дамыту;
8) оқу сабақтарға қызығушылығын, жаңа білімдер алуға ынталандыру;
9) білім алушылармен және үлкен адамдармен қатынас жасау қабілетін дамыту.
2-тарау. Оқу процесін ұйымдастырудағы педагогикалық тәсілдер
4. «Күнтізбелік-тақырыптық жоспар» көрнекі, қолжетімді вербалды материалдар арқылы білім алушылардың айналасындағы әлемді саралай қабылдауын, уақыттық-кеңістіктік бейімделуін, меңгерген логикалық операцияларды (салыстыру, сараптау, синтездеу, қорыту, топтастыру, аналогияларын, заңдылықтарын, себептік-сипаттық байланыстарын табу) қолдануларын қалыптастыруға бағытталады.
6. Түзеу жұмыстарын ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдері арнайы педагогиканың принциптеріне негізделеді, олардың жүзеге асырылуы жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталады.
7. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларды оқытудың түзеудамытушылық бағытының принципі оқыту қызметінің арнайы әдістері мен тәсілдері арқылы жүзеге асып, ойлау процестерінің енжарлығы, ойлаудың қорыту және абстакциялық функцияларының әлсіздігі, тілдік дамудың тежелуі ескеріледі.
8. Білім алушылармен жұмыста еліктеу қабілетіне, көрнекі-әрекеттік ойлауының сақталған мүмкіндіктеріне сүйенеді. Танымдық әрекеттерін түзету сабақтарында психикалық функцияларын (қабылдауы, жады, сөйлеу тілі, ойлауы) дамытуға жағдайлар жасалады. Бастаған жұмысын соңына дейін жеткізу, қиындықтарды жеңу, ұқыптылық және дербестік сияқты қабілеттерін жетілдіруге көңіл бөлінеді.
8-сынып, 1-тоқсан
Барлығы: 16 сағат, аптасына 2 сағат.
-
Бөлімдер
Бөлімшелер
Оқыту мақсаттары
Сағат
саны
Мерзімі
1. Сенсорлық процестері мен кеңістіктік бейімделуін дамыту
1.1 есту қабілетін дамыту
8.1.1.1 музыкалық аспаптардың дыбысын ажырату
1
1.2 көру қабілетін дамыту
8.1.2.1 көлемнің бірнеше параметрлері бойынша заттарды топтастыру: ұзындығы, ені (сериация)
1
1.3 кеңістікте бейімделуін дамыту
8.1.3.1 сызба бойынша лабиринтпен жүру, суретін салу
1
8.1.3.2 берілген объекттердің суретін құмда, суда, ауада салу
1
8.1.3.3 кеңістіктік диктанттар орындау
1
2. Қимылқозғалыс саласын дамыту
2.1 ұсақ моториканы дамыту
8.2.1.1 өз алақандарын, саусақтарын уқалау
1
2.2 мимика мен пантомимиканы дамыту
8.2.2.1 бүкіл денесімен фигураларды, әріптеді, сандарды келтіру
1
3. Зерде аясын дамыту
3.1 жадын дамыту
8.3.1.1 материалды есте сақтау тәсілдерін қолдану: топтастыру, жоспар, пиктограммалар, картиналар, тірек пункттері, суреттемелер
2
8.3.1.2 тақпақты жатқа оқу
1
3.2 тіл мен ойлау қабілетін дамыту
8.3.2.1 берілген қатардан заңдылықтар табу (түрі, формасы, көлемі бойынша)
1
8.3.2.2 суреттер мен фотосуреттерден адмдардың эмоционалдық жағдайы мен алаңдаушылығын анықтау
1
8.3.2.3 сюжеттік картиналар топтамасының мағынасын түсіну, (тұлға мен сюжеттің негізігі және екінші кезектегі бөліктерін анықтау
1
8.3.2.4 Матриц Равена типі бойынша тапсырмаларды орындау
1
3.3 қиялын дамыту
8.3.3.1 адамдардың жануарлардың бейнесін аяқтап салу
1
3.4 зейнін дамыту
8.3.4.1 ауызша нұсқаубойынша графикалық диктант жазу
1
Педагог-психолог: ******************
8-сынып, 2-тоқсан
Барлығы: 16 сағат, аптасына 2 сағат.
