|
Бөлім |
«Салт –дәстүр және ауыз әдебиеті» |
||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жер . Күн |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.4.1.1 Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру; |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жердегі тіршілікке Күннің әсерін анықтау |
||||
|
Құндылық |
Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Лабиринт» ойыны |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
Оқушылар допты лабиринт арқылы жүргізіп, тесікке түсіреді |
|
Қатты қағаздан жасалған лабиринт, доп |
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 10 мин |
Үй тапсырмасын тексеру Қосымша ақпарат көздерінен сұйық күйдегі табиғат ресурстары туралы мәлімет ідеп тап. «Серпілген сауал» Ғаламшар деген не? Ғарыштық нысандар қандай пішінге ие? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Жер мен күннің арасындағы байланысты білесің 1- тапсырма Ұжымдық жұмыс «Кесте» әдісі Суретке қарап сұрақтарға жауап жаз. Суреттегі ғарыштық нысандар жайлы не білесің? ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1. Ғалымдар күнді қалай бақылайды? |
Қосымша ақпарат көздерінен сұйық күйдегі табиғат ресурстары туралы мәлімет ідеп табады
Допты қағып алып, сұраққа жауап береді
1. бірінші сұраққа жауап береді 2.екінші сұраққа жауап береді 3.үшінші сұраққа жауап береді 4.төртінші сұраққа жауап береді |
Дескриптор: - сұйық күйдегі табиғат ресурстары туралы мәлімет ідеп табады (1б) Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Қолсағаттың корпусын алға жылжыту Дескриптор: - бірінші сұраққа жауап береді(1б) -екінші сұраққа жауап береді(1б) -үшінші сұраққа жауап береді(1б) -төртінші сұраққа жауап береді(1б) |
Доп Қолсағат Таратпа Қаламсап Оқулық 90-бет |
|
|
10 мин Сергіту сәті 2 минут |
2-тапсырм Жұптық жұмыс «Саған сұрақ» әдісі Сызбаға қара. Сұрақтарға жауап жаз. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1. Жердің пішіні шар екенін қалай дәлелдеуге болады? |
1. бірінші сұраққа жауап береді 2.екінші сұраққа жауап береді 3.үшінші сұраққа жауап береді 4.төртінші сұраққа жауап береді |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: - бірінші сұраққа жауап береді(1б) -екінші сұраққа жауап береді(1б) -үшінші сұраққа жауап береді(1б) -төртінші сұраққа жауап береді(1б) |
Таратпа қаламсап |
|
|
8 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс «Саған сұрақ» әдісі Суреттерге қара, нысандарды ата. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1.Жерге ең жақын жұлдызз қалай аталады? |
1. суреттегі нысандардың атауын жазады |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -суреттегі нысандардың атауын жазады(1б) |
Таратпа Қаламсап |
|
|
Сабақтың соңы Рефлексия 7 мин |
«Сыныптан шығу билеті» әдісі Ғалымдар күнді қалай бақылайды? Жердің пішіні шар екенін қалай дәлелдеуге болады? «Қолсағат» әдісі (Бағалау) Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 ) Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 ) Бүгінгі сабақты түсінбедім (5,6 ) Үйге тапсырма Қосымша ақпарат көздерінен Күн туралы қызықты мәлімет іздеп тап. |
Сұрақ жауап беріп, сыныптан шығып кетеді(сұраққа жауап берген оқушы үшін сабақ аяқталды)
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай сағаттың корпусын қадамдарға жылжытумен анықтайды. |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
Белдігінде цифр 10 –ға дейін цифр жазылған қолсағат |
|
|
Сұрақтар |
Жауаптар |
|
Суреттегі ғарыштық нысандар жайлы не білесің? |
|
|
Ғаламшарлардың өлшемдерін салыстырмалы түрде ажыратуға бола ма? |
|
|
Біз жарық пен жылуды қайдан аламыз? |
|
|
Күн мен жердің бір –бірінен ерекшеліктері қандай? |
|
|
Сұрақтар |
Жауаптар |
|
Күн туралы не білесіңдер? |
|
|
Ғаламшар ма, әлде жұлдыз ба? |
|
|
Жердегі тіршілікке күннің қандай әсері бар? |
|
|
Неге Жерде тіршілік бар Күнде жоқ?
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жер . Күн ҚМЖ + көрнекілік 2 сын жарат
Жер . Күн ҚМЖ + көрнекілік 2 сын жарат
|
Бөлім |
«Салт –дәстүр және ауыз әдебиеті» |
||||
|
Пәні: |
Жаратылыстану |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|||||
|
Сынып: 2 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жер . Күн |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
2.4.1.1 Жер мен Күн арасындағы байланысты түсіндіру; |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Жердегі тіршілікке Күннің әсерін анықтау |
||||
|
Құндылық |
Денсаулықты қадірлеуге, салауатты өмір салтын ұстануға, ойдың тазалығын және эмоционалды тұрақтылыққа баулу. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс тар |
|
|
Сабақтың басы (3 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал орнату. «Лабиринт» ойыны |
Оқушылар сабаққа назар аударады.
