Қысқа мерзімді жоспар
№2-сабақ
|
Бөлім: |
9-бөлім Аспан әлемінің құпиялары |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Меңліхожаева А О |
|
Күні: 14.03.2025ж |
|
|
Сыныбы: 5 «Ә» |
Қатысушылар саны: 23 Қатыспағандар саны:1 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жер-ғаламшар. Төл сөз бен автор сөзі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5,1.4.1Тірек сөздер мен
жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 5.ӘТН5.5.Төл сөз,төлеу сөз автор сөзінің жасалу жолдарын,қызметін білу,төл сөзді төлеу сөзге айналдыру. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді. Көпшілік оқушылар үшін: Хат,хабарлама,жарнама,нұсқаулық,хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратады. Кейбір оқушылар үшін: Төл сөз, төлеу сөз автор сөзінің жасалу жолдарын,қызметін біледі, төл сөзді төлеу сөзге айналдырады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту3 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.Уй жұмысын сұрау 112- бет 5-тапсырма Өткен сабаққа кері байланыс Сын есім лайфкахтары Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Асыктардын көмегімен оқушыларды 3 топқа бірігеді I – Жер тобы II – Күн тобы III – Ай тобы |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Асықтар салынған қоржынды ашу Слайд презентация
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
« Болжау әдісі» Сабақ тақырыбын жер глобусына қарап тақырыпты ашады «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. «Кім ұтқыр»әдісіСұрақ жауап 1.Жер шары дегеніміз не:? 2.Күн мен түн неліктен ауысып отырады? 3.Күн жерді айнала ма ,әлде Жер Күнді айнала ма? 4.Алғашқы кезде адамдар жер, күн, ай туралы қандай ойда болды? |
Тақырыпты ашады
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастарының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.Тақтадан презентатцияны көреді.Сұрақтарға жауап беріп отырады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Сөйлеу қабілетін арттыру . Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың сұрақ жауап тәсілі Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. https://wordwall.net/play/88316/698/768 |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
|
№1-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. Ойын арқылы сабақты пысықтау |
С |
Дескриптор: -Сөздердің мағынасын ашады. Төл сөзді автор сөзіне айналдырады Жалпы-5 балл |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Видио слайд қарау Тыңдалым мәтіні
|
|
|
Топтық жұмыс |
№4-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. №5-6 тапсырма орындайды Энцеклопедиядан және ғаламтордан Жер туралы деректер жинақтайды.Жинаған деректер бойынша шағын мәтін құрайды.Төл сөз бен автор сөзін ажыратады |
Жазбаларын салыстырады. Бір-бірінің жазғандарын толықтырады. Ғаламтордан ізденеді мәтін құрастырады.Төл сөз бен автор сөзін ажыратады. |
Дескриптор:берілген -Берілген сөздерден төл сөз бен автор сқздерін жасау . Жалпы – 5 балл Дискриптор : Мәтін құрастырады.Төл сөз бен автор сөзін ажыратады. Жалпы балл 5 балл |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Жазылым https://wordwall.net/play/88285/444/858 |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. 7 мин. Үй тапсырмасы. |
«Үш қадам» әдісі арқылы қортындыланады Не қиын? Не қызық?Не құнды? Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.және берілген стикерлерді толтырады. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. «Спиннер» әдісі арқылы сабақты қорытындылайды. 113 -бет 7-тапсырма. «Жер-біздің ортақ үйіміз» тақырыбында сұқбат құрастырып жазады. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім.....Маған құнды болды.... - енді мен.. қиналмаймын.