-
Бөлімдер
Бөлімшелер
Оқыту мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
1. Сенсорлық процестері мен кеңістіктік бейімделуін дамыту
1.2 көру қабілетін дамыту
8.1.2.2 бастырылған немесе шатастырылған бейнелерді тану
1
8.1.2.3 күрделі фигураларды көшіру
1
8.1.2.4 үлгі бойынша күрделі орнаметтерді салу
1
1.3 кеңістікте бейімделуін дамыту
8.1.3.4 үлгі бойынша күрделі кострукция құрастыру
1
8.1.3.6 пазлдармен картиналар құрастыру
1
1.4 уақыттық бейімделуін дамыту
8.1.4.2 оқиғалар күнделігін жүргізу (жекелік, сыныптық, мектептік)
1
1.4 уақыттық бейімделуін дамыту
8.1.5.2 2 сипау арқылы әріптер мен сандарды тану
1
2. Қимылқозғалыс саласын дамыту
2.1 Ұсақ моториканы дамыту
8.2.1.2 екі қолмен сурет салу (оң қол солдан оңға, солқол оңнан солға)
1
3. Зерде аясын дамытусфер ы
3.1 жадын дамыту
8.3.1.3 тыңдалған мәтінді келтіру
8.3.1.4 оқылған мәтінді артынша келтіру
1
3.2 тіл мен ойлау қабілетін дамыту
8.3.2.5 жұмбақтар шешу, логикалық есептерді, ойжұмбақтарды шешу
1
8.3.2.6 берілген әріптер жинағынан сөздер құрастыру
1
8.3.2.7 кроссворд шешу
1
8.3.2.8 мақал-мәтелдердің мағынасын түсіну
1
3.3 қиялын дамыту
8.3.3.2 әңгімені немесе ертегіні аяқтау
1
3.4 зейнін дамыту
8.3.4.3 ережелерін ауыстыра отырып, корректуралық тапсырмалар орындау
1
8.3.4.4 мәніннің қателерін табу
1
Педагог-психолог: *************
8-сынып, 3-тоқсан
Барлығы: 20 сағат, аптасына 2 сағат.
-
Бөлімдер
Бөлімшелер
Оқыту мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
1. Сенсорлық процестері мен кеңістіктік бейімделуін дамытувки
1.3 кеңістікте бейімделуін дамыту
8.1.3.8 домино, тримино, тетрамино, пентаминодан фигуралар құрастыру
1
8.1.3.9 текше, тікбұрыш, параллелепипедтің жазбасын сызу
1
8.1.3.10 географиялық картада бағдарлауы
2
8.1.3.11 координаттық ұғымдарын көрсету (қайда, қай жағынан)
1
1.4 уақыттық бейімделуін дамыту
8.1.4.3 оқиғаларды басынан аяғына қарай, аяғынан басына қарай суреттеу
1
8.1.4.5 жақындарының, достарының туылған күндерін күнтізбеден табу
1
3. Зерде аясын дамыту сферасы
3.1 жадын дамыту
8.3.1.5 қозғалыстар реттілігін артынша келтіру
1
8.3.1.6 сюжеттік картинаны артынша суреттеу
1
8.3.1.7 ауызша суреттеу бойынша суретті келтіру
1
3.2 тіл мен ойлау қабілетін дамыту
8.3.2.9 салды болдыратын себептерді анықтау және саралау
1
8.3.2.10 іс-әрекет нәтижелері мен оқиғаларды болжау және саралау
1
8.3.2.11отбасындығы, сыныптағы, мектептегі оқиғаларды бақылау және талдау
1
8.3.2.12 әдебиеттегі, киноөнеріндегі, музыкадағы өзқалауын әңгімелеу
1
3.3 қиялын дамыту
8.3.3.3 әдеби шығармаларды сахналауға қатысу
1
8.3.3.4 сұлбасы, силуэті, бөліктері бойынша нысаналарды табу
1
3.4 зейнін дамыту
8.3.4.5 тура және кері санау
1
8.3.4.6 сандарды, әріптерді, геометриялық фигураларды белгілі ретімен орналастыру
2
8.3.4.7 әріптерді тура және кері атау
1
8-сынып, 4-тоқсан
Барлығы: 16 сағат, аптасына 2 сағат.
