Қысқа мерзімді жоспар
|
Күні |
28.04.2025ж |
|
|
Сынып жетекші: |
А.Курманбекова |
|
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
"Жеңістің рухы – ұрпақтың жадында" Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 31-САБАҚ: 5- сыныптар: «Төтенше нөмірлері» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
- Оқушыларға Ұлы Отан соғысы туралы мәлімет беру; - Батырлардың ерлігін ұлықтау, рухани-патриоттық тәрбие беру; - Отанды қорғау сезімін қалыптастыру, тарихи оқиғаларға құрметпен қарауға баулу.. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Оқушыларға төтенше жағдайлар туралы түсінік беру және тиісті қызмет нөмірлерін үйрету. Төтенше жағдайда дұрыс әрекет ету дағдыларын қалыптастыру. Қауіпсіздік ережелерін сақтаудың маңыздылығын түсіндіру |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Бірлік және Ынтымақ |
|
|
Дәйексөз |
«Күннің көзі ортақ, жақсының сөзі ортақ» |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару Апта дәйек сөзі «Күннің көзі ортақ, жақсының сөзі ортақ» Оқушылар апта дәйексөзі бойынша мақал мен мәтелдерді атайды. Мұғалім сөзі: "Ұлы Отан соғысы – әрбір қазақтың жүрегінде ерекше орын алатын, халықтың қайғы-қасіретімен жазылған тарих. Бүгін біз ата-бабаларымыздың ерлігін еске алып, олар сыйлаған бейбіт өмірдің қадірін түсіну үшін бас қостық." |
Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды Оқушылар Дәйексөздің мағынасын ашып мысалдар келтіреді.
|
|
|
Негізгі бөлім 20 мин |
1. Тарихи шолу: - Ұлы Отан соғысы 1941 жылы 22 маусымда басталды. - 1945 жылы 9 мамырда Жеңіспен аяқталды. - Соғыста 1 миллионнан астам қазақ қатысып, оның 500-дейі Кеңес Одағының Батыры атанды. |
Бейнероликті қарайды. Бейнероликті талқылайды. Оқушылар топқа бөлініп жұмыс жасайды. |
|
|
Сабақтың ортасы 5 мин |
Батырлар туралы мәлімет: - Бауыржан Момышұлы, Әлия Молдағұлова, Мәншүк Мәметова, Талғат Бигелдинов сынды ерлердің ерлігін таныстыру. - Олардың ерліктері арқылы патриотизмді түсіндіру. |
Оқушылар өз ойларын айтады
|
Презентация |
|
Қауіпсіз дік 10 мин |
Сабақтың мақсатын түсіндіру. "Егер қауіпті жағдайға тап болсаң, не істейсің?" сұрағын қою. Оқушылардың жауаптарын тыңдау, олардың бастапқы білімін анықтау. 2. Тақырыпты таныстыру: Төтенше жағдай дегеніміз не? (өрт, жол апаты, газдың иісі, суда бату, денсаулыққа қауіп төнуі және т.б.). Төтенше қызметтердің негізгі рөлі мен маңызы. II. Негізгі бөлім 1. Теориялық бөлім: Төтенше қызмет нөмірлері: 101 – Өрт сөндіру қызметі 102 – Полиция 103 – Жедел жәрдем 104 – Газ қызметі 112 – Бірыңғай төтенше жағдайлар қызметі Қандай жағдайларда әр қызметке қоңырау шалу керек? Дұрыс қоңырау шалу ережелері: 1. Өзіңді таныстыру. 2. Орналасқан жеріңді нақты айту. 3. Қысқа әрі түсінікті ақпарат беру. 4. Диспетчердің сұрақтарына жауап беру. 2. Практикалық бөлім : Ойын: "Төтенше жағдай" (оқушыларға әртүрлі жағдайлар беріледі, олар қандай қызметке хабарласатынын анықтайды). Рөлдік ойын: Бір оқушы диспетчердің, екіншісі көмек сұраушының рөлінде болып, телефонмен дұрыс қоңырау шалуды үйренеді. Топтық жұмыс: Әр топқа бір төтенше жағдай беріліп, оны шешу жолдары талқыланады. III. Қорытынды бөлім Сабақтың негізгі ойларын қорытындылау. "Есте сақта!" – төтенше қызмет нөмірлерін қайталау. Рефлексия: "Мен бүгін не үйрендім? Үй тапсырмасы: Төтенше қызмет нөмірлерін жаттау. Отбасымен бірге төтенше жағдайда не істеу керектігін талқылау. |
Оқушылардың тыңдау. Сұрақтарға жауап береді Оқушылар олардың мағынасын анықтап, не үшін қажет екенін түсіндіреді. Әр оқушы шешімдерін қорғап, түсіндіреді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді Әр топ өз жұмысын постер түрінде дайындап, қорғайды. |
Түрлі ойыншықтар (қуыршақ, машина, жұмсақ ойыншықтар, конструктор т.б.) Құпия сөз жасауға арналған нұсқаулық парақшалар |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Қорытынды бөлім: Сыбайластықтың алдын алу үшін не істеу керек екенін бірге қорытындылау: Заңды білу; Адал болу; Өз құқығыңды қорғау; Әділетті болу. Мұғалімнің қорытынды сөзі: "Балалар, бүгін біз халқымыздың басына түскен ең ауыр жылдарды еске алдық. Ұлы Отан соғысы — әр отбасына қайғы әкелген, алайда халқымыздың ерлігі мен бірлігінің арқасында бейбіт өмірге қол жеткіздік. Батыр бабаларымыздың ерлігі ешқашан ұмытылмайды, олардың рухына әрдайым бас иеміз. Бізге бейбіт аспан, жарқын болашақ сыйлаған ардагерлерге алғысымыз шексіз! Ендігі міндетіміз — Отанымызды қорғаған ерлердің аманатына адал болып, еліміздің тәуелсіздігін, тыныштығын қадірлей білу. Отанға деген сүйіспеншілік — әрбіріміздің жүрегімізде мәңгі сақталуы керек. Ерлік мәңгі жасасын! Ұлы Жеңіс ұрпақтар жадында мәңгі болсын!" "Бүгінгі тыныш өмір – сол батырларымыздың ерен еңбегі мен ерлігінің арқасы. Ендеше, олардың есімі ұмытылмай, әрдайым ұрпақ жүрегінде жаңғырып тұрады." - 1 минут үнсіздікпен соғыста қаза тапқандарды еске алу. |
Оқушылар бүгін не түсінді, қандай ой түйді — стикерлерге жазып, плакатқа ілу. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жеңістің рухы -ұрпақ жадында
Жеңістің рухы -ұрпақ жадында
Қысқа мерзімді жоспар
|
Күні |
28.04.2025ж |
|
|
Сынып жетекші: |
А.Курманбекова |
|
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
"Жеңістің рухы – ұрпақтың жадында" Қауіпсіздік сабағы (10 минут) № 31-САБАҚ: 5- сыныптар: «Төтенше нөмірлері» |
|
|
Сабақтың мақсаты: |
- Оқушыларға Ұлы Отан соғысы туралы мәлімет беру; - Батырлардың ерлігін ұлықтау, рухани-патриоттық тәрбие беру; - Отанды қорғау сезімін қалыптастыру, тарихи оқиғаларға құрметпен қарауға баулу.. |
|
|
Қауіпсіздік мақсаты |
Оқушыларға төтенше жағдайлар туралы түсінік беру және тиісті қызмет нөмірлерін үйрету. Төтенше жағдайда дұрыс әрекет ету дағдыларын қалыптастыру. Қауіпсіздік ережелерін сақтаудың маңыздылығын түсіндіру |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Бірлік және Ынтымақ |
|
|
Дәйексөз |
«Күннің көзі ортақ, жақсының сөзі ортақ» |
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақ кезеңі/ Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару Апта дәйек сөзі «Күннің көзі ортақ, жақсының сөзі ортақ» Оқушылар апта дәйексөзі бойынша мақал мен мәтелдерді атайды. Мұғалім сөзі: "Ұлы Отан соғысы – әрбір қазақтың жүрегінде ерекше орын алатын, халықтың қайғы-қасіретімен жазылған тарих. Бүгін біз ата-бабаларымыздың ерлігін еске алып, олар сыйлаған бейбіт өмірдің қадірін түсіну үшін бас қостық." |
Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды Оқушылар Дәйексөздің мағынасын ашып мысалдар келтіреді.
