Жеңіл өнеркәсіп .10 сынып .ашық сабақ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жеңіл өнеркәсіп .10 сынып .ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ жаңартылған бағдарлама бойынша жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

Мұғалім: Муханова Гүлгүл Есмырзаевна

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Күні:

Сынып:10 «Ә»

Сабақтың тақырыбы: «Жеңіл өнеркәсіп»

Қатысқаны: 10 Қатыспағаны:

Сабақтың түрі: жаңа сабақ

Көрнекіліктері:плакат,маркерлер,тоқыма өнімдері т.б

Сабаққа негізделген оқу мақсаты:Оқушыларға дүние жүзінің жеңіл өнеркәсібі туралы түсінік қалыптастыру,жеңіл өнеркәсібі жайлы ұғыны.

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар :Жеңіл өнеркәсібінің не екенін біледі

Оқушылардың басым бөлігі: Дүние жүзінің жеңіл өнеркәсібін түсіндіріп бере алады.

Кейбір оқушылар: Дүние жүзінің жеңіл өнеркәсібіне мысал келтіріп ,өмірмен байланыстыра алады.

Тілдік мақсат:

Оқушылар: Тақырыптағы жаңа сөздердің мағынасын түсіндіре алады,қай жерде қолданатынын біледі.

Негізгі сөздер мен тіркестер:тоқыма,тігін,текемет,мақта т.б

Талқылауға арналған тармақтар: Тоқыма тігін өнеркәсібінің дүние жүзі бойынша алатын орны.

Жазылым бойынша ұсыныстар: тақырыпты талқылай алады және оның ерекшеліктерін айта алады.

Алдыңғы оқу.

Алдыңғы тақырып бойынша білімі

-дүние жүзі бойынша химия өнеркәсібі

-дүние жүзі бойынша орман өнеркәсібі

-мысалдар келтіру.

Жоспар

Басталуы: А) сәлемдесу (оқушыларды түгендеу)

Б) Психологиялық ахуал оқушыларды шаттық шеңберге шақырып (5 теңгеліктермен бір-біріне 5 тілек айту)

Кіріспе

Үй тапсырмасын тексеру:Өткенге шолу жасау. Сұрақтармен жұмыс. Кубизм әдісі арқылы.

Оқушыларды тағы шаттық щеңберге шақырып қара және ақ жіптермен топтарға бөлу. Шаттық шеңберде тұрып жаңа тақырыпқа байланысты көрнекіліктер ұсынып жаңа тақырыбымыздың мағынасын ашу.

Жаңа сабаұты игеру мақстаныда ДЖИГСО әдісі қолданылады. Оқушыларға тапсырмаларды бөліп беремін. Оқушылар өз тапсырмаларын оқиды,талқылайды,қорғайды.Топтар бір –бірін бағалайды.

Қорытындылау мақсатында «Өрмекші тор» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып жауап алады.

Аяқталуы: Сабақты қорытындылап оқушылардың алған білімдерін тексеру мақсатында Блоб әдісі арқылы тексеру.

Үйге тапсырма: Әр оқушы 5 сұрақтан жазып келу.

Бағалау

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.01.2019
911
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі