Басталуы 3минут
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
1)Оқушылармен
сәлемдесу.
2)Оқушыларды
түгелдеу.
3)Оқушылардың
сабаққа дайындығын тексеру.
4) Сабақтың тақырыбы, оқу
мақсаты және бағалау критерийлерімен
таныстыру.
«Комплимент» әдісі арқылы
жағымды ахуал туғызу
Бір-біріне
есімдерінің бас әріптерінен басталатын комплименттер
айтады.
Топқа
парта бойынша бөлу:
І
топ
ІІ
топ
ІІІ
топ
9 мамыр Жеңіс күні.
Бұл соғысқа қазақ жерінен қара көз қыздарымыз бен ұлдарымызды
әкетті. Мөлдір аспанды бұлт қаптады. Шаттық әнді қайғылы үнге,
нұрлы күнді қара түнге айналдырмақ болып 1941 жылы 22 маусым
фашистік Германия Совет Одағына опасыздықпен шабуыл жасады.
Отанымызға қатерлі күн туды. Дүниедегі бейбітшілік бағына сұрапыл
соғыс қаһарын төкті. Сонымен фашистік Германия жеңіліп 1945 жылы
Совет Одағының жеңісімен
аяқталды.
|
Суреттер,
слайд
Бағалау
|
Ортасы 20
минут
|
Жеңіс жеңілдікпен келген жоқ.
50 млн. адамның өмірін жалмады. Міне, осынау елімізге лаң салған
алапаттың жеңіспен яқталғанына биыл 62 жыл толып отыр. Ешкім де,
ешқашан да ұмытылмақ емес. Осы қан майданда мерт болған ерлердің
рухына, бүгін арамызға асқар таудай болып жүрген аталарымызға
басымызды иіп тағзым етейік. Олардың ерлік істерін ешкім де,
ешқашан да ұмытпауы тиіс.
Дәл осынау жадыраңқы жай
күні
Болса дағы қай ғасырдың қай
жылы.
Ұлы
Отаным басым иіп бір минут
Есіне алмақ сол бір апат
қайғыны.
Бұл жылдары
жүрегі Отаным деп соққан әр азамат барынша күресе білді. Әрбір
азамат өз Отанына деген антын орындап шықты. Олай болса сұрапыл
соғыс және елін, жерін қорғаған майдангерлер туралы өлең жолдарын
тыңдау үшін оқушыларға сөз
берейік.
1 -
оқушы: Жеңіс күні бар
әлемге әйгілі, Көктем шуақ - 9
май күні. Айтшы, кәне,
біздің жеңіс шеруі, Кездейсоқ па
көктемге сай келуі.
2 -
оқушы: Майский
праздник - День
Победы Отмечает вся
страна Надевают нашы
деды Боевые
ордена.
3 -
оқушы: Их с утра зовет
дорога На
торжественный парад И задумчиво с
порога Вслед им
бабушки глядят.
4 -
оқушы: Мы славой их
гордимся, Гордимся за
страну Здоровья
ветеранам, Всем пожелать
хочу!
5 -
оқушы: Мы благодарны
им за труд За подвиг, за
победу За то, что
подарили жизнь Своим внучатам,
детям!
6 -
оқушы: Қырғын соғыс,
қан жылатқан заман - ай Халқым сиреп,
талай қыршын қиылды - ай, Жан түршігер
ауыртпалық көрсек те Бар тілегім,
ұрпағым болсын аман - ай.
7 -
оқушы: Благодарим,
солдаты, вас За жизнь, за
детство и весну За
тишину, За мирный
дом, За мир в
котором мы живем!
8
оқушы: Жасасын
Жеңіс! Бақытты елім
күле бер! Тәуелсіз болып
болашағына жүре бер! Болмасын соғыс!
(Әли) Болмасын
соғыс! Болмасын! Осы тілекпен
барша халайық
түрегел!
Осындай Ұлы
Жеңіске қол жеткізуге көмектескен батырларымыздың ұрпақтары сол
жандардың арқасында бейбіт өмір кешуде. Олай болса, қарсы
алыңыздар, сіздердің алдарыңызда «Соғыстан қайтқан солдаттар»
әнімен ортаға шақырамыз.
ӘН: «Соғыстан
қайтқан солдаттар» 9 сынып оқушылары
орындайды.
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Аяқталуы 10
минут
|
Міне, ата - бабаларымыздың арқасында бүгінгі
күні өз тәуелсіздігімді алып, егеменді ел болып, әлемге танылып
отырмыз. Өз әнұранымыз, өз елтаңбамыз, әрқашан биіктен көрінер
туымыз бар. Бұл біз үшін үлкен қуаныш, үлкен бақыт. Қуанышымыз,
жеңісіміз ұзағынан болсын деп бүгінгі мерекелік шарамызды
аяқтаймыз. Елімізде бейбітшілік болсын! Аналарымыздың зарлаған,
сәбилеріміздің жылаған дауысы естілмесін! Айбынды азаматтарымыз
аман болсын!
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға
белсенділік
пен қатысқан топты
басқа топ оқушылары
бағалайды.
|
Сабақтың
соңы
2 мин
|
Рефлекция «
Аяқталмаған сөйлем» әдісі
Сабақ соңында
оқушылар өз ойларын стикерлерге жазады:
- Мен бүгін
........білдім
- Маған .... қызықты
болды
- Маған....қиын
болды
|
«Аяқталмаған сөйлем»
әдісі.
Мұғалім сабақты
қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын,
рефлексиясын тыңдайды.
|