|
|
|
Негізгі бөлім 20 мин |
1. Тарихи шолу: - Ұлы Отан соғысы 1941 жылы 22 маусымда басталды. - 1945 жылы 9 мамырда Жеңіспен аяқталды. - Соғыста 1 миллионнан астам қазақ қатысып, оның 500-дейі Кеңес Одағының Батыры атанды. |
Бейнероликті қарайды. Бейнероликті талқылайды. Оқушылар топқа бөлініп жұмыс жасайды. |
|
|
Сабақтың ортасы 5 мин |
Батырлар туралы мәлімет: - Бауыржан Момышұлы, Әлия Молдағұлова, Мәншүк Мәметова, Талғат Бигелдинов сынды ерлердің ерлігін таныстыру. - Олардың ерліктері арқылы патриотизмді түсіндіру. |
Оқушылар өз ойларын айтады
|
Презентация |
|
Қауіпсіз дік 10 мин |
Сабақтың мақсатын түсіндіру. "Егер қауіпті жағдайға тап болсаң, не істейсің?" сұрағын қою. Оқушылардың жауаптарын тыңдау, олардың бастапқы білімін анықтау. 2. Тақырыпты таныстыру: Төтенше жағдай дегеніміз не? (өрт, жол апаты, газдың иісі, суда бату, денсаулыққа қауіп төнуі және т.б.). Төтенше қызметтердің негізгі рөлі мен маңызы. II. Негізгі бөлім 1. Теориялық бөлім: Төтенше қызмет нөмірлері: 101 – Өрт сөндіру қызметі 102 – Полиция 103 – Жедел жәрдем 104 – Газ қызметі 112 – Бірыңғай төтенше жағдайлар қызметі Қандай жағдайларда әр қызметке қоңырау шалу керек? Дұрыс қоңырау шалу ережелері: 1. Өзіңді таныстыру. 2. Орналасқан жеріңді нақты айту. 3. Қысқа әрі түсінікті ақпарат беру. 4. Диспетчердің сұрақтарына жауап беру. 2. Практикалық бөлім : Ойын: "Төтенше жағдай" (оқушыларға әртүрлі жағдайлар беріледі, олар қандай қызметке хабарласатынын анықтайды). Рөлдік ойын: Бір оқушы диспетчердің, екіншісі көмек сұраушының рөлінде болып, телефонмен дұрыс қоңырау шалуды үйренеді. Топтық жұмыс: Әр топқа бір төтенше жағдай беріліп, оны шешу жолдары талқыланады. III. Қорытынды бөлім Сабақтың негізгі ойларын қорытындылау. "Есте сақта!" – төтенше қызмет нөмірлерін қайталау. Рефлексия: "Мен бүгін не үйрендім? Үй тапсырмасы: Төтенше қызмет нөмірлерін жаттау. Отбасымен бірге төтенше жағдайда не істеу керектігін талқылау. |
Оқушылардың тыңдау. Сұрақтарға жауап береді Оқушылар олардың мағынасын анықтап, не үшін қажет екенін түсіндіреді. Әр оқушы шешімдерін қорғап, түсіндіреді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді Әр топ өз жұмысын постер түрінде дайындап, қорғайды. |
Түрлі ойыншықтар (қуыршақ, машина, жұмсақ ойыншықтар, конструктор т.б.) Құпия сөз жасауға арналған нұсқаулық парақшалар |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Қорытынды бөлім: Сыбайластықтың алдын алу үшін не істеу керек екенін бірге қорытындылау: Заңды білу; Адал болу; Өз құқығыңды қорғау; Әділетті болу. Мұғалімнің қорытынды сөзі: "Балалар, бүгін біз халқымыздың басына түскен ең ауыр жылдарды еске алдық. Ұлы Отан соғысы — әр отбасына қайғы әкелген, алайда халқымыздың ерлігі мен бірлігінің арқасында бейбіт өмірге қол жеткіздік. Батыр бабаларымыздың ерлігі ешқашан ұмытылмайды, олардың рухына әрдайым бас иеміз. Бізге бейбіт аспан, жарқын болашақ сыйлаған ардагерлерге алғысымыз шексіз! Ендігі міндетіміз — Отанымызды қорғаған ерлердің аманатына адал болып, еліміздің тәуелсіздігін, тыныштығын қадірлей білу. Отанға деген сүйіспеншілік — әрбіріміздің жүрегімізде мәңгі сақталуы керек. Ерлік мәңгі жасасын! Ұлы Жеңіс ұрпақтар жадында мәңгі болсын!" "Бүгінгі тыныш өмір – сол батырларымыздың ерен еңбегі мен ерлігінің арқасы. Ендеше, олардың есімі ұмытылмай, әрдайым ұрпақ жүрегінде жаңғырып тұрады." - 1 минут үнсіздікпен соғыста қаза тапқандарды еске алу. |
Оқушылар бүгін не түсінді, қандай ой түйді — стикерлерге жазып, плакатқа ілу. |
|
шағым қалдыра аласыз