-
Бөлімдер
Бөлімшелер
Оқыту мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
1. Сенсорлық процестері мен кеңістіктік бейімделуін дамытувки
1.3 кеңістікте бейімделуін дамыту
8.1.3.12 типологиялық түсініктерін жеткізу (заттың қай жерде орналасқанын)
2
8.1.3.13 заттардың кеңістік қатынасын білдіретін сөздерді өз сөйлеу тілінде қолдану
2
1.4 уақыттық бейімделуін дамыту
8.1.4.6 уақыт реттілігін түсіну
2
3. Зерде аясын дамыту сферасы
3.1 жадын дамыту
8.3.1.8 күрделі ойлау нұсқаулар топтамасын орындау
1
8.3.1.9 күрделі ауызша нұсқаулар топтамасын орындау
1
3.2 тіл мен ойлау қабілетін дамыту
8.3.2.13 ішкі «әлемнен», денеден туындаған сезімдерді сипаттау (аштық, тоқтық, қобалжу)
1
3.3 қиялын дамыту
8.3.3.5 ұжымдық шығармашылық жұмыстарға қатысу (суретсалу, мүсіндеу, мозаика)
2
3.4 зейнін дамыту
8.3.4.8 объекттерді жады бойынша суреттеу
2
8.3.4.9 айта отырып естігенін жазу
2
Педагог-психолог: ***************
Бекітемін _________
«№** жалпы орта білім
беретін мектебі» КММ
директоры ______**************
Педагог-психологтың жеке дамыту бағдарламасы бойынша
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
8 «*» сынып оқушысы ***************
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жеңіл ақыл-ой кемістігі оқушыға КТЖ
Жеңіл ақыл-ой кемістігі оқушыға КТЖ
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2018 жылғы 20 қыркүйектегі
№ 469 бұйрығына 93- қосымша
Қазақстан Республикасы
Білім және ғылым министрінің
2013 жылғы 3 сәуірдегі
№ 115 бұйрығына 533- қосымша
Түсінік хат
1. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушы 8 сынып оқушысы үшін «Күнтізбелік - тақырыптық жоспар» оқушының олқылықтарына сәйкес әзірленген.
2. «Күнтізбелік - тақырыптық жоспар» мақсаты - ақыл-ой кемістіктері бар білім алушылардың танымдық саласы мен потенциалдық мүмкіндіктерін дамыту.
3. Міндеттері:
1) танымдық қызметінің дамуы мен білімдік қажеттіліктерінің ерекшеліктерін анықтау;
) білім алушылардың жеке ерекшеліктерін ескере отырып жалпы даму деңгейін көтеру және мүмкіндіктерін жүзеге асыру;
3) танымдық уәждемесін қалыптастыру, сенсорлық-перцептивтік, мнемикалық және зерделік процестерін ынталандыру;
4) білім алушының танымдық белсенділігі мен дербестігін көтеру;
5) айналасындағы болмыстың толықтай және бүтіндей картинасы жайлы білім алушының түсінігін дамыту;
6) қажетті тіл икемділігін қалыптастыру арқылы ақпаратты түсіну, сақтау және өңдеу, адамдармен ақпарат алмасу процесін дамыту;
7) білімдерін, қабілеті мен дағдыларын тиісті жағдайда қолдану икемділігін дамыту;
8) оқу сабақтарға қызығушылығын, жаңа білімдер алуға ынталандыру;
9) білім алушылармен және үлкен адамдармен қатынас жасау қабілетін дамыту.
2-тарау. Оқу процесін ұйымдастырудағы педагогикалық тәсілдер
4. «Күнтізбелік-тақырыптық жоспар» көрнекі, қолжетімді вербалды материалдар арқылы білім алушылардың айналасындағы әлемді саралай қабылдауын, уақыттық-кеңістіктік бейімделуін, меңгерген логикалық операцияларды (салыстыру, сараптау, синтездеу, қорыту, топтастыру, аналогияларын, заңдылықтарын, себептік-сипаттық байланыстарын табу) қолдануларын қалыптастыруға бағытталады.
6. Түзеу жұмыстарын ұйымдастырудың педагогикалық тәсілдері арнайы педагогиканың принциптеріне негізделеді, олардың жүзеге асырылуы жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушылардың ерекше білім алу қажеттіліктерін қанағаттандыруға бағытталады.
7. Жеңіл ақыл-ой кемістігі бар білім алушыларды оқытудың түзеудамытушылық бағытының принципі оқыту қызметінің арнайы әдістері мен тәсілдері арқылы жүзеге асып, ойлау процестерінің енжарлығы, ойлаудың қорыту және абстакциялық функцияларының әлсіздігі, тілдік дамудың тежелуі ескеріледі.