|
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
Рефлексия https://wordwall.net/play/88285/444/858
|
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||
|
«», «Тапсырма», «Кім жылдам» әдісі. Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жер -ғаламшар
Жер -ғаламшар
Қысқа мерзімді жоспар
№2-сабақ
|
Бөлім: |
9-бөлім Аспан әлемінің құпиялары |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Меңліхожаева А О |
|
Күні: 14.03.2025ж |
|
|
Сыныбы: 5 «Ә» |
Қатысушылар саны: 23 Қатыспағандар саны:1 |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Жер-ғаламшар. Төл сөз бен автор сөзі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5,1.4.1Тірек сөздер мен
жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау 5.ӘТН5.5.Төл сөз,төлеу сөз автор сөзінің жасалу жолдарын,қызметін білу,төл сөзді төлеу сөзге айналдыру. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді. Көпшілік оқушылар үшін: Хат,хабарлама,жарнама,нұсқаулық,хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратады. Кейбір оқушылар үшін: Төл сөз, төлеу сөз автор сөзінің жасалу жолдарын,қызметін біледі, төл сөзді төлеу сөзге айналдырады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту3 мин. |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.Уй жұмысын сұрау 112- бет 5-тапсырма Өткен сабаққа кері байланыс Сын есім лайфкахтары Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру. Топтастыру. |
Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру: Асыктардын көмегімен оқушыларды 3 топқа бірігеді I – Жер тобы II – Күн тобы III – Ай тобы |
Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру. Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады. |
Асықтар салынған қоржынды ашу Слайд презентация
|
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе |
« Болжау әдісі» Сабақ тақырыбын жер глобусына қарап тақырыпты ашады «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. «Кім ұтқыр»әдісіСұрақ жауап 1.Жер шары дегеніміз не:? 2.Күн мен түн неліктен ауысып отырады? 3.Күн жерді айнала ма ,әлде Жер Күнді айнала ма? 4.Алғашқы кезде адамдар жер, күн, ай туралы қандай ойда болды? |
Тақырыпты ашады
Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастарының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.Тақтадан презентатцияны көреді.Сұрақтарға жауап беріп отырады. |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Сөйлеу қабілетін арттыру . Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың сұрақ жауап тәсілі Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. https://wordwall.net/play/88316/698/768 |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 31 мин.
|
№1-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. Ойын арқылы сабақты пысықтау |
С |
Дескриптор: -Сөздердің мағынасын ашады. Төл сөзді автор сөзіне айналдырады Жалпы-5 балл |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Видио слайд қарау Тыңдалым мәтіні
|
|
|
Топтық жұмыс |
№4-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. №5-6 тапсырма орындайды Энцеклопедиядан және ғаламтордан Жер туралы деректер жинақтайды.Жинаған деректер бойынша шағын мәтін құрайды.Төл сөз бен автор сөзін ажыратады |
Жазбаларын салыстырады. Бір-бірінің жазғандарын толықтырады. Ғаламтордан ізденеді мәтін құрастырады.Төл сөз бен автор сөзін ажыратады. |
Дескриптор:берілген -Берілген сөздерден төл сөз бен автор сқздерін жасау . Жалпы – 5 балл Дискриптор : Мәтін құрастырады.Төл сөз бен автор сөзін ажыратады. Жалпы балл 5 балл |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Жазылым https://wordwall.net/play/88285/444/858 |
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. 7 мин. Үй тапсырмасы. |
«Үш қадам» әдісі арқылы қортындыланады Не қиын? Не қызық?Не құнды? Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.және берілген стикерлерді толтырады. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. «Спиннер» әдісі арқылы сабақты қорытындылайды. 113 -бет 7-тапсырма. «Жер-біздің ортақ үйіміз» тақырыбында сұқбат құрастырып жазады. |
Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім. - бүгін сабақта қуантқаны..... - мен өзімді.....үшін мақтар едім. - маған ерекше ұнағаны..... - сабақтан соң маған........келді - бүгін маған..........сәті түсті. - қызықты болғаны..... - ......қиындық тудырды. - менің түсінгенім.....Маған құнды болды.... - енді мен.. қиналмаймын.
|
Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын! Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады. |
Рефлексия https://wordwall.net/play/88285/444/858
|
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасын сақтау |
|||
|
«», «Тапсырма», «Кім жылдам» әдісі. Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||
шағым қалдыра аласыз

