Оқушылар допты лабиринт арқылы жүргізіп, тесікке түсіреді |
|
Қатты қағаздан жасалған лабиринт, доп |
|
|
Сабақтың ортасы (5 мин) 10 мин |
Үй тапсырмасын тексеру Қосымша ақпарат көздерінен сұйық күйдегі табиғат ресурстары туралы мәлімет ідеп тап. «Серпілген сауал» Ғаламшар деген не? Ғарыштық нысандар қандай пішінге ие? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау Жер мен күннің арасындағы байланысты білесің 1- тапсырма Ұжымдық жұмыс «Кесте» әдісі Суретке қарап сұрақтарға жауап жаз. Суреттегі ғарыштық нысандар жайлы не білесің? ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1. Ғалымдар күнді қалай бақылайды? |
Қосымша ақпарат көздерінен сұйық күйдегі табиғат ресурстары туралы мәлімет ідеп табады
Допты қағып алып, сұраққа жауап береді
1. бірінші сұраққа жауап береді 2.екінші сұраққа жауап береді 3.үшінші сұраққа жауап береді 4.төртінші сұраққа жауап береді |
Дескриптор: - сұйық күйдегі табиғат ресурстары туралы мәлімет ідеп табады (1б) Мадақтау Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! Қолсағаттың корпусын алға жылжыту Дескриптор: - бірінші сұраққа жауап береді(1б) -екінші сұраққа жауап береді(1б) -үшінші сұраққа жауап береді(1б) -төртінші сұраққа жауап береді(1б) |
Доп Қолсағат Таратпа Қаламсап Оқулық 90-бет |
|
|
10 мин Сергіту сәті 2 минут |
2-тапсырм Жұптық жұмыс «Саған сұрақ» әдісі Сызбаға қара. Сұрақтарға жауап жаз. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1. Жердің пішіні шар екенін қалай дәлелдеуге болады? |
1. бірінші сұраққа жауап береді 2.екінші сұраққа жауап береді 3.үшінші сұраққа жауап береді 4.төртінші сұраққа жауап береді |
«Комментарий» арқылы Дескриптор: - бірінші сұраққа жауап береді(1б) -екінші сұраққа жауап береді(1б) -үшінші сұраққа жауап береді(1б) -төртінші сұраққа жауап береді(1б) |
Таратпа қаламсап |
|
|
8 мин
|
3 – тапсырма Жеке жұмыс «Саған сұрақ» әдісі Суреттерге қара, нысандарды ата. ЕББҚ Тапсырманы орындауда қолдау көрсету Талқылау сұрақтары: 1.Жерге ең жақын жұлдызз қалай аталады? |
1. суреттегі нысандардың атауын жазады |
«Отшашу» арқылы бір-ірін бағалау Дескриптор: -суреттегі нысандардың атауын жазады(1б) |
Таратпа Қаламсап |
|
|
Сабақтың соңы Рефлексия 7 мин |
«Сыныптан шығу билеті» әдісі Ғалымдар күнді қалай бақылайды? Жердің пішіні шар екенін қалай дәлелдеуге болады? «Қолсағат» әдісі (Бағалау) Бүгінгі сабақты толық түсіндім (9,10 ) Бүгінгі сабақты түсіндім, сұрағым бар(7,8 ) Бүгінгі сабақты түсінбедім (5,6 ) Үйге тапсырма Қосымша ақпарат көздерінен Күн туралы қызықты мәлімет іздеп тап. |
Сұрақ жауап беріп, сыныптан шығып кетеді(сұраққа жауап берген оқушы үшін сабақ аяқталды)
Бүгінгі сабақтан алған білімдерін сабақ бойына орындаған тапсырмасының нәтижесіне қарай сағаттың корпусын қадамдарға жылжытумен анықтайды. |
Мадақтау Жарайсың!, Керемет! Жақсы! Талпын! |
Белдігінде цифр 10 –ға дейін цифр жазылған қолсағат |
|
|
Сұрақтар |
Жауаптар |
|
Суреттегі ғарыштық нысандар жайлы не білесің? |
|
|
Ғаламшарлардың өлшемдерін салыстырмалы түрде ажыратуға бола ма? |
|
|
Біз жарық пен жылуды қайдан аламыз? |
|
|
Күн мен жердің бір –бірінен ерекшеліктері қандай? |
|
|
Сұрақтар |
Жауаптар |
|
Күн туралы не білесіңдер? |
|
|
Ғаламшар ма, әлде жұлдыз ба? |
|
|
Жердегі тіршілікке күннің қандай әсері бар? |
|
|
Неге Жерде тіршілік бар Күнде жоқ?
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