8. Білім алушылармен жұмыста еліктеу қабілетіне, көрнекі-әрекеттік ойлауының сақталған мүмкіндіктеріне сүйенеді. Танымдық әрекеттерін түзету сабақтарында психикалық функцияларын (қабылдауы, жады, сөйлеу тілі, ойлауы) дамытуға жағдайлар жасалады. Бастаған жұмысын соңына дейін жеткізу, қиындықтарды жеңу, ұқыптылық және дербестік сияқты қабілеттерін жетілдіруге көңіл бөлінеді.
8-сынып, 1-тоқсан
Барлығы: 16 сағат, аптасына 2 сағат.
-
Бөлімдер
Бөлімшелер
Оқыту мақсаттары
Сағат
саны
Мерзімі
1. Сенсорлық процестері мен кеңістіктік бейімделуін дамыту
1.1 есту қабілетін дамыту
8.1.1.1 музыкалық аспаптардың дыбысын ажырату
1
1.2 көру қабілетін дамыту
8.1.2.1 көлемнің бірнеше параметрлері бойынша заттарды топтастыру: ұзындығы, ені (сериация)
1
1.3 кеңістікте бейімделуін дамыту
8.1.3.1 сызба бойынша лабиринтпен жүру, суретін салу
1
8.1.3.2 берілген объекттердің суретін құмда, суда, ауада салу
1
8.1.3.3 кеңістіктік диктанттар орындау
1
2. Қимылқозғалыс саласын дамыту
2.1 ұсақ моториканы дамыту
8.2.1.1 өз алақандарын, саусақтарын уқалау
1
2.2 мимика мен пантомимиканы дамыту
8.2.2.1 бүкіл денесімен фигураларды, әріптеді, сандарды келтіру
1
3. Зерде аясын дамыту
3.1 жадын дамыту
8.3.1.1 материалды есте сақтау тәсілдерін қолдану: топтастыру, жоспар, пиктограммалар, картиналар, тірек пункттері, суреттемелер
2
8.3.1.2 тақпақты жатқа оқу
1
3.2 тіл мен ойлау қабілетін дамыту
8.3.2.1 берілген қатардан заңдылықтар табу (түрі, формасы, көлемі бойынша)
1
8.3.2.2 суреттер мен фотосуреттерден адмдардың эмоционалдық жағдайы мен алаңдаушылығын анықтау
1
8.3.2.3 сюжеттік картиналар топтамасының мағынасын түсіну, (тұлға мен сюжеттің негізігі және екінші кезектегі бөліктерін анықтау
1
8.3.2.4 Матриц Равена типі бойынша тапсырмаларды орындау
1
3.3 қиялын дамыту
8.3.3.1 адамдардың жануарлардың бейнесін аяқтап салу
1
3.4 зейнін дамыту
8.3.4.1 ауызша нұсқаубойынша графикалық диктант жазу
1
Педагог-психолог: ******************
8-сынып, 2-тоқсан
Барлығы: 16 сағат, аптасына 2 сағат.
-
Бөлімдер
Бөлімшелер
Оқыту мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
1. Сенсорлық процестері мен кеңістіктік бейімделуін дамыту
1.2 көру қабілетін дамыту
8.1.2.2 бастырылған немесе шатастырылған бейнелерді тану
1
8.1.2.3 күрделі фигураларды көшіру
1
8.1.2.4 үлгі бойынша күрделі орнаметтерді салу
1
1.3 кеңістікте бейімделуін дамыту
8.1.3.4 үлгі бойынша күрделі кострукция құрастыру
1
8.1.3.6 пазлдармен картиналар құрастыру
1
1.4 уақыттық бейімделуін дамыту
8.1.4.2 оқиғалар күнделігін жүргізу (жекелік, сыныптық, мектептік)
1
1.4 уақыттық бейімделуін дамыту
8.1.5.2 2 сипау арқылы әріптер мен сандарды тану
1
2. Қимылқозғалыс саласын дамыту
2.1 Ұсақ моториканы дамыту
8.2.1.2 екі қолмен сурет салу (оң қол солдан оңға, солқол оңнан солға)
1
3. Зерде аясын дамытусфер ы
3.1 жадын дамыту
8.3.1.3 тыңдалған мәтінді келтіру
8.3.1.4 оқылған мәтінді артынша келтіру
1
3.2 тіл мен ойлау қабілетін дамыту
8.3.2.5 жұмбақтар шешу, логикалық есептерді, ойжұмбақтарды шешу
1
8.3.2.6 берілген әріптер жинағынан сөздер құрастыру
1
8.3.2.7 кроссворд шешу
1
8.3.2.8 мақал-мәтелдердің мағынасын түсіну
1
3.3 қиялын дамыту
8.3.3.2 әңгімені немесе ертегіні аяқтау
1
3.4 зейнін дамыту
8.3.4.3 ережелерін ауыстыра отырып, корректуралық тапсырмалар орындау
1
8.3.4.4 мәніннің қателерін табу
1
Педагог-психолог: *************
8-сынып, 3-тоқсан
Барлығы: 20 сағат, аптасына 2 сағат.
-
Бөлімдер
Бөлімшелер
Оқыту мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
1. Сенсорлық процестері мен кеңістіктік бейімделуін дамытувки
1.3 кеңістікте бейімделуін дамыту
8.1.3.8 домино, тримино, тетрамино, пентаминодан фигуралар құрастыру
1
8.1.3.9 текше, тікбұрыш, параллелепипедтің жазбасын сызу
1
8.1.3.10 географиялық картада бағдарлауы
2
8.1.3.11 координаттық ұғымдарын көрсету (қайда, қай жағынан)
1
1.4 уақыттық бейімделуін дамыту
8.1.4.3 оқиғаларды басынан аяғына қарай, аяғынан басына қарай суреттеу
1
8.1.4.5 жақындарының, достарының туылған күндерін күнтізбеден табу
1
3. Зерде аясын дамыту сферасы
3.1 жадын дамыту
8.3.1.5 қозғалыстар реттілігін артынша келтіру
1
8.3.1.6 сюжеттік картинаны артынша суреттеу
1
8.3.1.7 ауызша суреттеу бойынша суретті келтіру
1
3.2 тіл мен ойлау қабілетін дамыту
8.3.2.9 салды болдыратын себептерді анықтау және саралау
1
8.3.2.10 іс-әрекет нәтижелері мен оқиғаларды болжау және саралау
1
8.3.2.11отбасындығы, сыныптағы, мектептегі оқиғаларды бақылау және талдау
1
8.3.2.12 әдебиеттегі, киноөнеріндегі, музыкадағы өзқалауын әңгімелеу
1
3.3 қиялын дамыту
8.3.3.3 әдеби шығармаларды сахналауға қатысу
1
8.3.3.4 сұлбасы, силуэті, бөліктері бойынша нысаналарды табу
1
3.4 зейнін дамыту
8.3.4.5 тура және кері санау
1
8.3.4.6 сандарды, әріптерді, геометриялық фигураларды белгілі ретімен орналастыру
2
8.3.4.7 әріптерді тура және кері атау
1
8-сынып, 4-тоқсан
Барлығы: 16 сағат, аптасына 2 сағат.
-
Бөлімдер
Бөлімшелер
Оқыту мақсаттары
Сағат саны
Мерзімі
1. Сенсорлық процестері мен кеңістіктік бейімделуін дамытувки
1.3 кеңістікте бейімделуін дамыту
8.1.3.12 типологиялық түсініктерін жеткізу (заттың қай жерде орналасқанын)
2
8.1.3.13 заттардың кеңістік қатынасын білдіретін сөздерді өз сөйлеу тілінде қолдану
2
1.4 уақыттық бейімделуін дамыту
8.1.4.6 уақыт реттілігін түсіну
2
3. Зерде аясын дамыту сферасы
3.1 жадын дамыту
8.3.1.8 күрделі ойлау нұсқаулар топтамасын орындау
1
8.3.1.9 күрделі ауызша нұсқаулар топтамасын орындау
1
3.2 тіл мен ойлау қабілетін дамыту
8.3.2.13 ішкі «әлемнен», денеден туындаған сезімдерді сипаттау (аштық, тоқтық, қобалжу)
1
3.3 қиялын дамыту
8.3.3.5 ұжымдық шығармашылық жұмыстарға қатысу (суретсалу, мүсіндеу, мозаика)
2
3.4 зейнін дамыту
8.3.4.8 объекттерді жады бойынша суреттеу
2
8.3.4.9 айта отырып естігенін жазу
2
Педагог-психолог: ***************
Бекітемін _________
«№** жалпы орта білім
беретін мектебі» КММ
директоры ______**************
Педагог-психологтың жеке дамыту бағдарламасы бойынша
Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
8 «*» сынып оқушысы ***************
шағым қалдыра аласыз













