Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі. Л.Ғылымбаева
|
Педагогтің аты-жөні |
Карменова С |
||||
|
Күні:21.12.20. |
|
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жер астында қала бар Алтын мүйізді киік |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.6.1 – кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті мен мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау. |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Тест. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
Ширату тапсырмасы. Таныстырылым. Белсенді оқу тапсырмалары «Көршіңе әңгімелеп бер»
Дескриптор:
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындай «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды. |
Форматив ті бағалау. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады. |
Тірек сөздермен жұмыс жасау. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
|
|
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Кері байланыс парағы
|
Сабақтан алған әсерлеріне кері байланыс береді. |
Кері байланыс парағы |
Кері байланыс тақтай шасы. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Жер астында қала бар. Алтын мүйізді киік" 3- сынып
"Жер астында қала бар. Алтын мүйізді киік" 3- сынып
Бекітемін:
Оқу ісінің меңгерушісі. Л.Ғылымбаева
|
Педагогтің аты-жөні |
Карменова С |
||||
|
Күні:21.12.20. |
|
||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Жер астында қала бар Алтын мүйізді киік |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
3.2.6.1 – кейіпкердің портретін сипаттау, оның іс-әрекеті мен мінез- құлқының өзгеру себептерін мәтіннен тауып, бағалау. |
||||
|
Сабақтың барысы. |
|
||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру Жұмыс ережесін келісу
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) Тест. Оқу мақсатын таныстыру Күтілетін нәтижені анықтау |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
|
|
Ортасы |
Ширату тапсырмасы. Таныстырылым. Белсенді оқу тапсырмалары «Көршіңе әңгімелеп бер»
Дескриптор:
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындай «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды. |
Форматив ті бағалау. ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары. |
|
|
Соңы |
Жаңа білім мен тәжірибені қолдану Оқушыларға қандай да болмасын сұрақ, тапсырма берілгенен кейін оларды тыңғылықты орындауға бағытталған интербелсенді тәсіл. Тақтада сұрақ/тапсырма жазылғаннан кейін әрбір оқушы жекеше өз ойлары мен пікірін берілген уақыт ішінде (2-3 минут) қағазға түсіреді. Содан кейін оқушы жұбымен жазғанын 3-4 минут талқылайды, пікірлеседі. Мұғалімнің екі-үш жұпқа өз пікірлерін бүкіл сыныпқа жариялауын сұрауына болады. |
Тірек сөздермен жұмыс жасау. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау. |
|
|
|
Кері байланыс |
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда) Кері байланыс парағы
|
Сабақтан алған әсерлеріне кері байланыс береді. |
Кері байланыс парағы |
Кері байланыс тақтай шасы. |
|
шағым қалдыра аласыз
















