Бекітемін:
Мұғалім: Муханова Гүлгүл Есмырзаевна
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні:
Сынып:10 «Ә»
Сабақтың тақырыбы: «Жеңіл өнеркәсіп»
Қатысқаны: 10 Қатыспағаны:
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Көрнекіліктері:плакат,маркерлер,тоқыма өнімдері т.б
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:Оқушыларға дүние жүзінің жеңіл өнеркәсібі туралы түсінік қалыптастыру,жеңіл өнеркәсібі жайлы ұғыны.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар :Жеңіл өнеркәсібінің не екенін біледі
Оқушылардың басым бөлігі: Дүние жүзінің жеңіл өнеркәсібін түсіндіріп бере алады.
Кейбір оқушылар: Дүние жүзінің жеңіл өнеркәсібіне мысал келтіріп ,өмірмен байланыстыра алады.
Тілдік мақсат:
Оқушылар: Тақырыптағы жаңа сөздердің мағынасын түсіндіре алады,қай жерде қолданатынын біледі.
Негізгі сөздер мен тіркестер:тоқыма,тігін,текемет,мақта т.б
Талқылауға арналған тармақтар: Тоқыма тігін өнеркәсібінің дүние жүзі бойынша алатын орны.
Жазылым бойынша ұсыныстар: тақырыпты талқылай алады және оның ерекшеліктерін айта алады.
Алдыңғы оқу.
Алдыңғы тақырып бойынша білімі
-дүние жүзі бойынша химия өнеркәсібі
-дүние жүзі бойынша орман өнеркәсібі
-мысалдар келтіру.
Жоспар
Басталуы: А) сәлемдесу (оқушыларды түгендеу)
Б) Психологиялық ахуал оқушыларды шаттық шеңберге шақырып (5 теңгеліктермен бір-біріне 5 тілек айту)
Кіріспе
Үй тапсырмасын тексеру:Өткенге шолу жасау. Сұрақтармен жұмыс. Кубизм әдісі арқылы.
Оқушыларды тағы шаттық щеңберге шақырып қара және ақ жіптермен топтарға бөлу. Шаттық шеңберде тұрып жаңа тақырыпқа байланысты көрнекіліктер ұсынып жаңа тақырыбымыздың мағынасын ашу.
Жаңа сабаұты игеру мақстаныда ДЖИГСО әдісі қолданылады. Оқушыларға тапсырмаларды бөліп беремін. Оқушылар өз тапсырмаларын оқиды,талқылайды,қорғайды.Топтар бір –бірін бағалайды.
Қорытындылау мақсатында «Өрмекші тор» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып жауап алады.
Аяқталуы: Сабақты қорытындылап оқушылардың алған білімдерін тексеру мақсатында Блоб әдісі арқылы тексеру.
Үйге тапсырма: Әр оқушы 5 сұрақтан жазып келу.
Бағалау
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жеңіл өнеркәсіп .10 сынып .ашық сабақ
Жеңіл өнеркәсіп .10 сынып .ашық сабақ
Бекітемін:
Мұғалім: Муханова Гүлгүл Есмырзаевна
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Күні:
Сынып:10 «Ә»
Сабақтың тақырыбы: «Жеңіл өнеркәсіп»
Қатысқаны: 10 Қатыспағаны:
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Көрнекіліктері:плакат,маркерлер,тоқыма өнімдері т.б
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:Оқушыларға дүние жүзінің жеңіл өнеркәсібі туралы түсінік қалыптастыру,жеңіл өнеркәсібі жайлы ұғыны.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар :Жеңіл өнеркәсібінің не екенін біледі
Оқушылардың басым бөлігі: Дүние жүзінің жеңіл өнеркәсібін түсіндіріп бере алады.
Кейбір оқушылар: Дүние жүзінің жеңіл өнеркәсібіне мысал келтіріп ,өмірмен байланыстыра алады.
Тілдік мақсат:
Оқушылар: Тақырыптағы жаңа сөздердің мағынасын түсіндіре алады,қай жерде қолданатынын біледі.
Негізгі сөздер мен тіркестер:тоқыма,тігін,текемет,мақта т.б
Талқылауға арналған тармақтар: Тоқыма тігін өнеркәсібінің дүние жүзі бойынша алатын орны.
Жазылым бойынша ұсыныстар: тақырыпты талқылай алады және оның ерекшеліктерін айта алады.
Алдыңғы оқу.
Алдыңғы тақырып бойынша білімі
-дүние жүзі бойынша химия өнеркәсібі
-дүние жүзі бойынша орман өнеркәсібі
-мысалдар келтіру.
Жоспар
Басталуы: А) сәлемдесу (оқушыларды түгендеу)
Б) Психологиялық ахуал оқушыларды шаттық шеңберге шақырып (5 теңгеліктермен бір-біріне 5 тілек айту)
Кіріспе
Үй тапсырмасын тексеру:Өткенге шолу жасау. Сұрақтармен жұмыс. Кубизм әдісі арқылы.
Оқушыларды тағы шаттық щеңберге шақырып қара және ақ жіптермен топтарға бөлу. Шаттық шеңберде тұрып жаңа тақырыпқа байланысты көрнекіліктер ұсынып жаңа тақырыбымыздың мағынасын ашу.
Жаңа сабаұты игеру мақстаныда ДЖИГСО әдісі қолданылады. Оқушыларға тапсырмаларды бөліп беремін. Оқушылар өз тапсырмаларын оқиды,талқылайды,қорғайды.Топтар бір –бірін бағалайды.
Қорытындылау мақсатында «Өрмекші тор» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне сұрақтар қойып жауап алады.
Аяқталуы: Сабақты қорытындылап оқушылардың алған білімдерін тексеру мақсатында Блоб әдісі арқылы тексеру.
Үйге тапсырма: Әр оқушы 5 сұрақтан жазып келу.
Бағалау
шағым қалдыра аласыз













