Жер -ғаламшар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Жер -ғаламшар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге сабаққа қолдануға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

2-сабақ

Бөлім:

9-бөлім Аспан әлемінің құпиялары

Педагогтің аты-жөні:

Меңліхожаева А О

Күні: 14.03.2025ж


Сыныбы: 5 «Ә»

Қатысушылар саны: 23 Қатыспағандар саны:1

Сабақтың тақырыбы:

Жер-ғаламшар. Төл сөз бен автор сөзі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5,1.4.1Тірек сөздер мен жетекші сұрақтар арқылы негізгі ойды анықтау
5.4.5.5.Төл сөз ,төлеу сөз астор сөзінің тыныс белгілерін дұрыс қолдану

5.ӘТН5.5.Төл сөз,төлеу сөз автор сөзінің жасалу жолдарын,қызметін білу,төл сөзді төлеу сөзге айналдыру.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап береді, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіреді.

Көпшілік оқушылар үшін:

Хат,хабарлама,жарнама,нұсқаулық,хабарландырудың құрылымы мен рәсімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажыратады.

Кейбір оқушылар үшін:

Төл сөз, төлеу сөз автор сөзінің жасалу жолдарын,қызметін біледі, төл сөзді төлеу сөзге айналдырады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту3 мин.

















Ұйымдастыру кезеңі:

Психологиялық ахуал “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.Уй жұмысын сұрау 112- бет 5-тапсырма Өткен сабаққа кері байланыс Сын есім лайфкахтары


Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.


Топтастыру.

Оқушыларды топтарға біріктіруді ұйымдастыру:

Асыктардын көмегімен оқушыларды 3 топқа бірігеді

I – Жер тобы

II – Күн тобы

III – Ай тобы


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, сондай-ақ барлық оқушыларды қатыстыру арқылы оқыту жағдайларын теңестіру.

Тиімділігі: оқушыны бір-біріне тілек айту арқылы жақындастырады, көңіл күйін көтереді, бауырмалдығын оятады.

Асықтар салынған қоржынды ашу

Слайд презентация

Жаңа сабаққа кіріспе

« Болжау әдісі» Сабақ тақырыбын жер глобусына қарап тақырыпты ашады

«Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.

«Кім ұтқыр»әдісіСұрақ жауап

1.Жер шары дегеніміз не:?

2.Күн мен түн неліктен ауысып отырады?

3.Күн жерді айнала ма ,әлде Жер Күнді айнала ма?

4.Алғашқы кезде адамдар жер, күн, ай туралы қандай ойда болды?

Тақырыпты ашады



Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастарының пікірін толықтырады.

Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.Тақтадан презентатцияны көреді.Сұрақтарға жауап беріп отырады.

Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Сөйлеу қабілетін арттыру .

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың сұрақ жауап тәсілі Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын

дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға

белсенділікпен қатысқан оқушыға

«Жарайсың!» деген мадақтау

сөзімен ынталандыру.


https://wordwall.net/play/88316/698/768


Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

31 мин.


1-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді.

Ойын

арқылы сабақты пысықтау

С
уретке қарап, сөздіктерді пайдаланып, «Жер –ғаламшар » туралы сұрақ жауап сөздерінің мағынасын анықтайды. Жер туралы қызықты мағлұматтармен алады


Дескриптор:

-Сөздердің мағынасын ашады.

Төл сөзді автор сөзіне айналдырады

Жалпы-5 балл

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Видио слайд қарау

Тыңдалым мәтіні

Топтық жұмыс


4-тапсырманы орындатады. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді.

5-6 тапсырма орындайды Энцеклопедиядан және ғаламтордан Жер туралы деректер жинақтайды.Жинаған деректер бойынша шағын мәтін құрайды.Төл сөз бен автор сөзін ажыратады







Жазбаларын салыстырады. Бір-бірінің жазғандарын толықтырады.








Ғаламтордан ізденеді мәтін құрастырады.Төл сөз бен автор сөзін ажыратады.


Дескриптор:берілген

-Берілген сөздерден төл сөз бен автор сқздерін жасау .

Жалпы – 5 балл







Дискриптор : Мәтін құрастырады.Төл сөз бен автор сөзін ажыратады.

Жалпы балл 5 балл

Оқулық, жұмыс дәптерлері

Жазылым

https://wordwall.net/play/88285/444/858


Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

7 мин.






























Үй тапсырмасы.

«Үш қадам» әдісі арқылы қортындыланады Не қиын? Не қызық?Не құнды?

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.және берілген стикерлерді толтырады.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың

«Қорытынды» тәсілі көрінеді. «Спиннер» әдісі арқылы сабақты қорытындылайды.



113 -бет 7-тапсырма.

«Жер-біздің ортақ үйіміз» тақырыбында сұқбат құрастырып жазады.

Жеке жұмыс: - бүгінгі сабақта мен....түсіндім, ...білдім, ....көзімді жеткіздім.

- бүгін сабақта қуантқаны.....

- мен өзімді.....үшін мақтар едім.

- маған ерекше ұнағаны.....

- сабақтан соң маған........келді

- бүгін маған..........сәті түсті.

- қызықты болғаны.....

- ......қиындық тудырды.

- менің түсінгенім.....Маған құнды болды....

- енді мен.. қиналмаймын.






Мұғалім оқушыларды «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың!

Жақсы!

Талпын!


Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



Рефлексия

https://wordwall.net/play/88285/444/858












Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


«», «Тапсырма», «Кім жылдам» әдісі.


Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды.

«Мадақтау сөз» әдісі. 1-10 баллдық жүйе бойынша бағаланады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын.

Осы сабақта қолданылатын

Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады.

Жалпы бағалау

Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз.

1:

2:

Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек?

1:

2:



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2025
281
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі